Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Amsterdam Marriott Hotel
Stadhouderskade 12, 1054 ES Amsterdam Nederland
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(879)879
Kamer en suite (244)
Dineren (61)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 437 per nacht, 20/9 - 21/9
€ 750
per nacht
€ 507
per nacht
€ 264
per nacht
sep
okt
20 sep
Vandaag
22 sep
24 sep
26 sep
28 sep
30 sep
2 okt
4 okt
6 okt
8 okt
10 okt
12 okt
14 okt
16 okt
18 okt
20 okt
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,5
Nr. 87 van de 412 hotels in AmsterdamLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Het Amsterdam Marriott Hotel is uniek gelegen in het hart van Amsterdam. Omgeven door theaters, musea, restaurants en winkels en op loopafstand van het Vondelpark en Leidseplein kan het hotel met recht het ultieme adres voor elk verblijf worden genoemd. De kamers bieden alles wat nodig is voor een leisure of zakelijk verblijf. Het hotel presenteert met trots Midtown Grill restaurant, voor geweldige steaks, verse gerechten en verrassende wijnen en Sorel’s Midtown Bar and Lounge, een sprankelende hotspot om te werken, ontmoeten en ontspannen. Met 12 nieuwe en flexibele vergaderzalen biedt het Amsterdam Marriott Hotel ook voor elke bijeenkomst de passende ruimte.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
24 uur per dag beveiliging
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Betaalde wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindvriendelijk buffet
Kindermaaltijden
Feestzaal
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Toegang tot Executive-lounge
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Winkels
Geldautomaat bij gelegenheid
Portier
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Strijkijzer
Minibar
Flatscreen-tv
Radio
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Gezinnen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 4
Locatie
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
10.3 km•
Alle vluchten bekijken
Rotterdam Airport
54 km•
Alle vluchten bekijken
Waterlooplein
20 min.
Huurauto's
344 restaurants
binnen 0,5 kilometer
1.520beoordelingen148vragen en antwoorden10kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 919
- 373
- 121
- 45
- 62
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Ik zou het kunnen hebben over de Amerikaanse sfeer die hier hangt, of de bijna uitsluitend Engels sprekende medewerkers, of de toch al bij al povere manier van aircoverwarming in de kamers .... toch , dat zou me niet tot een review aangespoord hebben.... Maar het gaat er hier over het ontbijt.
We hadden een "Executive room" gereserveerd en in die formule was ontbijt inbegrepen. ik ben al ouder maar dat in een hotel het ontbijt dat gereserveerd is bij de boeking in een andere ruimte wordt opgediend dan het niet gereserveerde... dat is nieuw.
Baliemedewerker bij uitchecken : U hebt voor het restaurant ontbijt gekozen (in het Engels dan) . Dat kost u extra 64 euro (2personen)
Baliemedewerker : Mijn collega heeft u gisteren duidelijk gewezen waar u kon ontbijten.
Baliemedewerker lichaamstaal : U hebt duidelijk niet goed opgelet.
Toegegeven, dat had ik inderdaad niet. De man had mij de inrichting aangewezen, dat was voldoende voor me.
Maar wat de medewerker zeker niet gezegd heeft is dat ontbijten in een andere ruimte voor extra kosten zou zorgen.
We hadden een "Executive room" gereserveerd en in die formule was ontbijt inbegrepen. ik ben al ouder maar dat in een hotel het ontbijt dat gereserveerd is bij de boeking in een andere ruimte wordt opgediend dan het niet gereserveerde... dat is nieuw.
Baliemedewerker bij uitchecken : U hebt voor het restaurant ontbijt gekozen (in het Engels dan) . Dat kost u extra 64 euro (2personen)
Baliemedewerker : Mijn collega heeft u gisteren duidelijk gewezen waar u kon ontbijten.
Baliemedewerker lichaamstaal : U hebt duidelijk niet goed opgelet.
Toegegeven, dat had ik inderdaad niet. De man had mij de inrichting aangewezen, dat was voldoende voor me.
Maar wat de medewerker zeker niet gezegd heeft is dat ontbijten in een andere ruimte voor extra kosten zou zorgen.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Let op mbt ontbijt.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Amsterdam Marriott Team, Owner bij Amsterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 30 mrt 2024
Beste 895rogerh, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Mijn excuses voor de miscommunicatie tijdens uw verblijf met betrekking tot het ontbijt. Het is altijd belangrijk dat de communicatie tussen het personeel en de gasten duidelijk is, vooral als het gaat om extra kosten of specifieke arrangementen zoals ontbijt inbegrepen bij een bepaald type kamer. Ik zal uw feedback doorgeven aan het managementteam, zodat ze eventuele communicatieproblemen kunnen aanpakken en ervoor kunnen zorgen dat toekomstige gasten volledig op de hoogte zijn van alle kosten en arrangementen. Ik wil u er graag op attenderen dat wij in het hotel ten alle tijden teamleden hebben, die bedreven zijn in het Nederlands. Mocht u nog een keer langs komen bij ons, mag u altijd vragen naar een Nederlands sprekende collega. Ik wil nogmaals mij excuses aanbieden voor de miscommunicatie. Mocht u nog andere vragen hebben horen wij dat graag. Met vriendelijke groeten, Guest Experience Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Helaas moet ik als Elite member dit hotel afraden als persoonlijke en warme gastvrijheid zoekt. Dit is een toeristenfabriek. Ook al kregen we een geapprecieerde upgrade als elitemember, daar was dan ook alles mee gezegd. De upgrade bleek een grotere kamer maar met deuren in om de kamers te connecteren. Onze luidruchtige Nederlandse buren zaten daar met meer dan 4 luid te lachen en te roepen en dat hoorde je ontzettend. We zaten precies in een studentenhostel. Ook hoorde je alles wat op de gang werd gezegd. War een verschil met het hotel Gewandhaus Dresden of Schloss Lieser… ook qua attentvol zijn. Ik had tot 2 maal toe gemaild of ze tegen betaling zelfs door mij mijn man wilden verrassen met iets zoet voor zijn verjaardag… geen antwoord en niets op de kamer… Wat was goed: het ontbijt en de bedden en kortbij het centrum…
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2024Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Amsterdam Marriott Team, Owner bij Amsterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 23 jan 2024
Dear Lekkerbek1970, Thank you for letting us know about your experience while staying with us at the Amsterdam Marriott Hotel. I am very sorry to hear about your recent experience regarding the noise issue, wherein you mentioned that your stay was interrupted due to the disturbing noise from the adjoining room and also from the corridor. We strive to provide our guests with a relaxing and peaceful stay, and I am very sorry that this wasn’t your experience. It is equally important to ensure that our guests feel at home and well taken care of by our team. Your feedback has been shared with our Front Office & Security team to ensure that matters like such are treated with utmost importance. You also mentioned that you were trying to get in touch with the hotel to arrange a surprise for your husband's birthday. I am extremely sorry to learn that two-way communication was not established. If you could share more details with me on the channel of communication, I would be able to investigate it further with the team and ensure that this is not repeated. Once again, I apologize for the inconvenience you faced during your stay but I do hope you will provide us with another opportunity in the future to serve you better and make your stay brilliant. Sincerely, Shirin Rawlley Guest Experience Manager shirin.rawlley@marriott.com
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
De mindervaliden kamer was niet van deze tijd. Veel te kleine badkamer en ook niet eens een rood koord voor alarmering. Gaarne de mindervaliden kamer upgraden, zodat de prijs-kwaliteit verhouding weer klopt. Personeel is trouwens top !!!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Amsterdam Marriott Team, Guest Services / Front Office bij Amsterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 15 mrt 2023
