Advertisement
Mercure Hotel Amersfoort Centre
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Mercure Hotel Amersfoort Centre

Speisesaal
Reiziger (419)
Superior room. Heerlijk genieten!
Kamer en suite (221)
Speisesaal
Dineren (28)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 137 per nacht, 9/12 - 10/12
€ 164
per nacht
€ 124
per nacht
€ 83
per nacht

dec

jan

9 dec
Vandaag

11 dec

13 dec

15 dec

17 dec

19 dec

21 dec

23 dec

25 dec

27 dec

29 dec

31 dec

2 jan

4 jan

6 jan

8 jan
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

4,0
Nr. 4 van de 11 hotels in Amersfoort
4,4 van 5 bollen
Locatie
4,5 van 5 bollen
Kamers
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
4,5 van 5 bollen
Hygiëne
4,1 van 5 bollen
Service
4,4 van 5 bollen
Slaapkwaliteit

Welkom bij Mercure Hotel Amersfoort Centre! Je ‘tweede thuis’ in Amersfoort. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Mercure Hotel Amersfoort Centre ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Amersfoort, zoals Het Eeemhuis (0,2 km) en Hof (0,8 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.

Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een lounge. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.

Als je in Amersfoort bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Mercure Hotel Amersfoort Centre gaan, waaronder Hete Kolen (0,7 km), Dara Amersfoort (0,4 km) en Riposo (0,8 km).

Op zoek naar bezienswaardigheden? Muurhuizen (0,8 km), Koppelpoort (0,4 km) en Onze-Lieve-Vrouwetoren (0,7 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Mercure Hotel Amersfoort Centre.

Bij Mercure Hotel Amersfoort Centre geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Amersfoort aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeergarage
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
24 uursreceptie
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Feestzaal
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Rustig
Modern
Gesproken talen
Nederlands, Engels

Locatie

De Nieuwe Poort 20, 3812 PA Amersfoort Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 82 van 100
82
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
Rotterdam Airport
1.028beoordelingen12vragen en antwoorden54kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 449
  • 409
  • 92
  • 46
  • 32
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Rob heeft een beoordeling geschreven mei 2024
San Agustin de Guadalix, Spanje
1,0 van 5 bollen
A) Receptie bij check-in : half uur wachten , vanwege een groep van 40 personen , waar zich 3 receptionisten zich mee bezig hielden ( 2 zou genoeg kunnen zijn )
B) 10 minuten voor check-out-time gebeld , met “check-out is om 12 uur” . Geen “goede morgen” , geen “we willen u even melden , dat ..” Het is trouwens de eerste keer , dat we voor zoiets gebeld worden .
We gingen klagen bij de receptie ; het telefoontje was gedaan door een stagiaire , waarbij de verantwoordelijke vrouw deze stagiaire verdedigde op grond van het “leerproces”
1) Waarom bellen om de klanten weg te sturen ( hebben we nog nooit meegemaakt en we reizen veel )
2) Fatsoen heb je , of niet , zo kun je klanten niet te woord staan
3) De verantwoordelijke van de receptie zou hebben moeten coachen , als ze denkt , dat het een leerproces is, naar mijn mening
Conclusie : de laatste herinnering aan dit hotel is verziekt
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Een dikke huid is niet slecht , je moet ertegen kunnen je niet prettig behandeld te voelen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Linda Admiraal, Other bij Mercure Hotel Amersfoort Centre
Gereageerd op 23 jun 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen na uw recente verblijf in Mercure Hotel Amersfoort Centre. We stellen uw eerlijke feedback zeer op prijs, en het spijt ons ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan tijdens uw interacties met ons personeel. Allereerst bieden we onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongemak dat u heeft ervaren bij het inchecken vanwege de groep van 40 personen en het lange wachten. We begrijpen dat dit frustrerend was en we nemen uw opmerking serieus over de bezetting van onze receptie. We zullen onze procedures evalueren om ervoor te zorgen dat we efficiënter kunnen reageren, zelfs tijdens drukke periodes. Wat betreft uw ervaring bij het uitchecken, het spijt ons dat het telefoongesprek kort voor de uitchecktijd niet professioneel was behandeld. Dit hoort niet bij onze standaard en we bieden onze oprechte excuses aan voor het gebrek aan beleefdheid en communicatie in deze situatie. We zullen dit voorval met ons team bespreken om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden. Uw opmerkingen over de stagiaire en de reactie van onze receptieverantwoordelijke zullen worden meegenomen in onze coaching en training van ons personeel. We zijn toegewijd aan het verbeteren van onze service en klantinteracties, en uw feedback helpt ons daarbij enorm. Nogmaals onze excuses voor de teleurstellende laatste indruk van uw verblijf. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven om u een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Linda Admiraal Front Office Manager Mercure Hotel Amersfoort Centre
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Johnny C heeft een beoordeling geschreven mei 2024
2,0 van 5 bollen
Wanneer je als platinum Accor lid een executive suite met jacuzzi boekt, verwacht je een goede luxe behandeling in dit hotel.

Onze ervaring viel echter flink tegen. Welkomstvoorzieningen werden niet verstrekt. Basisvoorzieningen zoals badjassen en slippers waren verborgen in de kast, wat niet ten goede kwam van de beleving. Het ventilatiesysteem werkte niet, we hadden de receptie hiervan op de hoogte gesteld, maar ze konden niets doen wat hielp. Ondanks het melden van een lawaaierig feestje in een andere kamer, met luide muziek en geschreeuw tot in de ochtend, werd de situatie niet opgelost toen we dit meldden bij de nachtportier. Dit tezamen leidde tot een slapeloze eerste nacht.

Communicatie met de receptie was frustrerend en er was veel miscommunicatie. Hoewel we het gebaar van ontbijt op onze laatste ochtend waardeerden, maakte het niet goed voor de algehele teleurstelling. Dit hotel kan veel leren van anderen in de groep en ook met het oplossen van problemen en klachten. Het personeel (5 verschillende receptie medewerkers gezien) is wel aardig, maar wanneer de medewerkster bij het ontbijt de enige is die zich écht gastvrij kan opstellen, dan weet je dat er nog veel te doen is.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Heel eerlijk, er zijn binnen de Accor groep veel betere locaties. Amersfoort is eek leuke...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Linda Admiraal, Other bij Mercure Hotel Amersfoort Centre
Gereageerd op 23 jun 2024
Thank you for sharing your feedback following your recent stay at Mercure Hotel Amersfoort Centre. As a valued Platinum member, we regret to learn that your experience did not meet the high standards we aim to deliver. We apologize for the disappointment caused by the lack of welcome amenities and the hidden placement of basic items like bathrobes and slippers in your executive suite. Your concerns regarding the non-functioning ventilation system and the disturbance from neighboring guests are also deeply concerning. Please accept our sincere apologies for the inconvenience and discomfort you experienced as a result. We acknowledge your frustration with the communication issues encountered at the front desk and understand the importance of prompt and effective resolution of guest concerns. Your comments regarding the breakfast gesture and the inconsistent hospitality are duly noted, and we will address these shortcomings with our team to ensure improvements are made. Please be assured that your feedback is invaluable to us, and we are committed to enhancing our service standards and guest experiences. We sincerely hope to have the opportunity to restore your faith in our hotel and provide you with a more pleasant stay in the future. Warm regards, Linda Admiraal Front Office Manager Mercure Hotel Amersfoort Centre
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Animefan1980 heeft een beoordeling geschreven apr 2024
Huizen, Nederland
5,0 van 5 bollen
Geweldig overnacht na een goede film bezoek bij Pathe Amersfoort. Vriendelijke personeel begeleiden u met check-in. Een uitnodigende comfortabele ingerichte kamer voor een heerlijke nachtrust.

Ben zeer benieuwd naar hun ontbijt op de volgende dag in hun restaurant.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Evelien R heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1,0 van 5 bollen
Dit hotel en de service is nog niet eens 1 ster waard. Onze kamer voor een weekend weg is op woensdagavond geannuleerd ivm renovatie. Een hotelkamer die wij 3 maanden geleden hebben geboekt. De oplossing is: een andere datum. Terwijl wij zo ruim van te voren hadden geboekt aangezien de drukke planning. Dit weekend was één van de weinige opties dat een weekend weg voor ons mogelijk was, en hierop was dus ook de volledige planning aangepast.
De andere oplossing is het boeken van een veel duurder hotel, waarbij wij zelf de meerprijs moeten betalen. Wat is hierin de oplossing? Alle extra kosten die wij door jullie maken zijn dus alsnog voor ons.
Wat een ontzettende slechte service. Wil je verzekerd zijn van een weekendje weg, dan zou ik hier zeker niet boeken!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Seaside07312091409 heeft een beoordeling geschreven apr 2024
5,0 van 5 bollen
Hotel is prima. Ruime kamer, prima bed en uitstekende badkamer. Jammer dat de bar erg ongezellig is. Het restaurant bleek een wereldkeuken. Gelukkig dat er in de stad veel leuke tentjes te vinden zijn. Daar is het nodige te kiezen. De lobby is ook wel erg saai je
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van frans001
Den Haag, Nederland107 bijdragen34 nuttige stemmen
Volgens mij is dat mogelijk😄
Rikje R heeft een vraag gesteld aug 2016
Is deze prijs inclusief ontbijt?
Antwoord van Maarten H
Velserbroek, Nederland48 bijdragen5 nuttige stemmen
Nee dat is exclusief. Het ontbijt kost €15,50.
Antwoord van Martin L
Oud Ade, Nederland8 bijdragen8 nuttige stemmen
Beste Jos, Dank voor de reservering die u bij ons gemaakt heeft! U kunt uiteraard de auto al parkeren s'ochtens. Na uw verblijf kunt u bij de receptie een uitrijkaart kopen voor € 5 per nacht. Betreft het internet op de TV. Dat is niet mogelijk, wel kunt u gebruik maken van de MEDIA HUB die aanwezig is op de kamer, op basis van beschikbaarheid kunt een HDMI kabel lenen bij de receptie! Ik hoop uw vragen naar wens te hebben beantwoord, en wij kijken er naar uit u te mogen verwelkomen 11 december a.s.! Met vriendelijke groet, Martin Lindelauf Director.
Rob heeft een tip geschreven mei 2024
San Agustin de Guadalix, Spanje101 bijdragen33 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
"Een dikke huid is niet slecht , je moet ertegen kunnen je niet prettig behandeld te voelen"
Volledige beoordeling lezen
Johnny C heeft een tip geschreven mei 2024
14 bijdragen4 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
"Heel eerlijk, er zijn binnen de Accor groep veel betere locaties. Amersfoort is eek leuke bestemming voor een paar dagen, maar mogelijk met een ander hotel?"
Volledige beoordeling lezen
H D heeft een tip geschreven mrt 2024
Utrecht, Nederland147 bijdragen24 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
"Hoe hoger aan de straat kant hoe mooier het uitzicht en ik zou niet kiezen voor een kamer met tussen deur naar de kamer er naast. Te gehorig"
Volledige beoordeling lezen
Netta89 heeft een tip geschreven jan 2024
Franeker, Nederland37 bijdragen2 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Planning voor parkeren, zodat je niet 2 of 3x parkeerkosten kwijt bent."
Volledige beoordeling lezen
Roelina B heeft een tip geschreven nov 2022
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
"Ga vooral naar een ander hotel waar ze wel goede service hebben."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Amersfoort uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 87 - € 123 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandUtrecht ProvinceAmersfoort
AANTAL KAMERS
142
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

MERCURE HOTEL AMERSFOORT CENTRE (Amersfoort, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Mercure Hotel Amersfoort Centre
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Attracties in de buurt zijn Koppelpoort (0,4 mijl), Mannenzaal van het St Pieters en Bloklands Gasthuis (0,5 mijl) en Het Lokaal (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Mercure Hotel Amersfoort Centre?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Ja, parkeergarage is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Restaurants met een gunstige locatie zijn De Saffraan, Merlot en Dara Amersfoort.
Ligt Mercure Hotel Amersfoort Centre in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,7 mijl vanaf het centrum van Amersfoort.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Mercure Hotel Amersfoort Centre zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Mercure Hotel Amersfoort Centre?
Veel reizigers bezoeken Muurhuizen (1,0 mijl), Koppelpoort (0,4 mijl) en Kamperbinnenpoort (0,9 mijl).
Is Mercure Hotel Amersfoort Centre toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Amersfoort hotelsHoteldeals voor AmersfoortLastminutehotels in AmersfoortHotels in de buurt van Mercure Hotel Amersfoort Centre
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's