Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Tripadvisor
Bespaar geld. We doorzoeken meer dan 200 websites voor de laagste hotelprijzen.

DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station

Opslaan
Delen
Oosterdoksstraat 4 1011 DK, 1011 DK Amsterdam Nederland
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
9 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Boek nu en bespaar 25%
Priceline
US$ 194
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 194
Aanbieding bekijken
Destinia.com
US$ 188
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 194
Booking.comUS$ 194
ZenHotels.comUS$ 233
alle 21 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (3502)
Kamer en suite (1487)
Dineren (282)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
Meer lezen
Bijgewerkt op 10-12-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Bijgewerkt op 10-12-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 108 van de 418 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Amsterdam is DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station de ideale uitvalsbasis in Amsterdam.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station.

Het hotel heeft roomservice, conciërge en dakterras. Daarnaast biedt DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station een fitnesscentrum en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.

Tijdens hun verblijf bij DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station kunnen gasten Centraal Station (0,3 km) en De Dam (0,8 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Amsterdam.

In Amsterdam vind je genoeg Aziatische restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Foodhallen, Sea Palace en SUMO Sushi & Grill Restaurant, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

Bovendien maakt DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station het eenvoudig om veel geweldige attracties in Amsterdam te ontdekken, zoals Mark Raven Amsterdam Art, Public House of Art en Renssen Art Gallery. Dit zijn een aantal populaire kunstgalerieën.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam Centraal Station zorgt ervoor dat je Amsterdam niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Avondentertainment
Oppas
Overdekte speeltuin voor kinderen
Parkeerplaats
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Gratis thee
Dakterras met bar
Nachtclub/dj
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Dakterras
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Kledingkast
Strijkijzer
Minibar
Koelkast
Waterkoker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op baai
Eco
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Boek nu en bespaar 25%
8857beoordelingen302vragen en antwoorden49kamertips
Waardering van reizigers
  • 4.316
  • 3.078
  • 942
  • 303
  • 218
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
jakubkaz heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
Espel, Nederland1 bijdrage
Eens maar nooit weer dit hotel. Ik heb dit hotel geboekt als verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Gezien de Corona restricties heb ik er voor gekozen om eenvan de grootste kamers in het hotel te boeken zodat wij lekker op de kamer van de hotel faciliteiten kunnen genieten omdat alles in de stad vanaf 17.00 moest sluiten. Wij hebben voor de EXECUTIVE SUITE gekozen met een slaapkamer en zitkamer a €350 voor de overnachting. De suite zou over een king/queen size bed beschikken maar dat viel erg tegen. Het was zeker geen king size bed maar gewoon 2 standaard bedden aan elkaar met een top matras. Het bed was erg hard. Eind van de middag bleek dat beide tv’s op zowel de slaapkamer als de zitkamer niet goed werkten. Beide tv’s viel het signaal steeds weg waardoor relaxed tv kijken geen optie was. Na 4 keer hier melding van gemaakt te hebben is hier niets aan gedaan en we hebben totaal geen feedback ontvangen. Erg jammer dit aangezien ik specifiek voor een dure luxe kamer heb gekozen met extra’s omdat verder alles gesloten was. Het ontbijt viel ook erg tegen voor een 4 sterren hotel. Wij hebben voor ontbijt op de kamer gekozen. Het eten werd in 2 papieren zakken gebracht en alles zat in kartonnen verpakking, was lauw of koud en zeker niet een 4 sterren hotel waardig. Het avond eten was daarentegen wel heerlijk. Het personeel was heel vriendelijk. Ook de skylounge is een aanrader. Al met al is het ons heel erg tegen gevallen en zullen wij zeker niet meer voor een Hilton hotel kiezen.
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Gereageerd 4 weken geleden
Geachte Jakubkaz, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station en voor uw tijd die u heeft genomen om uw feedback te delen.Het spijt mij ten zeerste te vernemen dat uw verblijf niet naar verwachting is verlopen, zeker betreffende het bed, het ontbijt, het signaal van de TV en het feit dat u hierover geen terugkoppeling ontving vanuit ons team. Zeker gezien het feit dat er tijdens uw verblijf na 17:00 niks meer te bezoeken was in Amsterdam, begrijp ik dat het slechte signaal uw algehele verblijf negatief heeft beinvloed. Bij deze zou ik dan ook graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij streven er natuurlijk naar om al onze gasten een memorabel verblijf te bieden. Dat wij helaas niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen spijt mij zeer. Uw feedback zal om deze reden dan ook gecommuniceerd worden naar de desbetreffende teams, om er voor te zorgen dat zulke situaties besproken worden en dit niet meer zal voorvallen in de toekomst. Ik dank u bij deze nogmaals voor het delen van uw ervaringen met ons. Mijn collega's en ik zijn altijd op zoek naar verbeteringen betreffende onze services. Uw bijdrage hieraan wordt zeer gewaardeerd. De feedback van onze gasten is hiervoor een van de meest waardevolle aspecten, om ervoor te zorgen dat wij een exceptionele ervaring aan iedere gast kunnen bieden. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Joelle - Duty Manager
Meer lezen
JvdB1975 heeft een beoordeling geschreven apr. 2021
Helmond, Nederland24 bijdragen57 nuttige stemmen
Favoriet van het hotel
Het verblijf tijdens Covid is anders. Het personeel deed hun uiterste best om ons verblijf aangenaam en memorabel te maken. Ook het ontbijt, ondanks dat het op de kamer was, was prima verzorgd. De suite was ruime en goed gereinigd. De parkeergarage is tijdelijk moeilijk te bereiken door werkzaamheden.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: april 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Caroline Receveur, General Manager bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Gereageerd op 1 mei 2021
Beste JvdB, Wat leuk om uw reactie te lezen en hartelijk dank voor uw lovende feedback! Ik ben blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en u heeft genoten van uw tijd in ons hotel en hopelijk ook van Amsterdam! Echter zou ik graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak betreffende de parkeergarage. Wij hopen dan ook dat de ingang weer snel beschikbaar zal zijn op zijn oude locatie. Wij hopen u echter nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Caroline General Manager
Meer lezen
bettybracht heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
1 bijdrage
Bijzonder serviceminded in alle opzichten. Mooie kamer, Prachtige locatie en goede service overall. Puntje van aandacht: voegwerk en kitwerk in de badkamer ogen niet schoon. Verder niets dan lof, ook voor het eten en de bediening in het restaurant.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: december 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Gereageerd 4 weken geleden
Beste bettybracht, Hartelijk dank voor het schrijven van een review! Ik ben blij te lezen dat uw verblijf u goed is bevallen, zeker betreffende de mooie kamer, de centrale locatie en de omgang met het personeel. Ik zal uw vriendelijke woorden delen met het receptie team en het restaurant team. Ook zal ik uw feedback betreffende het voeg- en kitwerk in de badkamer intern delen zodat wij onze services kunnen verbetreren. Ik kijk er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Joelle - Duty Manager
Meer lezen
astridpeter heeft een beoordeling geschreven dec. 2021
Den Haag, Nederland1 bijdrage
Het hotel was prima service goed zeer vriendelijk. Min puntje dat je als hotelgast niet voorrang had bij de sky bar en wij er geen gebruik van hebben kunnen maken. Moesten in de rij gaan staan voor passanten. De kamers zijn aan onderhoud toe wat zou gaan gebeuren werd ons verteld.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: november 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Gereageerd 4 weken geleden
Beste astridpeter, Hartelijk dank voor het zijn van onze gast en het schrijven van een review! ik ben blij te lezen dat u genoten heeft van het uitzicht van de kame en het vriendelijke personeel. Wel spijt het mij te lezen dat u geen bezoek heeft kunnen brengen aan onze SkyLounge door de lange wachtrij waar in hotelgasten geen prioriteit krijgen boven gasten van buitenaf. Ik hoop dat u ondanks de ongemakken wel een hele fijne tijd in Amsterdam heeft gehad! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Joelle - Duty Manager
Meer lezen
nguyennhan301193 heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
1 bijdrage
Het personeel was niet vriendelijk, behalve de trainee die ons hielp bij het inchecken. De rest van het personeel, erg kortaf, een lach kom er niet van af en het diepte punt was bij het uitchecken. Je wordt niet aangekeken, geen lach kon er van af, korte antwoorden op je vragen, al met al een slechte laatste indruk. Voor de rest verwarming deed het de eerste nacht niet, waardoor het erg koud was in de kamer. Dekens waren dun en kort, bed was hard, ontbijt was goed, allen bedieningspersoneel waren slecht. Twee keer een verkeerde omelet gekregen, je moest bijna smeken om een order door te geven en borden afruimen duurt vrij lang terwijl het niet heel druk was.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Datum van verblijf: november 2021
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Joelle Verschoor, Guest Services / Front Office bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Gereageerd op 4 dec. 2021
Dear nguyennhan301193, Thank you for your stay and your honest review. I am saddened to read that you were not fully satisfied with your stay and faced inconveniences regarding the heating in the room, the quality of the bed and most of all the service provided by our team. I deeply apologize for falling short of our service promises and in your case, your irritation is completely understandable. Please be assured that we take your comments very seriously and will follow up internally with the respective teams to prevent it from happening again. Thank you for bringing this to our attention. We very much hope you took home many nice memories of your stay in Amsterdam nevertheless. Warm regards, Joelle - Duty Manager
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 217 - US$ 421 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamNieuwmarkt en Lastage / Oosterdokseiland / Centrum
AANTAL KAMERS
557
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Attracties in de buurt zijn Centraal Station (0,4 mijl), Amsterdam Withlocals (0,4 mijl) en Brews & Tales Amsterdam Craft Beer Tour (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit dakterras met bar, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Gasten kunnen genieten van dakterras met bar, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Martine of Martine's Table, Grand Cafe 1884 en Eastwood Beer & Grill.
Zijn er sportvoorzieningen bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.