Dear EDGLD, Thank you for choosing to stay at the Amsterdam Marriott Hotel and providing your honest feedback. In order to better uphold our commitment to deliver exceptional service to every guest, I have shared your constructive feedback with the senior leadership team to discuss our service standards and review improvement opportunities in the services we provide. Once again, I would like to thank you for your review and we will do our best to prevent such issues from occurring in the future. I do hope you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver. Sincerely, Shirin Rawlley Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Wij hebben afgelopen vrijdag met de familie heerlijk mogen genieten in het restaurant van de midtown grill. De cocktails waren heerlijk, absoluut niet zoet. Gewoon vol van smaak. Het diner was goed bereid en de bediening was erg vriendelijk. Dank jullie wel voor de top service. Sharif, Sayad, Keller, Stefano, Alex en Gabriel. Nogmaals bedankt
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
De service was geweldig. Bij aankomst meteen heel warm en hartelijk verwelkomt. Na het toewijzen van onze kamer, is er vaak bij ons gecheckt om te kijken of alles nog naar wens was. Na een heerlijke nacht gehad te hebben, in een kamer met prachtig uitzicht op het Leidseplein. Hebben wij heerlijk kunnen ontbijten in het restaurant beneden. Wij werden vriendelijk ontvangen en werd ons aan tafel gevraagd wat voor soort ei wij graag hadden gewild. Er was zeer veel keus en alle producten waren zo vers als maar kon. Het komt erop neer dat het een super hotel is, en zeker aan te raden!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022
Kamers
Locatie
Service
Kamertip: Het beste uitzicht
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Amsterdam Marriott Team, Guest Services / Front Office bij Amsterdam Marriott Hotel
Gereageerd op 18 mrt 2022
Beste janhZ9007UF Het verheugt ons te vernemen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad. Ons team is niets te veel om te zorgen dat het onze gasten aan niets ontbreekt. Wij hopen u snel weer te verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Het Amsterdam Marriott Team
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dear Femke,
Thank you for your question on Trip advisor. You can always have an extra person over for breakfast. If it is inclusive in your rate we can offer full American breakfast for an additional 20 euro's or you can choose for the buffet prices in Midtown Grill if you do not like to commit for your entire stay (Continental €23, Healthy Starter €26, Full American €28,50).
in general are lunch and dinner in most rates not included, however we offer different packages which feature kids meals during a stay like lunch and dinner.
Free upgrades are based upon availability; however you can always decide upon check in to have a paid upgrade if free upgrades are not available.
We do offer secure storage for luggage in case your room is not ready upon arrival or if you would like to store your luggage on the day of your departure.
Kind regards,
Guus Verhulst
Front Office Manager
Amsterdam Marriott Hotel
I have no idea, but they seemed very helpful ,you should email the concierge to confirm.
I’m sure they will. If not, just ask.
Yes they have! :)
…
"ideaal parkeren bij hotel, niet langer zoeken naar parkeerplaats in drukke stad !"Volledige beoordeling lezen
"Wij hadden kamernummer 935: prachtige kamer met mooi uitzicht op Amsterdam"Volledige beoordeling lezen
PRIJSKLASSE
€ 261 - € 417 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
marriott amsterdam hotel amsterdam, amsterdam marriott
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-West / Vondelbuurt / Oud-West
AANTAL KAMERS
396
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingAMSTERDAM MARRIOTT HOTEL (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Amsterdam Marriott Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Amsterdam Marriott Hotel?
Attracties in de buurt zijn Rijksmuseum (0,5 mijl), Amsterdam Living Colours (0,2 mijl) en Escapist Amsterdam (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Amsterdam Marriott Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit restaurant, lounge en fitnesscentrum.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Amsterdam Marriott Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Amsterdam Marriott Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Amsterdam Marriott Hotel?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Amsterdam Marriott Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Sherpa Restaurant, Midtown Grill en Namche.
Zijn er sportvoorzieningen bij Amsterdam Marriott Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Amsterdam Marriott Hotel?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Amsterdam Marriott Hotel zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Amsterdam Marriott Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans, grieks en arabisch.
Is dat nog niet genoeg?