Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Stationsstraat 2, 6221 BP Maastricht Nederland
Expedia.com
Booking.com
Hotels.com
Traveluro
Orbitz.com
Priceline
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (215)
Kamer en suite (93)
Dineren (17)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 23 van de 40 in Maastricht
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Een ontspannen verblijf in Amrâth Grand Hotel de l’Empereur is zeker aan te raden, wanneer u besluit een bezoek te brengen aan deze historische stad. Het hotel ligt tegenover het Centraal station van Maastricht, gevestigd in een Rijksmonument, en is zowel met de auto als met het openbaar vervoer uitstekend bereikbaar. !Sinds maart 2016 gerenoveerde standaard kamers! Maastricht is een historische stad, en is met haar vele winkels, boetiekjes en smalle klinkerstraatjes een gezellige stad om te winkelen. Er zijn talrijke terrassen, eetcafés, grand cafés en voornamelijk Frans getinte restaurants. Kortom; echt de moeite waard!
Meer lezen
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Opslag van bagage
Conciërge
Parkeerplaats
Wifi
Binnenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Feestzaal
Vergaderruimtes
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Roomservice
Veilig
Flatscreen-tv
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Klassiek
Centraal gelegen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
471beoordelingen6vragen en antwoorden47kamertips
Waardering van reizigers
  • 102
  • 193
  • 110
  • 41
  • 25
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Antoine K heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
1 bijdrage
Erg slechte ervaring. Het hotel heeft dringen onderhoud nodig. Zelfs de achterdeur kan niet dicht. Wat een erg onprettig gevoel geeft want vreemde kunnen het complex zo betreden. Daarnaast was het eten uit de automaat over datum. Kamer was redelijk schoon maar ook deze is gedateerd en gehorig. Het enige positieve was de vriendelijkheid van de nacht medewerkster die erg behulpzaam was. Helaas, eens en nooit weer!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
Veronique C heeft een beoordeling geschreven apr. 2022
5 bijdragen
Heel goed hotel. Prima ligging. Pluspunten aan het hotel: zwembad en parking onder het hotel. Enig minpunt: de mensen aan het onthaal waren niet vriendelijk. De receptie is toch het aanspreekpunt en eerste contact. In eerste instantie voelden wij ons niet echt welkom. Heel jammer. Voor de rest een aanrader!
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2022Reistype: Bezocht
Nuttig
Delen
EOOSTERHOFF heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
Den Dolder, Nederland123 bijdragen42 nuttige stemmen
Prima ligging ten opzichte van de binnenstad en OV en toch geen last van de herrie op straat. Leuk uitzicht. Prettig personeel. Ook goede service, nette kamer en uitstekend ontbijt. Ook uitstekende parkeergelegenheid
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2022
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Mies B heeft een beoordeling geschreven mrt. 2022
1 bijdrage
Attente receptioniste, goede service in de bar, schoonmaak kamer en nieuwe handdoeken helemaal oké. Maar wij vonden het minder prettig (maar wel begrijpelijk met Carnaval) dat de buitendeur al vroeg op slot ging en dat je dan je kamernummer moest noemen om binnen gelaten te worden. Daarop werd dan overigens wel adequaat gereageerd. Misschien een iets sterkere receptiebezetting met Carnaval? Verder was het kluisje in onze hotelkamer niet in orde. De receptioniste bood ons de mogelijkheid om onze waardevolle spullen in de hotelkluis te laten leggen. Tot zover geen echt probleem. Maar dat was toch wel te voorzien bij een controle van de kamer vooraf? Het kluisje werd verder tijdens ons verblijf (4nachten) niet hersteld. Dan was er nog het probleempje met de bordjes 'please don't disturb' en 'please clean my room'. Deze passen niet op de buitenklink van de kamerdeur. Gelukkig hadden wij een touwtje bij ons om dit euvel te herstellen. Maar toch: knullig!
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Nuttig
Delen
Antwoord van Petra Jacobs, Guest Services / Front Office bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Gereageerd op 5 mrt. 2022
Geachte heer/mevrouw Graag willen wij u bedanken voor uw zeer mooie beoordeling. Het is ons een genoegen te vernemen dat u zeer tevreden was over het vriendelijke personeel en de service-gerichtheid. Verder willen wij u ook bedanken voor uw feedback over uw kamer, dit waarderen wij zeer! Wij hopen u in de toekomst weer als een van onze gasten te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Meer lezen
Rudi heeft een beoordeling geschreven feb. 2022
1 bijdrage
We hadden een deluxe kamer geboekt met 1 groot bed. We kregen een kamer met 2 aparte bedden. De kamer was verder in orde maar was toch dringend aan renovatie toe. Aangezien 1 groot bed belangrijk was en we hier speciaal op gelet hadden en daarvoor ook betaald hadden vroegen we naar een oplossing. Er was geen deluxe kamer meer vrij met 1 groot bed. Er was nog 1 standaardkamer vrij. Hebben deze dan maar genomen. Was nog dringender aan renovatie toe. Op onze vraag voor een compensatie ging men dit bekijken. Het was koud op de kamer. De verwarming (met ventilatie) werkte niet, kwam alleen maar koude lucht uit. Na dit te hebben meegedeeld aan de receptie werd er een elektrisch vuurtje gebracht. Blijkbaar was men hierop al voorzien dus. Er lag een dun dekbed op het bed. Op onze vraag werden er nog twee aparte dekbedden gebracht. Tijdens de nacht heel veel lawaai van buiten en van de vakantiegangers van de kamer boven ons. 's Ochtends heel koud op de kamer. Geen verwarming in de badkamer. Ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Ook hier was de ruimte dringend aan renovatie toe. Bij het uitchecken werd het probleem van de kamer opnieuw besproken en kregen we 20 euro terug. Personeel was vriendelijk maar het hotel is heel erg verouderd en zeker geen 4 sterren waard. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Datum van verblijf: februari 2022
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Beter geen kamer boeken aan de straatkant.
Bekijk meer kamertips
Nuttig
Delen
Antwoord van Petra Jacobs, Guest Services / Front Office bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Gereageerd op 17 feb. 2022
Geachte heer Rudver, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. Graag willen wij u informeren dat wij geen tweepersoonsbedden hebben op onze kamers Deluxe, zoals u ook kunt zien op onze website (https://www.amrathhotelempereur.nl/kamers-en-suites). Uiteraard is het mogelijk om een reservering te upgraden naar een suite (die wel voorzien zijn van een tweepersoonsbed) met een toeslag. Wij hopen dat u toch een mooie herinnering aan de stad Maastricht heeft overgehouden. Met vriendelijke groet, Team Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Meer lezen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 99 - US$ 181 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
amrath grand maastricht
LOCATIE
NederlandLimburgMaastrichtWyck
AANTAL KAMERS
149
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Amrâth Grand Hotel de l'Empereur
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Attracties in de buurt zijn Brouwerij Bosch (0,4 mijl), Mr. Smith (0,5 mijl) en Best Escape (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald openbaar parkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren bij gelegenheid zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Restaurants met een gunstige locatie zijn RestoClub Normandy, NOVO New Dining en Onglet.
Zijn er sportvoorzieningen bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Amrâth Grand Hotel de l'Empereur zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Amrâth Grand Hotel de l'Empereur?
Veel reizigers bezoeken Fort Eben-Emael (6,3 mijl), Fort Sint Pieter (2,1 mijl) en Boekhandel Dominicanen (1,0 mijl).