Hotel Allure
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Hotel Allure

Reiziger (151)
Panorama of the Balcony Double Twin Room at the Hotel Allure
360
Panorama’s (11)
Kamer en suite (230)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

3,5
Nr. 18 van 70 kleine hotels in Amsterdam
3,9 van 5 bollen
Locatie
4,2 van 5 bollen
Hygiëne
4,0 van 5 bollen
Service
3,9 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een gezinsvriendelijk klein hotel in Amsterdam? Hotel Allure biedt alles wat je zoekt.

De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Museum het Rembrandthuis (1,0 km) en De Dam (1,6 km), maken dat Hotel Allure de ideale accommodatie is voor bezoekers in Amsterdam.

Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een flatscreen-tv en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.

Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Allure toegang tot een 24 uursreceptie en bagageopslag. Hotel Allure biedt ook ontbijt, waardoor je reis naar Amsterdam nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak een parkeerplaats beschikbaar voor gasten.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Amsterdam die filet mignon serveren, zoals Café Loetje, TDQ Steaks en Restaurant RED in de buurt van Hotel Allure.

We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire parken, zoals Vondelpark, Amstelpark en Rembrandtplein, te bezoeken.

Het personeel van Hotel Allure is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis internet
Ontbijt beschikbaar
Fietsverhuur
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Privé-inchecken en -uitchecken
Wifi
Ontbijtbuffet
Verkoopautomaat
Wasservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Telefoon
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Strijkijzer
Laptopkluis
Wekservice/wekker
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is officieel gewaardeerd volgens de normen van de Hotelstars Union.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Klassiek
Rustig
Gesproken talen
Nederlands, Engels

Locatie

Sarphatistraat 117-119, 1018 GB Amsterdam Nederland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 95 van 100
95
Luchthaven Amsterdam-Schiphol
Rotterdam Airport
Weesperplein
3 min.
513beoordelingen20vragen en antwoorden1kamertip

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 98
  • 245
  • 113
  • 31
  • 26
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
stanarnhem heeft een beoordeling geschreven dec 2011
4,0 van 5 bollen
goed bed. rustig (we sliepen achter). basic. dichtbij metro
Meer lezen
Datum van verblijf: december 2011
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
A Z heeft een beoordeling geschreven jun 2024
Rapperswil, Zwitserland
+1
1,0 van 5 bollen
Mijn vrouw en ik verbleven vanaf 27 september in Hotel Allure in Amsterdam. - 30 . Mei 2024 en waren zeer teleurgesteld over onze ervaring. Ondanks de rustige ligging en de nabijheid van het stadscentrum, maakten verschillende problemen mijn verblijf behoorlijk onaangenaam.

Ten eerste kwamen we bedwantsen tegen, wat absoluut onaanvaardbaar is voor elk hotel. Mijn vrouw werd bijna 30 keer gebeten. We konden toen de kamer veranderen voor onze laatste nacht, maar ze kreeg nog eens 3 happen.
Dit veroorzaakte niet alleen ongemak, maar leidde ook tot ernstige zorgen over de netheids- en hygiënenormen van het etablissement.

De tapijten in de kamer waren een ander groot probleem. Ze waren smerig en zagen eruit alsof ze al eeuwen niet waren schoongemaakt. In feite waren ze zo vies dat ze konden worden omschreven als een 'spermadoek', wat een schokkende en walgelijke toestand is voor elke hotelkamer.

Bovendien waren delen van onze eerste kamer ongelooflijk stoffig. Het was duidelijk dat het schoonmaakpersoneel hun werk niet goed had gedaan, omdat de oppervlakken bedekt waren met een merkbare laag stof.

Gezien deze problemen is de vrij hoge prijs van het hotel volkomen onterecht. Ik had veel beter verwacht voor de kosten. Een (gedeeltelijke) terugbetaling wordt op prijs gesteld.

Hoewel de locatie van Hotel Allure vrij rustig is en toch gunstig dicht bij het centrum, compenseert dit op zichzelf niet de ernstige problemen met de netheid en hygiëne. Ik zou niet aanraden hier te blijven totdat deze problemen zijn opgelost. En daarmee bedoel ik een aantal renovaties, waaronder het verwijderen van de tapijten.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: mei 2024
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Lidia A heeft een beoordeling geschreven dec 2023
2,0 van 5 bollen
Mijn ervaring in het Allure hotel in Amsterdam was over het algemeen behoorlijk ongelukkig. Vanaf het moment dat we aankwamen, kregen we te horen dat de lift niet werkte, waardoor we onze zware koffers een ongemakkelijke trap op moesten dragen. Ondanks dat we daar vier dagen verbleven, werd de lift nooit gerepareerd.
Toen we de kamer binnenkwamen, vonden we een enorme spin op de muur. Wij hebben dit direct aan de receptie doorgegeven en de receptioniste heeft het met een stofzuiger weggevaagd. Toen we echter op het punt stonden naar bed te gaan, merkten we dat de lakens en kussens vuil waren. Hoewel ze veranderd waren, voelden we ons ongemakkelijk en sceptisch.

De volgende dag, toen we terugkeerden naar onze kamer, vonden we nog een spin op het plafond. Deze keer verstopte de spin zich in de lamp en het hotelpersoneel bood ons geen oplossing. We sliepen die nacht met de spin als onze metgezel.

Naast deze problemen had de kamer een rode loper en zag er over het algemeen vies uit. Er zat ook een gat in de muur. Ik vind het frustrerend dat ondanks het betalen van een aanzienlijk bedrag voor de kamer, er geen maatregelen zijn genomen om de ontstane problemen op te lossen.

Ik begrijp dat er zich onvoorziene problemen kunnen voordoen, maar mijn ergernis ligt in het feit dat niemand de moeite heeft genomen om te proberen de problemen op te lossen en ons een bevredigende ervaring te bieden. Eerlijk gezegd verwachtte ik een betere service en een kamer die overeenkwam met de kwaliteiten van een hotel van dit niveau.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: december 2023
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
ZahirZaidi heeft een beoordeling geschreven mrt 2020
3,0 van 5 bollen
Dit was gewoon ok.
Ze zouden het Hotel Appartment moeten noemen en geen hotel.
Kamers zijn erg klein en de locatie is ook niet erg handig. .
Moest uiteindelijk voor 1 nacht naar een ander hotel verhuizen. .
Maar ik denk dat het Chinese management nog beter kan verbeteren. .
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2020
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
EKBrisvegas heeft een beoordeling geschreven nov 2019
Brisbane, Australië
3,0 van 5 bollen
Dit boetiekhotel ligt dicht bij de ondergrondse en trams. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alle voorzieningen waren schoon en werkten goed. Er was een koelkast die een beetje vies was. Ontbijt voor 10 euro was goed. De wifi was traag. Je kon de gasten boven horen lopen.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: november 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Froso00 heeft een vraag gesteld aug 2019
Larnaca, Cyprus23 bijdragen20 nuttige stemmen
Hi, Do have double room with a balcony? Is smy photos to see? 29th September to 5th October.
Antwoord van Ian W
Amsterdam, Nederland
Hi, We do have availability. Could you provide with your email address?
Antwoord van alexandru g
55 bijdragen4 nuttige stemmen
You can enter check in internet the program for each place you want to visit, it is more logical this way. Good luck!
Giovanna M heeft een vraag gesteld mrt 2018
117 bijdragen38 nuttige stemmen
Parlano o almeno capiscono l’italiano?
Antwoord van Sabrina M
38 bijdragen
No, noi abbiamo parlato in inglese.
Giovanna M heeft een vraag gesteld mrt 2018
117 bijdragen38 nuttige stemmen
Parlano o almeno capiscono l’italiano?
Antwoord van Sam S
2 bijdragen1 nuttige stem
Sì, la receptionist parla benissimo italiano.
pa3ang heeft een tip geschreven (nov 2023)
Zwolle, Nederland182 bijdragen41 nuttige stemmen
4,0 van 5 bollen
"Hadden kamer #2 aan de achterzijde. Weinig geluid van de straat."
Volledige beoordeling lezen
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Amsterdam uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 92 - € 186 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandNoord-HollandAmsterdamWeesperbuurt en Plantage / De Plantage & Amsterdam-Oost / Centrum
AANTAL KAMERS
28
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL ALLURE (Amsterdam, Nederland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Alle Amsterdam hotelsHoteldeals voor AmsterdamLastminutehotels in AmsterdamHotels in de buurt van Hotel Allure
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenVakantiewoningenReisverhalenCruisesHuurauto's