Hotel des Arts Amsterdam is ideaal voor een bezoek aan Amsterdam. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een knus omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Tijdens hun verblijf bij Hotel des Arts Amsterdamkunnen bezoekers naar Hagelswag (0,3 km) en De Dam (0,6 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Amsterdam.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Hotel des Arts Amsterdam bevatten een bureau.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals bagageopslag. Gasten van Hotel des Arts Amsterdam kunnen daarnaast gebruikmaken van een ontbijtbuffet op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto betaald openbaar parkeren in de buurt beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Amsterdam die schnitzel serveren, zoals The Grasshopper, Café Loetje en Restaurant Hap-Hmm in de buurt van Hotel des Arts Amsterdam.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Red Light District (0,7 km), Anne Frank House (1,0 km) of Van Gogh Museum (1,3 km), iets voor jou.
Bij Hotel des Arts Amsterdam staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Amsterdam!
Het hotel is gedateerd en verouderd. Het positieve is het hulpvaardige en vriendelijke personeel. (Wel frappant dat nauwelijks iemand Nederlands verstaat) verder is de ligging ook perfect. Tot daar al het goede. Op onze 4persoonskamer hebben we 3 stopcontacten kunnen terugvinden. Er stonden 3 lampen, helaas was er bij geen enkele lamp een stopcontact voorzien. De waterkoker was vanboven tot onder beschimmeld. (Op kamer 14, graag dringend reinigen) Op de website staat dat het hotel gezinsvriendelijk is, met een buggy is dit hotel echter zeer af te raden door de vele trappen en kleine gangen. Voor ons was dit hotel zijn geld niet waard, wij betaalden €160, terwijl de normale prijs €320 was, persoonlijk vinden we dit absurd.
Erg vriendelijk personeel vergeleken met andere hotels in het centrum van Amsterdam, maar ze waren niet erg goed met praktische vragen over de stad zelf, vervoer, museums, en gaven zelfs een paar keer verkeerde routebeschrijvingen en tips. Dit zijn geen ernstige dingen zolang men een stadskaart heeft of Google maps op een electronisch apparaat. Hotel is schoon en stil, eenpersoonskamers zijn niet klein, heet/ koud water de hele dag door beschikbaar, geen ratten of andere kruipende of vliegende parasieten.
Hotel ligt aan kanaal in het hartje van Amsterdam vlak bij het station en de tram.Het is gebouwd in 2 17e eeuwse huizen met achterhuizen ,daardoor heeft het helaas geen lift , dat kan lastig zijn voor mensen die slecht ter been zijn. Als ik weer in Amsterdam in een hotel moet verblijven zal ik zeker weer hier heen gaan. Restaurants en Musea zijn allemaal op loopafstand en ook allerlei leuke kroegen zoals bv Luxemburg en Hoppe . ---
Geen probleem om 24 uur per dag naar binnen te komen. De deur was afgesloten, maar er was altijd wel iemand aan de receptie om te openen. We hadden dagelijks schone handdoeken en de kamer en badkamer waren brandschoon. Ja, het is een eenvoudig hotel zonder lift, maar als je zelf een beetje onderzoek doet voordat je boekt, moet u dit weten. De gangen konden een vers verflaagje gebruiken, maar de gemeenschappelijke ruimtes waren prima. Het ligt op een geweldige positie, je kan bijna overal naartoe lopen en binnen 5 minuten zijn er veel goede restaurants. Voor een budget hotel is het moeilijk om het te bekritiseren en we hadden de kamer helemaal bovenaan!
We hebben veel geluk dat we dit hotel hebben gekozen. We hadden onze reis naar Amsterdam al maanden geleden geboekt, maar dit is nu niet mogelijk vanwege Corona. We hadden een niet - restitueerbare reservering met een vaste datum. We hadden alles betaald om een onbezorgde vakantie te hebben. Nu kunnen we niet gaan en waren we bang om al dat geld te verliezen en nog steeds geen vakantie te hebben. Toen ik contact opnam met het hotel, waren ze erg begripvol. Ze zeiden dat we zelfs voor onze niet - restitueerbare reservering onze boeking zouden kunnen verzetten, zodat we later dit jaar nog vakantie kunnen hebben. Dit is echt geweldig, hartelijk dank aan het hotelpersoneel voor hun hulp in deze moeilijke tijd.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding