Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Provincialeweg 102, 1506 MD Zaandam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 150
Expedia.com
US$ 160
Vio.com
US$ 138
Hotels.comUS$ 160
TravelocityUS$ 160
ZenHotels.comUS$ 163
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1978)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (584)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 2 van de 7 hotels in Zaandam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Inntel Hotels Amsterdam Zaandam Het 4 sterrenhotel met de in het oog springende gevel bestaat uit een opeenstapeling van bijna zeventig losse Zaanse huisjes, uitgevoerd in vier kleuren Zaans groen. Inntel Hotels Amsterdam Zaandam beschikt over prachtige kamers, een Wellness Club met zwembad en overal gratis wifi. Kortom, historie afgewisseld met hedendaags comfort en dus de ideale locatie voor uw overnachting, vergadering, congres of feest in stijl. 12 Minuten van hartje Amsterdam. Het hotel ligt naast het NS station van Zaandam. Door de rechtstreekse treinverbinding staat u binnen 12 minuten in het centrum van Amsterdam en bent u in 18 minuten bij Schiphol.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Spa
Parkeerplaats
Wifi
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Feestzaal
Vergaderruimtes
Hammam
Massage
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Veilig
Telefoon
Koelkast
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Trendy
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels
2158beoordelingen165vragen en antwoorden37kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 1.134
  • 769
  • 167
  • 51
  • 37
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
CharmedNederland heeft een beoordeling geschreven aug. 2022
Nederland8 bijdragen7 nuttige stemmen
Leuk hotel van buiten. De kamer had een twijfelaar-bed, voor 2 personen, op de site verkocht als queen bed. Voor ons Ok voor 1 nacht, want we zijn klein. Dit bed bleek een uitklapbaarbed te zijn wat je in de muur kan opvouwen. Hierdoor was de matras zacht, denk ik, doorgezakt in het midden, waardoor we telkens naar het midden rolden. Je had keuze uit een zacht hoofdkussen en een extra zacht hoofdkussen, allemaal te zacht. Er was een ruime schone badkamer, de slaapkamer zelf was wat stoffig, de vloer wat plakkerig, je ziet dat de afwerking van de kamer niet zo netjes is, maar prima qua ruimte, met een bureau, extra zithoekje met fauteuil. Het lijkt of het hotel zich voor wil doen als sjiek hotel, maar het leek meer een budget hotel, prima voor 1 nacht, maar eigenlijk overprized. Geen sloffen en/of badjassen, er was een kluisje aanwezig en klein koelkastje, kledingkast en koffie/thee faciliteit, in de badkamer zeepdispensers. Je kreeg kartonnen bekers (wel netjes in plastic) in de badkamer en plastic bekers voor de thee. Personeel was wel heel aardig en behulpzaam. Er was beneden een kleine lobby en krap restaurant (geen gebruik van gemaakt) met terras. Het zwembad was simpel, maar zag er netjes uit, het water was wel erg koud. Je krijgt daar wel extra handdoeken. We hadden de pech dat we op de 3e zaten vlakbij de vending machine waar midden in de nacht mensen snacks gingen halen en bleven staan kletsen, je hoorde de buren.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
DF heeft een beoordeling geschreven aug. 2022
16 bijdragen
De buitenkant zier er leuk uit, ligt in de buurt van het station waarbij je binnen een paar minuten op Amsterdam Centraal bent, maar daar blijft het ook bij. De persoon bij de receptie had volgens mij geen goede dag want we werden niet echt vriendelijk ontvangen. De personen naast ons kregen wel een gastvrije ontvangst. Eenmaal op de kamer was het niet veel beter, de kamer was gewoon vies overal lag stof en er zaten tandpasta vlekken op wastafel. Dit was nog niet alles, de douche viel van elend uit elkaar. De regendouche was zo verkalkt dat er bijna geen water uit kwam, de losse douchekop viel uit elkaar en ook de douche deur was kapot. De handdoeken hadden gaten en de WC borstel was gewoon te smerig om te gebruiken. Tevens zou je van een 4 sterren hotel verwachten dat er glazen staan op de kamer, nee het waren kartonnen bekertjes niet echt super om te gebruiken bij het tandenpoetsen en om de tandenborstel in te kunnen steken. We vermiste ook een stopcontact bij onze bedden, waardoor lade mogelijk gering was. We hebben ook maar 1 dag gebruik gemaakt van de ontbijt service, ook dit heb ik nog nooit zo slecht gezien. De broodjes waren niet doorbakken, het vlees smakeloos waardoor ik maar een beschuitje (die verpakt was) met wat jam heb gegeten. (dit kun je bij de AH om de hoek voor nog geen 1€ kopen. Prijs kwaliteit is waardeloos, we hebben te veel geld betaald voor een hotel wat zich nog geen 1 ster mag noemen. Het enige positieve is dat de kamer ruim was en het bed comfortabel maar helaas was dit het enige positieve.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam
Gereageerd op 17 aug. 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij verwelkomen feedback altijd, omdat wij het zien als een kans om onze service te verbeteren waar dit nodig is. We vinden het spijtig dat uw verblijf in ons hotel niet aan uw persoonlijke verwachtingen heeft voldaan. U geeft aan dat u niet tevreden bent over de faciliteiten in de kamer en het ontbijt dat wij aanbieden aan onze gasten. Daarnaast lezen we dat de kamerschoonmaak niet aan onze hoge standaard voldeed. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij bieden u graag de mogelijkheid om uw ervaring persoonlijk met ons te bespreken, om te kijken of wij iets voor u kunnen doen. Als u dit wilt, kunt u contact opnemen met het hotel. Hopelijk kunnen wij uw vertrouwen in ons hotel herstellen. Met vriendelijke groet, Sophie - Guest Relations
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Milkman_NL heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
Poortugaal, Nederland957 bijdragen257 nuttige stemmen
