De omgeving is prachtig maar de bediening kon t niet bijhouden in het restaurant, geen kannen met water op de heetste dag van t jaar, aan dezelfde tafel kreeg niet iedereen te eten op hetzelfde moment en in de zaal vreselijk heet want de airco was kapot 🫤 Ik heb verder prima geslapen en t ontbijt was ook goed
Voor één nacht verbleven we in het Fletcher aan de Stichtse Rotonde. Het hotel ligt er prima met goede parkeervoorzieningen. Speciaal voor trainers zelfs. Nu ben ik geen trainer dus maakte ik gebruik van de algemene parkeerplaats. Prima nog steeds. Het inchecken verliep vlekkeloos. De kamer op zich zag er best aardig uit. Alleen op de badkamer bleek al snel dat het badmatje kletsnat was. Oorzaak, een lekkende douche. In de prullenbak op de badkamer lag een forse pluk haar. Afkomstig uit de douche?? Dat kan echt niet. Het meubilair op de kamer vertoonde diverse ondefinieerbare vlekken. Daar wilden we niet te lang bij stilstaan. De safe op de kamer bleek gesloten. De bedoeling is toch echt dat die geopend moet zijn. Hoe kun je anders je waardevolle spullen kwijt. Dat had door housekeeping opgemerkt moeten worden. De receptionist heeft de safe gereset en vertelde wat te doen. Omdat er ook een gebruiksaanwijzing op de safe was geplakt die gevolgd. Het werkte niet. Dus weer naar de receptionist. Bleek dat de gebruiksaanwijzing niet goed was. Dus gedaan wat de goede man zei. Het apparaat weigerde. Dus maar gelaten voor wat het was. Vervolgens douchen, bleek dat de douchedeur niet geweldig was. Bij het sluiten rolde het ding uit de geleider en stond je met de deur in de hand. Zelf maar provisorisch hersteld. Gelukkig was de situatie in het restaurant anders. Vriendelijke dames die goed opletten. Wij maakten een keuze uit het menu. Het uitgeserveerde eten was prima. Datzelfde gold voor het ontbijt de volgende dag. Ruime keuze en goed van smaak. Bij het uitchecken nog maar even vermeld dat er toch wel iets mankeerde aan onze kamer. Laten we hopen dat dit een incident was.…
Als je met een hond komt, snap ik wel dat je niet de mooiste kamer krijgt. Maar de kamer -toch goed voor €135 per nacht + €15 per hond per nacht- was toch wat vergane glorie. Een wasbak, waar je dat stopje uit moest halen wou het goed doorlopen, sleetse plekken op het meubilair, aangesmeerde beschadigingen in het bad, kortom: niet echt waar voor je geld. De plek was wel goed, helemaal aan het eind van de gang, vanuit de kamer mooi uitzicht op het achterliggende bos. Ook de beloofde koffie/theesituatie viel erg tegen. Een sneu waterkokertje met maar 3 theezakjes en 4 nespresso staafjes en 2 koffiemelkjes. Voor die prijs moet er minstens een Nespresso met ruime keuze aan cupjes/ thee staan. Ik had via booking.com geboekt en betaald, maar bij het uitchecken verzekerde de dienstdoende receptionist mij dat ik toch echt nog €306 moest betalen. Hij toonde op de monitor met zijn vinger het bedrag, waarop ik zei dat hij het maar uit moest zoeken en dat ik alles betaald had en eerst ging lopen met de hond. Na een halfuur kwam ik terug en was blijkbaar alles opgelost; kreeg ik de rekening voor een lunch en een glas wijn ad €50. Maar geen excuses, geen uitleg: sterker nog, hij liet het aan een collega over en zei dat hij echt een ontbijt nodig had. Zo’n onbeschoftheid heb ik nog niet eerder meegemaakt in een hotel!9…
Een mooi hotel in een rustige bosrijke omgeving. Ook de kamers zijn ruim opgezet. Na een vreselijke overnachting in een ander "hotel" was dit gewoon een opluchting. Sanitair was ook prima en alles was pico bello in orde. Ook het ontbijt was prima in orde zoals we gewend zijn bij Fletcher, nu de beperkingen vwb horeca zijn opgeheven.
Over het algemeen een goed hotel.. Toch wat kleine min puntjes 1# Corona app wordt niet gescand.. er wordt alleen naar de QR code gekeken.. (en wat ik hoorde kijken ze naar het poppetje wat van links naar rechts door het scherm loopt) 2# een toilet verfrisser is wenselijk als het toilet zich bevind in de ruimte waar ook de douche en het bad is. 3# wc papier is net schuurpapier.. 4# als de check out om 11:00 is.. is het erg vreemd dat er om 09:30 iemand de kamer wilt betreden voor het vervangen van de handdoeken.. Gelukkig stond de badkamer deur open.. (maar ik was op dat moment intiem met mijn partner) Dus al met al een goed hotel.. alleen het 1e en laatste puntje verdient zeker de aandacht... voor de rest..een goed hotel
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding