Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Volledige weergave
Alle foto's weergeven (79)79
Reiziger (79)
Kamer en suite (8)
Dineren (3)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We waren geland in het midden van de nacht komende uit een oranje zone (Lanzarote). We stonden op de luchthaven van Schiphol en wilden met onze 3 vermoeide kinderen naar ons geboekte hotel. Om er zo snel mogelijk te kunnen slapen. Uit respect voor de regels in deze coronatijden, belden we naar het hotel om te vragen of we wel mochten gaan. De nachtreceptioniste kon ons niet meteen antwoorden. Na 10minuten belde hij ons terug om te zeggen dat het inderdaadniet mocht. Ontgoocheld, maar begripvol vertrokken wij dan toch huiswaarts (nog 3uren extra rijden). Ik vroeg aan het hotel of we dan toch de nacht niet moesten betalen gezien wij zeker wel bereid waren te gaan. Het verbod kwam vanuit het hotel! De man bevestigde dat dat inderdaad de logica zelf was en dat hij er zou op toezien dat de nacht kosteloos zou geannuleerd worden. Bij terugkeer stellen wij vast dat we toch betaald hebben. Het hotel wil hierin niets doen en ook Booking.com kon hiertegen niets doen. Rondweg schandalig! Volgende keer liegen dus .... Dat zegt veel over welke mensen dit zijn!…
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020
Prijs/kwaliteit
Service
Kamertip:Zoek een ander hotel met een menselijk beleid!
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit is volgens mij een vrij nieuw hotel. Erg leuk/hip/modern ingericht, ik hou er van. Kamers zijn qua grootte oké, badkamer ook. Zeker voor deze prijs (wij betaalden 90 euro voor een zaterdagnacht, zonder ontbijt). Kamer had een tv, kast, kluisje, föhn, nachtkastjes, shampoo en douchegels en je kon koffie en thee zetten. Wij hadden een hoekkamer met 2 grote ramen. Bed was prima, ieder had 2 kussens. Eigenlijk gewoon niks op aan te merken. Het hotel ligt naast een metrostation, toch heb ik daar niks van gehoord. De buurt waarin dit hotel ligt schijnt niet erg goed te zijn. Persoonlijk heb ik hier niks van gemerkt. Ik denk dat je vanuit het hotel gewoon meteen de metro moet pakken en dat er dan niks aan de hand is. Personeel aan de receptie was erg vriendelijk.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amsterdam bezocht en in Hotel New Kit gelogeerd. Mooie kamer met goede bedden. Prima badkamer en heerlijke douche. Hotel ligt vlak aan metro tram en bushalte richting centrum. Max 10 minuutjes wachten. Er is nog geen ontbijtservice maar er werden wel gratis croissants koffie of thee en wat fruit gratis aangeboden. Prijs voor een nacht wel aan de hoge kant. Op kamer ontbrak wel rekje om je koffer op te plaatsen Maar al bij al prima en mooie kamer. Parkeermogelijkheid in garage
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Hotel is gunstig gelegen nabij een metrostation en tram, bushaltes. Het duurt ongeveer 30 minuten om het stadscentrum te bereiken met een van de vervoerswijzen. Check-in was eenvoudig en het personeel was behulpzaam. De kamer was ok zonder raam. Toilet en douche zijn overbelast en u zult het moeilijk vinden om erin te bewegen. Het vergelijken van de prijs met andere hotels in Amsterdam is geen slechte keuze.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2020Reistype: Bezocht alleen
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Kamer was mooi en ruim met een minimale stijl die ik leuk vond. Locatie was ok naast de bushalte en trams, maar er was niets te doen in de omgeving naast het hotel. Gratis koffie was een leuke bonus
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Bezocht met een partner
Beoordeel vertaling
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.