Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Kruisherenhotel Maastricht

Opslaan
Delen
Kruisherengang 19-23, 6211 NW Maastricht Nederland
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 248
Aanbieding bekijken
Hotels.com
US$ 244
Aanbieding bekijken
Trip.com
US$ 248
US$ 240
Aanbieding bekijken
BESPAAR US$ 8
eDreamsUS$ 248
Expedia.comUS$ 244
TravelocityUS$ 244
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (669)
Kamer en suite (166)
Dineren (132)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 2 van de 40 hotels in Maastricht
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Certificaat van uitmuntendheid
Het met 5 sterren geclassificeerde Kruisherenhotel Maastricht ligt in het centrum van Maastricht in het voormalige 15e-eeuwse Kruisherenklooster. Samen met de monumentale, gotische kerk is dit complex getransformeerd tot designhotel. De inrichting is een creatie van de internationaal geroemde interieurarchitect Henk Vos in samenwerking met internationale ontwerpers als Le Corbusier, Ingo Maurer en Philip Starck. De architectonische contrasten tussen verleden en heden komen overal in het hotel tot leven. Van de indrukwekkende entree tot Kruisherenrestaurant en luxe hotelkamer tot Wine Bar Rouge & Blanc. Het samenspel van geschiedenis, design, muziek, kunst, gastvrijheid en expertise laat een overweldigende indruk achter welke is bekroond met de ‘Dutch Hotel Award 2017’. Het Kruisherenhotel Maastricht is lid van Design Hotels.
Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Fietsverhuur
Wandelen
Kinderstoelen beschikbaar
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Fietstochten
Wandeltochten
Gameconsole
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Bureau
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Vipkamervoorzieningen
Strijkijzer
Films on demand
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Charmant
Historisch hotel
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Duits
2.169beoordelingen8vragen en antwoorden38kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.313
  • 582
  • 197
  • 58
  • 20
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
danielle988 heeft een beoordeling geschreven Gisteren
Heerlijk weekendje ontspannen in alle luxe. Dat was onze ervaring. Eten was top. Junior suite was top. Telefonisch contact was top. Personeel was top. enige minpuntje was dat de drankjes die bij aankomst werden aangeboden op de rekening stonden en onze kinderen werd bij lunch gevraagd of ze friet met een stukje vis of vlees wouden en er stond een compleet hoofdgerecht van € 30 op de rekening. dat was van beide een beetje jammer. prima maar geef het even aan van te voren.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
theov244 heeft een beoordeling geschreven 12 jul.
Rotterdam2 bijdragen
Prachtig hotel, heel bijzonder om mee te maken. Aardig en gastvrij personeel. Twee kleine kanttekeningen: Valet parking is nogal prijzig, ik wil best zelf mijn auto de garage in rijden, werken met een in- en uit rijd kaart zou prima zijn. Verder vind ik het raar dat als je een kamer met ontbijt boekt, sommige gerechtjes niet zijn inbegrepen maar bij besteld moeten worden.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
ajubels heeft een beoordeling geschreven 10 jul.
Zandvoort, Nederland1 bijdrage
Perfect service en ambiance! Verbeterpunten: kwaliteit van de keuken was helaas niet in verhouding met de rest. Ook prijs-kwaliteit van ontbijt niet. Gratis perkeerservice hoort bij de prijs inbegrepen te zijn, evenals als het ontbijt. Slapen iets minder door luide airco. Kamer verder heel goed!
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht
Gereageerd gisteren
Beste Ajubels, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat wij u mochten verwelkomen. Hartelijk dank voor de mooie score welke u ons gegeven heeft. Wij staan altijd open voor feedback en vinden het dan ook fijn dat u dit met ons deelt. Wij gaan er zeker kritisch naar kijken en daar waar mogelijk en waar nodig verbeteren. Parkeren in een stad is altijd erg lastig. Wij hebben het geluk dat wij een eigen parkeerplaats kunnen huren waar wij de auto's van onze gasten veilig kunnen parkeren. Het tarief van € 35 per nacht is een totaal tarief, hierbij maakt het voor ons niet uit hoe vroeg u op de dag van aankomst arriveert of hoe laat u op de dag van vertrek weer huiswaarst rijdt. Het ontbijt zit niet standaard in de prijs inbegrepen, omdat er ook gasten zijn die niet wensen te ontbijt. Bij uw volgende boeking kunt u rechstreeks contact met ons opnemen, wij geven u dan graag de prijs inclusief ontbijt door. Wellicht dat u het dan prettig vindt om een arrangement te nemen waarbij ook het diner inbegrepen zit. Wij adviseren u graag. Wat fijn dat u verder genoten heeft van de perfecte service en ambiance. Ik hoop dan ook zeker dat wij u nogmaals mogen verwelkomen. Geniet nog heerlijk na van het verblijf en van het mooie souvenir welke u mee huiswaarst heeft genomen. Ik wens u het allerbeste. Heel graag tot in Maastricht! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations
Meer lezen
hansveldman heeft een beoordeling geschreven 9 jul.
1 bijdrage
geen voordelen voor titanium Marriott Bonvoy members. Geen Lounge toegang, geen gratis ontbijt dus zal hier niet weer verblijven. snap dus niet waarom dit onderdeel is van de Marriott keten als je je loyaalste klanten niks aanbied.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde voor zaken
Nuttig
Delen
Antwoord van Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht
Gereageerd gisteren
Geachte heer Veldman, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht. Wat fijn dat u voor een verblijf in Maastricht gekozen heeft en als Marriott member bij ons overnacht heeft. Ik betreur het zeer dat u aan geeft geen voordelen genoten te hebben. In uw reservering zie ik staan dat u een gratis upgrade gekregen heeft naar een hogere kamer categorie. Ook een late check out gedurende uw verblijf was geen probleem geweest. U had tijdens dit verblijf zeker langer op uw kamer kunnen verblijven als u dat had gewenst. Zowel de gratis upgrade als de late check out behoren tot de voordelen als titanium Marriott Bonvoy Member. Omdat wij geen Marriott hotel zijn, maar tot de Oostwegel Collection behoren, is het ontbijt niet inbegrepen voor u als Marriott gast. Dit is geheel volgens de richtlijnen van Marriott en wij zijn daar als hotel geen uitzondering op. Ik hoop dat ondanks dat, het ontbijt verder naar wens is geweest en u op deze bijzondere plek van uw ontbijt genoten heeft. Ik wil u hartelijk danken voor uw verblijf en de mooie 5 sterren score welke u gegeven heeft. Ik hoop dat de rest van het verblijf naar wens is geweest en u fijne dagen in Maastricht heeft gehad. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan verneem ik dat graag van u. Ik wens u het allerbeste en heel graag tot een volgende keer in Maastricht. Wees welkom! Met hartelijke groet, Rachelle Pieters Manger Operations
Meer lezen
I8854QAmail heeft een beoordeling geschreven 7 jul.
Innsbruck, Oostenrijk1 bijdrage
Door het prachtige design had deze vroeger kerk een zeer aangenaam ambiente gekregen. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en voorkomend, waarbij de maatregelen door Corona wel enigszins bedrukkend zijn. Daardoor is de bediening bij het ontbijt wat langzamer. Echter e.e.a moeilijk te voorkomen maar geeft anderzijds wel een goed gevoel van veiligheid.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: juli 2020
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Rachelle Pieters, Guest Services / Front Office bij Kruisherenhotel Maastricht
Gereageerd gisteren
Beste heer of mevrouw QAmail, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Kruisherenhotel Maastricht en het delen van uw ervaringen. Wat fijn om via deze weg te vernemen dat u een zeer aangenaam verblijf heeft gehad. Het spijt mij enorm dat u de corona maatregelen als bedrukkend heeft ervaren. Wij hebben de gestelde richtlijnen zo goed als mogelijk toegepast waarbij het onze grootste zorg heeft dat u als gast er niet veel hinder van heeft. Fijn dat het wel dat veilige gevoel geeft. Wij blijven kritisch naar onze manier van werken kijken en steeds weer de verbetering op zoeken. Uw feedback nemen wij hier zeker in mee. Ik wens u alle goeds en heel graag tot een volgende keer in Maastricht! Met gastvrije groet, Rachelle Pieters Manager Operations
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 211 - US$ 397 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
kruisherenhotel maastricht hotel maastricht, kruisherenhotel hotel maastricht, maastricht kruisherenhotel hotel
LOCATIE
NederlandLimburgMaastricht
AANTAL KAMERS
60
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Kruisherenhotel Maastricht
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Kruisherenhotel Maastricht?
Attracties in de buurt zijn Boekhandel Dominicanen (0,4 mijl), Boekhandel Dominicanen (0,4 mijl) en Sint-Servaasbasiliek (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Kruisherenhotel Maastricht?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Kruisherenhotel Maastricht?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Kruisherenhotel Maastricht?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Kruisherenhotel Maastricht?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald privéparkeren in de buurt en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Kruisherenhotel Maastricht?
Restaurants met een gunstige locatie zijn SoupBros., TiramiSu en Vers..
Ligt Kruisherenhotel Maastricht in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,3 mijl vanaf het centrum van Maastricht.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Kruisherenhotel Maastricht?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Kruisherenhotel Maastricht?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Kruisherenhotel Maastricht zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Kruisherenhotel Maastricht?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en nederlands.