Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

Renaissance Amsterdam Hotel

Prijzen weergeven
Nr. 90 van 362 hotels in Amsterdam
Certificaat van uitmuntendheid
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
Renaissance Amsterdam Hotel
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"containerClass":null,"scriptFlags":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

3.043 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Renaissance Amsterdam Hotel
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Gefilterd op: Nederlands
Landgraaf, Limburg, Netherlands
10 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben in juli geboekt om in september te komen en expliciet gevraagd om 2 kamers naast elkaar (mijn man snurkt). Helaas...onze boeking werd uiteindelijk na 15 min gevonden, maar het hotel was zo goed als vol..en we kregen 2 Deluxe kamers met 2 losse bedden op 2 verschillende verdiepingen. Niet leuk. Ik reis heel veel voor zaken maar ik...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Hanna_B_73
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordeling
Google-vertaling

Sehr geehrte Frau Hanna B., vielen Dank fuer Ihren Kommentar auf Tripadvisor. Wir bedauern es ausserordentlich, dass Ihr Aufenthalt in...

Haarlem, Nederland
29 juli 2015 beoordeeld

Door een ongelukkige samenloop van omstandigheden was de toegezegde kamer niet beschikbaar. Maar de wijze waarop dit werd rechtgezet verdient alle lof. Hulde voor de front office supervisor. Fokje Busscher was kordaat, daadkrachtig en sympathiek.

 Probleem melden
Nuttig?
2Bedank gijs k
Nederland
29 juni 2015 beoordeeld

Deze beoordeling gaat primair over de wifi service; deze werkte namelijk niet behoorlijk in mijn kamer. Er zou iemand langskomen om eea te fixen, maar ipv daarvan kreeg ik een engels sprekende helpdesk aan de lijn. Na veel geploeter kreeg ik het werkend op mijn laptop, maar niet op mn telefoon. Mijn inziens komt dit door het verdienmodel hierachter; in...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Rubenvs
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordeling

Geachte Ruben VS, Wij betreueren ten zeerste dat u problemen heeft ondervonden met betrekking tot WiFi in uw gastenkamer en wij bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij zullen uw kommentaar met ons team bespreken om een dergelijk incident in de toekomst te voorkomen. Wij hopen u wederom bij ons te mogen begroeten en verblijven, met...

Hoofddorp, Nederland
18 mei 2015 beoordeeld

Bruin cafe en hotel bar slechts 1 persoon waardoor zeer lange wacht tijden voor een kop koffie. Tafels en kopjes waren zeer smerig. Het personeel is beledigd als je kritiek levert. Buitenlands personeel dat geen Nederlands en zeer slecht Engels sprak. De kamer was zeer klein met een groot bed waardoor er weinig loop ruimte is. WIFI kost 20 euro...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank teleurstelling
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, wij betreuren het ten zeerste dat uw verblijf in ons hotel niet na tevredenheid verlopen is en bieden u onze welgemeende verontschuldigingen aan voor het ondervonden ongemak. Wij zouden het op prijs stellen als u met ons contact zou willen opnemen zodat wij uw ervaringen persoonlijk kunnen bespreken. Met vriendelijke groet, Hedwig Linzel Executive Assistant renaissance.amsterdam@renaissancehotels.com

Ingelmunster
14 april 2015 beoordeeld

Erg mooi hotel met een fantastische ligging. De kamers zijn aan de kleine kant maar erg smaakvol ingericht met superbedden. Maar eerder viersterren- dan vijfsterrenhotel: douchegordijn, kraan lekte, slechte beeldkwaliteit televisie, kleine 'slijtagefoutjes' op de kamer... Er waren wel twee zaken die me stoorden: ik kon geen enkele keer nederlands praten aan de receptie (een schande in Nederland vind ik)...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank wceent
Middleburg, Virginia
3 maart 2015 beoordeeld

Dit is mijn favoriete hotel in Amsterdam. Het ontbijtbuffet is de beste in de stad. Het hotel is zeer gunstig gelegen, niet ver van Amsterdam Centraal Staation. Het grenst aan de Jordaan. U kunt lopen naar het museumplein.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Dom V
Venlo, Nederland
23 december 2014 beoordeeld

Wij hadden een familiekamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Er waren 2 tweepersoonsbedden in de grote mooie kamer. De bedden waren echt veel te smal. Wij hebben allemaal een normaal postuur maar dit was te smal. Verder een prachtig hotel met een fantastisch ontbijt buffet op een goede locatie in de stad. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer en...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Charlotte F
Molenhoek, Limburg, Netherlands
30 augustus 2014 beoordeeld

Hier inmiddels al vaak geweest. Wat me altijd opvalt is dat mijn telefonische reservering altijd in het Engels moet en dat het meeste personeel Engels talig is. Goede lounge en leuk bruin café (koepel café) in het hotel waar het goed borrelen is na een avond lekker eten elders in de stad. Het ontbijt ervaar ik meestal als een ramp....

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Eric S
Venlo, Limburg, Netherlands
8 juni 2014 beoordeeld

Goed hotel, perfekte locatie in het centrum. De kamer was prima, wat aan de kleine kant, maar dat verwacht je in een binnenstad. Het bed was uitstekend, de badkamer ook. Het ontbijt is zeer uitgebreid, de vraag is of je dat 25 Euro waard is. Ik was mijn tandpasta vergeten, maar dankzij de concierge werd dit snel opgelost. Goede service...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Nijhuis2013
RenaissanceTeam, Executive Assistant van Renaissance Amsterdam Hotel, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, hartelijk dank voor uw kommentaar op Trip Advisor. We zijn blij dat u zeer tevreden was met ons hotel en onze service in het algemeen en de perfecte locatie. Onze excuses voor de minpunten die u ervaren heeft. Onze welgemeende verontschuldiging hiervoor. We hebben soms speciale aanbiedingen waarbij het ontbijt en ook internet in de kamerprijs zijn inbegrepen....

Zürich, Zwitserland
31 maart 2014 beoordeeld

We hebben een fijn verblijf in het Renenaissance Hotel gehad. Alles was prima. Ook de Lounge was geweldig, waar je eeven rustig kon zitten en gebruik kon maken van consumpties. Het was alleen jammer dat er Buiten geen gelegenheid was waar je kon roken. Dit moest op straat gebeuren.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Tipping J

829 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (775)
Bekeken
Badkamer (54)
Bekeken
Kamer/suite (174)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (130)
Bekeken
Dineren (30)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (20)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (9)
Bekeken
Gezins-/speelplekken (6)
Bekeken
1:39
Video's (1)
Bekeken
Overige (351)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (54)
Bekeken
Zakencentrum/functionele kamers (5)
Bekeken
Kamer/suite (28)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Badkamer (2)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (5)
Bekeken
Overige (8)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
Vondelpark
Amsterdam Marriott Hotel
Amsterdam Marriott Hotel
nr. 84 van 362 in Amsterdam
2.678 beoordelingen
Centrum
Art'otel Amsterdam
Art'otel Amsterdam
nr. 31 van 362 in Amsterdam
1.292 beoordelingen
Centrum
Hotel Sint Nicolaas
Hotel Sint Nicolaas
nr. 69 van 362 in Amsterdam
854 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Centrum
Grand Hotel Amrath Amsterdam
Centrum
INK Hotel Amsterdam - MGallery by Sofitel
De Wallen
Sofitel Legend The Grand Amsterdam
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Roomservice
  • Restaurant
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Niet-roken hotel
Eten & drinken in het hotel
Activiteiten
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
  • Restaurant
Kamertypes
  • Suites
  • Niet-roken kamers
  • Gezinskamers
Internet
  • Betaalde wifi
  • Betaald internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Zakencentrum met internettoegang
  • Roomservice
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Wasservice
  • Conciërge
  • Feestzaal
  • Meertalig personeel
  • Conferentiefaciliteiten
  • Ontbijt beschikbaar

Aanvullende informatie over Renaissance Amsterdam Hotel

Adres: Kattengat 1, 1012 SZ Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam > Centrum
Prijsklasse: € 202 - € 490 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Renaissance Amsterdam Hotel 5*
Aantal kamers: 402
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Marriott, Hotels.com, Cheap Tickets, Travelocity, Agoda, Priceline en Jetsetter, dus je kunt je reserveringen bij Renaissance Amsterdam Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Amsterdam Renaissance
Stijl hotel:
Nr. 51 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 52 familiehotel in Amsterdam
Nr. 54 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 61 luxe hotel in Amsterdam
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Renaissance Amsterdam Hotel en andere reizigers.
48 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Renaissance Amsterdam Hotel
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“De badkamers kunnen schoner worden opgeleverd... haren in de wasbak is een obvious afknapper.”
 van 5 bollen 69erwinv, 20 mrt 2016 | Beoordeling lezen
“Vraag een kamer die niet aan de straatzijde ligt”
 van 5 bollen Edwin_Ilse, 11 okt 2015 | Beoordeling lezen
“Lange en brede mensen raad ik aan om een kamer te reserveren met een groot bed. De standaard tweepersoonsbedden zijn te klein!”
 van 5 bollen CharlotteFrankort, 23 dec 2014 | Beoordeling lezen
“Het komt nog al eens voor dat er rumoerige mensen na een avond stappen terug komen. Vraag daarom naar een kamer wat verder op de gang. Het is wat verder lopen maar komt de nachtrust ten goede!!!”
 van 5 bollen EricS730, 30 aug 2014 | Beoordeling lezen
“Rustige kamer die uitkeek op een binnehofje.”
 van 5 bollen tippingj, 30 mrt 2014 | Beoordeling lezen
5 van 5