Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Hendrick's Hotel

Reiziger (226)
Kamer en suite (56)
Dineren (6)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 7 van de 394 hotels in Amsterdam
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Bar/lounge
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Conciërge
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Prijs-kwaliteitverhouding
Boetiekhotel
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale prijs:10% korting op kamertarief

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
179restaurantsbinnen 0,5 km
88attractiesbinnen 0,5 km
Wijk
Centrum
Dit station vormt het drukke vervoersknooppunt van Amsterdam met een uitgebreid netwerk van tram- en treinrails en een constante stroom van toeristen en forenzen. Vanaf het station zijn sommige van de beste bezienswaardigheden, winkelmogelijkheden en straatspektakels op loopafstand. Ga bijvoorbeeld naar het Paleis op de Dam, bezoek de knusse straatjes van de Haarlemmerdijk, struin door de Kalverstraat en breidt je bezoek uit met een wandeling door de nabijgelegen buurten De Wallen en de Grachtengordel. Het goedverbonden Centraal Station geldt ook als uitvalsbasis voor de rest van de stad, hier pak je eenvoudig de tram, bus of metro naar bezienswaardigheden die wat verder weg liggen.
Meer lezen
Alle hotels in de buurt bekijken
279beoordelingen
10vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 240
  • 30
  • 4
  • 4
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Favoriet van het hotel
The Hendrick's hotel, wat een leuk hotel is dat zeg! Je werd ontzettend vriendelijk ontvangen. Niet als in de meeste gevallen: welkom, hier is je sleutel en fijn verblijf. Nee, er wordt gevraagd hoe je reis was, waar we vandaan komen, wat we gaan doen. Uitleg over Amsterdam, inclusief een plattegrondje. Ze vroeg gelijk of ze nog wat voor ons kon betekenen wat betreft eten of andere reserveringen in Amsterdam. Maar dat was in ons geval niet nodig. De kamer is SCHOON! en gezellig ingericht. Schone badkamer en echt een LEUKE badkamer met vloerverwarming dat zie je niet overal. Koffie en thee op de kamer. Shampoo, handzeep enz. van Rituals, hmmm... ruikt zo lekker. Bed lekker groot en hoog. Overal waar ik met mijn vinger langskwam was stofvrij en schoon. Ik ben wat dat betreft best erg, want ik neem mijn eigen schoonmaakdoekjes mee voor het geval dat.. Is een tik die ik overgehouden heb aan ooit in mijn jongere jaren als kamermeisje... Dat was bij dit hotel niet nodig. Wel is het gehorig, storend? Nou het is me erg meegevallen, vooral omdat ik hoogsensitief ben en ze hebben oordopjes! Ontbijt is prima, genoeg keus. Het is ons heel erg goed bevallen. Ik hou van de details en de extra aandacht die ze geven in het hotel en op de kamers. Hotel is dicht bij centraal station 10 min. lopen. Kom je met de auto, kun je parkeren bij parkeergarage Oosterdok, ook 10 min. lopen. Als je weer thuis bent, krijg je een berichtje na over hoe we het hebben gehad bij het Rijksmuseum enz, erg attent! Bedankt voor de goede zorgen en het lekkere taartje tijdens het Kerstontbijt! Alle goeds voor jullie in het nieuwe jaar!
Meer lezen
Antwoord van ChiehongW1, Manager bij The Hendrick's Hotel
Gereageerd op 29 dec. 2018
Beste RoyenLaura, Wat geweldig om zo uw review door te lezen! Wij zijn blij te horen dat uw zo genoten heeft van uw verblijf bij ons. We vinden uw comfort uiterst belangrijk en wij zullen altijd ons best doen om de beste service te verlenen! Daarom zijn wij heel blij te horen dat uw deze service als vriendelijk heeft ervaren! Wij zijn blij een compliment te mogen ontvangen over de schoonmaak van de kamers van een deskundige zoals u. Ons housekeeping team doet elke dag weer optimaal hun best om de kamers van de beste schoonmaak te voorzien! Uw complimenten zijn doorgegeven aan het hele team. Blij om te horen dat het geluidsoverlast u is meegevallen, al onze ramen zijn triple geïsoleerd en laat zo min mogelijk geluid naar binnen. In het geval dat onze gasten toch nog last hebben van het geluid, bieden wij oordoppen aan! Wij hebben veel tijd besteed aan inderdaad alle kleine details van het hotel, overal waar u kijkt zal het u opvallen dat het allemaal in verband is - vooral verbonden aan het thema 'Prins Hendrick'. Voor u ook al het beste voor 2019 en wij hopen u dan ook weer terug te mogen verwelkomen! Aarzel niet om ons rechtstreeks een berichtje te sturen voor een nieuwe boeking, zo kunnen wij garanderen dat u de beste prijs boekt met een korting voor onze terugkomende gasten! Met vriendelijke groet, Chiehong Weng
Meer lezen
Prachtig hotel. Stijlvol interieur. De receptie ligt in de bar is eveneens de plek waar je ontbijt in de ochtend en toch voelen de 2 anders aan. S avonds een cocktail aan de bar. S morgens een eitje aan een tafeltje vlak bij het raam. Kamer was in orde. Bad stond midden van de kamer. Nadeel was de airco die op je staat gericht als je in bad zit. Eer je daar achterkomt zit je net lekker in je bad en moet je er weer uit om dat ding af te zetten. Voor de rest geen aanmerkingen. Leuk hotel!
Meer lezen
Antwoord van Chiehong W, Manager bij The Hendrick's Hotel
Gereageerd op 25 aug. 2018
Beste Kim, Hartelijk dank voor uw review! Wij zijn blij te horen dat uw verblijf in The Hendrick's Hotel naar wens is geweest. Fijn dat de lobby bij u in de smaak viel, we proberen deze ruimte inderdaad optimaal te gebruiken; van een ontbijtzaal in de ochtend naar een cocktailbar in de avond. Het is inderdaad vervelend als u het bad uit moet om de airco uit te zetten, hopelijk is dit niet heel erg een last voor u geweest! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in The Hendrick's! Vriendelijke groet, Chiehong Weng
Meer lezen
hier verbleven voor 3 nachten bijna 900 euro betaald , bij de inchek kan je zelf je spullen naar boven sleuren , de kamer is mooi bij het eerste zicht !!! tot je verder kijkt haren en stof van de vorige gasten liggen op de grond ,de volgende dag waren wij in de kamer waneer 1 jongen de kamer begon te kuisen hij is juist 5 minuten gebleven bed opgemaakt en andere handdoeken, niet gekuist op de grond of de badkamer al het vuil is blijven liggen over het ontbijt valt niet veel te zeggen standaard geen bakkeri wel goede koffie wel heel slecht geslapen elke nacht lawaai van de straat en van de andere gasten boven ons alles wat er boven u gebeurd hoor je in u kamer voor ons wat dit een heel slechte ervaring
Meer lezen
Antwoord van Chiehong W, General Manager bij The Hendrick's Hotel
Gereageerd op 25 jul. 2018
Geachte rafc25, We willen u onze verontschuldigingen aanbieden voor uw ongemakken en voor ons verlate reactie op uw review. We snappen dat als u zoveel geld betaald, dat de kamer schoon moet zijn. Dit hebben we zeer serieus genomen en gelijk acties ondernomen met onze schoonmakers. Hopelijk is dit te zien aan het feit dat onze cijfers voor hygiëne hoog zijn gebleven. Dit was een enkele keer voorgekomen en het spijt ons ontzettend dat het bij u is gebeurd. We willen u wel informeren dat onze ramen extra zijn geïsoleerd. Ook uw feedback over het geluid namen we zeer serieus en meerdere gasten hebben ons geïnformeerd hierover. Helaas heeft het een tijd geduurd, vanwege onze monumentale ramen. Hopelijk mogen we u nog een keer verwelkomen en kunnen we u laten zien dat we sindsdien veel zijn verbeterd. Als u weer geïnteresseerd bent om te verblijven in Amsterdam, wil ik u mededelen dat september in Amsterdam een erg dure maand is vanwege alle beurzen in de stad. Met vriendelijke groet, Chiehong Weng
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
we houden van deze plek! Direct aan het kanaal en handig om de trein en al onze wandelroutes. De medewerkers waren allemaal zo warm, behulpzaam en gastvrij! De lobby / eetzaal is prachtig. De kamer was zeer comfortabel en goed uitgerust. Koffiebar is de hele dag beschikbaar en gratis wijn / bier na 6 uur was leuk en handig. Hoewel we graag verschillende accommodaties uitproberen, zullen we zeker weer hier verblijven - geen vraag. Echt voelde als thuis weg van huis.
Meer lezen
Prachtig hotel. Uitzicht op de gracht. Was bezorgd over de hoofdweg maar de dubbele beglazing is geweldig. Grote kamer 10. Enorme ramen van vloer tot plafond. Grote badkamer met 2 wastafels. Mooie kwaliteit toiletartikelen - Rituelen. Goed ontbijt, gratis drankje in de avond. Vriendelijk professioneel personeel. Op loopafstand van het centrum.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 201 - US$ 393 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamOude Stad / Nieuwmarkt en Lastage / Centrum
AANTAL KAMERS
25
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding