Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 113 per nacht, 26/3 - 27/3
€ 226
per nacht
€ 155
per nacht
€ 83
per nacht
mrt
apr
26 mrt
Vandaag
28 mrt
30 mrt
1 apr
3 apr
5 apr
7 apr
9 apr
11 apr
13 apr
15 apr
17 apr
19 apr
21 apr
23 apr
25 apr
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
In dit hotel verbleven na een bezoek aan Museum Delft. Een heerlijk kleinschalig hotel met prima comfortabele kamers met een fijn bed. Sanitair netjes en super schoon. Het ontbijt bijzonder uitgebreid en van goede kwaliteit. Personeel zeer vriendelijk. Speciaal te noemen de Spaanse Noelia van de receptie die perse in het Nederlands wilde praten om de taal goed te oefenen. Het hotel ligt prachtig aan een van de vele grachtjes in Delft, hartje centrum; alle bezienswaardigheden op loopafstand. Dit geldt ook voor parkeergarage Zuiderpoort waar het hotel u op een dagkaart korting kan aanbieden. Van een heerlijk verblijf genoten, voor ons een dikke tien.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2025Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Ik heb onlangs genoten van een heerlijk verblijf in Delft. Het personeel was buitengewoon vriendelijk en gastvrij, waardoor ik me meteen thuis voelde. De kamer was brandschoon en goed onderhouden. Het feit dat er gratis flesjes water waren bij aankomst was een kleine, maar zeer gewaardeerde attentie. Een ander pluspunt was de locatie. Alles wat ik wilde zien en ervaren in Delft was op loopafstand, waardoor ik gemakkelijk kon genieten van de omgeving. Wat me echt verraste was de kwaliteit van de service, vooral gezien het een 3-sterrenhotel is. Al met al kan ik Hotel Grand Canal aanbevelen voor een tripje in Delft
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel Grand Canal, Eigenaar bij Hotel Grand Canal Delft
Gereageerd op 30 jan 2025
Beste gast, Hartelijk dank voor uw prachtige review! We zijn ontzettend blij te horen dat u zo genoten heeft van uw verblijf in Delft en dat ons vriendelijke personeel, de schone kamer en de extra attenties uw ervaring compleet maakten. We doen ons best om onze gasten een geweldige service te bieden, en het doet ons goed dat dit werd gewaardeerd, zelfs als een 3-sterrenhotel. Onze centrale locatie maakt het inderdaad makkelijk om alles in Delft te verkennen, en we zijn blij dat u ervan genoten heeft. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Hotel Grand Canal
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
23-24/9/2023: kies dit hotel niet. Een zeer slechte ervaring met een zichzelf gekroonde Hotelmanager Sabrina den Dulk. Zondagochtend vroeg werden wij wakker van sterke rioollucht, van rioolwater in de douchebak en een bijna overstromend toilet en roepende gasten op de gang. Rioolverstopping. Personeel tamelijk in paniek en met alles wat ze konden proberen de schade van rioolwater in tapijt op kamer en ga gen te voorkomen. Nadat wij op eigen initiatief naar de ontbijtzaal (een uitgebreid en goed verzorgd ontbijt met zeer vriendelijke ontbijt dame) waren gegaan, zonder dat wij eerst konden douchen, werd er na een uur pas een andere kamer aangeboden om ons op te frissen. De frontoffice dame was zo lief om onze bagage iig te verhuizen. Twee andere gasten, van resp. 87 en 92 jaar oud, hadden zich zonder op te kunnen frissen ook in de ontbijt zaal gesetteld. Tot op dat moment geen Hotelmanager te bekennen geweest, die noch de bejaarde gasten noch ons verontschuldiging of iets dergelijks aanbood. Bij het uitschenken werd zonder blikken of blozen een resterende rekening voorgeschoteld zonder enige compensatie. Op mijn feedback dat ik dit een vreemde afhandeling van deze dramatische ochtend van weekendje weg, kwam na meervoudig aandringen, mevrouw Sabrina den Dulk aangestormd. Met verheven stem en verhit gezicht ging zij ten overstaan van personeel en medegasten even stevig bevestigen dat we gewoon moesten betalen, dat we moesten begrijpen dat het voor het hotel heel erg was deze verstopping, dat ze machteloos waren, en dat ze nu echt geen tijd had om eea met ons te bespreken. Dat zij maandag wel eens zou bekijken wat er eventueel voor compensatie zou zijn. Dat het resterend te betalen bedrag, €121,- op het totaal van 221,- veel te hoog bedrag was als compensatie. Haar toon en attitude was bijna vijandig: “betalen want anders….” De dag erna een mailtje met daarin nogmaals de stelling dat het voor het hotel een hele vervelende situatie was. En ontbijt en parkeerkaart, bij elkaar 48,50 op bedrag van 237,50 als compensatie… Schandalig en een mooi praktijk voorbeeld voor Hospitality studenten van hoe je NIET met gasten dient om te gaan. Tja en dan op je LinkedIn profiel schrijven “werken in het mooiste vak dat er is, Horeca…” lachwekkend. Kortom ik zou een ander hotel kiezen… keuze genoeg, zeker voor deze prijs
