Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!ONTVANG EXTRA VOORDELEN!
Expedia.com
US$ 167
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 09-12-22
Hotels.com
US$ 167
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 09-12-22
Vio.com
US$ 157
Aanbieding bekijken
Booking.comUS$ 179
PricelineUS$ 165
TravelocityUS$ 167
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (457)
360
Panorama’s (6)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 186 van de 420 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Zilver
Het NH Caransa in Amsterdam is gelegen in het centrum van de stad, op het Rembrandtplein. Dit plein wordt beschouwd als het hart van het Amsterdamse nachtleven. Het hotel ligt ook vlak bij de commerciële wijk, de beroemde bloemenmarkt van de stad en vele andere bezienswaardigheden.
Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Wifi
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindermaaltijden
Snackbar
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
Hotellinks
Speciale Aanbieding:ONTVANG EXTRA VOORDELEN!
1225beoordelingen46vragen en antwoorden4kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 374
  • 514
  • 221
  • 76
  • 40
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Sophie C heeft een beoordeling geschreven nov. 2022
1 bijdrage
Personeel kan geen nederlands ( krijgen mail dat we vroeger mochten inschecken maar kon dan niet) Wist niet dat het ontbijt aan de andere kant van de straat was Zeer goeie ligging , midden op een plein Taxi service van hotel is veel duurder dan gewoon een taxi nemen Kamer proper ( wij vroegen 2 aparte bedden maar dit was wel niet zo ), werd wel iedere dag gepoetst en verse handdoeken
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2022
Service
Kamertip: zicht op een muur !!geen zicht
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Nicky Drullman, Gastenservice/Front Office bij NH Amsterdam Caransa
Gereageerd 2 dagen geleden
Beste Sophie, Eerst wil ik u bedanken voor uw tijd en het delen van uw ervaringen met betrekking tot uw verblijf in ons hotel. Tevens wens ik mij oprecht te excuseren voor de geleden ongemakken tijdens uw verblijf. Ik heb uw opmerkingen over het receptie personeel en ontvangst aan de balie grondig onderzocht, intern besproken en reeds de nodige maatregelen getroffen. Graag informeer ik u, dat wij steeds streven naar de perfectie, hoogste graad van kwaliteit, service en gastvrijheid en betreur ik het ten zeerste, deze maal gefaald te hebben. Ik bied mijn oprechte excuses aan om niet aan u verwachtingen te hebben kunnen voldoen en hoop ten zeertse u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen om u dan een perfect en onvergeteelijk verblijf te bezorgen. Met vriendelijke groet, Barbara Wrzeszcz Guest Relations Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
mauricegielen heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
1 bijdrage2 nuttige stemmen
Hotel met slechte wijken een defecte lift. Slapen was onmogelijk door machinegeluiden. Een kamer had een miniwastafel en kleine douche Via een vals brandalarm werd iedereen opgeschrikt. Via achterdeuren moesten we naar boven
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Datum van verblijf: oktober 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van BartvandenHauten, General Manager bij NH Amsterdam Caransa
Gereageerd op 2 nov. 2019
Beste mauricegielen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij streven er continu naar om onze gasten te voorzien van de beste service en faciliteiten. Het is tot onze spijt om te vernemen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden. Wilt u zo vriendelijk zijn een mail te sturen naar duty.nhschiller@nh-hotels.com aangezien Tripadvisor een anonieme website is. Hiermee kunnen wij het voor u onderzoeken en u van een passend antwoord voorzien. Met vriendelijke groet, Floor Struik Assistant Hotel Director
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Bea v heeft een beoordeling geschreven jan. 2019
46 bijdragen27 nuttige stemmen
Mooi uitzicht op plein vanaf terras op 1e verdieping❗ Complimenten aan chef Miro voor het heerlijke ontbijt👌 Special thanks to Yasmin (ontbijt) & to Silvia (housekeeping). Tot de volgende keer🎉🎉 Chris en Bea
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van BartvandenHauten, General Manager bij NH Amsterdam Caransa
Gereageerd op 16 jan. 2019
Beste beav366, Dank u wel voor uw bezoek aan NH Caransa en de review die u op Trip Advisor deelt, welke ik met het team gedeeld heb. We doen altijd ons uiterste best om onze gasten de beste hotel ervaring te bieden en het is dan ook een groot compliment dat u uw ervaring met ons deelt. Mocht u in de toekomst nog eens naar Amsterdam komen, laat u het ons dan weten? Wij kijken ernaar uit om u wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Floor Struik Assistant Hotel Director
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
JeroenHanneke heeft een beoordeling geschreven nov. 2018
Apeldoorn, Nederland3 bijdragen
Op zaterdag 17-11 heeft het bestuur van de Stichting SNP met enkele gasten een voortreffelijke lunch genoten in een bovenzaal van NH Amsterdam Caransa aan het Rembrandtplein. We hadden nogal wat eisen qua planning, dat is door de crew perfect opgepakt. Daarvoor willen we onze complimenten geven aan: René, Ivy en Tarick (keuken) en Mariëlle en Erika (bediening).
