Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Randwyck

Endepolsdomein 30, 6229 EM Maastricht, Nederland
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 3 websites!
Professionele foto's
Hotel Randwyck
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

124 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 7
  • 38
  • 48
  • 20
  • 11
Bekijk beoordelingen van
7
49
14
30
Overzicht waarderingen
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Locatie
    3 van 5 sterren
  • Kamers
    3 van 5 sterren
  • Service
    3 van 5 sterren
  • Waarde
    3 van 5 sterren
  • Hygiëne
    3,5 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (9)
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Indonesisch
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Portugees
  • Eerst Spaans
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Krimpen aan den IJssel, Nederland
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
3 van 5 sterren 3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Paar dagen in Aparthotel Randwyck geslapen ivm de Interclassics beurs in MECC. Qua afstand naar de beurs prima. Kamers zijn goed en ruim, iets wat verouderd maar wel schoon. Water van de douche mag wel krachtiger. Heb er heel lang over moeten doen om mijn haar te wassen. Bedden zijn heerlijk. Ontbijt is simpel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alleen... Meer 

Nuttig?
Bedank Jolie T
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Beste Jolie, Bedankt voor uw leuke reactie op uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Bij uw volgend bezoek staat de cola voor u klaar. Graag tot ziens in ons bourgondische Maastricht! Vriendelijke groet, Frans Wiggers Meer 

Dessel, België
Niveau bijdrager
14 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
2 van 5 sterren 4 weken geleden beoordeeld

Lekker gaan shoppen in de stad en savonds de kerstmarkt gedaan. Was een mooie en nette stad , we zijn gaan dineren in de Monopole aan het Vrijthof en het was zeer goed . We hebben lekker eten gehad met een goede bediening. Het hotel was minder toch wel verouderde kamers en niet vriendelijk . De geur op de kamer... Meer 

Nuttig?
Bedank jan l
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw reactie op uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck! Wij betreuren het zeer dat uw verblijf niet geheel naar wens is verlopen. Wellicht geeft u ons in de toekomst nog een kans omdat wij onze hotelkamers gaan renoveren. Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur Meer 

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Maastricht

4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Niveau bijdrager
6 beoordelingen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 28 december 2015

Dit hotel viel ons dik tegen er was nergens vriendschap te vinden. Oude kamers niet proper er heerste rioolgeur niet leuk. Ze zijn die sterren zeker niet waard het enige dat normaal was het ontbijt. En dan nog geen warm water het was stuk dat was plezant hoor in de winter je wassen met ijskoud water.Er werd niets over gezegd... Meer 

Nuttig?
Bedank Bertus L
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review over ons verblijf in ons Apart Hotel Randwyck! Wij betreuren het dat dit niet naar uw wens is verlopen. Wellicht geeft u ons in de toekomst nog een kans om ons te revancheren. Vriendelijke groet en een fijne jaarwisseling Frans Wiggers directeur Meer 

1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 27 december 2015 via mobiele applicatie

Via Groupon een bon gekocht om 2e kerstdag een dagje door te brengen in Maastricht gevolgd door een overnachting. Wij hadden een Deluxe kamer geboekt en deze was qua ruimte ook zeer Deluxe! Wij verbleven in Appartement 24. De bedden ziin echt fantastisch, helaas vergeten te kijken welk merk dit was voor thuis. Op 2 minuten van Treinstation Randwijck, waar... Meer 

Nuttig?
Bedank Frank v
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw mooie review over uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Wij zien u graag weer spoedig terug in Maastricht en in ons hotel! Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur Meer 

Haastrecht , the Netherlands
Niveau bijdrager
50 beoordelingen
34 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 25 nuttige stemmen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 27 december 2015 via mobiele applicatie

Jammer, jammer, had leuk kunnen zijn, want schone goede kamers en prima ontbijt, maar elk half uur wordt je wakker van thuiskomers of rokers met name op het achterparkeerterrein, wat een ramp totaal verknalde kans met slechts een nachtportier die met een zaklamp rondrent op verzoek maar tevens 10 andere dingen te doen heeft. Dus achterzijde is een ramp, alles... Meer 

Nuttig?
Bedank witenik
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk bedankt voor uw review over uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck! Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor de geluidsoverlast. Wij gaan direct bespreken in ons team overleg wat wij hieraan kunnen gaan doen om dit in de toekomst te vermijden. vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur Meer 

Leiden, Nederland
Niveau bijdrager
24 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 20 december 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben hier eerder verbleven en toen was het prima. Nu waren er een aantal zaken niet zo goed geregeld. Zo stond mijn man in koud water te douchen, hebben wij geen prosecco gekregen tijdens het ontbijt (blijkbaar hadden wij hier om moeten vragen......) kregen wij een dag van te voren te horen dat we moesten kiezen voor ontbijttijden en... Meer 