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip:Kijk even goed naar andere hotelletjes in Delft, voor dit geld. Kamers hebben geen airco en...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel Grand Canal, Eigenaar bij Hotel Grand Canal Delft
Gereageerd op 30 jan 2025
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We begrijpen dat de situatie op de ochtend van uw verblijf erg vervelend was, en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren. Zoals u terecht aangeeft, was er een ernstige rioolverstopping op de begane grond die we onmiddellijk hebben proberen te verhelpen. Ons team heeft samen met de technische dienst hard gewerkt om het water snel te verwijderen en de situatie op te lossen. Tegelijkertijd hebben we onze prioriteit gegeven aan het snel verhuizen van de gasten naar de bovenverdieping, wat helaas niet altijd zonder verstoringen gebeurde. Wat betreft uw reactie op de situatie willen we graag benadrukken dat we altijd streven naar een respectvolle communicatie met onze gasten. We begrijpen dat de omstandigheden frustrerend kunnen zijn, maar het is belangrijk om te vermelden dat uw gedrag tijdens deze situatie niet constructief was. Uw manier van communiceren, inclusief schreeuwen en onredelijk gedrag tegenover ons personeel, was voor ons onacceptabel. Het was voor ons moeilijk om op een effectieve manier met u te blijven communiceren onder deze omstandigheden, vooral omdat er geen ruimte was voor een rustige oplossing gezien de urgentie van de situatie. We betreuren dat de communicatie tijdens dit incident niet naar verwachting verliep en willen benadrukken dat we de situatie zo snel mogelijk hebben aangepakt. We blijven streven naar verbeteringen in onze dienstverlening en hopen in de toekomst beter aan de verwachtingen van onze gasten te voldoen. Met vriendelijke groet, Team Hotel Grand Canal
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Voor een romantisch weekendje weg is het een ideaal hotel. Mooi gelegen aan de gracht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was goed en meer dan voldoende keuze. Prijs kwaliteit vond ik niet helemaal in verhouding, de kamer was best warm en er is wat onderhoud nodig.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Hotel Grand Canal, Eigenaar bij Hotel Grand Canal Delft
Gereageerd op 30 jan 2025
Beste gast, Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn om te horen dat u genoten heeft van de romantische sfeer, de prachtige locatie aan de gracht en het vriendelijke personeel. We zijn blij dat het ontbijt naar wens was en dat u voldoende keuze had. We begrijpen dat de prijs-kwaliteitverhouding belangrijk is en nemen uw opmerking over de kamer serieus. We zijn momenteel bezig met renovaties om het comfort en de uitstraling van onze kamers te verbeteren. We hopen dat u bij een volgend verblijf de verbeteringen zult ervaren. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog aangenamer verblijf. Met vriendelijke groet, Team Hotel Grand Canal
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Voor mijn verjaardag kreeg ik een weekendje Delft van mijn moeder met overnachting in dit fijne hotel. We werden erg gastvrij ontvangen. Kamer was erg knus en gezellig. Stoeltjes voor het raam zodat we over de gracht konden kijken. Bed en badkamer prima. Omdat het een oud pand is, is het wel wat gehorig. Wij vonden dat prima, heeft ook wel wat. Zeker als je zo middenin de stad zit. Ik kom hier zeker nog eens terug!
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van ManagerSCD, Owner bij Hotel Grand Canal Delft
Gereageerd op 24 nov 2021
Beste Meike, Hartelijk bedankt voor de complimenten! Wat een leuk cadeau heeft u gekregen, en wat super dat u genoten heeft! Wij kijken ernaar uit u nog een keer te mogen verwelkomen in het mooie Delft. Met vriendelijke groet, Hotel Grand Canal Team
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Je kunt in de omgeving van Delft uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 83 - € 147 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
hotel les compagnons grand canal
LOCATIE
NederlandZuid-HollandDelft
AANTAL KAMERS
18
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.