Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Flipper

Borssenburgstraat 1-5, 3021 CJ Amsterdam, Nederland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Professionele foto's
Hotel Flipper
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

195 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 8
  • 45
  • 50
  • 28
  • 64
Bekijk beoordelingen van
19
52
12
21
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    3 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    2,5 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    2,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Maastricht, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 25 mei 2015

Omdat alle hotels volgeboekt waren vanwege een evenement in de RAI, en omdat wij een vroege vlucht vanaf Schiphol hadden, hebben we besloten om in dit hotel te overnachten. De kamers zijn afgeleefd en gedateerd, de omgeving is tamelijk rumoerig en de kamers zijn bijzonder gehorig. In combinatie met de allerkleinste badkamer die we ooit gezien hebben, zouden we hier niet graag terug komen. Geef liever een paar tientjes meer uit en neem het Novotel of Holiday Inn (als er plaats is). Oh ja, de wifi in de kamer werkte niet.

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Toon868
Portsmouth, Verenigd Koninkrijk
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 4 januari 2013
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik ben een student en ben goedkope accommodatie gewoon dus ik had geen verwachtingen toen we elk 100 euro betaald hadden voor 3 nachten in het hotel. De receptionist was zeer onbeschoft en zodanig onbehulpzaam dat het niet meer grappig was - we hebben online betaald via Booking.com en wanneer we in het hotel aankwamen vertelde de receptionist ons (onbeschoft) dat we 136Euro dienden te betalen met onze credit card als waarborg voor de kamers- wat ons niet verteld werd toen we reserveerden. Ze verzekerde ons dat we het zouden terugkrijgen na het verlaten van het hotel, maar we hebben het nog steeds niet ontvangen! -je moet de sleutel achterlaten op de receptie als je het gebouw wil verlaten, wat zeer ambetant is als er een lange wachtrij is. -De kamers waren zeer klein en de deur van de badkamer ging enkel goed dicht als we de bedden verplaatst hadden! De locatie van het hotel op zich is goed met een tramhalte aan het einde van de straat.. Maar ik had liever €30 meer betaald om in het centrum en in een beter hotel te verblijven. Algemeen gezien- goede locatie maar de receptionisten en de algemene staat van het hotel/b&b lieten te wensen over! Zou hier niet terugkomen

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met vrienden
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
2 Bedank olachickennuggett

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Amsterdam

Port Antonio, Jamaica
Niveau bijdrager
9 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 5 september 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

De kamer was kleiner dan de meeste toiletten. Voor 40 euro per nacht zou het ok geweest zijn, maar deze hebzuchtige eigenaren rekenden 99 euro per nacht. Voor 99 euro verwacht ik meer dan een veredelde kledingkast. Geef deze mensen uw geld niet.

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht alleen
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank MongrelMongrel
Cambridge
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 2 mei 2008
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

We kwamen aan vóór de check-in tijd, en ervan uitgegaan dat het hotel zou een beveiligde kamer hebben waar tassen en bagage veilig kan worden overgelaten. Helaas is dat niet het geval. De receptionist verwachtte dat we onze tassen (onbewaakt) achterlieten in de receptie. We probeerden vervolgens te betalen met een Maestro (betaalpas) kaart. De receptionist liet ons weten dat we een toeslag van 5% moesten betalen om onze kaart te gebruiken. Terwijl we dit prima zouden hebben geaccepteerd voor het gebruiken van een creditcard, gebruikten we een pinpas. Dit is belachelijk. Ze deden ons echter het aanbod om contant te betalen. De kamer was klein, maar comfortabel (we boekten een tweepersoonskamer met een ensuite badkamer), er was een TV met veel zenders, en de badkamer was klein, maar schoon. Het ontbijtbuffet is bij de prijs inbegrepen, en terwijl we aan het ontbijten waren nam iemand (de schoonmaker?) 20 euro uit elk van onze portemonnees (die wij in onze kamers achterlieten). Omdat we ons geld de vorige avond hadden geteld, waren we absoluut zeker dat het geld gestolen was. Als je kiest hier te verblijven, raad ik sterk aan al je geld te tellen, en elke avond je persoonlijke bezittingen te controleren en ook elke keer dat je terugkomt naar de kamer. Ik zou niet aanraden een portemonnee in de kamer achter te laten (waarschijnlijk sowieso geen goed idee :) en wees voorbereid op verborgen kosten. Het ontbijt is niet om over naar huis te schrijven.

  • Verbleef Oktober 2014, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank t00k3r

43 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (43)
Bekeken
Kamer/suite (14)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (2)
Bekeken
Hotel & terrein (1)
Bekeken
Badkamer (3)
Bekeken
Overige (23)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
De Pijp
easyHotel Amsterdam
easyHotel Amsterdam
nr. 229 van 357 in Amsterdam
3.5 van 5 sterren 772 beoordelingen
Stadsdeel Zuid
Euphemia Hotel
Euphemia Hotel
nr. 251 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 155 beoordelingen
West Side Inn Hotel
nr. 271 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 1.480 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Tulip Inn Amsterdam Riverside
nr. 214 van 357 in Amsterdam
3.5 van 5 sterren 499 beoordelingen
New West Inn Amsterdam
nr. 197 van 357 in Amsterdam
3.5 van 5 sterren 763 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf