Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Bellamyplein 47, 1053 AT Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Word beloond met One Key
Expedia.com
US$ 202
Word beloond met One Key
Vio.com
US$ 181
Booking.comUS$ 192
Priceline
Prestigia.comUS$ 209
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (912)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (361)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 76 van de 420 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Hotel De Hallen is gevestigd in de voormalige tramremise in Oud-West. Dit geweldige pand behoort tot het belangrijkste industriële erfgoed van Amsterdam. Hotel De Hallen is urban vintage met een rauw randje. Denk aan Industrieel interior design in een blauwstalen, roestrode setting met veel groen, veel planten en aan de muur moderne kunst. Toegewijde hosts leveren hoogwaardige service, de kamers zijn luxe en de sfeer zeer relaxed. Restaurant Remise47 serveert ontbijt, lunch en diner in de bar, het restaurant, maar ook in de lobby. Hotel De Hallen is een must see, de ideale uitvalsbasis voor een citytrip Amsterdam.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Menu's voor speciale diëten
Vergaderruimtes
Conciërge
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Dakterras
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Modern
Eco
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
1308beoordelingen70vragen en antwoorden16kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 828
  • 372
  • 63
  • 26
  • 19
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Edco W heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Bunschoten, Nederland7 bijdragen
Kamer was goed. Ontbijt ook goed verzorgd. Minpunten: Vanaf boeking tot na het verblijf wel 15 e-mails met bevestigingen en extra verzoeken. Openbare onbeveiligd WiFi netwerk Geen WiFi op de kamer en door de constructie van het gebouw ook geen 4G/5G. Ontvangst en uitchecken enkel in het Engels Wij hadden smorgens een online meeting, moest in de centrale hal vanwege geen WiFi op de kamer. Men deed daar vervolgens behoorlijk hard de geluidsinstallatie aan, geen rekening met onze online meeting die we niet meer goed konden volgen. Weinig flexibel.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Letop het onbeveiligde openbare WiFi netwerk en geen data verbinding op sommige kamers.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 11 mei 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback on your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the room and breakfast. However, we apologize for the areas where we fell short in terms of service. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our guest experience. We apologize for the inconvenience caused by the excessive number of emails you received from us. We understand that this can be overwhelming, and we will review our communication processes to ensure a more concise and efficient approach in the future. We also apologize for the limitations you experienced with the Wi-Fi. We understand the importance of a reliable and secure internet connection. We are currently working on enhancing our Wi-Fi coverage throughout the building to provide a better experience for our guests. We apologize for any inconvenience caused during your online meeting in the central hall. We should have been more considerate of your situation and ensured a quieter environment for your meeting. We appreciate your feedback, and we will address this with our team to improve our flexibility and understanding in such situations. Thank you for bringing these matters to our attention. We value your feedback, and it helps us to continually improve our services. We hope that you will consider staying with us again in the future, so we can provide you with a more satisfying experience. If you have any further concerns or require any assistance, please feel free to reach out to us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back. Best regards, Team Hotel de Hallen
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Alexandra D heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
1 bijdrage
We kwamen binnen ik en men zus. Ze deden van moment 1 al heel moeilijk bij ons. De mannelijke menger dat amper Nederlands kan en de iets struisere man achter de balie was zeker en vast niet oké. Dus wat was er gebeurt; we wouden een hotel kamer boeken, alles ingevuld en toteindelijk kwam er op dat de boeking niet gelukt was. Dus opnieuw geprobeerd. Kwam er terug op niet gelukt. Snachts kreeg ik mail dat het toch geboekt was. Ik had maar 1 mail gekregen. Bij aankomst begin het ik sprak Menr aan hoe of wat zoals hier boven blijkbaar had ik 2 kamers. Konde er niets aan doen. Toteindelijk hebben we er 2u gestaan in tussen tijd haden we naar service gebeld daar woude ze ons helpen want onder tussen wouden ze ons nog een borg laten betalen terwijl dat bij niemand werd gedaan. Ze wouden me kaart nummer. Maar dat wou ik niet kamers zijn geboekt klaar. Na al deze drama hebben we zelf niets ter compensatie gekregen. Zoef heeft ons heet goed geholpen dankjewel! Jammer dat ze zo onrespect waren!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 24 apr 2023
Dear Valued Guest, We are sorry to hear that you had a negative experience during your recent visit to our hotel. We take all guest feedback seriously and would like to apologize for any inconvenience caused during the booking process and check-in. We have taken note of your comments regarding our staff and their language skills, and we will be sure to address this with our team to ensure that all guests feel welcomed and respected. We also apologize for any confusion regarding the room booking and the payment process. We are pleased to hear that Zoef was able to assist you during your stay, and we hope that despite the issues you encountered, you were able to enjoy your time in Amsterdam. If you would like to discuss your experience further or have any other concerns, please do not hesitate to contact us directly. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards, Hotel de Hallen Management
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wybe heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Roosendaal, Nederland1 bijdrage
+1
Mooie Lokatie in voormalige remise van de Amsterdamse tram maatschappij. In een grote fabriekshal zijn grote hotelkamer-units geplaatst. Modern smaakvol ingericht. Goed ontbijt. Vriendelijke (liefst Engelstalig) personeel. Kortom goede prijs-kwaliteitsverhouding voor onze hoofdstad
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Vanuit p&r de bos en lommer met lijn 7 berijkbaar dus maar € 1,- parkeergeld per dag. Aankomst na...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 15 mrt 2023
Thank you for writing a review of your stay with us, your feedback is of utmost importance to us. I am excited to read that you enjoyedyour stay . Thank you for your stay. If you are travelling to our area again soon, it would be a pleasure to welcome you in our hotel. Kind regards, Laud Team Hotel De Hallen
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Sidney Polak heeft een beoordeling geschreven jan 2023
1 bijdrage3 nuttige stemmen
Voor onze trouwdag een nacht in eigen stad geboekt. Bij aankomst kregen we de mooiste kamer? Alsof die anders was dan de rest. We hebben snel ingecheckt en zijn uiteten geweest. Bij terugkomst zagen we een enorme bouwinstallatie met slangen het hotel ingaan. De kamers direct boven ons werden droog geblazen, omdat er lekkage was geweest. Dat gaf een enorm herrie, die constant was. Toen ik dit aangaf bij de balie, kreeg ik een set oordoppen en dat was het. Na een vreselijke nacht, het lawaai was niet te doen, de kamer te heet 24 graden(buiten vroor het), koffiezetapparaat deed het niet, heb ik dat nogmaals aangegeven bij de balie in de ochtend. Er werd laconiek met sorry gereageerd. De hoofdfunctie van een hotel is een goede nachtrust bieden. Als dat in gebreke blijft, dan moet daar beleid op zijn. Onze trouwdag is een onvergetelijke avond geworden, maar dan vooral negatief.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 11 feb 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for your honest feedback on your stay at Hotel de Hallen. We apologize for the inconveniences you experienced and regret to hear that your stay was not as enjoyable as it should have been. We understand that problems can occur, however, we take the comfort of our guests very seriously and would have liked to provide a better experience. We are glad to hear that you enjoyed the room, and we apologize for the construction noise. We have implemented a policy that should have enabled us to better address and resolve the issue in a more timely fashion. We do hope you will forgive the shortcomings of your stay and consider giving us another chance in the future. Should you choose to stay at our hotel again, please do not hesitate to contact us in advance so we can make sure your experience is as pleasant as possible. We would like to thank you for your feedback, and wish you and your spouse many happy returns on your wedding anniversary. With Kind Regards, Team Hotel de Hallen.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Harry W heeft een beoordeling geschreven dec 2022
Gouda, Nederland3 bijdragen
Er was wat fout gegaan met het boeken. Mijn eerste boeking kreeg een fout melding vanuit de banksite. Dus opnieuw geboekt. 'Rond 11 uur aangekomen bij het hotel om in te checken en bagage af te geven. De receptionist begon zelf over de dubbele boeking hij had het al gezien en reageerde direct met het laten annuleren van deze tweede boeking, Hij maakt noties voor zijn collega's dat in niet 3 uur s'nachts aan zou komen na een lange werkdag. S'nachts aangekomen rond die tijd werd ik keurig ontvangen. Ik had nog zin aan een slaapmusje en ook dat werd keurig geregeld en dat is meest al een probleem in de meeste hotels. Goeie kamer prima natte cel. De enige opmerking maar dat is bouwkundig je staat onder de stortdouche wat dicht op de kraan aan de muur. Tot binnenkort
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Marketing Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 22 dec 2022
Dear harrywQ746QG, We thank you for staying at Hotel de Hallen and for sharing this wonderful feedback. We are happy to read that our staff were able to provide excellent service during your stay. It will be our pleasure to welcome you again at Hotel de Hallen. Kind regards, Carl Team Hotel de Hallen
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 158 - US$ 302 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-West / Kinkerbuurt / Oud-West
AANTAL KAMERS
57
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL DE HALLEN (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel De Hallen
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel De Hallen?
Attracties in de buurt zijn De Hallen Amsterdam (0,08 mijl), Foodhallen Amsterdam (0,07 mijl) en Mies to Go (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel De Hallen?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel De Hallen?
Restaurants met een gunstige locatie zijn MOAK Pancakes - WEST (Formerly MOOK), Vegabond en Lot Sixty One Coffee Roasters.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel De Hallen?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel De Hallen zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel De Hallen?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel De Hallen?
Veel reizigers bezoeken Concertgebouw (1,5 mijl), Portuguese Synagogue (2,5 mijl) en Willet-Holthuysen Museum (2,1 mijl).