Niet boeken bij Amrath Hotel. De service is waardeloos! Gevraagd om een dubbel bed en kregen twee single bedden. Gevraagd of het mogelijk was om het dubbel op te maken, helaas nul op het rekest. Verder was er een kleine rode wijn vlek op de lakens gekomen. Bij het uitchecken hebben ze gevraagd of wij hier 150 euro voor konden betalen. Hoe durf je dat te vragen van je gasten die al veel te veel geld hebben betaald voor een kamer.
Bij aankomst bleek de lift, net, stuk en sjouwen we onze bagage 4 verdiepingen hoog, alhoewel diegene die meeliep het lichtste kleinst koffertje droeg. Verder 3 x per dag trap op trap af. 75 jaar oud . Kamer was redelijk schoon, badkamer kon wel eens een flinke schoonmaakbeurt krijgen, vooral de douche! Het balkon lag onder de duivenpoep en was niet begaanbaar. Het ontbijt duur en povertjes. Personeel vriendelijk! Jammer dat er niet een kleine attentie was ter compensatie van de lift die het niet deed. Toch wel een fantastisch weekendje Maastricht op een top locatie!!
Helaas geen positieve ervaring. Ik sluit mij aan bij wat anderen in hun reviews zeggen; vergane glorie en geen comfort. Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is mij een raadsel. Deze punten verwacht je niet echt bij een 4-sterrenhotel: -Ik kwam in een vieze hotelkamer. Geen fijne binnenkomer. Bij verwarming gele opgedroogde vlekken, met haar erin geplakt van vorige gasten. Veel stof, en erg zichtbaar; op het kleine bureautje onder de tv kon ik mijn naam in het stof schrijven. Direct na binnenkomst ben ik dus maar zelf de hotelkamer gaan schoonmaken. -De 1e avond was het 16 gr. op de hotelkamer; erg koud en oncomfortabel. Dikke trui aan. Pas na paar keer bellen met receptie kwamen we erachter wat er loos was. Vriendelijke receptionist bood een andere kamer aan; maar ik had al zelf alles schoongemaakt en mijn spullen uitgestald. Ik zag het niet zitten om laat op de avond in een nieuwe hotelkamer weer van voor en af aan te beginnen. -Overal achterstallig onderhoud: vegen op muren, vlekken, afgebrokkelde verf, vies tapijt in hotelkamer, lakens met slijtage (gaatjes), telefoon op kamer totaal versleten. Het tapijt in de gangen zag er wel wat nieuwer uit. -Wat een andere gast ook al zei: de kamer is erg klein; er past alleen een bed in. Er is geen lekker zitje. Er is alleen een poef zonder leuning. Dus tv kijken in de avond doe je liggend op bed. -Geen ruimte voor koffer; die moet je in het halletje van je kamer leggen. -Piepklein badkamertje -Onpraktisch. Als je make-up wilt aanbrengen heb je een spiegel en licht nodig. De wastafel staat in een nisje; dus daar sta je te ver van spiegel af. In de kamer is wel een spiegel, maar zonder licht. Je hebt het ganglichtje nodig; maar die werkt alleen via een sensor op beweging. Bij geen beweging gaat die na een paar seconden alweer uit. Zal wel milieuvriendelijk zijn, maar niet gastvriendelijk. Er lijkt slecht te zijn nagedacht over een praktische indeling. -Geen gezellige lobby waar je kan zitten. Ingang is slechts een klein deskje (receptie), en 2 stoelen. -Dit hotel heeft geen restaurant; dus je kan niet in de avond lekker koffie of thee etc. halen (thee-setje op kamer is vies). -Erg zacht matras (rolt naar midden). -In de kleine ontbijtzaal (meer een soort kamer) was in de 2e coronagolf nog gewoon een buffet. Inclusief opscheplepels die iedereen aanraakt. Vindt Amrath haar gasten wel belangrijk? De dag erna werd het opeens wel aan tafel geserveerd. Niet ivm COVID-19, maar omdat er te weinig gasten waren om een buffet voor te maken.. -Aan de zijkant van de tafeltjes in de ontbijtzaal zat witte plak-tape. Zag er niet smakelijk uit. De gekleurde stoelen en die witte tape op alles gaf de ontbijtzaal de uitstraling van een hostel. -Bij het uitchecken vroeg een medewerker of het naar wens was geweest. Blijkbaar is er geen aantekening gemaakt? Toen ik zei van niet, en dat ik 1e avond daarover al melding had gemaakt, werd daar niet op gereageerd. Waarom vraag je aan de gast of het naar wens is geweest, als je daar vervolgens toch niet op reageert? Dit is ook de reden dat ik hier nu maar een review plaats. Wellicht kunnen ze verbeteringen doorvoeren. Er zijn 3 positieve punten: -De vriendelijke receptionist -De ligging in de buurt van het Vrijthof. -De nostalgische uitstraling, míts dit hotel goed onderhouden zou zijn. Ik hoop van harte dat ze verbeteren.…
Wat een vergaande glorie is dit hotel, wij hadden een kamer helemaal boven op de vijfde verdieping. Na de lift naar de 4e moet je een stijle trap beklimmen. De afvoer van de keuken moet daar in de buurt zitten want het stinkt naar spek en eieren. De badkamer is bedroevend, staand in een klein badje douchen met je hoofd tegen het plafond, kapotte wasbak, allemaal douche gordijn bij je voeten. Dat ze zoveel geld voor deze kamer durven vragen! Diefstal
Hotel DuCasque is een van de parels in Maastricht. De tijd heeft hier stilgestaan. De prachtige Art Deco lift geeft je het gevoel dat je teruggaat naar de jaren twintig van de vorige eeuw. De kamers zijn zeer smaakvol ingericht met airco en ruime kasten waar je alles in kwijt kan. De kamers zijn ook nog eens brandschoon! Dat geeft rust. En dit allemaal op het mooiste plekje van Maastricht: Het Vrijthof. Wij komen hier al sinds 1977. De jonge interim General Manager maakt indruk en heeft een gastheerschap wat je nog maar zelden meemaakt. Dat brengt hij ook over op z’n hele team. Jonge bevlogen medewerkers. Gelukkig ook een medewerker die ons al meer dan 40 jaar verwelkomt: de heer V.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding