Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Restaurant De Nachtegaal

Heereweg 10, 2161 AG Lisse, Nederland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Professionele foto's
Hotel Restaurant De Nachtegaal
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

111 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 16
  • 33
  • 33
  • 13
  • 16
Bekijk beoordelingen van
26
42
6
14
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (3)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Spaans
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Alkmaar, Nederland
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 3 november 2015

Wat is het toch altijd weer fijn om terug te komen bij De Nachtegaal. Vriendelijk ontvangst bij de receptie altijd tijd voor een leuk praatje, en zeer behulpzaam. Elke keer voel ik mij welkom en weer thuis :) De chefs zijn altijd gepassioneerd met hun werk bezig, en de bediening weer altijd even vriendelijk en weten waar zij mee bezig zijn. En een uitstekende kennis over wijnen. Deze mensen hebben kennis, en laten zien wat Horeca nou precies inhoud. Ik heb in het verleden veel door Europa gereisd, en ik heb tientallen restaurants en hotels bezocht, maar De Nachtegaal staat toch zeker in mijn top 5 als vaste stekkie. Housekeeping ook bijzonder gastvrij en behulpzaam, niets is teveel gevraagd. Kamers zijn gedateerd maar keurig SCHOON!! Complimenten!!

  • Verbleef Oktober 2015, bezocht alleen
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Patricia v
Amsterdam
Niveau bijdrager
16 beoordelingen
10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 16 oktober 2015 via mobiele applicatie

Erg arrogant en brutaal personeel bij de receptie. Het hotel en kamers zijn erg gedateerd en vies. Bed erg oncomfortabel en badkamer niet (goed) schoongemaakt. De helft van het hotel wordt bewoond door Polen!! Het restaurant ook enorm ouderwets en lui personeel. Eten is echt te slecht voor de prijzen die te rekenen. Zwembad klein, vies en ongezellig. Ga hier niet heen!!!!! Veel hotels bezocht, maar deze staat echt onderaan ons lijstje. Meer 

Nuttig?
2 Bedank Mandjje

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Lisse

5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Hillegom, Nederland
Niveau bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juli 2015

Bediening heel traag 45 minuten wachten op je drankje. Lauwe soep geserveerd in een koffiekopje met surrogaat balletjes erin. Eten was redelijk, niet veel keus bij het buffet in het vlees. Saté, kleine gehaktballetjes en rollade in een soort champignonsaus zonder champignons. Dessertbuffet niet afgewacht want anderhalf uur na het buffet was het er nog niet.

  • Verbleef Juli 2015, bezocht met familie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 2 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Piet M
Drachten, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 18 juli 2015

Van ontvangst tot aan de kamermeisjes maar ook de bediening in het heerlijke restaurant: ze zijn zo aardig voor ons geweest. We hebben genoten. De kamer is niet heel ruim maar voldoende en de bedden slapen geweldig. Het ontbijtbuffet ziet er goed uit en wordt regelmatig bijgevuld. 's Avonds bij het diner is er nog gezongen voor mijn vrouw omdat ze jarig zou zijn de volgende dag. En het eten was heerlijk en verrassend. Wat hangt hier toch een leuke sfeer.!

  • Verbleef Juli 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Friesde
Haarlemmermeer, Nederland
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 30 april 2015

Ter gelegenheid van ons trouwdag-jubileum besloten wij te gaan dineren in een van de oudste restaurants in Lisse, De Nachtegaal. Dat was zeker geen verkeerde keus! Een vriendelijke ontvangst, een mooie plaats in het restaurant en alert bedienend personeel. De keuken is in het restaurant en je kunt zien wat ze aan het doen zijn. Heel gezellig en heel eerlijk. De menukaart gaf ons heel wat keus en voor ons beiden waren de favoriete gerechten aanwezig. Het duurde niet lang, het voorgerecht en hoofdgerecht kwamen op het moment dat je er aan toe was. Ronduit heerlijk! Gelukkig niet dat lange wachten en tegen een leeg glas aan kijken, wat je elders wel eens meemaakt. Het nagerecht was ook zeker de moeite waard. Om ons heen mensen uit Duitsland, Engeland en Frankrijk, die allen keurig in hun taal vriendelijk te woord werden gestaan. De huiswijn is van een prima kwaliteit. Al met al hadden wij een bijzonder geslaagde avond; er hangt een ontspannen sfeer in het restaurant. Nadat de rekening aangeboden was vroegen wij ons af of alles er wel op stond. Het klopte wel, dus het eindbedrag viel ons erg mee. We gaan zeker binnenkort terug met vrienden die wij graag met zo’n gezellige locatie laten kennismaken. Meer 

Nuttig?
2 Bedank movieman2015
Tilburg, Nederland
Niveau bijdrager
59 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 18 oktober 2013

De kamers van dit 4 sterren hotel zijn relatief klein. De kamer die wij hadden, had vlekken op de muur en plafond, maar verder wel schoon. De badkamer met toilet en douche had goede afmetingen en zag er prima uit. Geluidsisolatie kan beter. Tussen de kamers zelf is het redelijk (je kunt soms het TV geluid van de kamer naast je horen), maar verder niet veel. Wel is het buitengeluid goed te horen. Binnen in de algemene ruimtes waren schilders bezig, dus wellicht dat de kamers ook een schilderbeurt krijgen. Dat zou mooi zijn. Apart is dat er standaard geen afstandsbediening van de TV op de kamer is, die moet je ophalen bij de receptie en hiervoor een borg van 20 Euro betalen. Bedden zijn prima, maar het ontbijtbuffet is vergeleken met andere 4 sterren hotels wat karig. De uitchecktijd 's-morgens is aan de vroege kant. Door de weet moet je uiterlijk om 10:00 uitgecheckt hebben, in het weekend krijg je een uur langer de tijd. Voldoende faciliteiten aanwezig. Casino, zwembad en sauna. Personeel is vriendelijk en de bediening tijdens het avond eten uitstekend, kent de etiketten en is zeker bovengemiddeld in vergelijk met andere hotels en restaurants. Onze mening: een leuk hotel voor een kort verblijf van enkele nachtjes waarbij de kamer wat ons betreft 3 sterren niveau is en faciliteiten en personeel 4 sterren verdienen.

  • Verbleef Oktober 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank Hans-van-Gool
Merchtem, Brabant, Belgium
Niveau bijdrager
29 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 18 september 2013

We verbleven er dit jaar 3 dagen tijdens Castlefest. Het hotel had iets van "prachtig geweest". Het zwembad was een pluspunt, het restaurant zeer mooi maar alles had wat van "net net". De kreeftenmenu was echter prachtig en helemaal niet duur. Al bij al zeker tevreden zodat we er volgend jaar terug komen.

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
2 Bedank Ben V
Beilen
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 22 februari 2013

Net hotel met schone kamers met behulpzame medewerkers. Een hotel dat is wat een hotel zou moeten zijn. Alleen zo'n gokhal er aan vast, heel klein beetje jammer. Verder prima hotel met aardige medewerkers.

  • Verbleef Februari 2013, bezocht voor zaken
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 3 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Schrowekster
Kleve, Duitsland
Niveau bijdrager
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 25 november 2012

De behandeling door het personeel in de Nachtegaal is ronduit onbeschoft te noemen. Tevens zijn er diverse zaken betreffende dit ( 4 sterren !!! hotel ) die ik graag aan de orde zou willen stellen - Ontvangst: Bij aankomst was de receptie onbemand, het duurde ongeveer 10 minuten voordat de receptioniste kwam. Er was geen bel of andere mogelijkheid om te melden dat ik wilde inchecken. - Kamer; Ondanks dat ik de kamer ruim tevoren had geboekt was de kamer onverwarmd, zeg maar ijskoud. Je moet dan je sleutel - kaartje in een wandhouder doen en dan gaat er een soort airco de kamer verwarmen. Het duurt echter uren voordat de kamer een beetje behaaglijk is. Tevens moet je het sleutel - kaartje weer meenemen als je de kamer verlaat waardoor de kamer in korte tijd wederom steenkoud is. - Internet: Ik had dit hotel speciaal gereserveerd omdat er wifi zou zijn op de kamer. Dat staat nadrukkelijk op de website vermeld. De wifi bleek echter niet te werken. Na enkele malen de receptie geraadpleegd te hebben die de wifi zou resetten werkte het nog steeds niet. Wederom moest ik iedere keer langere tijd wachten voordat de receptioniste eens op kwam dagen! Op mijn ontevredenheid daarover werd ik min of meer afgeblaft dat het extra service zou zijn en dat ik geen enkel recht kon ontlenen aan de melding op de website. Uiteindelijk kreeg ik een kabel, die ook niet werkte omdat de receptioniste er niet bij gezegd had dat je daarvoor weer een betaling moest doen via de televisie. Op aandringen kreeg ik een andere(ijskoude !) kamer waar ten eerste de televisie niet werkte en tevens wifi weer niet functioneerde. Een medewerker is langs geweest en heeft gedurende een uur het bureau verschoven, de televisie gereset en onkundig getracht mijn PC op internet aan te sluiten. Hierdoor miste ik mijn diner afspraak en het is zeker niet prettig om iemand continue in je kamer te hebben die eigenlijk niet weet wat hij doet. Al met al was de gehele avond door deze ellende verknald, kon ik niet werken en werd het tegen 10 uur eindelijk een beetje behaaglijk qua temperatuur. - Sauna: De sauna is ronduit smerig. Het plafond heeft grote schimmel - plekken, de douche was absoluut niet schoon, overal haren en ander vuil. Spinnen, Absoluut onhygiënisch en ziekmakend. Ik zou er absoluut niet op blote voeten willen lopen. Overigens was de aanwezige lectuur van het zomerseizoen tot september, ook niet echt up-to-date voor een 4 - sterren hotel.

  • Verbleef November 2012, bezocht voor zaken
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank Biryook

41 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (33)
Bekeken
Dineren (2)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
1:51
Video's (1)
Bekeken
Overige (26)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (8)
Bekeken
Hotel & terrein (7)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Lisse in overweging
op 1.4 km afstand
Hotel De Duif
Hotel De Duif
nr. 1 van 2 in Lisse
3.5 van 5 sterren 114 beoordelingen
op 6.6 km afstand
NH Noordwijk Conference Centre Leeuwenhorst
op 2.7 km afstand
Hotel Restaurant Grand Cafe Flora
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.9 km afstand
BEST WESTERN Hotel De Rustende Jager
op 6.4 km afstand
Duinpark De Witte Raaf
Duinpark De Witte Raaf
nr. 21 van 32 in Noordwijk
3.5 van 5 sterren 17 beoordelingen
op 3.7 km afstand
Restaurant-Hotel-Cafe de Engel
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf