Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Eduard van Beinumstraat, 40, 1077 CZ Amsterdam Nederland
3 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 187
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 187
Aanbieding bekijken
Hurb
US$ 176
Aanbieding bekijken
Melia.comUS$ 188
TravelocityUS$ 187
Trip.comUS$ 206
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (49)
Kamer en suite (26)
Dineren (19)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 225 van de 417 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Fietsen verkrijgbaar
Gratis verblijf voor kinderen
Oppas
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeerplaats
Wifi
Yogalessen
Fitnesslessen
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Menu's voor speciale diëten
Dakterras met bar
Tafeltennis
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Vergaderruimtes
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Dakterras
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Badjassen
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Minibar
Flatscreen-tv
Radio
Slaapbank
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Uitzicht op bezienswaardigheid
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op stad
Zakelijk
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 2
64beoordelingen1vraag en antwoord1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 33
  • 19
  • 7
  • 2
  • 3
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Ellen heeft een beoordeling geschreven jun. 2022
Gullegem, België4 bijdragen
Heel wat dingen vielen tegen !!! Vooral het personeel die in mijn ogen zeker NIET bekwaam is! ze missen de nodige bijsturing van iemand met verantwoordelijkheidszin en ervaring. Want dit heeft niemand momenteel. Receptie niet, bar niet, restaurant niet,… De ontvangst liep al stroef en onvriendelijk. Er werd niet meegedeeld dat als je bij het inchecken jouw ontbijt reeds geserveerd je dan maar € 20 betaald ipv € 25. (wat toch zou mogen vermeld worden, vind ik) Als je ‘s avonds als koppel nog iets wilt drinken, kijken ze al raar als dit geen alcohol is. Bestellen we beide een thee, willen ze enkel 1 serveren voor de dame maar NIET voor mijn partner ! Als je beneden aan de bar iets wilt bestellen om te eten of te drinken, moet je soms wel een half uur staan wachten alvorens er uiteindelijk iemand in de toog komt om jouw bestelling op te nemen. Ontbijt MOET je ook onmiddellijk betalen alvorens te eten of je komt er niet in… Bij mijn weten wordt dit afgerekend bij het uit checken…? Ook weden we terwijl we aan het ontbijten waren LETTERLIJK gevraagd om plaats te maken voor andere gasten en ons eten verder beneden te gaan opeten !!! Omdat we er in haar ogen reeds te lang zaten…??? Ik was zelfs nog aan het eten ! Vond ik helemaal NIET KUNNEN !!! Wij boekten voor 2 nachten en kamer werd tussenin NIET gepoetst. De regeling voor het verhuren van fietsen trekt er ook niet op : Een fiets huren voor 1 dag, kan ook niet… terwijl je wel voor 1 dag betaald… Er zitten dus nog héél wat ‘kinderziektes’ in !!! Wat niet wegneemt dat het qua hotel wel heel mooi en verzorgt is, maar het het verblijf heel onaangenaam maakt door hun toedoen !! SPIJTIG !!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Sjoerd Sybesma, General Manager bij INNSiDE by Meliá Amsterdam
Gereageerd op 9 jun. 2022
Beste 559ellenv, Dank u wederom voor uw review. Ik heb ondertussen al beantwoord via uw zelfde review op Expedia.com. Nogmaals, het spijt me enorm dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldaan. Dit betreur ik. Ik ben het volkomen met u eens dat een aantal zaken zeker niet kunnen en ga dit absoluut opvolgen. Wij bieden inderdaad aan bij C/I om, indien er voor gekozen is om geen ontbijt te nemen, een kortingstarief om dit alsnog te doen bij check in. Indien ook hier niet voor gekozen wordt, en tijdens het in het restaurant wordt alsnog gekozen om te ontbijten, dan vervalt deze korting. Deze informatie is standaard bij de check in. Helaas kan ik niet meer nagaan in hoeverre dit al dan niet aan u is medegedeeld. U heeft er voor gekozen om niet uw credit card te geven en authorisatie tijdens uw check in. Helaas in dat geval kan er dan ook niet op rekening betaald worden. Dit spijt mij maar in het verleden is het te vaak gebeurd dat gasten wanneer wij niet de credit card garantie hebben en alsnog de consumpties op de kamer boeken, zij niet meer langs de receptie komen bij het uit checken. Vandaar dat wij deze keuze geven tijdens de check in. De kamers in ons hotel worden zeker dagelijks schoongemnaakt. Alleen hebben wij bij de voordeur een houten blokje dat gedraaid kan worden wanneer u niet wilt dat uw kamer wordt schoongemaakt in geval van "niet gestoord worden" Indien het blokje zegt "graag schoonmaken" maken wij de kamer ook zeker schoon. Met betrekking tot de fiets verhuur, kan dat zeker 1 dag of meerdere dagen zelfs. Juist per dag en niet per uur. Vanzelfsprekend als u een dag een fiets huurt kunt u hier een dag gebruik van maken. Als laatste wil ik u toch nog bedanken ondnaks de teleurstelling voor uw laatste opmerking dat het hotel goed verzorgd is. Wellicht wilt u met mij persoonlijk uw verblijf verder bespreken. U kunt mij dan bereiken via sjoerd.sybesma@melia.com Nogmaals dank. Vriendelijke groet. Sjoerd Sybesma
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
TascoCapelle heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
Rotterdam, Nederland350 bijdragen62 nuttige stemmen
+1
Favoriet van het hotel
Mooi nieuw hotel in een voormalig kantoorpand op de Zuidas. Op een steenworp afstand van NS Amsterdam Zuid. Prachtig uitzicht uit mijn kamer op de 18e etage, ook uit de bar / restaurant op de 19e heb je mooi uitzicht over Amsterdam. De medewerkers zijn vriendelijk. De prijzen aan de bar vond ik aan de hoge kant. Maar het uitzicht maakt een hoop goed... Prima geslapen, prima ontbeten. Er zijn nog bouwwerkzaamheden in de directe omgeving (juli 2021) waardoor ik bij aankomst een stukje moest omlopen. Zodra dat klaar is ben je echt in een paar minuten lopen vanaf het station in het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Sjoerd Sybesma, General Manager bij INNSiDE by Meliá Amsterdam
Gereageerd op 19 jul. 2021
Beste TascoCapelle, Dank voor uw leuke review hier op TA. Goed om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Als het goed is zouden de bouwwerkzaamheden aan de voorkant midden september afgerond moeten zijn. We kijken uit naar uw volgend verblif bij ons. Vriendelijke groet, Sjoerd Sybesma
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
gielbecude heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
Utrecht, Nederland1 bijdrage
Super mooi hotel met mooie nette kamers! Als kers op de taart een prachtige skybar met uitzicht op het centrum van Amsterdam, de Zuidas en zelfs luchthaven Schiphol! Heerlijk gegeten, fantastische ervaring!!
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Sjoerd Sybesma, General Manager bij INNSiDE by Meliá Amsterdam
Gereageerd op 28 jul. 2021
Beste Giel, Bedankt voor de leuke review en fijn dat uw verblijf naar wens is geweest! We kijken uit naar uw volgende verblijf bij ons.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Brad heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
1 bijdrage
Het hotel straalt rust en kalmte uit. Elke ruimte is mooi ingericht. Het personeel is super vriendelijk. De bar / restaurant zijn echter een grote flop. Dat ligt niet aan de ruimte, deze is zeer mooi met hoge ramen en fantastisch uitzicht. De service is echter zeer bagger. Het duurde meer dan 20 minuten voordat de drank werd geserveerd. De opname was daar 10 minuten voor al. En we spreken niet van een ingewikkelde cocktail. Twee uiterst simpele drankjes en twee tequila. Welke werden geserveerd in een half gevuld glas zonder zout, citroen, kaneel nog sinaasappel. Dit werd ook niet gevraagd. De tweede ronde was niet beter, sterker nog eigenlijk slechter. Deze werd niet eens opgenomen want ons heeft doen besluiten weg te gaan. Het lijkt een beter op de paupere SkyLounge van DoubleTree by Hilton. Waar ze ook letterlijk een half uur doen voor dat je bestelling wordt opgenomen en nog eens een half uur voordat überhaupt je drinken wordt geserveerd. En zo overdreven druk was net niet. Of zorg voor meer personeel. En dit was op een zaterdagavond (!) met welgeteld 1 barman. En alsnog duurt het absurt lang. Dit is echt een grote flop en Meliá zou zich moeten schamen en distantiëren van deze mislukking. Het verwijten aan Corona is geen optie. Het hotel had zoveel kunnen oefenen in de afwezigheid van de gasten. Er was èèn (!!) serveerder, die werkte hard en deed wat hij kon. De hostess was redelijk tot niet druk. Wel druk met flaneren en bezig een van de computers. Die had beter bij de IT- Servicedesk kunnen gaan zitten. Er draaide geen muziek, ook niet zachtjes. De sfeer was ver te zoeken hierdoor. Terwijl het een mooie ruimte is en redelijk sfeervol ingericht. Toch mist het iets. Een goede vibe. Het lijkt nu meer een steriele ziekenhuis ruimte gecombineerd met een vliegveld 2e klasse- lounge achtig iets. Zonde, want het had wel dè nieuwe hotspot kunnen zijn. Maar alles gecombineerd kun je beter bij de Holiday-Inn vertoeven. Het hotel heeft een brand manager, goede horeca manager mèt nightlife experience nodig. + goede barmannen/vrouwen. Vergeet dan ook niet; goede verlichting, muziek, minder steriele omgeving. Een goede vibe wat exclusiviteit uitstraalt, maar wel toegankelijk. Zorg voor een ervaren horeca manager op de vloer + mensen die weten wat ze moeten doen. En zorg voor meer personeel. Kun je ze lastig vinden, betaal dan meer! Want als het op deze manier gaat, geef ik het nog geen 5 jaar. En doe meteen wat aan de slechte parkeertoegang. Het duurt meer dan 5 minuten voor je binnen bent de ‘zogenaamde’ makkelijk Parkbee toegang. Scannen> telefoonnummer invoeren > kenteken invoeren > sms code ontvangen > sms code invoeren > akkoord gaan > nogmaals 2x klikken. Eindelijk binnen. Bij het uitrijden helemaal naar de betaalwebsite van gaan, betalen. Klikken, wachten. Veel parkeergeld betalen (hotel staat niet eens in het centrum).
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Sjoerd Sybesma, General Manager bij INNSiDE by Meliá Amsterdam
Gereageerd op 11 jul. 2021
Beste C8223FKpeters, Hartelijk dank voor uw review op TA. Juist de minder goede reviews geven ons de mogelijkheid om onze service te verbeteren. Als eerste dank voor uw complimenten over het hotel personeel en de inrichting. Met betrekking tot onze bar vind ik het erg jammer te lezen dat we u teleurgesteld hebben. Ik zal uw ervaring dan ook zeker delen met het team. Normaal gesproken zouden we natuurlijk op zaterdag avond een live DJ hebben, echter zoals u ongetwijfeld weet is dit door de overheid verboden en draaien we onze eigen playlists in de avonden. De parkeergarage onder het hotel is niet van het hotel en wordt ook niet bediend door het hotel. We zullen uw ervaring omtrent het parkeren delen met de eigenaar van de parkeergarage. Mijn excuses dat deze avond niet gebracht heeft wat u ervan verwacht had, Desondanks hoop ik u, wanneer we weer wel live muziek mogen draaien, nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Sjoerd Sybesma
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jeroen heeft een beoordeling geschreven jun. 2021
1 bijdrage
Dit hotel is net geopend en ziet er super uit! Aan alle details is hard gewerkt en dat is te zien. Het avondeten in de Skybar evenals het ontbijt aldaar waren echt super. De chef stond alles vers klaar te maken. We zijn er niks te kort gekomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Kamertip: Op de hogere verdiepingen heb je een super uitzicht over het centrum of de zuidas.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Sjoerd Sybesma, General Manager bij INNSiDE by Meliá Amsterdam
Gereageerd op 2 jul. 2021
Beste Jeroen, Dank voor je reactie. Goed om te lezen dat het verblijf bij ons naar je zin is geweest. We kijken uit naar je volgend bezoek. Vriendelijke groet, Sjoerd Sybesma
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 172 - US$ 235 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-Zuid / Station-Zuid WTC / Zuideramstel / Zuidas
AANTAL KAMERS
328
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over INNSiDE by Meliá Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn World Trade Center (0,2 mijl), Urban Design Zuidas (0,3 mijl) en Chabad On Campus (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van INNSiDE by Meliá Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bolenius, Market 33 Food Hall en Happyhappyjoyjoy Zuidas.
Zijn er sportvoorzieningen bij INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, fitnesslessen en yogalessen tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt INNSiDE by Meliá Amsterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van INNSiDE by Meliá Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans, pools en nederlands.