Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Parnassusweg 376, 1081 LC Amsterdam Nederland
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
alle 11 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (24)
Kamer en suite (20)
Badkamer (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 77 van de 470 bijzondere accommodaties in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zakencentrum met internettoegang
24 uur per dag beveiliging
Conciërge
24 uursreceptie
Stomerij
Wasmogelijkheid (selfservice)
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeergarage
Wifi
Rookvrij hotel
Wasmachine
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Eetgedeelte
Schoonmaakservice
Zitgedeelte
Koffie-/theezetapparaat
Kitchenette
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Sofa
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Vaatwasser
Magnetron
Oven
Fornuis
Waterkoker
Keukengerei
Bad/douche
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
24beoordelingen0vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 17
  • 2
  • 3
  • 0
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Carla Haverhals heeft een beoordeling geschreven okt. 2021
32 bijdragen3 nuttige stemmen
Ik en mijn dochter kwam aan bij het hotel, netjes een telefonische reservering gedaan, gevraagd of ik daar kon afrekenen met mijn pinpas dit kon dus voor ons erg fijn aangezien ik niet in het bezit ben van een creditcard dit ook aangegeven bij reservering. We kwamen na een lange dag aan met een zware koffer, checkte in moesten wat invullen, en we werd toen gevraagd naar een creditcard deze heb dus niet daarop werd €300 borg gevraagd boven op de kamer kosten een belachelijk bedrag wat ik simpelweg niet bij had! Ik wilde mijn paspoort of bankpas achterlaten maar ook dat wat niet oke. Na enig overleg werd er besloten de borg naar €150 te zetten dit had ik maar het kon niet cash betaald worden enkel via de pinautomaat. Ik was niet de enige aan de desk stond nog een vrouw met hetzelfde probleem die moest haar vader inschakelen voor de €300 borg. Ik heb gevraagd aan de medewerker of ze even een ander hotel konden zoeken omdat mijn batterij leeg was, dit werd gelijk geregeld en gelukkig konden we daar terecht. Ik zou dit hotel absoluut niet aanraden, er is teveel onduidelijkheid over extra kosten, het personeel denkt pas mee na de vraag of ze mee konden denken over een oplossing. Het had hun niks uitgemaakt of wij op straat stonden die nacht. Bij het andere hotel had ik een hele andere ervaring gelukkig!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2021Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Zorg voor een creditcard!
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Hotel- cmanager, Propriétaire bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam
Gereageerd op 14 okt. 2021
Beste meneer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren. Bij iedere check-in vragen wij een credit card ter garantie van het appartement. Echter had dit wel vermeld moeten worden tijdens het maken van de telefonische boeking. We waarderen uw feedback en gaan aan de slag om dit aspect te verbeteren in ons proces! Met vriendelijke groet, Tom
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Renate G heeft een beoordeling geschreven apr. 2021
Alicante, Spanje35 bijdragen27 nuttige stemmen
Wij zochten een hotel om onze dochter te bezoeken die in Amsterdam Zuid op kamers woont (wij wonen in het buitenland). Heel handig gelegen tegenover het treinstation (slecht enkele minuten naar Schiphol). De kamer (appartement) was fantastisch: zeer ruim, goed ingericht en schoon. De service is heel goed en behulpzaam. Er is 24h. iemand aanwezig. Veel verschillende barren en winkels in de buurt (maar nu in Corona tijd heb je niets aan :)) Klein winkeltje beneden in de hal om de eerste benodigheden te kopen.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2021
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Wij hadden appartement 314 en het uitzicht was fantastisch.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Roelof P heeft een beoordeling geschreven mrt. 2021
Nederland4 bijdragen2 nuttige stemmen
Vanwege een operatie bij mij wilde mijn partner, in afwachting, graag vroeg inchecken om daar te kunnen werken. Bij aankomst was hier rekening mee gehouden. Erg fijn! Prachtige kamer op de 16e verdieping. Extra dekbed ivm herstellen na de operatie werd direct gebracht, extra koffiecupjes werden gratis gebracht en de service was verder top. Een aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2021
Locatie
Hygiëne
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Camille Marchal, Marketing bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam
Gereageerd op 30 mrt. 2021
Beste gast, Super dat jullie zo tevreden waren met de service van ons team. We staan met veel plezier klaar voor onze gasten en het is heel fijn als dat geapprecieerd wordt. Wij wensen u een spoedig herstel en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen, maar dan voor een ontspannende trip. Met gastvrije groeten, Tom
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
anoniem345728 heeft een beoordeling geschreven mrt. 2021
Breda, Nederland4 bijdragen1 nuttige stem
Nieuw hotel, erg stijlvol. Mooie ruime kamers en alles aanwezig in de keuken. Receptie personeel is erg professioneel en vriendelijk. Hotel ligt bij de zuidas maar omdat het dichtbij het station gelegen is, ben je al snel in het centrum van Amsterdam! Wij komen hier zeker terug.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2021
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Camille Marchal, Marketing bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam
Gereageerd op 10 mrt. 2021
Beste gast, Wat leuk om zo'n positieve feedback te lezen naar aanleiding van uw verblijf bij ons! We zijn heel blij te lezen dat u de vriendelijkheid en professionaliteit van ons team belicht. Hartelijk dank daarvoor! We kijken er naar uit u opnieuw te kunnen ontvangen! Met gastvrije groeten, Tom
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Henry A heeft een beoordeling geschreven dec. 2020
1 bijdrage
Ondermaats, valt in elk opzicht tegen. Ondanks dat ik vaak heb geboekt konden ze geen enkel vorm van redelijkheid of persoonlijke maatwerk tonen. Ik raad letterlijk iedereen af om bij dit hotel te boeken
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2020Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Alessandra De Praetere, Marketing bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam
Gereageerd op 4 dec. 2020
Beste “Henry A”, Het spijt mij te moeten lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Tijdens uw verblijf zijn wij u meermaals tegemoet gekomen wanneer u service op maat verwachte. Wij doen dit ook graag en het is ons doel om het verblijf van al onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Helaas kunnen wij niet aan alle wensen voldoen. Zo dienen wij een financiële vergoeding te rekenen wanneer u 9 dagen lang een appartement als opslagruimte gebruikt voor uw persoonlijke eigendommen. Het is u mondeling medegedeeld dat u uw spullen niet achter kon laten in uw appartement na check-out maar dat wij lockers beschikbaar hebben waar u eventueel gebruik van kon maken ondanks dat u op dat moment niet meer in het hotel verbleef. Toen wij merkten dat u ondanks meerdere instructies al uw spullen achter heeft gelaten, hebben wij u per mail geïnformeerd en meermaals getracht u telefonisch te bereiken. Zoals gezegd spijt het mij dat u dit als onredelijk ervaart maar ik ben van mening dat wij u voldoende alternatieve oplossingen/services hebben geboden en voldoende hebben geïnformeerd waar u voor heeft gekozen om te negeren. Met vriendelijke groet, Tom Vermerris General Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
12
PRIJSKLASSE
US$ 229 - US$ 301 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-Zuid / Zuideramstel / Zuidas
AANTAL KAMERS
115
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

PREMIER SUITES PLUS AMSTERDAM (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over PREMIER SUITES PLUS Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn Urban Design Zuidas (0,3 mijl), Chabad On Campus (0,3 mijl) en ABN AMRO Corporate Headquarters (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zakencentrum en stomerij.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Ja, parkeergarage, betaald privéparkeren bij gelegenheid en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Bolenius, Market 33 Food Hall en Happyhappyjoyjoy Zuidas.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Ja, stomerij en wasmogelijkheid (selfservice) worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van PREMIER SUITES PLUS Amsterdam?
Veel reizigers bezoeken Concertgebouw (2,2 mijl), Portuguese Synagogue (4,2 mijl) en Willet-Holthuysen Museum (3,8 mijl).
Heeft PREMIER SUITES PLUS Amsterdam een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Is PREMIER SUITES PLUS Amsterdam toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en kamers toegankelijk voor mindervaliden. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.