Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Van Hasseltkade 8, 6211 CC Maastricht Nederland
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
alle 12 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (86)
Kamer en suite (22)
Dineren (2)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 31 van de 40 in Maastricht
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Maastricht hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Bigarre, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.

Hotel Bigarre ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Stadspark (0,8 km) en Helpoort (0,9 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Maastricht verkennen.

Gastenkamers bevatten airconditioning en een bureau en je kunt bij Hotel Bigarre eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van ontbijt. Er is voor extra gemak betaald privéparkeren bij gelegenheid beschikbaar voor gasten.

Als je trek hebt, ben je bij Spice of India en The India House aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Indiase restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.

Maastricht staat ook bekend om een aantal geweldige monumenten, waaronder Beeld Van D'Artagnan, Standbeeld van Minckelers en Kazematten - Linie van Du Moulin, die in de buurt van Hotel Bigarre liggen.

Hotel Bigarre heet je graag welkom in Maastricht!

Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Ontbijt beschikbaar
Opslag van bagage
Krant
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Wifi
Ontbijtbuffet
Wijn/champagne
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Dakterras
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Flessenwater
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Middenklasse
Centraal gelegen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
261beoordelingen2vragen en antwoorden17kamertips
Waardering van reizigers
  • 50
  • 82
  • 76
  • 35
  • 18
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Marco H heeft een beoordeling geschreven 4 mei
Houten, Nederland2 bijdragen1 nuttige stem
Helaas was de kamer niet om 15.00 uur gereed zoals afgesproken. Oké jammer. Men vond dat ik dan maar buiten moest wachten totdat de kamer klaar was. Dat voelde een beetje gek want de tijd was ruim geweest om in orde te maken. Was er tenslotte om 13.00 uur en ben toen aan de wandel gegaan. Op mijn verzoek gekeken naar andere kamer die gereed was. Blijkbaar konden ze dat niet zelf bedenken. Kamer gevonden in ander gebouw. Prima geen probleem ik op zoek. Kamer pas werkt niet. Helaas terug receptie. Opnieuw gevalideerd en hop poging 2. Helaas ook nu weer niet. Dus weer terug met alle tassen naar receptie. Poging 3 met nieuw pasje en medewerker naar de kamer. Yep de kamerdeur gaat open. Ik blij dus bedank voor het meelopen. Werp een blik naar binnen en zie een bijzondere manier van bed opmaken. 😀 Controleer bij de medewerker of dit een speciale manier is en die kijkt met mij mee. Wat denk je…. Kamer die niet schoongemaakt was. Pfffffffff Voor de zoveelste keer excuses maar hop weer naar de receptie voor de 4e keer. Hoe moeilijk kan het zijn. Nou na weer wachten kreeg ik kamer in laatste gebouw die wel klaar zou zijn. En ja hoor het was gelukt pasje werkt en had een kamer. Enige wat schoon was dat was het bedlinnen en handdoeken. Maar serieus wat smerig was het hier, overal stof, lange haren in badkamer en andere plekken van vorige huurders. Oude meubelen , vieze badkamer dus daar ga je niet vrolijk van worden. Ontbijt duurde langzaam maar is prima voor vakantie maar niet als je haast hebt. Ontbijt was verders prima kwaliteit en keuze. Maar serieus nog in tijdblokken werken. Dat kan echt niet meer. Als je tijdblok vol zit dan moet je dus om 10.00 uur ontbijten terwijl je om 09.00 Uur een afspraak hebt.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2022Reistype: Bezocht
Kamertip: Niet boeken
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Elma heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
Rotterdam, Nederland3 bijdragen
Heel leuk hotel, verdeeld over meerdere oude monumentale panden. Met smaak ingerichte ruime kamers. Geheel in de stijl van het pand.Het ontbijt werd aan tafel geserveerd. Diverse soorten brood, en beleg, verse jus. Je voelt je echt een gast.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Anita v heeft een beoordeling geschreven feb. 2022
1 bijdrage
In februari 2022 logeerden wij in hotel Bigarré. Super uitzicht op de Maas vanuit onze hotelkamer. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer goed. Er werd cava aangeboden en de specialiteit was hertenbiefstuk met gebakken ei met spek. De bedden vonden wij een minpuntje.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Marjon S heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
1 bijdrage
Wat een superleuk hotel! Gastvrije ontvangst, mooie kamer met heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt. En dit alles op loopafstand van de trein, bus en het centrum van Maastricht. Wij kiezen zeker weer voor dit hotel de volgende keer.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
MaVer heeft een beoordeling geschreven nov. 2021
1 bijdrage
Positief: de charme van een historisch pand (ca. 18de eeuw), de ligging, de omvang van de kamer en de vriendelijkheid van het personeel dat het ontbijt opdiende, zijn de voornaamste troeven. Negatief: er werd geen COVID-certificaat gevraagd (en dat middenin een vierde COVID-golf). De handdoeken in de badkamer waren grauw, rafelig en tot op de draad versleten. De afsluitdop van de vaste wastafel sloot niet af (het water liep gewoon weg). Het vakje voor sanitaire wegwerpzakjes was leeg. Een scheer-/make-upspiegel ontbrak. De TV was dusdanig vastgemaakt dat wie aan de rechterkant van het bed zag/lag, geen zier van het scherm kon zien. Het ontbijt verliep in vastgelegde shifts (keuze hadden we niet!) en we moesten met z'n allen wachten in een smalle gang vooraleer we binnen mochten. De kers op de taart was evenwel het ontbreken van verwarming in de kamer én in de badkamer. Om 15.15u (een kwartier na het inchecken op 31/10)) meldden we dat aan de receptie; er zou onmiddellijk iemand gaan kijken en - indien nodig - de vereiste telefoontjes plegen. Om 19.15u kwamen we doornat (want overvallen door een stortbui!) terug in het hotel en er was simpelweg NIETS ondernomen. De jongedame aan de receptie antwoordde vrij arrogant dat ze nog geen tijd had gehad (!?!?), excuseerde zich niet eens, liep mee naar de kamer en vertelde doodleuk dat we het met de afstandsbediening van de airco (!?!?) konden oplossen. Niet dus, want we kregen enkel lawaai en koude lucht. Ik raad die jongedame in kwestie ten stelligste aan een cursus 'Hoe omgaan met klanten en klachten' te volgen. Die avond (31/10) en de volgende ochtend (01/11) brachten we dus in de kilte door. Alles in ogenschouw genomen is dit hotel zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2021
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 86 - US$ 236 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
NederlandLimburgMaastricht
AANTAL KAMERS
41
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Bigarre
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Bigarre?
Attracties in de buurt zijn Boekhandel Dominicanen (0,5 mijl), Markt (0,3 mijl) en Complex Maastricht (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Bigarre?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijtbuffet en stomerij.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Bigarre?
Gasten kunnen genieten van ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Bigarre?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Bigarre?
Restaurants met een gunstige locatie zijn SoupBros., Fitz Roy - Restaurant en Vers..
Ligt Hotel Bigarre in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,6 mijl vanaf het centrum van Maastricht.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Bigarre?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Bigarre?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Bigarre?
Veel reizigers bezoeken Fort Eben-Emael (6,5 mijl), Fort Sint Pieter (2,0 mijl) en Boekhandel Dominicanen (0,5 mijl).