Mercure Hotel Amersfoort Centre
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Welkom bij Mercure Hotel Amersfoort Centre! Je ‘tweede thuis’ in Amersfoort. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Mercure Hotel Amersfoort Centre ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Amersfoort, zoals Het Eeemhuis (0,2 km) en Hof (0,8 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een lounge. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
Als je in Amersfoort bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Mercure Hotel Amersfoort Centre gaan, waaronder Hete Kolen (0,7 km), Dara Amersfoort (0,4 km) en Riposo (0,8 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Muurhuizen (0,8 km), Koppelpoort (0,4 km) en Onze-Lieve-Vrouwetoren (0,7 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Mercure Hotel Amersfoort Centre.
Bij Mercure Hotel Amersfoort Centre geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Amersfoort aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 449
- 409
- 92
- 46
- 32
- Filteren
- Nederlands
B) 10 minuten voor check-out-time gebeld , met “check-out is om 12 uur” . Geen “goede morgen” , geen “we willen u even melden , dat ..” Het is trouwens de eerste keer , dat we voor zoiets gebeld worden .
We gingen klagen bij de receptie ; het telefoontje was gedaan door een stagiaire , waarbij de verantwoordelijke vrouw deze stagiaire verdedigde op grond van het “leerproces”
1) Waarom bellen om de klanten weg te sturen ( hebben we nog nooit meegemaakt en we reizen veel )
2) Fatsoen heb je , of niet , zo kun je klanten niet te woord staan
3) De verantwoordelijke van de receptie zou hebben moeten coachen , als ze denkt , dat het een leerproces is, naar mijn mening
Conclusie : de laatste herinnering aan dit hotel is verziekt
Onze ervaring viel echter flink tegen. Welkomstvoorzieningen werden niet verstrekt. Basisvoorzieningen zoals badjassen en slippers waren verborgen in de kast, wat niet ten goede kwam van de beleving. Het ventilatiesysteem werkte niet, we hadden de receptie hiervan op de hoogte gesteld, maar ze konden niets doen wat hielp. Ondanks het melden van een lawaaierig feestje in een andere kamer, met luide muziek en geschreeuw tot in de ochtend, werd de situatie niet opgelost toen we dit meldden bij de nachtportier. Dit tezamen leidde tot een slapeloze eerste nacht.
Communicatie met de receptie was frustrerend en er was veel miscommunicatie. Hoewel we het gebaar van ontbijt op onze laatste ochtend waardeerden, maakte het niet goed voor de algehele teleurstelling. Dit hotel kan veel leren van anderen in de groep en ook met het oplossen van problemen en klachten. Het personeel (5 verschillende receptie medewerkers gezien) is wel aardig, maar wanneer de medewerkster bij het ontbijt de enige is die zich écht gastvrij kan opstellen, dan weet je dat er nog veel te doen is.
Ben zeer benieuwd naar hun ontbijt op de volgende dag in hun restaurant.
De andere oplossing is het boeken van een veel duurder hotel, waarbij wij zelf de meerprijs moeten betalen. Wat is hierin de oplossing? Alle extra kosten die wij door jullie maken zijn dus alsnog voor ons.
Wat een ontzettende slechte service. Wil je verzekerd zijn van een weekendje weg, dan zou ik hier zeker niet boeken!
"Een dikke huid is niet slecht , je moet ertegen kunnen je niet prettig behandeld te voelen"Volledige beoordeling lezen
"Heel eerlijk, er zijn binnen de Accor groep veel betere locaties. Amersfoort is eek leuke bestemming voor een paar dagen, maar mogelijk met een ander hotel?"Volledige beoordeling lezen
"Hoe hoger aan de straat kant hoe mooier het uitzicht en ik zou niet kiezen voor een kamer met tussen deur naar de kamer er naast. Te gehorig"Volledige beoordeling lezen
"Planning voor parkeren, zodat je niet 2 of 3x parkeerkosten kwijt bent."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding