Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Paul Van Vlissingenstraat 24, 1096 BL Amsterdam Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 155
Volledig restitueerbaar voor 09-06-23
Expedia.com
US$ 155
Volledig restitueerbaar voor 10-06-23
Geen aanbetaling vereist
Vio.com
US$ 135
Hotels.comUS$ 155
TravelocityUS$ 155
PricelineUS$ 139
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (277)
Kamer en suite (74)
Dineren (70)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 198 van de 419 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Middenklasse
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 5
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderstoelen beschikbaar
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Parkeergarage
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Verkoopautomaat
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Stoomcabine
Opslag van bagage
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Winkels
EHBO-koffer
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Bad/douche
Geschakelde kamers beschikbaar
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Kledingkast
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
260beoordelingen7vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 115
  • 73
  • 40
  • 11
  • 21
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Lloretje heeft een beoordeling geschreven feb. 2023
2 bijdragen
Geweldig !!! Wat een heerlijke kamer. De bedden waren heel erg fijn, de badkamer was ook erg prettig met een fijn bankje in de douche :) 1 minpuntje: Door de matglazen badkamerdeur komt er 's morgens teveel licht binnen. Dat is wel jammer, want de gordijnen zijn wel heel verduisterend. De spa in het hotel is vanaf 08.00 geopend en de sauna is heel lekker heet ! Badjassen en handdoeken liggen daar klaar, dus genieten maar !! Het ontbijt is fantastisch ! Heel erg veel keus en heel veel lekker vers! Tip: parkeer de auto met de Mobian app. Daarmee krijg je toegang tot de parkeergarage (opent via de app) En je krijgt er ook nog eens fietsen bij 'kado' In 15 minuten fietsen ben je in het centrum. Kortom, wij komen hier 100% zeker nog een keer terug !!!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2023Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Lucie heeft een beoordeling geschreven dec. 2022
16 bijdragen2 nuttige stemmen
Degelijk, druk, mooi modern hotel. Correcte service, propere kamers. Lekkere cocktails en hapjes in de bar. Ontbijt is in orde. Paar details... druk hotel en een koffiemachine extra en een kok extra aan de eitjes en het was perfect geweest. Goede ligging. Amsterdam centrum direct bereikbaar met openbaar vervoer. Prijs/ kwaliteit ok
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2022Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Niet de mooiste omgeving maar wel zeer gunstig gelegen ten opzichte van het openbaar vervoer.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 4 dec. 2022
Geachte Luciechantje, Hartelijk bedankt voor de vriendelijke en informatieve review die u hier achter laat. Reviews zoals deze helpen ons om duidelijker doelen te stellen voor het hotel. We zijn nogsteeds opzoek naar meer koks om het ontbijt team te versterken en gezonde rotatie uit te voeren onder personeel. Voor de vier koffiemachine die we nu hebben zijn er inderdaad vaak rijen bij het ontbijt, onze excuses daarvoor en we gaan kijken naar een oplossing met het rest van het management. We willen u graag een hele prettige dag toewensen en we hopen u weer terug te zien bij ons. Met vriendelijke groet, Team Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wvdmeersch heeft een beoordeling geschreven sep. 2022
Asse, België3 bijdragen
Goed hotel, vriendelijke dame aan de receptie bij aankomst. Degelijk ontbijtbuffet met voldoende keuze en assortiment. Restauratant heeft beperkte kaart maar is ok. Ruime parkingmogelijkheden onder het hotel. Wel heb ik een kamer in de buurt van de liftschacht en deze maakt hele avond en nacht enorm veel lawaai.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 11 dec. 2022
Dear Prijs, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Team Leonardo
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Anna S heeft een beoordeling geschreven aug. 2022
2 bijdragen
Nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt! 1 overnachting gehad van dinsdag op woensdag 9-10aug. 2022) Boeking via de website lukte tot 3x niet via de creditcard, gebeld met de receptie maar wilde ons niet helpen. Het lag zogenaamd aan mijn bank , die moest ik maar bellen. Volgende dag gebeld en toen kon het opeens wel voor me geboekt worden. Vervolgens geen bevestiging ontvangen doordat ze mijn naam verkeerd hadden gespeld. Bij de checkin de buitenlandse jongen uitgelegd hoe je mijn naam spelt maar er werd geërgerd gereageerd en zei dat ik m’n mond moest houden. Vervolgens werd er een papier onder m’n neus geschoven waar ik moest tekenen. Ik mocht het amper doorlezen hij zei wederom geërgerd teken nou maar, teken nou maar. Echt bizar! Kamer was verder niet goed schoon, witte vlekken op de muur (ik wil niet eens weten wat het was) De volgende ochtend stond de huishouding om 8u s’ochtends opeens in onze kamer, schrok me rot, ook geen excuses, hij rende weg. Er zaten geen batterijen in de kluis dus ik kon mn belangrijke spullen ook niet opbergen. Ter check het bordje aan de deur tussen de deur geklemd om te kijken of er iemand tijdens ons ontbijt op onze kamer is geweest, het bordje zat niet meer tussen de deur, er was dus iemand binnen geweest. De receptioniste (Nederlandse mevrouw) was wel aardig, en kon verder niet wat voor ons doen (vergoeding oid), we kregen een blikje drinken en excuses. Ze was verder wel aardig, zij kan er natuurlijk ook niet zoveel aan doen. Ik kom zelf uit de gastvrijheidsindustrie, en geloof me, ze mogen daar nog een beste cursus gastvrijheid krijgen. Nooit geen glimlach, vriendelijk gedag of wat dan ook. Volgens mij mag je toch beter verwachten van zo’n grote hotelketen. Kortom, geen aanrader, er zijn betere hotels. En al helemaal als je €160 betaald voor zo’n overnachting. Een refund zou op z’n plaats zijn maar vraag me af of dit wel gebeurd.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2022Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 11 dec. 2022
Dear Anna, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Team Leonardo
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Susanne R heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
2 bijdragen
Bij aankomst een vieze kamer en voordat we uit konden checken was onze pas al geblokkeerd terwijl we een late check-out hadden. Er werd aangegeven dat de passen soms niet goed werkten. Geen Leonardo hotels meer voor ons.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Guest Relations, Guest Services / Front Office bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Gereageerd op 25 apr. 2022
Lieve Mrs. Susanne, Ik hoop dat dit bericht u goed treft. Allereerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling en mijn excuses aanbieden voor de tijd die ik nodig had om te antwoorden. Na uw beoordeling in overweging te hebben genomen wil ik graag een paar dingen verduidelijken. Wanneer mijn collega's vragen naar de creditcard is alleen om het leven gemakkelijker te maken voor de gast. Op deze manier kan alles worden gemaakt als een kamer kosten en betaald bij het uitchecken. Onze excuses voor het abnormale check in proces, het doel is niet om u van streek te maken, het is juist het tegenovergestelde. Vanwege de kamer situatie, gaven we u een gratis upgrade met de bedoeling om uw verblijf meer gedenkwaardig en aangenaam te maken. Aangezien u inderdaad twee aparte bedden wilde, was onze procedure niet de meest correcte en mijn collega's hadden moeten controleren of dit wel het geval was. We zouden het fijn vinden u in de nabije toekomst weer bij ons te hebben, om het goed te maken en u het fijne weekend te geven waar u naar uitkeek. Namens het ganse Leonardo Royal Team, Met gastvrije groeten, Joao | Gastcontact en beoordelingen E: reception.royalamsterdam@leonardo-hotels.nl T: +31202500000
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
PRIJSKLASSE
US$ 137 - US$ 244 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamAmsterdam-Oost / De Omval / Watergraafsmeer
AANTAL KAMERS
490
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LEONARDO ROYAL HOTEL AMSTERDAM (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Attracties in de buurt zijn Zorgvlied Cemetery (0,9 mijl), The Axe Effect (0,7 mijl) en Amstelveld (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, parkeergarage, betaald openbaar parkeren in de buurt en parkeren aan de straat zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Thuis Aan de Amstel, Juniper & Kin - Kitchen Garden & Bar en Oost pizza pasta.
Zijn er sportvoorzieningen bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum, sauna en kleedkamers fitness/spa tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Leonardo Royal Hotel Amsterdam zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Leonardo Royal Hotel Amsterdam?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits, italiaans, portugees en thai.