Twee jaar geleden logeerden we hier ook tijdens een citytrip en concertbezoek. In onze herinnering was het hotel best ok. Helaas is nu alles blijkbaar anders: kamer is aftands, overal vuile plekken op gordijnen, tapijten,... tot zelfs op het behang. Stoelen die vuil en versleten zijn. Thermostaat douchekop die niet goed werkt... Het ontbijt heeft dan wel een rijk aanbod, de kwaliteit is bedroevend laag. Overal in het hotel bemerk ik vuil: ramen, tapijten, vloeren... Heel duur voor een ondermaatse hotel ervaring. Enige pluspunten voor de vriendelijkheid van het personeel en de locatie tegenover het concertgebouw.
Dit hotel geboekt ivm bezoek Ziggo Dome. Mooi hotel vlak bij metro.5 minuten lopen. Rit naar centrum ongeveer 10 minuten. Alleen inchecken duurde een uur ivm diverse concerten En een voetbalwedstrijd ..het is hotel volgeboekt. Jammer dat dat niet anders kan. Wij haddenvooraf geboekt en betaald en zou t fijn zijn digitaal te kunnen inchecken en dan ook de overige kosten betalen als bevestiging. Of meerdere balies open.. Hotel was super, goed bed en fijne douche, enige nadeel was een hard hoofdkussen. Er is alleen maar een zeeppomp voor alles in de douche, geen tandborstel ed op kamers meer maar wel verkrijgbaar bij balie. Haardroger aanwezig. Er staat/hangt ook een strijkplank en strijkijzer. Ontbijt ook super, er was van alles ook engels ontbijt en veel dingen waren ook afgestemd op dieeten zoals gluten vrij, natrium beperkt of suikervrij. Heerlijke koffie. Omgeving :is bij Arena boulevard met winkels en eettentjes en een supermarkt. En ja we komen zeker een keer terug bij een bezoek aan Amsterdam…
Waardeloos. Beloven een aanbiedingsprijs maar bij aankomst weten ze van niks. Manager staat er bij te kijken en zegt: het staat niet in het systeem. Daarna beloven ze te reageren op mijn mail met een aanbod....geen reactie. Echt.. waardeloos.
Zeer lange wachtrij bij aankomst. Onze kamer was niet schoongemaakt, Nieuwe veel kleinere kamer gekregen. Wij hadden via Booking.com volledige bedrag inclusief toeristenbelasting betaald. Bij aankomst wederom 6 euro toeristenbelasting betalen. S,avonds bij de borrel lange wachtrij, personeel wist niet van de prijzen en kon bestellingen niet geregeld krijgen. Bij ontbijt wederom lange wachtrij. Parkeergeld 48 EURO !! voor 1 nacht. Geen juiste prijs kwaliteit verhouding. Geen aanrader wij komen hier nooit weer.
We hadden geboekt voor het Holiday Inn Express, in hetzelfde gebouw. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar dit Holiday Inn. Door corona was er natuurlijk plek zat. De prijs was voor Amsterdamse begrippen heel laag (80 euro voor 2 personen incl. ontbijt en parkeren). Wij kwamen voor de interland Nederland - Letland en daarvoor is dit hotel ideaal: tegenover de Arena. Ook de Ziggo Dome en AFAS Live liggen op 5 minuten lopen, evenals station Bijlmer Arena, vanwaar je in 15 tot 20 minuten in het centrum bent. Kortom, de ligging kan niet beter! De kamers zijn niet bijzonder, maar wel schoon, heel ruim en hele fijne bedden. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt door corona niet in de ontbijtzaal maar het stond klaar in draagzakken om op je kamer te kunnen ontbijten. Prima oplossing in deze rare tijden. Als de prijs acceptabel is, zal ik een volgende keer zeker weer hier verblijven.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding