Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

Hotel Randwyck

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
Hotel Randwyck
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

164 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Randwyck
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Gefilterd op: Nederlands
9 februari 2015 beoordeeld

Heerlijk weekendje gehad met mij vriend, lekker bed en rustige omgeving. We konden gratis voor de deur parkeren, perfect. De trein stopt bijna voor de deur om naar het centrum te gaan, 3 minuten reistijd. Heel vriendelijke ontvangst door de receptioniste. In de kamer was alleen hinderlijk geluid door de ventilatie in de badkamer, deze hebben we verwijderd en toen...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Leontien O
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling van ons Apart Hotel Randwyck! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel. Vriendelijke groet, Frans Wiggers

Groningen, Nederland
28 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden wij zeer ongastvrij en stressvol ontvangen. Tanja, de receptioniste, bleek het drukker te hebben met jammeren en klagen over haar werk, dan ons gastvrij te behandelen. Het werd nog erger toen haar collega binnen kwam en beide dames eens flink luidkeels over de baas en de werkdruk begonnen te mopperen. Hiervoor staakten Tanja en haar collega onbeschaamd...

 Probleem melden
Nuttig?
8Bedank Merel K
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw reactie op uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren het zeer dat u uw verblijf zo ervaren heeft. Wij gaan dit bespreken in ons team om hier lering uit te trekken voor de toekomst. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Groningen, Nederland
26 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een Groupon de helft van een thema kamer geboekt, welke je wil is de vraag welke er over blijft bij aankomst. Ze adviseerde de zwart wit kamer. Voor ontbijt en toeristenbelasting betaalde ik 33 euro bij aankomst. Nagaande dat 12 euro pp was aan ontbijt, dat betekend 4.50 euro pp aan belasting! Belachelijk duur. Aangekomen in de kamer zag...

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Marijke J
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw reactie op uw verblijf in ons hotel. Wij betreuren het zeer dat u uw verblijf zo ervaren heeft. Wij gaan dit bespreken met het team om in de toekomst dit te vermijden. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Oss, Nederland
26 december 2014 beoordeeld

We verbleven twee nachten in dit middenklasse hotel. De faciliteiten die geboden werden waren prima voor het doel van ons verblijf: overnachten. Geen luxe. We hebben het prima naar onze zin gehad. De bedden waren heerlijk. Minpuntje vonden we de schoonmaak. De kamer was niet goed schoon en ook de douchecabine viel tegen.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Gerrit B
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw leuke beoordeling over uw verblijf in ons hotel. Wij nemen uw opmerkingen ter harte en gaan hiermee aan de slag. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Vlaardingen, Nederland
14 december 2014 beoordeeld

Locatie is goed, uitstekend bereikbaar met trein en bus. Ligt bij het Academisch ziekenhuis, het Mecc, universiteit, management school en het zakelijke leven (kantoorpark / industrie / onderzoeksbureaus). Wil je Maastricht te voet ontdekken, dan is een wandeling van 3 km goed te doen (heb ik ervaren). Zo zie je nog eens iets. Kom je een mistig landschap tegen, welke...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Iris L
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling over uw verblijf in ons hotel. Wij nemen uw opmerking ter harte en gaan hier mee aan de slag. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

27 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel hotel wat vooral voor de zakelijke markt is Weinig sfeer in het hotel , maar die is er genoeg in Maastricht Via een grouponaanbieding aantrekkelijk geprijsd, anders te duur voor wat er geboden word Vlakbij bus of treinstation, dus zo in het centrum Ruime sfeerloze kamer !!

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank DaCo K
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling over het verblijf in ons hotel. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Julianadorp
31 augustus 2014 beoordeeld

Wi hebben afgelopen weekend hier geslapen. In-check erg vriendelijk, wij kregen 2 slaapkamers met douche en aparte wc. Bedden erg comfortabel, maar gordijnen erg vies. Het ontbijt niet echt bijzonder. Openbaar vervoer erg dichbij maar een eind naar het centrum van Maastricht en geen warm eten te krijgen in hotel.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank EllieJulianadorp
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw leuke reactie op uw verblijf in ons hotel. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Elzas, Frankrijk
21 juli 2014 beoordeeld

Wij waren met elf personen (5 paren en 1 single). Alles was keurig voorbereid. Iedereen was heel tevreden met zijn/haar kamer. Wij kregen zelf een upgrade omdat vanwege André Rieu (waar wij ook heen gingen) alles volgeboekt was. Daardoor hadden wij een prachtige kamer. We hebben van tevoren een aperitief gedronken, ruimte daarvoor was een beetje aan de kleine kant,...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Hanna L
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie reactie over uw verblijf in ons hotel. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur

Purmerend, Nederland
8 februari 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met hotelveiling 2 nachten geboekt. Ruime kamer en zeer ruime douche welke eerst wel erg naar grondlucht rook. Heerlijk geslapen. Gratis parkeren. Vlak bij station. Vriendelijke service. Komen zeker keer terug. Ontbijt niet gedaan maar zag er wat karig uit

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Joost V
Veldhoven, Nederland
2 januari 2014 beoordeeld

Als je een kamer zoekt om er alleen te overnachten is dit een prima optie. Het hotel ligt vlakbij de A2 en bij station Randwijck, waarvan je in 3 minuten op station Maastricht bent. Verder zijn er veel buslijnen in de buurt van het hotel. Ook te voet is Maastricht makkelijk te bereiken. De nabijheid van ziekenhuis, universiteit en MECC...

 Probleem melden
Nuttig?
2Bedank Karlieke d

58 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (49)
Bekeken
Kamer/suite (19)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (7)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Overige (17)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (2)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0.2 km afstand
NH Maastricht
NH Maastricht
nr. 11 van 37 in Maastricht
1.122 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Novotel Maastricht
Novotel Maastricht
nr. 14 van 37 in Maastricht
857 beoordelingen
op 1.5 km afstand
Kaboom Hotel
Kaboom Hotel
nr. 1 van 37 in Maastricht
410 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.6 km afstand
Crowne Plaza Maastricht
Crowne Plaza Maastricht
nr. 12 van 37 in Maastricht
636 beoordelingen
op 2.3 km afstand
Hotel De la Bourse
Hotel De la Bourse
nr. 24 van 37 in Maastricht
139 beoordelingen
op 1.7 km afstand
The Dutch
The Dutch
nr. 5 van 37 in Maastricht
112 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Over de gelegenheid
  • Rolstoeltoegang
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Bar/lounge
  • Fitnesscentrum/sportruimte
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Gratis internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Services
  • Shuttlebusservice
  • Stomerij
  • Vergaderkamers
  • Zakencentrum met internettoegang

Aanvullende informatie over Hotel Randwyck

Adres: Endepolsdomein 30, 6229 EM Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Prijsklasse: € 88 - € 153 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Randwyck 4*
Aantal kamers: 49
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Randwyck met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Randwyck Hotel Maastricht
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van Hotel Randwyck en andere reizigers.
2 vragen
Stel een vraag
Almere, Nederland
Haarlem, The Netherlands
9 maanden geleden

Alle vragen weergeven (2)

Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel Randwyck
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Volgens mij is elke kamer goed. Van het uitzicht moet je het hier niet hebben. Prima slaapplek.”
 van 5 bollen guusjedy, 6 feb 2017 | Beoordeling lezen
“7de etage, luxe kamer is eerder een appartementje.”
 van 5 bollen marciOostduin, 27 dec 2016 | Beoordeling lezen
“vraag om parkeerbeleid voor hotel of respect van baliemedewerkers bij incheck”
 van 5 bollen hvdlouw, 25 jul 2016 | Beoordeling lezen
“Langs de straatkant hoort men het station .”
 van 5 bollen 3020bert, 5 mei 2016 | Beoordeling lezen
“Dat gaat niet bij dit hotel ik dacht ook dat ik een goeie beslissing had genomen.”
 van 5 bollen 584bertusl, 28 dec 2015 | Beoordeling lezen
5 van 5