De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Maastricht hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Bigarre, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Hotel Bigarre ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Stadspark (0,8 km) en Helpoort (0,9 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Maastricht verkennen.
Gastenkamers bevatten airconditioning en een bureau en je kunt bij Hotel Bigarre eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van ontbijt. Er is voor extra gemak betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten.
Als je trek hebt, ben je bij Spice of India en The India House aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Indiase restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Maastricht staat ook bekend om een aantal geweldige monumenten, waaronder Beeld Van D'Artagnan, Standbeeld van Minckelers en Kazematten - Linie van Du Moulin, die in de buurt van Hotel Bigarre liggen.
Hotel Bigarre heet je graag welkom in Maastricht!
Helaas was de kamer niet om 15.00 uur gereed zoals afgesproken. Oké jammer. Men vond dat ik dan maar buiten moest wachten totdat de kamer klaar was. Dat voelde een beetje gek want de tijd was ruim geweest om in orde te maken. Was er tenslotte om 13.00 uur en ben toen aan de wandel gegaan. Op mijn verzoek gekeken naar andere kamer die gereed was. Blijkbaar konden ze dat niet zelf bedenken. Kamer gevonden in ander gebouw. Prima geen probleem ik op zoek. Kamer pas werkt niet. Helaas terug receptie. Opnieuw gevalideerd en hop poging 2. Helaas ook nu weer niet. Dus weer terug met alle tassen naar receptie. Poging 3 met nieuw pasje en medewerker naar de kamer. Yep de kamerdeur gaat open. Ik blij dus bedank voor het meelopen. Werp een blik naar binnen en zie een bijzondere manier van bed opmaken. 😀 Controleer bij de medewerker of dit een speciale manier is en die kijkt met mij mee. Wat denk je…. Kamer die niet schoongemaakt was. Pfffffffff Voor de zoveelste keer excuses maar hop weer naar de receptie voor de 4e keer. Hoe moeilijk kan het zijn. Nou na weer wachten kreeg ik kamer in laatste gebouw die wel klaar zou zijn. En ja hoor het was gelukt pasje werkt en had een kamer. Enige wat schoon was dat was het bedlinnen en handdoeken. Maar serieus wat smerig was het hier, overal stof, lange haren in badkamer en andere plekken van vorige huurders. Oude meubelen , vieze badkamer dus daar ga je niet vrolijk van worden. Ontbijt duurde langzaam maar is prima voor vakantie maar niet als je haast hebt. Ontbijt was verders prima kwaliteit en keuze. Maar serieus nog in tijdblokken werken. Dat kan echt niet meer. Als je tijdblok vol zit dan moet je dus om 10.00 uur ontbijten terwijl je om 09.00 Uur een afspraak hebt.…
Heel leuk hotel, verdeeld over meerdere oude monumentale panden. Met smaak ingerichte ruime kamers. Geheel in de stijl van het pand.Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Diverse soorten brood, en beleg, verse jus. Je voelt je echt een gast.
In februari 2022 logeerden wij in hotel Bigarré. Super uitzicht op de Maas vanuit onze hotelkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer goed. Er werd cava aangeboden en de specialiteit was hertenbiefstuk met gebakken ei met spek. De bedden vonden wij een minpuntje.
Wat een superleuk hotel! Gastvrije ontvangst, mooie kamer met heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt. En dit alles op loopafstand van de trein, bus en het centrum van Maastricht. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel de volgende keer.
Positief: de charme van een historisch pand (ca. 18de eeuw), de ligging, de omvang van de kamer en de vriendelijkheid van het personeel dat het ontbijt opdiende, zijn de voornaamste troeven. Negatief: er werd geen COVID-certificaat gevraagd (en dat middenin een vierde COVID-golf). De handdoeken in de badkamer waren grauw, rafelig en tot op de draad versleten. De afsluitdop van de vaste wastafel sloot niet af (het water liep gewoon weg). Het vakje voor sanitaire wegwerpzakjes was leeg. Een scheer-/make-upspiegel ontbrak. De TV was dusdanig vastgemaakt dat wie aan de rechterkant van het bed zag/lag, geen zier van het scherm kon zien. Het ontbijt verliep in vastgelegde shifts (keuze hadden we niet!) en we moesten met z'n allen wachten in een smalle gang vooraleer we binnen mochten. De kers op de taart was evenwel het ontbreken van verwarming in de kamer én in de badkamer. Om 15.15u (een kwartier na het inchecken op 31/10)) meldden we dat aan de receptie; er zou onmiddellijk iemand gaan kijken en - indien nodig - de vereiste telefoontjes plegen. Om 19.15u kwamen we doornat (want overvallen door een stortbui!) terug in het hotel en er was simpelweg NIETS ondernomen. De jongedame aan de receptie antwoordde vrij arrogant dat ze nog geen tijd had gehad (!?!?), excuseerde zich niet eens, liep mee naar de kamer en vertelde doodleuk dat we het met de afstandsbediening van de airco (!?!?) konden oplossen. Niet dus, want we kregen enkel lawaai en koude lucht. Ik raad die jongedame in kwestie ten stelligste aan een cursus 'Hoe omgaan met klanten en klachten' te volgen. Die avond (31/10) en de volgende ochtend (01/11) brachten we dus in de kilte door. Alles in ogenschouw genomen is dit hotel zijn 4 sterren absoluut niet waard.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding