Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Roemer Visscherstraat 8-10, 1054 EX Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 152
Expedia.com
US$ 152
Word beloond met One Key
ZenHotels.com
US$ 132
Hotels.comUS$ 152
PricelineUS$ 152
AlgotelsUS$ 160
alle 18 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (364)
360
Panorama’s (9)
Kamer en suite (363)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 219 van de 1.051 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Karakteristiek, intiem hotel dat rust biedt in de wervelwind die Amsterdam heet. Ontdek bij mooi weer de pittoreske hoteltuin en verdwaal in de uitkijk: ook dit is Amsterdam. Elk vertrek in dit hotel spreekt tot de verbeelding. De perfecte combinatie van interior design en hedendaagse kunst: dat is Roemer. Het is een komen en gaan van zowel zakelijke als leisure gasten. Roemer is een goed bewaard geheim met hoogwaardige kamers en suites. Dit boutique hotel bezit een exclusieve boardroom: de ideale setting voor vergaderingen, productpresentaties of privé diners. De ligging is majestueus, omgeven door Amsterdams bekendste musea, het Vondelpark en het bruisende nachtleven.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Opslag van bagage
Conciërge
24 uursreceptie
Wifi
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis thee
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Waterkoker
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Woonwijk
Charmant
Gesproken talen
Nederlands, Engels
1066beoordelingen30vragen en antwoorden6kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 467
  • 399
  • 112
  • 54
  • 34
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Kyra heeft een beoordeling geschreven okt 2022
1 bijdrage
Inchecken bij het hotel was vanaf 15.00 uur. Gezien wij meer dan 2 uur moeten reizen hadden wij het zo gepland dat we om 15.00 uur bij het hotel aankwamen, gezien we reserveringen later op de dag hadden staan. Tijdens het inchecken werd ons door de medewerker achter de balie verteld dat iemand zou gaan kijken naar onze kamer of deze al klaar was, dit zou volgens hem zo’n 2 minuutjes duren. Vervolgens hebben we zo’n 15/20 minuten gewacht en toen vonden we het wel erg lang duren, hebben we de meneer gevraagd hoe lang het nog ging duren en uiteindelijk was hij het dus compleet vergeten. Er was niemand naar de kamer wezen kijken en hij was ons überhaupt vergeten, terwijl we op zo’n 2 meter van de receptie stonden te wachten. Nadat de heer was wezen kijken gaf hij aan dat de kamer nog niet klaar was en dat het nog zo’n 40 minuten extra zou duren. in de tussentijd hebben wij buiten maar wat rondgelopen, maar hadden al haast voor onze reservering. Na deze 40 minuten zijn we teruggegaan naar de balie van het hotel, waar ons wederom werd verteld dat de kamer nog steeds niet klaar was (ondertussen 16:15). Er werd weer gezegd dat het nog zo’n 10/15 minuten kon duren. Uiteindelijk na 1,5 uur wachten om onze kamer op te kunnen was het eindelijk tijd. Ondertussen had de medewerker van de receptie ons na EIGEN verzoek een late check out aangeboden, waar wij persoonlijk niets aan hadden gezien we geen ontbijt bij het hotel hadden geboekt. Eenmaal op de kamer was de kamer niet naar verwachting, er zaten vlekken op de stoel, op de vloer, de douche was extreem vies (zo vies dat wij hier zelfs geen gebruik van hebben gemaakt), ging de raam bij de badkamer niet dicht waardoor er extreem veel lawaai naar binnen kwam, lag er een wc rol onder het bed. Al met al kregen wij enorme smetvrees van deze kamer. Nadat wij s’avonds weg waren geweest, en terug op de kamer kwamen, stonk deze extreem naar rook. Gezien het verboden is om op de kamers te roken, zijn wij naar de receptie gegaan om dit aan te geven want wij kwamen pas zojuist het hotel in. De medewerker van de receptie is komen ruiken maar zei alleen dat het niet zou kunnen gezien er een rookmelder boven de deur zou hangen. Wij hebben vervolgens de hele avond/nacht in de rooklucht verbleven, waar het tevens extreem heet was geworden in de tussentijd. Wij hebben uitgecheckt om 11.00 uur, wat snel verliep. Al met al zouden wij hier nooit meer terugkeren.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Thomas Weesjes, Gastenservice/Front Office bij Hotel Roemer
Gereageerd op 8 jan 2023
Dear Kyra_vl, Thank you for taking the time to review Hotel Roemer, your feedback is greatly appreciated. Our sincere apologies for the unfortunate experience you have had with us. Needless to say, your experience is not in line with our service guidelines, Therefore,We will discuss the case with our manager and how this problem can be solved and prevented in the future. Kind regards, Team Hotel Roemer
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Hanneke K heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Apeldoorn, Nederland3 bijdragen
Bij het inchecken werd een bedrag gevraagd dat het dubbele was van het door ons bij boeking afgesproken en bevestigde bedrag! Het kostte de receptioniste veel tijd om het probleem op te lossen . Wij checkten in om 14.50 u . Kamer was nog niet klaar. Zou nog een paar minuten duren. Uiteindelijk hebben wij 1. 30 minuten moeten wachten . Elke keer werd bij navraag gezegd dat het nog een paar minuten zou duren! Wij hebben al die tijd met twee kinderen zitten wachten in een bijzonder ongezellige en oncomfortabele lounge. Wij hadden die middag een afspraak die we maar net gehaald hebben door dit gebeuren. Reden was : een late uitcheck van de gast voor ons. Ontbijt was op afspraak. Er waren geen tafels beschikbaar dus wachten. Personeelslid was zeer onvriendelijk! We moesten maar aan aparte tafels ver uit elkaar gaan zitten. Later kwam de uitleg dat er maar een personeelslid beschikbaar was voor alle werkzaamheden rond het ontbijt. Ontbijtbuffet was karig omdat het niet kon worden aangevuld door drukte. In de familie kamer staat een stapelbed van zeker twee meter hoog . Wij konden daarom het bovenste bed niet gebruiken omdat dit voor jonge kinderen te gevaarlijk is. Personeel was over het algemeen vriendelijk maar konden geen oplossingen bieden. Dit familie uitje met mijn dochter en kleindochters was niet wat wij verwacht hadden bij een 4 sterren hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Thomas Weesjes, Gastenservice/Front Office bij Hotel Roemer
Gereageerd op 24 jun 2022
Dear 778hannekek, First of all, thank you for taking the time to write this review. We are very sorry to hear your stay did not meet your expectations. Due to late check-out from previous guests and the room size, we needed some extra time to make sure your room is as clean as possible. We always make sure the breakfast buffet is refilled as soon as possible, and our guests can always contact one of our colleagues to assist them. We are sorry to hear this time you had a different experience and I want to assure you this is not the standard we provide. Again, we are sorry for the inconvenience you have experienced and we hope you will give us a second chance in the future. With kind regards, Michal Team Hotel Roemer
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Roy R heeft een beoordeling geschreven feb 2022
Veldhoven, Nederland15 bijdragen4 nuttige stemmen
Superfijn verblijf dicht bij het centrum. Het personeel is behulpzaam en de kamers zijn schoon! We kregen een lekker ontbijt en konden onze spullen beveiligd achterlaten om de volgende dag nog even de stad in te gaan. De badkamers zijn zwart, wat sjiek oogt maar wel gevoelig is voor kalk.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Thomas Weesjes, Gastenservice/Front Office bij Hotel Roemer
Gereageerd op 20 feb 2022
Beste Royzel, Hartelijk dank voor uw verblijf en uw positieve woorden op deze website, dit waarderen we zeer. Ik ben blij te vernemen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad bij ons in Hotel Roemer; uw beschrijving is exact wat we voor ogen hebben voor onze gasten! Wij zien ernaar uit u terug te zien in Amsterdam. Met vriendelijke groet, Michal Team Hotel Roemer
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Beuker heeft een beoordeling geschreven feb 2022
1 bijdrage
Wij sliepen in de souterrain van het hotel, echt een aanrader! Een luxe kamer met geweldige badkamer. De locatie van het hotel is top, je staat zo op het Museumplein en op het Leidseplein. We konden onze tassen achterlaten na het uitchecken, zodat we deze niet mee hoefden te nemen naar het museum. Echt top service!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Thomas Weesjes, Gastenservice/Front Office bij Hotel Roemer
Gereageerd op 3 feb 2022
Beste Beuker, Hartelijk bedankt voor de positieve review over je verblijf bij Hotel Roemer. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf zo goed was. Mocht u nogmaals terugkeren naar Amsterdam dan hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Hotel. Met vriendelijke groet, Pawel, Team Hotel Roemer
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Marc Knobel heeft een beoordeling geschreven jan 2022
Barendrecht, Nederland566 bijdragen121 nuttige stemmen
Uitstekende service ! Wij hebben ons hier heel welkom gevoeld en zeer genoten van ons verblijf. Onze executive 2pers kamer had een whirlpool en tevens een heerlijk groot bed, wat lag deze lekker. Het ontbijt werd op de kamer bezorgd en was ruim voorzien. We hebben echt genoten en een heerlijke beleving gehad hier. Het personeel is super super vriendelijk en doet alles voor je.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Thomas Weesjes, Gastenservice/Front Office bij Hotel Roemer
Gereageerd op 23 jan 2022
Beste marcknobel, Hartelijk bedankt voor de positieve review over je verblijf bij Hotel Roemer. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf zo goed was. Mocht u nogmaals terugkeren naar Amsterdam dan hopen wij u nogmaals te mogen verwelkomen in ons Hotel. Met vriendelijke groet, Michal, Team Hotel Roemer
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 100 - US$ 239 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
roemer hotel amsterdam
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-West / Vondelbuurt / Oud-West
AANTAL KAMERS
37
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL ROEMER (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Roemer
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Roemer?
Attracties in de buurt zijn Van Gogh Museum (0,4 mijl), Vondelpark (0,4 mijl) en Escapist Amsterdam (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Roemer?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en ontbijtbuffet.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Roemer?
Gasten kunnen genieten van lounge, ontbijt en gratis thee tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Roemer?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Roemer?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant Sherpa, Midtown Grill en The Chupitos Club.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Roemer?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Roemer?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Roemer?
Veel reizigers bezoeken Concertgebouw (0,6 mijl), Portuguese Synagogue (1,9 mijl) en Willet-Holthuysen Museum (1,5 mijl).
Is Hotel Roemer toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.