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2018Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van BartvandenHauten, General Manager bij NH Amsterdam Caransa
Gereageerd op 19 nov. 2018
Beste Jeroen / Hanneke, Wat fijn om te horen dat u en uw gasten zo hebben genoten van de lunch in het NH Caransa. Eisen zijn uiteraard geen probleem, we proberen het zo goed mogelijk te organiseren en fijn om te horen dat dit is gelukt, met name door Rene, Ivy, Tarick, Marielle en Erika. Ik zal dit met hen delen en de rest van het team. We horen graag als u nog eens wilt komen lunchen, wij kijken er naar uit om u weer als onze gast te mogen verwelkomen. Met vriendelijk groet, Bart van den Hauten Hotel director.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Patrick D heeft een beoordeling geschreven dec. 2017
1 bijdrage
Het personeel, de ligging en ontbijt zijn top. Daar men in de winterperiode de kamer echter moet verwarmen met een kleine blaasradiator vind ik dat het hotel geen vier sterren verdient! Dit gebrek aan degelijke individuele verwarming zou ook duidelijk op de website vermeld moeten worden. Ik stel mij trouwens vragen bij de brandveiligheid bij langdurig gebruik! Daarom raad ik aan om dit hotel enkel buiten de winterperiode te boeken.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2017
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van BartvandenHauten, General Manager bij NH Amsterdam Caransa
Gereageerd op 27 dec. 2017
Beste Patrick, Als eerste wil ik u graag bedanken voor uw feedback na uw verblijf bij ons in het NH Caransa hotel. Bedankt voor uw complimenten over het personeel, de locatie en het ontbijt. Betreft de verwarming, mijn excuses hiervoor. Helaas hebben wij enkel een koeling/warm systeem wat de kamer op temperatuur brengt. Daarnaast bevindt zich er nog een centrale verwarming voor het gehele hotel. Onze technische dienst zal hier nogmaals naar kijken. Ondanks dat kan ik begrijpen dat u dit als vervelend heeft ervaren. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik hoop dat u ons of een ander NH hotel wereldwijd nog een kans biedt. Graag verwelkom ik u dan ook weer als onze gast. Met vriendelijke groeten, Bart van den Hauten Hotel director.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 174 - US$ 262 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
nh caransa amsterdam, nh caransa hotel amsterdam
VOORHEEN BEKEND ALS
NH Caransa
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamGrachtengordel-Zuid / Grachtengordel / Centrum
AANTAL KAMERS
66
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

NH AMSTERDAM CARANSA (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over NH Amsterdam Caransa
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van NH Amsterdam Caransa?
Attracties in de buurt zijn Mystery City Games (0,3 mijl), Sumsum (0,4 mijl) en Escape World Waterlooplein (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van NH Amsterdam Caransa?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en ontbijtbuffet.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij NH Amsterdam Caransa?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij NH Amsterdam Caransa?
Gasten kunnen genieten van lounge, ontbijt en bar met snacks tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij NH Amsterdam Caransa?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van NH Amsterdam Caransa?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Senses Restaurant, Lumbini Indian & Nepalese Restaurant en Gartine.
Ligt NH Amsterdam Caransa in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Amsterdam.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij NH Amsterdam Caransa?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in NH Amsterdam Caransa?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt NH Amsterdam Caransa zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en conferentievoorzieningen tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van NH Amsterdam Caransa?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en nederlands.