Nuttig?
Bedank Fleurig
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk bedankt voor uw review over uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Wij bieden u onze oprechte excuses aan voor de door genoemde zaken. Wij hebben dit besproken met ons team om herhaling in de toekomst te voorkomen. Wij wensen u alvast prettige kerstdagen toe en een fijne jaarwisseling. Frans Wiggers directeur , Meer 

Antwerpen, België
1 beoordeling
2 van 5 sterren Beoordeeld op 13 december 2015

We boeken dit met groupon. We dachten 4 sterren (aparthotel) dat zal goed zijn. Maar is zijn 4 sterren niet waard. We zaten in kamer 718 op de zevende verdieping. We hadden 2 kamers ( woonkamer en slaapkamer) met een gangpad. ruimte genoeg. - In de gang een koelkast, microgolfoven, afwastafel aanwezig - bestek of borden was er niet! -... Meer 

Nuttig?
Bedank liendaan
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw uitgebreide verhaal over uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Jammer dat de kamer niet naar uw wens was. Deze kamers zijn recent gerenoveerd. Ik geef door aan de huishouding dat zij beter letten op het schoonmaken. Vriendelijke groet, Frans Wiggers Meer 

Niveau bijdrager
9 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 29 november 2015 via mobiele applicatie

Geboekt via een cadeaubon. Helaas bleek het niet aan onze verwachtingen te voldoen. Bij binnenkomst was het personeel erg behulpzaam. We werden vriendelijk te woord gestaan en naar onze kamer verwezen. De kamer was helaas een ramp. We kregen een volledig gedateerde kamer. Kamer 104. Zwart/wit met rode accenten. Het zwart op de muur was verweerd en als door een... Meer 

Nuttig?
Bedank Maarten E
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw response op uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Onze hotelkamers worden volgend jaar gerenoveerd dus bij een volgend verblijf kunnen wij u een nieuwe kamer aanbieden. Wij bespreken uw opmerkingen over het ontbijt op zaterdagochtend door aan ons ontbijt team. Vriendelijke groet, Frans Wiggers Meer 

Zevenaar, Nederland
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
2 van 5 sterren Beoordeeld op 2 november 2015

Om iemand te verrassen met haar verjaardag had ik een kamer geboekt in dit hotel wat volgens opgave 4 sterren heeft. Niets is minder waar. Ik had een kamer met twee aparte bedden gevraagd, we kregen een familiekamer met twee slaapkamers. Dat was wel heel fijn. Dit kwam echter omdat ze overboekt waren, hoorden wij van de receptioniste. De blijdschap... Meer 

Nuttig?
Bedank m_bootsma
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte mevrouw Bootsma, Hartelijk dank voor uw review over uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Wij gaan direct met uw opmerkingen aan de gang. Jammer dat u niet direct bij inchecken aangegeven had dat de kamer u niet beviel dan hadden wij u een andere kamer kunnen geven. Fijn dat u tevreden was over de bedden en het ontbijt.... Meer 

lelystad
Niveau bijdrager
80 beoordelingen
19 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 21 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 15 oktober 2015

We boekten voor 2 nachten en kozen voor de deluxe kamer met een tweepersoonsbed en extra kamer. Helaas stond er geen twee persoonsbed in de kamer en werd t een enorme discussie aan de balie met een niet zo gastvrije dame. Beetje pinnekop. Gelukkig was er ook een adequate kamer dame aanwezig die een soort van oplossing bood. De volgende... Meer 

Nuttig?
Bedank Monique N
Randwyck, General Manager van Hotel Randwyck, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review van uw verblijf in ons Apart Hotel Randwyck. Wij beschikken ook over kamers met een tweepersoonsbed, bij uw reservering had u uw voorkeur hiervoor kunnen uitspreken. Jammer dat u de volgende keer niet voor ons hotel zal kiezen bij uw bezoek aan Maastricht! Vriendelijke groet, Frans Wiggers directeur Meer 

56 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (47)
Bekeken
Kamer/suite (19)
Bekeken
Badkamer (5)
Bekeken
Hotel & terrein (7)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Overige (15)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (9)
Bekeken
Kamer/suite (4)
Bekeken
Hotel & terrein (2)
Bekeken
Dineren (1)
Bekeken
Overige (2)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 0.2 km afstand
NH Maastricht
NH Maastricht
nr. 9 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 761 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Novotel Maastricht
Novotel Maastricht
nr. 13 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 662 beoordelingen
op 1.7 km afstand
Hotel Beaumont
Hotel Beaumont
nr. 4 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 850 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 1.6 km afstand
Crowne Plaza Hotel Maastricht
Crowne Plaza Hotel Maastricht
nr. 18 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 472 beoordelingen
op 1.6 km afstand
Hampshire Designhotel - Maastricht
op 1.7 km afstand
Townhouse Hotel Maastricht
Townhouse Hotel Maastricht
nr. 5 van 39 in Maastricht
4.0 van 5 sterren 1.018 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf