Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Belfort Hotel

Prijzen weergeven
Boek op TripAdvisor
Vertrouwde partner. We werken samen met om je boeking zo gemakkelijk mogelijk te maken.
Veilige betalingen. We gebruiken toonaangevende initiatieven om je informatie veilig te houden.
Voer reisdata in voor de beste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
De beste prijzen voor:1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Belfort Hotel
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

385 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Antwerpen, België
3 weken geleden beoordeeld

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank simondY6095OF
18 oktober 2016 beoordeeld

Voor een last minute verblijf van 2 dagen hier terecht gekomen. Klein hotel met basisvoorziening. Heb niet van het ontbijt gebruikgemaakt aangezien het telkens vroege uurtjes waren vooraleer we terug in het hotel waren. met enkele kleine opfriswerken die gemakkelijk kamer per kamer kunnen worden gedaan, kan dit een 3 sterren hotel zijn. Vriendelijk personeel.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Estebanleblan
Utrecht, The Netherlands
13 september 2015 beoordeeld

 Probleem melden
Nuttig?
2Bedank 758marion
Capelle aan den IJssel, Nederland
23 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel is absoluut GEEN aanrader! De kamers zijn vies en alleen maar achterstallig onderhoud op sommige punten was het zelfs gevaarlijk. Het raam was gebarsten en met tape hersteld!! De schimmel achter het toilet was van jarennnnnnn. Onvriendelijk personeel en de dame bij het ontbijt was uiterst onvriendelijk! De ligging van het hotel is prima! direct bij het openbaar...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Caroline B
2 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was veel te warm in de niet geventileerde ruimte. Bij het ontbijt was het meeste op. Ik zou het niet doen...... Het is zo schraal en karig dat je je geld bijna terug zou vragen. De hygiene was om te janken, de kamers waren niet schoon en het meubilair was uit 1930.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Wout K
Tilburg, Nederland
25 september 2014 beoordeeld

Mijn kamer stonk volledig naar rook, er liepen insecten over mijn bed heen en onder mijn bed door en de kamer was enorm warm. Ik kon mijn eigen verwarming niet regelen, er werd niets aan gedaan door de medewerkers en ik was alles behalve tevreden. Daarnaast was mijn kamer 100 euro, als ik dit had geweten had ik er nog...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank lvangils
Arnhem, Nederland
17 november 2013 beoordeeld

Onvriendelijk personeel, vieze hal en onsmakelijke geuren, blowende portier midden in de nacht, vieze kamers, oud brood bij veel te karig ontbijt!!!! Voor de prijs die je betaald is dit echt ongelofelijk!!! Echt verschrikkelijk!

 Probleem melden
Nuttig?
4Bedank Christa G
Groningen, Nederland
9 september 2013 beoordeeld

na ons gemeld te hebben, kregen we te horen dat de tussenagent failliet was gegaan en we konden fluiten naar onze geboekte kamer voor 2 nachten. Er kon geen medeleven, nog geen kopje koffie af. We werden zo op straat gezet.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank marijke b
Amsterdam
4 november 2012 beoordeeld

Het hotel kan een opfrissing gebruiken. Het was op de kamer wel netjes. Ontbijt was voldoende. Personeel wel heel vriendelijk .

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Betty P
Liverpool, England
28 augustus 2006 beoordeeld
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik zou willen dat wij de recensies over dit hotel hadden gelezen voordat we weggingen. Het komt helemaal niet in de buurt van een driesterrenhotel. Het zit onder een appartementengebouw dat er vervallen uitziet. Binnenin is het niet veel beter. Ik denk niet dat onze kamer helemaal klaar was, het tapijt tot de kamers laat veel te wensen overlaten, ik...

 Probleem melden
Nuttig?
2Bedank maliverpool

226 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (223)
Bekeken
Badkamer (42)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (19)
Bekeken
Kamer/suite (71)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (4)
Bekeken
1:19
Video's (1)
Bekeken
Overige (86)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (3)
Bekeken
Kamer/suite (1)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (1)
Bekeken
Overige (1)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
West Side Inn Hotel
nr. 284 van 362 in Amsterdam
1.728 beoordelingen
New West Inn Amsterdam
nr. 158 van 362 in Amsterdam
938 beoordelingen
Tulip Inn Amsterdam Riverside
nr. 205 van 362 in Amsterdam
651 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Canal Ring (Grachtengordel)
Quentin Arrive Hotel
Quentin Arrive Hotel
nr. 289 van 362 in Amsterdam
602 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis internet
  • Gratis ontbijt
Over de gelegenheid
  • Niet-roken hotel
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Gratis internet
Services
  • Gratis ontbijt

Aanvullende informatie over Belfort Hotel

Adres: Surinameplein 53, 1058 GN Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Vondelpark
Prijsklasse: € 59 - € 303 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Belfort Hotel 3*
Aantal kamers: 35
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Orbitz, Hotels.com, Travelocity en HotelsClick, dus je kunt je reserveringen bij Belfort Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Belfort Hotel Amsterdam
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Belfort Hotel en andere reizigers.
5 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Belfort Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Heel kleine kamer, met heel klein dubbel bed. Echt krap om met 2 te slapen”
 van 5 bollen simondY6095OF, 9 nov 2016 | Beoordeling lezen
“Vraag naar een reeds gerenoveerde kamer in je mail tijdens boeking.”
 van 5 bollen Estebanleblan, 18 okt 2016 | Beoordeling lezen
“Kies hier helemaal niks!!!”
 van 5 bollen 464christag, 17 nov 2013 | Beoordeling lezen
3 van 3
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf