Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Ferdinand Bolstraat 333, 1072 LH Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
Expedia.com
Trip.com
US$ 385
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Orbitz.com
Traveluro
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (1823)
Kamer en suite (772)
Dineren (213)
Wat is Travellers’ Choice Best of the Best?
Deze award is onze hoogste onderscheiding en wordt jaarlijks uitgereikt aan bedrijven die de Best of the Best op Tripadvisor zijn, geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 1% van gelegenheden ter wereld behoren.
Meer informatie
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Contactloos inchecken
Meer lezen
Bijgewerkt op 27-05-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Hotel Okura Amsterdam
Bijgewerkt op 27-05-22 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 19 van de 418 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
2022 Travellers' Choice Best of the Best

Hotel Okura Amsterdam is een fantastische keuze voor reizigers in Amsterdam. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Hotel Okura Amsterdam ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Concertgebouw (1,3 km) en Hagelswag (2,3 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Amsterdam verkennen.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet en de kamers bij Hotel Okura Amsterdam bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van Hotel Okura Amsterdam kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Mediterrane restaurants, waaronder Foodhallen, THE DUCHESS en Zaza's. Ze liggen allemaal in de buurt van Hotel Okura Amsterdam.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire tuinen, zoals Hortus Botanicus, Beatrixpark en Park Frankendael, te bezoeken.

Veel plezier in Amsterdam!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Personal trainer
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Gratis oploskoffie
Menu's voor speciale diëten
Dakterras met bar
Taxiservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Hoofdmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Toegang tot Executive-lounge
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
Geldautomaat bij gelegenheid
Butlerservice
Portier
Paraplu
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Geluidsdichte kamers
Badjassen
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
3320beoordelingen145vragen en antwoorden64kamertips
Waardering van reizigers
  • 2.290
  • 727
  • 188
  • 69
  • 46
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Jon B heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Arroyo de la Miel, Spanje198 bijdragen34 nuttige stemmen
Leuke plek, mooie centrale hal. We kregen een kamer waarvan de airco niet functioneerde, hierover 2 keer melding gemaakt en zou opgelost worden, einde van de rit niet opgelost. Ook het ontbijt stelt niet veel voor als je eens in een Vd Valk hotel het ontbijt hebt gehad, had ook wel meer verwacht van Okura, jammer. Het is de naam die veelzeggend is, maar in de praktijk laat het nog wel te wensen over.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Nuttig
Delen
Antwoord van Quality Manager Manager, Other bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd 2 weken geleden
Dear K499QEjonb, Thank you for your review and for sharing your feedback with the TripAdvisor community. First of all, I would like to start by apologizing for the lack of service that you received while visiting us and the fact that we could not exceed your expectations, this is not the type of service that we provide as a 5-star property. The level of service and experience you receive is of great importance to us at Hotel Okura Amsterdam. We truly value your feedback and take your experience very seriously. Moreover, I was wondering if we could follow up on this complaint via a phone call? Please let me know at feedback@okura.nl We appreciate the time you took to share your feedback and it is our hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Kind regards, Andrea Romero Quality Manager
Meer lezen
John T heeft een beoordeling geschreven mei 2022
Diemen, Nederland1 bijdrage
Wij hebben een fantastische avond gehad en heerlijk gegeten. Het is echt genieten om de bereiding hiervan te zien door kok Rito begeleid door gastvrouw Cristina en Asahi. Echt top, serieus een aanrader....
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Quality Manager Manager, Other bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd op 16 mei 2022
Dear John T, Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and Teppanyaki Restaurant Sazanka and for taking the time to share your experience with other travellers. We are delighted to read that you have enjoyed your stay and that our staff was always on top of everything; this is what I call a true Omotenashi experience. I will personally share your comments with Chef Rito, Christina and Asahi as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all our guests. It makes me very proud to read that we succeeded in doing so. Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam. Yours sincerely, Andrea Romero Quality Manager
Meer lezen
Jan S heeft een beoordeling geschreven mei 2022
2 bijdragen
Geweldig gedineerd, alles was top. De bediening was Japans gezegd dik voor elkaar De aanwezige crew manifesteerde zich zeer professioneel en waren ook logistiek super. Het diner van zeer exclusieve kwaliteit en op zeer vakku ndige wijze geprepareerd Kortom een voltreffer, michelin waardig.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Quality Manager Manager, Other bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd op 9 mei 2022
Dear jawstange52, Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and Teppanyaki Restaurant Sazanka and for taking the time to share your positive opinion with the TripAdvisor community. We are delighted to read that you have enjoyed the service of our staff. I will personally share your comments with the team as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all of our guests. Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam. Yours sincerely, Andrea Romero Quality Manager
Meer lezen
5B5 heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
4 bijdragen
Hotel ligt op een prettige locatie en is gemakkelijk met de auto te bereiken. Voldoende parkeergelegheid. Personeel heel vriendelijk. Onze kamer was van mindere kwaliteit. Badkamer niet schoon en douche werkte niet (waterdruk). Na verzoeken om te verbeteren, is verbetering aangebracht. Echter voor de gemiddelde prijs van een kamer mag je meer verwachten. Alle restaurants waren volgeboekt, geen ruimte voor hotelgasten.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Nuttig
Delen
Antwoord van Quality Manager Manager, Other bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd op 19 apr. 2022
Dear bjorns737, Thank you for visiting Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your experience with us. First of all, I am pleased to learn that you have enjoyed the service of room service and the room itself. It is a pleasure to receive positive feedback and comments from guests. Thank you very much for the very valuable feedback given about the lack of cleanliness in the bathroom. I can imagine this caused you much frustration and disappointment. Therefore, I would like to offer my sincerest apologies. Personally, I appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely, Andrea Romero Quality Manager
Meer lezen
Marjo082 heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Oosterhout, Nederland473 bijdragen98 nuttige stemmen
Voor de verjaardag van mijn partner een Ciel Bleu arrangement geboekt bij Hotel Okura. Het arrangement bevatte een overnachting in een Panorama Kamer, champagne op de kamer, diner bij Ciel Bleu, ontbijt en parking. De kamer was top. Gelegen op de 19e etage met een geweldig uitzicht over Amsterdam. Zelfs vanuit de badkamer had je grote ramen met prachtig zicht op de stad. De badkamer had overigens 2 wastafels, inloopdouche en bad en een verwarmd toilet. De kamer had naast een bureau met stoel ook nog een apart zitje bij het raam. Vooraf had ik gevraagd of er wat ballonnen in de kamer geplaatst konden worden en een taartje als verrassing voor de jarige. De ballonnen waren er...de taart helaas niet. Net als de champagne. Ze bleken weggehaald te zijn om afkoelen en smelten te voorkomen omdat wij iets later waren met inchecken dan doorgegeven. Deze werden overigens bij navraag direct gebracht. Het taartje smaakte echt super en de champagne trouwens ook. Kim van guest relations heeft dit top geregeld. Vooraf met haar een fijn contact gehad om deze verrassing in orde te maken. Het diner in de avond was geweldig (apart beoordeeld). Na afloop hebben we nog even genoten van het mooie uitzicht van het verlichte Amsterdam om vervolgens in een diepe slaap te vallen op het uitstekende bed. In de ochtend hebben we beneden ontbeten. Er staan enkele gerechtjes op een kaart die je kan bestellen en er is een buffet met voor ieder wat wils. Check out tijd is ruim, om 12u. Dat gaf ons nog de gelegenheid om naar de lounge te gaan om nog even een kop koffie ter afsluiting te drinken. De toegang tot de lounge zat namelijk ook inbegrepen. Hier kun je terecht voor een klein hapje en drankje. Wij hebben genoten van het verblijf, van de gastvrijheid en vriendelijkheid van iedereen. Wij komen ongetwijfeld weer een keer terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Kies voor een van de hoger gelegen kamers als je wilt genieten van een geweldig uitzicht.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Quality Manager Manager, Other bij Hotel Okura Amsterdam
Gereageerd op 11 apr. 2022
Dear Marjo082, Thank you for your visit to Hotel Okura Amsterdam and for taking the time to share your experience with other travellers. We are delighted to read that you have enjoyed your Ciel Bleu package, and the personalised touch provided by our colleagues; this is what I call a true Omotenashi experience. I will personally share your comments with Kim as we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously create extraordinary guest experiences for all our guests. It makes me very proud to read that we succeeded in doing so. Thank you again for taking the time to share your impressions and we hope to welcome you back to Hotel Okura Amsterdam. Yours sincerely, Andrea Romero Quality Manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 324 - US$ 414 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
okura hotel amsterdam, amsterdam okura hotel
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-Zuid / De Pijp / Nieuwe Pijp
AANTAL KAMERS
300
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Okura Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Okura Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn Twenty Third Bar (0,02 mijl), de winkel van nijntje - Amsterdam (0,4 mijl) en Museum De Dageraad (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Okura Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, dakterras met bar en gratis wifi.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Okura Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Okura Amsterdam?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Okura Amsterdam?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Okura Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Teppanyaki Restaurant Sazanka, Ciel Bleu Restaurant en Sir Hummus.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Okura Amsterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Okura Amsterdam vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Okura Amsterdam verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Okura Amsterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Hotel Okura Amsterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Okura Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en nederlands.