Hotel Allure
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Allure

Reiziger (151)
Panorama of the Balcony Double Twin Room at the Hotel Allure
360
Panorama’s (11)
Kamer en suite (230)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

3,5
Nr. 17 van 69 kleine hotels in Amsterdam
3,9 van 5 bollen
Locatie
4,2 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een gezinsvriendelijk klein hotel in Amsterdam? Hotel Allure biedt alles wat je zoekt.

De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Museum het Rembrandthuis (1,0 km) en De Dam (1,6 km), maken dat Hotel Allure de ideale accommodatie is voor bezoekers in Amsterdam.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Allure toegang tot een 24 uursreceptie en bagageopslag. Hotel Allure biedt ook ontbijt, waardoor je reis naar Amsterdam nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Amsterdam die filet mignon serveren, zoals Café Loetje, TDQ Steaks en Restaurant RED in de buurt van Hotel Allure.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire parken, zoals Vondelpark, Amstelpark en Rembrandtplein, te bezoeken.

Het personeel van Hotel Allure is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis internet
Ontbijt beschikbaar
Fietsverhuur
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Wifi
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Wasservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Strijkijzer
Laptopkluis
Wekservice/wekker
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Klassiek
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels

Locatie

Sarphatistraat 117-119, 1018 GB Amsterdam Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 95 van 100
95
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
Rotterdam Airport
Weesperplein
3 min.
513beoordelingen20vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 98
  • 245
  • 113
  • 31
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Adele heeft een beoordeling geschreven jul 2019
9 bijdragen1 nuttige stem
+1
2,0 van 5 bollen
We hadden een vrij negatieve ervaring met dit hotel. Het in- en uitchecken was het beste deel, aangezien de dagreceptionist aardig was en zelfs een eerdere check-in regelde, en het uitchecken was erg snel. De dagelijkse schoonmaak was ook goed, ze deden het goed met de dagelijkse taken en we kwamen 's avonds thuis in een redelijk georganiseerde kamer. Het centraal station ligt op drie metrohaltes afstand.

We zijn echter gewend aan een verblijf in driesterrenhotels en wanneer we om een tweepersoonskamer vragen, krijgen we een kamer met twee duidelijk gescheiden bedden. Dit was hier niet het geval, want de twee eenpersoonsbedden waren strak naast elkaar geplaatst en zagen eruit als een tweepersoonsbed. We zouden het hele meubilair zelf moeten herschikken, inclusief het verwijderen van de nachtkastjes, om er twee aparte bedden van te maken. Bovendien waren de muren vol met markeringen, de douche was erg versleten en zat er veel schimmel in.

Toen we deze bij de nachtreceptionist vermeldden, was ze erg onbeleefd en vertelde ze ons de volgende dag bij de manager te klagen, zoals, citaat, "ze kunnen de muren niet schilderen ...?" ! ”Ze was er ook van overtuigd dat de kamer een tweepersoonskamer was en ze gaf ons het gevoel dat er iets mis was met ons omdat we twee duidelijk gescheiden bedden verwachtten. Na deze ervaring, omdat we helaas van tevoren hadden betaald en we nog meer negatieve recensies over andere kamers die nacht lazen, besloten we te blijven en daar zo min mogelijk tijd door te brengen. Onze reis was verder heerlijk en we lieten deze ervaring onze stemming niet verpesten. We zouden echter sterk afraden anderen hier te verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Reissaaja11 heeft een beoordeling geschreven jun 2019
1 bijdrage
2,0 van 5 bollen
Eerst kregen we een kelderkamer. Er zat schimmel in en ik had moeite om te ademen. Ik heb hoofdpijn in deze vreselijke kamer. Ik kon niet echt in deze kamer slapen. Het was ook erg heet. Je zag de mal op de tegelnaden van de badkamer. Er was geen luchtvoorwaarde. Er was ook schade veroorzaakt door water in de keldergang.

Service was vriendelijk en ze gaven ons een nieuwe kamer. Ons bezoek was drie nachten, dus we moesten twee keer kans kamer. Ze gaven ons een appartement voor de tweede nacht. Het appartement was best aardig. Het appartement was echter al geboekt voor de volgende nacht, dus we moesten opnieuw van kamer wisselen. We hebben een kamer terug in het hotel boven de kelder. Dat was leuk. De lucht was vrij fris.

Het niveau van kamers varieert enorm, en als je geluk hebt, zou je een mooie kamer kunnen hebben, maar als je dat niet bent, kan je kamer verschrikkelijk zijn!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Bryana B heeft een beoordeling geschreven jun 2019
Boekarest, Roemenië55 bijdragen21 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Plus: locatie, in 20 minuten zou je in het centrum kunnen zijn. Metrostation in de buurt.
Minpuntje: we hadden pech en kregen de 26 kamer, het was erg stinkend, het tapijt was erg vies, ik denk dat het een overstroming was of iets dergelijks. Het rook naar de plas van een kat, en zelfs als we bij het raam bleven, ging de geur gewoon niet. Je kon de tram horen omdat de rij bij ons in de buurt was en alle gasten die bij de receptie waren omdat de kamer eronder zat. Maar als je geluk hebt gehad, zoals onze vrienden, kun je een schone kamer met ramen en toegang tot de binnentuin krijgen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
alirowe29 heeft een beoordeling geschreven feb 2019
Jersey, Verenigd Koninkrijk2 bijdragen3 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Allereerst wil ik zeggen dat we niet in het hotel verbleven, maar hotel allure heeft appartementen die ze verhuren aan vakantiegangers, dus boekten ik en mijn vriend er een. Ze waren vriendelijk toen we aankwamen en gaf ons aanwijzingen naar het appartement dat dichtbij was. Was een klein appartement dat een ander appartement naast ons had en we deelden een ingang hal. De kamer was oke, het had wat watervlekken / vocht langs een muur tegenover de badkamer leek te zijn. Bed was comfortabel, douche was niet geweldig en vaak veranderde temperaturen als een toilet werd doorspoelde of iemand gebruikt om de gootsteen naast de deur of in ons appartement het zou ofwel ijskoud of brandende warm die niet leuk was. De muren waren erg dun dus we konden alles van het andere appartement horen dus dat was een grote domper als helaas we hadden geen goede buren die niet de schuld van het hotel is maar als de appartementen een beetje meer geluiddichte of dikkere muren waren zou goed zijn geweest. Het raam was dodgy en je moest het openen en een stuk hout eronder zetten om het open te houden dan moesten we het echt dichtslaan om het te sluiten. Het slot om het te krijgen was lichtelijk dodgy en de tweede dag duurde eeuwen om binnen te geraken. Onze buren als we konden alles horen was twee keer geblokkeerd en moest bellen voor de receptie om te komen en de deur voor hen te openen. Ook bij aankomst kregen we te horen dat we een aanbetaling van € 300 moesten doen, waarvan we niet op de hoogte waren in zowel een e-mail of de bevestiging van de boeking, dus dat maakte de vakantie een stuk moeilijker omdat dat moest komen van ons zakgeld wat meteen een domper op de vakantie zette, want het betekende dat we niet zoveel geld hadden uitgegeven als gevolg van deze verrassingsbetaling. Ongeacht de aanbetaling denk ik niet dat de kamer het geld waard was dat we aan de boeking besteedden. Echter, het personeel was leuk genoeg in het hotel niet erg spraakzaam en niet de meest informatieve maar niet onvriendelijk dus was oke. Ze lieten ons onze bagage daar achterlaten op onze laatste dag voordat we moesten vertrekken naar het vliegveld. De locatie was heerlijk zo dicht bij het centrum dus was niet ver te lopen overal. in het gebied waren er veel restaurants, dus was in staat om het diner te krijgen de meeste dagen op verschillende plaatsen.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2019
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Charlotte heeft een beoordeling geschreven nov 2018
6 bijdragen1 nuttige stem
4,0 van 5 bollen
Kamer was klein, maar schoon en had alles wat we nodig hadden. Geweldige locatie net op de weg van de metro, tram en plaatsen om te eten. Personeel was geweldig: erg behulpzaam en beleefd. We zouden hier weer blijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Froso00 heeft een vraag gesteld aug 2019
Larnaca, Cyprus23 bijdragen20 nuttige stemmen
Hi, Do have double room with a balcony? Is smy photos to see? 29th September to 5th October.
Antwoord van Ian W
Amsterdam, Nederland
Hi, We do have availability. Could you provide with your email address?
Antwoord van alexandru g
55 bijdragen4 nuttige stemmen
You can enter check in internet the program for each place you want to visit, it is more logical this way. Good luck!
Giovanna M heeft een vraag gesteld mrt 2018
117 bijdragen38 nuttige stemmen
Parlano o almeno capiscono l’italiano?
Antwoord van Sabrina M
37 bijdragen
No, noi abbiamo parlato in inglese.
Giovanna M heeft een vraag gesteld mrt 2018
117 bijdragen38 nuttige stemmen
Parlano o almeno capiscono l’italiano?
Antwoord van Sam S
2 bijdragen1 nuttige stem
Sì, la receptionist parla benissimo italiano.
pa3ang heeft een tip geschreven (nov 2023)
Zwolle, Nederland182 bijdragen41 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Hadden kamer #2 aan de achterzijde. Weinig geluid van de straat."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Amsterdam uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 94 - € 200 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamWeesperbuurt en Plantage / De Plantage & Amsterdam-Oost / Centrum
AANTAL KAMERS
28
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL ALLURE (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Alle Amsterdam hotelsHoteldeals voor AmsterdamLastminutehotels in AmsterdamHotels in de buurt van Hotel Allure
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's