Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Paul Van Vlissingenstraat 24, 1096 BL Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
Expedia.com
ZenHotels.com
US$ 147
Aanbieding bekijken
Hotels.com
Official Hotel Site
Traveluro
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (233)
Kamer en suite (100)
Dineren (62)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Beleid voor thuisblijven voor personeel met symptomen
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Meer lezen
Bijgewerkt op 27-12-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 27-12-21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 176 van de 418 in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Parkeren aan de straat
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Roomservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Veilig
Wekservice/wekker
Koelkast
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits, Italiaans en nog 1
212beoordelingen7vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 102
  • 62
  • 29
  • 5
  • 14
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Susanne R heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
2 bijdragen
Bij aankomst een vieze kamer en voordat we uit konden checken was onze pas al geblokkeerd terwijl we een late check-out hadden. Er werd aangegeven dat de passen soms niet goed werkten. Geen Leonardo hotels meer voor ons.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 25 apr. 2022
Lieve Mrs. Susanne, Ik hoop dat dit bericht u goed treft. Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling en mijn excuses aanbieden voor de tijd die ik nodig had om te antwoorden. Na uw beoordeling in overweging te hebben genomen wil ik graag een paar dingen verduidelijken. Wanneer mijn collega's vragen naar de creditcard is alleen om het leven gemakkelijker te maken voor de gast. Op deze manier kan alles worden gemaakt als een kamer kosten en betaald bij het uitchecken. Onze excuses voor het abnormale check in proces, het doel is niet om u van streek te maken, het is juist het tegenovergestelde. Vanwege de kamer situatie, gaven we u een gratis upgrade met de bedoeling om uw verblijf meer gedenkwaardig en aangenaam te maken. Aangezien u inderdaad twee aparte bedden wilde, was onze procedure niet de meest correcte en mijn collega's hadden moeten controleren of dit wel het geval was. We zouden het fijn vinden u in de nabije toekomst weer bij ons te hebben, om het goed te maken en u het fijne weekend te geven waar u naar uitkeek. Namens het ganse Leonardo Royal Team, Met gastvrije groeten, Joao | Gastcontact en beoordelingen E: reception.royalamsterdam@leonardo-hotels.nl T: +31202500000
Meer lezen
marcdum0rtier heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
Gent, België24 bijdragen6 nuttige stemmen
Ik probeerde op zondag een kamer te boeken op de website van dit hotel. Ik slaagde er niet in om de betaling af te ronden: foutmelding van de server. Ik meldde dit aan het hotel. Ik stuurde verschillende mails. Ik vroeg om dit vooralsnog te regelen, maar ik probeerde ondertussen opnieuw de kamer te boeken. Ondertussen was deze kamer met het bijhorend tarief niet meer beschikbaar. We zijn nu woensdag: dit hotel heeft nog altijd niet gereageerd.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022
Service
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 26 mrt. 2022
Beste marcdum0rtier, Vervelend dat het boekingsproces zo verlopen is. Wanneer heeft u contact opgenomen met onze receptie? Ik zou graag de correspondentie willen nalopen om te kijken hoe of wat er mis is gegaan. Zou u contact met mij kunnen opnemen via pim.pordon@leonardo-hotels.nl? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Pim | Guest contact and reviews
Meer lezen
Jan Jansen heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
Schalkhaar, Nederland37 bijdragen46 nuttige stemmen
Een uitstekend nieuw hotel. Mooie benedenverdieping. Personeel is uitstekend. Parkeergarage bij het hotel. Heerlijke bedden. Kamer niet groot, maar alles is aanwezig. Als minpunt wil ik het ontbijt noemen. Te weinig keuze in het brood. Verse yoghurt en muesli niet aanwezig. Alleen plastic bakjes met een smaakje en pakjes cornflakes zijn er. Ik had het idee dat er een groot personeelsgebrek is
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht
Kamertip: Metro direct bij het hotel. Parkeergarage naast het hotel.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 25 nov. 2021
Hartelijk dank dat u tijd heeft genomen om een review te schrijven. Fijn dat de kamer en het hotel algemene u is bevallen. Wij inmiddels begonnen aan het verbeteren van ons ontbijt. Wij willen hierbij meer variatie toevoegen, zeker voor vega(n) diëten. Namens het Leonardo Royal Hotel Amsterdam team, Met hartelijke groet, Pim
Meer lezen
GerardSnoeck heeft een beoordeling geschreven aug. 2021
Ureterp, Nederland9 bijdragen1 nuttige stem
Bij inchecken bij de receptionist uit Portugal was er onduidelijkheid of er ontbijt was geboekt. Had gelukkig een screenshot van de boeking op mijn Iphone. Kreeg voor de onduidelijkheid en 'overlast' een upgrade naar een Kingbed room. Kamer op de 17e etage was prima met koffiezetter (cups) koelkast, kluis, strijkmogelijkheid, haardroger, douche en toilet. Veel stopcontacten en usb aansluitingen. Bleek alleen dat de tv niet alle zenders doorgaf, eigenlijk geen probleem. Toen ik dat doorgaf werd er meteen geopperd om ons een andere kamer te geven, dit vonden we echter niet nodig. Toen ik de bar rekening bij onze Poolse bartender wilde voldoen hoefde ik slechts een gedeelte van de rekening te betalen omdat de tv niet deed wat zou moeten. Was kortgesloten met de manager. Stond versteld van deze actie/service. Heerlijk geslapen 's nachts. In de ochtend wederom vriendelijk ontvangen bij de ontbijtzaal en genoten van een uitgebreid continental en Amerikaans buffet. Verbaasde me over het aantal gasten en het feit dat ik 'snachts geen enkel geluid had vernomen. Mijn excuses dat ik de namen van de personeelsleden niet heb opgeslagen (Dieter en ?? sorry) en de service die geboden werd, hulde. Volgende keer Amsterdam een uitstekende plek om te overnachten.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 15 aug. 2021
Beste Gerard, Wat fijn om te horen dat jullie het zo naar jullie zin hadden! Piotr was ontzettend blij om te horen dat jullie van zijn service hebben genoten. Overigens hebben wij ook van jullie aanwezigheid genoten. Hartelijk bedankt voor de prachtige review. Namens het hele team bij het Leonardo Royal Amsterdam, Met hartelijke groet, Pim
Meer lezen
DieterBostoen heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
Anzegem, België2 bijdragen5 nuttige stemmen
Leuk en trendy interieur, vriendelijk en behulpzaam personeel, een ideale ligging bij metro en invalswegen. Wel wat gevaarlijk om de wagen achter te laten op straat in een - volgens mij - niet zo veilige buurt
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Jakob-Jan Blaauw, General Manager bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 5 nov. 2020
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Jakob-Jan Blaauw General Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 115 - US$ 195 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-Oost / De Omval / Watergraafsmeer
AANTAL KAMERS
490
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn Zorgvlied Cemetery (0,9 mijl), Jumpsquare Amsterdam (0,4 mijl) en The Axe Effect (0,7 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Juniper & Kin - Kitchen Garden & Bar, Thuis Aan de Amstel en Oost pizza pasta.
Zijn er sportvoorzieningen bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Leonardo Royal Hotel Amsterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits, italiaans, portugees en nederlands.