Hotel De Hallen
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel De Hallen

Reiziger (928)
Panorama of the Deluxe Room at the Hotel De Hallen
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (370)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 81 van de 411 hotels in Amsterdam
4,3 van 5 bollen
Locatie
4,7 van 5 bollen
Hygiëne
4,6 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Hotel De Hallen is gevestigd in de voormalige tramremise in Oud-West. Dit geweldige pand behoort tot het belangrijkste industriële erfgoed van Amsterdam. Hotel De Hallen is urban vintage met een rauw randje. Denk aan Industrieel interior design in een blauwstalen, roestrode setting met veel groen, veel planten en aan de muur moderne kunst. Toegewijde hosts leveren hoogwaardige service, de kamers zijn luxe en de sfeer zeer relaxed. Restaurant Remise47 serveert ontbijt, lunch en diner in de bar, het restaurant, maar ook in de lobby. Hotel De Hallen is een must see, de ideale uitvalsbasis voor een citytrip Amsterdam.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
24 uur per dag beveiliging
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Menu's voor speciale diëten
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Verborgen juweeltje
Modern
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits

Locatie

Bellamyplein 47, 1053 AT Amsterdam Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 94 van 100
94
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
Rotterdam Airport
1.350beoordelingen70vragen en antwoorden16kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 856
  • 379
  • 64
  • 26
  • 25
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Mathieu B heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Gent, België1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Een geweldige overnachting in een prachtig kader!
Wij verbleven in een Comfort Room en deze had alles wat we ervan zouden willen. Misschien was een smart-tv of een tv waarom we konden streamen + betere wifi een leuke extra geweest. Maar 'the overall experience' was geweldig!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: maart 2024
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 15 mrt 2024
Beste gast, Bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je een fantastisch verblijf hebt gehad in ons prachtige hotel. Het doet ons plezier dat je tevreden was met de Comfort Room en dat deze alles bood wat je wenste. We nemen je suggestie voor een smart-tv of een tv met streamingmogelijkheden en betere wifi zeker mee voor toekomstige verbeteringen. Maar het is geweldig om te horen dat je algehele ervaring fantastisch was! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor nog meer geweldige momenten. Team Hotel De Hallen.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Edco W heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Bunschoten, Nederland10 bijdragen
3,0 van 5 bollen
Kamer was goed. Ontbijt ook goed verzorgd. Minpunten:
Vanaf boeking tot na het verblijf wel 15 e-mails met bevestigingen en extra verzoeken.
Openbare onbeveiligd WiFi netwerk
Geen WiFi op de kamer en door de constructie van het gebouw ook geen 4G/5G.
Ontvangst en uitchecken enkel in het Engels
Wij hadden smorgens een online meeting, moest in de centrale hal vanwege geen WiFi op de kamer. Men deed daar vervolgens behoorlijk hard de geluidsinstallatie aan, geen rekening met onze online meeting die we niet meer goed konden volgen. Weinig flexibel.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
2,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Letop het onbeveiligde openbare WiFi netwerk en geen data verbinding op sommige kamers.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 11 mei 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback on your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the room and breakfast. However, we apologize for the areas where we fell short in terms of service. Your feedback is valuable to us, and we will use it to improve our guest experience. We apologize for the inconvenience caused by the excessive number of emails you received from us. We understand that this can be overwhelming, and we will review our communication processes to ensure a more concise and efficient approach in the future. We also apologize for the limitations you experienced with the Wi-Fi. We understand the importance of a reliable and secure internet connection. We are currently working on enhancing our Wi-Fi coverage throughout the building to provide a better experience for our guests. We apologize for any inconvenience caused during your online meeting in the central hall. We should have been more considerate of your situation and ensured a quieter environment for your meeting. We appreciate your feedback, and we will address this with our team to improve our flexibility and understanding in such situations. Thank you for bringing these matters to our attention. We value your feedback, and it helps us to continually improve our services. We hope that you will consider staying with us again in the future, so we can provide you with a more satisfying experience. If you have any further concerns or require any assistance, please feel free to reach out to us directly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back. Best regards, Team Hotel de Hallen
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Alexandra D heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
We kwamen binnen ik en men zus. Ze deden van moment 1 al heel moeilijk bij ons. De mannelijke menger dat amper Nederlands kan en de iets struisere man achter de balie was zeker en vast niet oké. Dus wat was er gebeurt; we wouden een hotel kamer boeken, alles ingevuld en toteindelijk kwam er op dat de boeking niet gelukt was. Dus opnieuw geprobeerd. Kwam er terug op niet gelukt. Snachts kreeg ik mail dat het toch geboekt was. Ik had maar 1 mail gekregen. Bij aankomst begin het ik sprak Menr aan hoe of wat zoals hier boven blijkbaar had ik 2 kamers. Konde er niets aan doen. Toteindelijk hebben we er 2u gestaan in tussen tijd haden we naar service gebeld daar woude ze ons helpen want onder tussen wouden ze ons nog een borg laten betalen terwijl dat bij niemand werd gedaan. Ze wouden me kaart nummer. Maar dat wou ik niet kamers zijn geboekt klaar. Na al deze drama hebben we zelf niets ter compensatie gekregen. Zoef heeft ons heet goed geholpen dankjewel! Jammer dat ze zo onrespect waren!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 24 apr 2023
Dear Valued Guest, We are sorry to hear that you had a negative experience during your recent visit to our hotel. We take all guest feedback seriously and would like to apologize for any inconvenience caused during the booking process and check-in. We have taken note of your comments regarding our staff and their language skills, and we will be sure to address this with our team to ensure that all guests feel welcomed and respected. We also apologize for any confusion regarding the room booking and the payment process. We are pleased to hear that Zoef was able to assist you during your stay, and we hope that despite the issues you encountered, you were able to enjoy your time in Amsterdam. If you would like to discuss your experience further or have any other concerns, please do not hesitate to contact us directly. We value your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards, Hotel de Hallen Management
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wybe heeft een beoordeling geschreven mrt 2023
Roosendaal, Nederland6 bijdragen
+1
4,0 van 5 bollen
Mooie Lokatie in voormalige remise van de Amsterdamse tram maatschappij. In een grote fabriekshal zijn grote hotelkamer-units geplaatst. Modern smaakvol ingericht. Goed ontbijt. Vriendelijke (liefst Engelstalig) personeel. Kortom goede prijs-kwaliteitsverhouding voor onze hoofdstad
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2023Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Vanuit p&r de bos en lommer met lijn 7 berijkbaar dus maar € 1,- parkeergeld per dag. Aankomst na...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 15 mrt 2023
Thank you for writing a review of your stay with us, your feedback is of utmost importance to us. I am excited to read that you enjoyedyour stay . Thank you for your stay. If you are travelling to our area again soon, it would be a pleasure to welcome you in our hotel. Kind regards, Laud Team Hotel De Hallen
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Sidney Polak heeft een beoordeling geschreven jan 2023
1 bijdrage3 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
Voor onze trouwdag een nacht in eigen stad geboekt. Bij aankomst kregen we de mooiste kamer? Alsof die anders was dan de rest. We hebben snel ingecheckt en zijn uiteten geweest.
Bij terugkomst zagen we een enorme bouwinstallatie met slangen het hotel ingaan. De kamers direct boven ons werden droog geblazen, omdat er lekkage was geweest. Dat gaf een enorm herrie, die constant was.
Toen ik dit aangaf bij de balie, kreeg ik een set oordoppen en dat was het.
Na een vreselijke nacht, het lawaai was niet te doen, de kamer te heet 24 graden(buiten vroor het), koffiezetapparaat deed het niet, heb ik dat nogmaals aangegeven bij de balie in de ochtend. Er werd laconiek met sorry gereageerd.
De hoofdfunctie van een hotel is een goede nachtrust bieden. Als dat in gebreke blijft, dan moet daar beleid op zijn.
Onze trouwdag is een onvergetelijke avond geworden, maar dan vooral negatief.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Vondel Hotels, Guest Services / Front Office bij Hotel De Hallen
Gereageerd op 11 feb 2023
Dear Valuable Guest, Thank you for your honest feedback on your stay at Hotel de Hallen. We apologize for the inconveniences you experienced and regret to hear that your stay was not as enjoyable as it should have been. We understand that problems can occur, however, we take the comfort of our guests very seriously and would have liked to provide a better experience. We are glad to hear that you enjoyed the room, and we apologize for the construction noise. We have implemented a policy that should have enabled us to better address and resolve the issue in a more timely fashion. We do hope you will forgive the shortcomings of your stay and consider giving us another chance in the future. Should you choose to stay at our hotel again, please do not hesitate to contact us in advance so we can make sure your experience is as pleasant as possible. We would like to thank you for your feedback, and wish you and your spouse many happy returns on your wedding anniversary. With Kind Regards, Team Hotel de Hallen.
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Vondel Hotels
Amsterdam, Nederland7 bijdragen3 nuttige stemmen
Hello, We would like to inform you that we do offer a luggage storage service for our guests, even after check-out. If you require assistance in storing your luggage, please feel free to approach our reception desk, and our friendly staff will be more than happy to assist you.
Antwoord van ErMatador
Milaan, Italië16.889 bijdragen1.754 nuttige stemmen
Confermo ci sono prese europee
Charlotte heeft een vraag gesteld jan 2020
Is the bathroom enclosed by a door?
Antwoord van colmh01
Warwickshire, Verenigd Koninkrijk62 bijdragen50 nuttige stemmen
Yes the bathroom had a door which separated it from the bedroom area
BH12ANT heeft een vraag gesteld mrt 2019
Londen, Verenigd Koninkrijk68 bijdragen5 nuttige stemmen
Do any of the rooms have balconies facing out?
Antwoord van TheresaM455
Bude, Verenigd Koninkrijk37 bijdragen24 nuttige stemmen
Our room faced in and it didn't make a difference to privacy. The hotel is fabulous, really really quirky and nice! We will stay there again.
Edco W heeft een tip geschreven (mei 2023)
Bunschoten, Nederland10 bijdragen
3,0 van 5 bollen
"Letop het onbeveiligde openbare WiFi netwerk en geen data verbinding op sommige kamers. "
Volledige beoordeling lezen
wybe heeft een tip geschreven (mrt 2023)
Roosendaal, Nederland6 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Vanuit p&r de bos en lommer met lijn 7 berijkbaar dus maar € 1,- parkeergeld per dag. Aankomst na 10:00 uur"
Volledige beoordeling lezen
Johanna51 heeft een tip geschreven (dec 2017)
Oss, Nederland14 bijdragen
4,0 van 5 bollen
"Kamer boeken met uitzicht naar buiten."
Volledige beoordeling lezen
liezl64 heeft een tip geschreven (aug 2017)
Aalst, België13 bijdragen5 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"everyone in our group was satisfied with their room. Ever so quiet!"
Volledige beoordeling lezen
Bart_1974 heeft een tip geschreven (jul 2017)
Amsterdam, The Netherlands3 bijdragen1 nuttige stem
3,0 van 5 bollen
"Kijk vooral ook nog even naar alternatieven in de buurt."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Amsterdam uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 128 - € 265 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-West / Kinkerbuurt / Oud-West
AANTAL KAMERS
57
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL DE HALLEN (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel De Hallen
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel De Hallen?
Attracties in de buurt zijn De Hallen Amsterdam (0,10 mijl), Foodhallen Amsterdam (0,1 mijl) en World of Mies (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel De Hallen?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel De Hallen?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel De Hallen?
Restaurants met een gunstige locatie zijn MOAK Pancakes - WEST (Formerly MOOK), Lot Sixty One Coffee Roasters en Meatless District.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel De Hallen?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel De Hallen zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel De Hallen?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel De Hallen?
Veel reizigers bezoeken Concertgebouw (1,5 mijl), Portuguese Synagogue (2,5 mijl) en Museum het Rembrandthuis (2,2 mijl).
Alle Amsterdam hotelsHoteldeals voor AmsterdamLastminutehotels in AmsterdamHotels in de buurt van Hotel De Hallen
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's