Met onze bongo bon a 169,95 euro hier een overnachting geboekt. Bij de receptie werd een creditcard gevraagd voor de borg, tuurlijk. Oh en trouwens ook om het resterende bedrag af te schrijven natuurlijk. Wat?! Ja nee de bongo bon is natuurlijk onvoldoende voor een nacht in een standaard kamer van 8 m2, het geeft slechts recht op 169,95 euro korting dus of we nog >100 euro bij konden betalen. Dacht het niet! Een uur later en wat belletjes met bongo was het opgelost, maar hoe schofterig om dit gewoon te proberen. De kamer is klein en gehorig, bedden zijn 65 cm breed (meetlint van de meubelboulevard kwam mooi van pas) en dus los van elkaar. Je doucht in het bad, pure luxe maar niet heus. Reken op 20 minuten wachttijd voor de lift, waar je met 14 man in past, en dus ook staat. De wellness is okay, fitness een joke. Het ontbijt was het lichtpuntje met verse croissantjes en redelijke keuze, al was het wel super druk en moest je wachten op een tafeltje.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam
Gereageerd op 5 apr. 2022
Beste hotelgast, hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Het spijt ons dat er bij het inchecken wat onduidelijkheid is geweest over de faciliteiten die inbegrepen zijn bij de Bongo bon reservering. Door een fout in ons systeem waren wij in de veronderstelling dat het diner niet bij de overnachting inbegrepen was. Bij de receptie hebben wij dit gecorrigeerd, waardoor u niet te veel heeft betaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hierdoor ervaren heeft. Wat jammer dat daarnaast de kamer niet helemaal naar wens geweest is. Voor een volgend verblijf adviseren wij u graag over een kamertype dat het beste bij uw persoonlijke voorkeuren aansluit. Fijn om te lezen dat de overnachting toch nog prettig afgesloten kon worden met een heerlijk ontbijt. Wij hopen dat u ons in de toekomst nogmaals bezoekt voor een tweede kans om uw vertrouwen in ons hotel te herstellen. Met vriendelijke groet, Anne - Guest relations
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
sas16 heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
Zoetermeer, Nederland9 bijdragen2 nuttige stemmen
Helaas verliep niet alles soepel tijdens het verblijf maar keer op keer probeerde het personeel het maximale te halen om ons naar alle tevredenheid een fijn verblijf te verzorgen. Hier kunnen nog vele hotels een voorbeeld aan nemen aan de uitstekende service. Het hotel ligt op een ideale plek, midden in het centrum van Zaandam, maar je kan ook snel in Amsterdam zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam
Gereageerd op 22 mrt. 2022
Beste gast, Bedankt voor uw mooie review. Wanneer u enig ongemak ervaart tijdens uw verblijf, en dit laat weten aan ons, zullen wij uiteraard ons uiterste best doen om uw verblijf zo prettig mogelijk te maken. Fijn om te lezen dat u dat ook zo heeft ervaren. Ons hotel ligt inderdaad zeer gunstig gelegen in Zaandam, met een makkelijke verbinding naar Amsterdam. We zijn ervan overtuigd dat u van de mooie omgeving heeft genoten. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog een keer verwelkomen! Met vriendelijke groet, Anne- Guest Relations
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Kris heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
3 bijdragen
Via de website een bubbels en bath arrangement geboekt. Je verblijft dan in een grondlegger suite welke op een hogere etage is gelegen…… Na het verkrijgen van de kamer sleutel op naar de 3e etage, hoezo hogere etage? Uitzicht midden op het winkelend publiek, en geen fles prosecco op de kamer bij aankomst. Natuurlijk dit direct bij de receptie gemeld en gevraagd of er nog een suite beschikbaar was op een hogere etage helaas was dit niet mogelijk. De fles prosecco werd alsnog naar de kamer gebracht en buiten de koelkast neergezet, waardoor deze niet meer koud was bij terugkomst in de kamer. De receptioniste bood ons als compensatie voor dit ongemak 2 drankjes aan in het restaurant.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Vraag na het boeken of de grondleggers suite op een hogere etage beschikbaar is indien u geen...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest relations Inntel Hotels, Guest Services / Front Office bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam
Gereageerd op 11 mrt. 2022
Beste hotelgast, Bedankt voor uw tijd en de moeite die u genomen heeft om deze review te schrijven. Ik vind het ontzettend jammer te lezen dat uw verblijf in Inntel Hotels Amsterdam Zaandam niet geheel aan uw persoonlijke verwachting voldaan heeft. Het spijt ons om te lezen dat niet alle onderdelen van de Bubbles & Bath special aanwezig waren bij binnenkomst, en de oplossing niet volledig naar uw wens was. Wij zullen hier in de toekomst beter op letten, om een soortgelijke ervaring te voorkomen. Ondanks uw teleurstelling hoop ik dat u optimaal van uw verblijf heeft genoten en dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Anne- Guest Relations
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 124 - US$ 213 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandZaandam
AANTAL KAMERS
160
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

INNTEL HOTELS AMSTERDAM ZAANDAM (Zaandam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Inntel Hotels Amsterdam Zaandam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Attracties in de buurt zijn Pathé (0,1 mijl), Coffeeshop Headlines (0,4 mijl) en Primark (0,10 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Lagom Cafe, 't Groene Pandje en Roezemoes.
Zijn er sportvoorzieningen bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Ligt Inntel Hotels Amsterdam Zaandam in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van Zaandam.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Inntel Hotels Amsterdam Zaandam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Inntel Hotels Amsterdam Zaandam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.