Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marnix Hotel

Marnixstraat 382, 1016 XX Amsterdam, Nederland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Professionele foto's
Marnix Hotel
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

523 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 19
  • 90
  • 131
  • 78
  • 205
Bekijk beoordelingen van
21
89
85
10
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    2,5 van 5 sterren
  • Kamers
    2 van 5 sterren
  • Service
    2,5 van 5 sterren
  • Waarde
    2,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    2,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Nijkerk
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 16 december 2015

het is echt te smerig om te slapen! Ik raad dit echt niemand aan! Ook is het vreselijk gehorig. Je kijkt uit een dak met condooms en vieze sokken. Wc was niet schoon gemaakt, muren zaten vol spinnenwebben, vloer was stuk en opgevuld met een andere plakken wat niet paste ....

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel

Nuttig?
Bedank meijer784
Niveau bijdrager
14 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

Met 2 vrienden een overnachting geboekt. Groote kamer met 3 prima bedden. Badkamer en wc moet je wel delen met anderen. Prima voor een overnachting met vrienden in hartje Amsterdam. Prijs is wel aan de hoge kant voor wat je krijgt

Nuttig?
Bedank Jeroen F
2 beoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 29 juni 2015 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik hadden een kamer geboekt, heel spontaan. Maar net zo spontaan zaten we eenmaal in de kamer en werden we gebeld dat er iets ernstigs was gebeurd met haar familie. Nu waren wij net 10 min in de hotelkamer en moesten we weg. De jongen was het hier niet helemaal mee eens en wist zeker te weten dat we de kamer niet leuk vonden -die er overigens behoorlijk armoedig uitzag. Uiteindelijk hebben we met ontzettend veel moeite 50 euro terug gekregen van de 70. Meer mochten we niet. Hoe bedoel je slecht? Meer 

Nuttig?
Bedank Rachelliebellie

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Amsterdam

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Zomergem, Oost-Vlaanderen, Belgium
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 1 juli 2012

Eind juni verbleef ik samen met een vriendin in het Marnix hotel. Bij de aankomst zeiden ze dat onze kamer nog niet klaar was, dus moesten we onze valiezen in de "eetruimte" zetten. Er zaten superveel mensen en bovendien was er niet veel plaats, dus met een bang hart hebben we onze valiezen daar gelaten. Gelukkig stonden ze er nog steeds bij onze terugkomst. Onze kamer was in een ander gebouw. We komen aan in het andere gebouw (overkant van de straat) en vinden geen lift. Natuurlijk was er geen lift! We konden 4 verdiepingen met de trap doen. Ochja, hier betaal je nu eenmaal voor zeker? Geen probleem van gemaakt dus. Kamer was zeer klein. Er stonden drie bedden. Als je op wc zat kon je de badkamerdeur amper dichtdoen met gebrek aan plaats. Er was een tv, maar geen afstandsbediening. Het waren wel goede bedden. De tweede nacht word ik wakker van geritsel. Ik dacht meteen aan een spin, dus ik doe het licht aan om het te doden. We hadden nog een klein stukje stokbrood (zonder iets op) liggen in onze kamer. Het zat nog helemaal verpakt. Ik zie aan dat brood zo iets zwart in de hoek van de muur naar boven. Ik dacht dat het gewoon een spleet in de muur was. Ik ga wat dichter om de "spin" te doden, en dan zie ik dat "zwart" naar beneden gaan. Het was dus een rat! Ik ben beginnen schreeuwen en meteen in de badkamer gesprongen. Mijn vriendin heeft dan het beest helemaal gezien en was ook meteen in paniek. Er was een gat aan de leiding en daar is het terug ingekropen. Er zat wat staalwol in, maar dat is natuurlijk niet genoeg om ongedierte tegen te houden. We zijn dan in onze slaapkleren naar de receptie gegaan en die man was pas nieuw. Eerst geloofde hij ons niet, maar na veel aandringen is hij meegekomen naar onze kamer. Ondertussen was de rat natuurlijk al weg. 's Morgens zijn we nog eens naar de receptie te gaan, daar zat een nieuwe man en die wist van niets (van communicatie gesproken). We zeiden dat er een rat in onze kamer zat tijdens de nacht en dat we echt niet konden slapen en die man begon ons gewoon uit te lachen. Ze boden ons een gratis ontbijt aan, maar neen danku. Ze beweerden dat het een probleem was van de hele buurt. Alle respect dat dat zo is, aangezien het aan water ligt, maar zorg dat in godsnaam dat er geen gaten in uw muren zitten. De man was bovendien erg onbeleefd, hij zat op zijn computer terwijl hij met ons babbelde. We zijn dan nog eens een andere hostel ingegaan om te vragen of dit werkelijk zo een probleem is en die man zei ons dat ze vaak gespecialiseerde mensen laten komen om ongedierte te vermijden. Ze raden de mensen ook aan om geen eten mee te nemen op de kamer en zorgen zeker dat er geen gaten zijn in de muren. Die man wist ons ook te vertellen dat het Marnix hotel een slechte reputatie heeft in de buurt. Dus mag ik iedereen aanraden om daar niet naartoe te gaan. Het is wel goedkoop, maar naar mijn weten betaal je nog altijd niet om ongedierte in je kamer te hebben. Als ze echt zo redeneren dat het "goedkoop" is en dus geen compensatie kunnen geven, dat ze dan bij hun beschrijving zetten dat je de kamers moet delen met ratten.

  • Verbleef Juni 2012, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
4 Bedank Julie C

106 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (100)
Bekeken
Hotel & terrein (19)
Bekeken
Kamer/suite (23)
Bekeken
Badkamer (12)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (1)
Bekeken
Overige (45)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (6)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Dineren (1)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Stadsdeel Zuid
Euphemia Hotel
Euphemia Hotel
nr. 249 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 155 beoordelingen
De Pijp
easyHotel Amsterdam
easyHotel Amsterdam
nr. 230 van 357 in Amsterdam
3.5 van 5 sterren 771 beoordelingen
Canal Ring (Grachtengordel)
Amsterdam Downtown Hotel
Amsterdam Downtown Hotel
nr. 265 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 218 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Stadsdeel Zuid
Art Gallery Hotel
Art Gallery Hotel
nr. 270 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 422 beoordelingen
Tulip Inn Amsterdam Riverside
nr. 221 van 357 in Amsterdam
3.5 van 5 sterren 494 beoordelingen
Kooyk Hotel
nr. 220 van 357 in Amsterdam
3.0 van 5 sterren 467 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf