Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

In den Hoof Hotel-Restaurant

Prijzen weergeven
Nr. 28 van 37 hotels in Maastricht
Certificaat van uitmuntendheid
Voer reisdata in voor de laagste prijzen
mogelijk gemaakt door PriceFinder
1 kamer
Inchecken Uitchecken
Voer je reisdata in om verder te gaan
Beschikbaarheid controleren
We controleren meer dan 200 websites om de meest recente en laagste prijzen te vinden.
Professionele foto's
In den Hoof Hotel-Restaurant
Kaart weergeven
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

85 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer
Gefilterd op: Nederlands
Begin aan je beoordeling van In den Hoof Hotel-Restaurant
 Klik hier voor jouw waardering
Bladel, Nederland
17 januari 2017 beoordeeld

De kamer bleek zeer gehorig. 's nachts om 1.30 uur werd een boven ons liggende 4 persoonskamer door een 5 tal jongeren betrokken, welke op luide toon met elkaar spraken,. soms ging er een een lied zingen, men sprong op de vloer, trok de w.c. vele malen door.etc.etc Dit duurde de gehele nacht. 's morgens vertrok men in 2 auto's....

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank arel128
Frank V, Eigenaar van In den Hoof Hotel-Restaurant, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Excuses voor de overlast en dat er geen actie ondernomen was. Ondanks dat de receptie 's nachts onbemand is, is wel inpandig een persoon aanwezig die telefonisch bereikt kan worden via het interne of het centrale nummer om eventuele calamiteiten te melden. Helaas is dit achteraf, doch zou u bij een volgend verblijf een rustige kamer willen garanderen.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede ontvangst. Prijs kwaliteit zeer goed. Bij het ontbijtbuffet was alles aanwezig, vers fruitsap; corn flakes; vlees; fruit, kortom voor elk wat wils. Beperkte kaart maar zeer lekker. De kamer waren proper. Niets op aan te merken. We gaan zeker nog eens terug.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Bram L
Holland
27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

1 nacht verbleven, typisch Nederlands Limburgs middelmatig maar toch redelijk, Kamers met systeemplafond die de kamer een ziekenhuis uitstraling geven, een standaard badkamer met hoge afstap. Bedden niet goed en maar ook niet zeer slecht. Eten in restaurant was goed en het ontbijt ook netjes. Al met al redelijk hotel om een nacht/dag valkenburg/Maastricht te doen

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank mrKeizer
Frank V, Eigenaar van In den Hoof Hotel-Restaurant, reageerde op deze beoordeling

Dank voor uw beoordeling. In januari 2017 worden de kamers waarin u verbleef gerenoveerd. Het systeemplafond wordt vernieuwd, alsmede de badkamers. Helaas is het niet mogelijk de afstap naar de kamer weg te werken. Met vriendelijke groet, Frank Visser

Venlo, Nederland
12 oktober 2016 beoordeeld

Wil je even rustig overleggen en een hapje eten, dan is hotel In den Hoof een prima plek. De bediening is vriendelijk en de lunch was netjes verzorgd. En je hebt niet de drukte van de stad. Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaatsen.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Frans5911
Eelderwolde, Drenthe, Netherlands
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was onze tweede overnachting in dit hotel-restaurant. Het heeft onze voorkeur omdat door de ligging het drukke verkeer in en uit het stadscentrum vermeden kan worden. Wij hadden een prettige gezinskamer met prima sanitair, helaas gelegen aan de drukke doorgaande weg. Deze keer geen gebruik gemaakt van het diner, maar wel een goed ontbijt genoten.

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Godfried D
4 augustus 2016 beoordeeld

Een charmant hotel op 15 minuten fietsen van het centrum van Maastricht. Heel hartelijke ontvangst, bij vragen de nodige uitleg. Het eten was uitstekend, een uitgebreid ontbijtbuffet. De kamers zijn superproper met een prachtige inloopdouche.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Inge V
16 maart 2016 beoordeeld
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Toen we binnenkwamen, was de onze eerste indruk dat het een wat ouderwets hotel was met een gezellige bar om een drankje te nemen. Er was ook een lounge gedeelte. Nadat we binnen kwamen hadden we een praatje met één van de eigenaars van het hotel. Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam! Het was erg laat, maar hij hielp ons...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank GijsenAnnelot
Beerse, België
8 maart 2016 beoordeeld

Gezellig hotelletje; ideaal om met een groep vrienden te verblijven. Aangename bar, leuke zithoek en fijne eetplaats. Apart, maar toch samen. Het eten was verrassend fijn en verzorgd. Lekker verwarmde borden. Ratio prijs/kwaliteit was perfect. We vroegen om met de groep wat leuke sketches te mogen doen en dat was geen probleem. Ruime parking. Eigenaars zijn zeer behulpzaam. Hadden een...

 Probleem melden
Nuttig?
Bedank Ann C
Velm
17 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben genoten van ons verblijf hier.zeer vriendelijk ontvangen.een hotel met geschiedenis gecombineerd met modern comfort. Een beetje buiten het centrum,dus rustiger gelegen,tussen de velden.zeer aan te raden ! Wij komen hier zeker nog terug !

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Icesaxo
21 december 2015 beoordeeld

Het hotel op zich is oud maar proper. Vriendelijk ontvangen en meer uitleg gekregen over de omgeving. De kamers zijn niet zo groot, de badkamer is aan de kleine kant. Wel proper. Het ontbijt is standaard, doch redelijk uitgebreid. Alles wat je 's morgens nodig hebt is aanwezig. Geen lift en houten vloeren zijn minpunt.

 Probleem melden
Nuttig?
1Bedank Gregory W

45 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (21)
Bekeken
Dineren (6)
Bekeken
Hotel & hotelterrein (3)
Bekeken
Overige (12)

Management- foto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (24)
Bekeken
Uitzicht vanuit de kamer (1)
Bekeken
Overige (23)
Inchecken Uitchecken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Maastricht bekeken
op 1.7 km afstand
Novotel Maastricht
Novotel Maastricht
nr. 13 van 37 in Maastricht
870 beoordelingen
op 2.5 km afstand
Novum Hotel Apple Park Maastricht
op 2.0 km afstand
NH Maastricht
NH Maastricht
nr. 11 van 37 in Maastricht
1.132 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
op 4.3 km afstand
Buitenplaats Vaeshartelt
Buitenplaats Vaeshartelt
nr. 7 van 37 in Maastricht
795 beoordelingen
op 2.7 km afstand
Kaboom Hotel
Kaboom Hotel
nr. 1 van 37 in Maastricht
427 beoordelingen
op 3.6 km afstand
Hotel Au Quartier
Hotel Au Quartier
nr. 24 van 37 in Maastricht
53 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Hoogtepunten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Gratis parkeren
Over de gelegenheid
  • Niet-roken hotel
  • Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Activiteiten
  • Restaurant
  • Bar/lounge
Kamertypes
  • Niet-roken kamers
Internet
  • Gratis snelle internetverbinding (wifi)
  • Gratis internet
  • Openbare wifi
Services
  • Gratis parkeren
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel)
Aan de oostrand van Maastricht bevindt zich hotel-restaurant "In den Hoof". Een gezellig middenklasse drie sterren hotel, gelegen op de grens van stad en natuur. In het hotel zijn alle kamers voorzien van bad of douche, toilet, t.v. en telefoon en beschikken over een gratis draadloos internet verbinding. In Hotel - Restaurant In den Hoof reiken historie en gastvrijheid elkaar de hand. Al eeuwenlang. Reeds in 1688 was het een pleisterplaats voor reizigers met paard en wagen. Voor hedendaagse gastvrijheid staan het sfeervolle restaurant en de persoonlijke aandacht garant. Op onze regelmatig wisselende menukaart staan gerechten waarin internationale invloeden merkbaar zijn, maar ook typische seizoensgebonden streekgerechten. Het hotel beschikt tevens over een brasserie, tuin en terras en een gratis parking. Parkeren in een van de garages kan tegen betaling, waar overigens het stallen van motoren of fietsen gratis is. Fietsen, zowel tour als electrisch en mountainbikes, kunnen ook ter plaatse gehuurd worden.De ligging ten opzichte van de stad en het Limburgse heuvelland en de belangrijkste verkeersaders dragen er mede toe bij dat "In den Hoof" voor zowel de zakenman als toerist een ideale uitvalsbasis ... meer   minder 

Aanvullende informatie over In den Hoof Hotel-Restaurant

Adres: Akersteenweg 218, 6227 AE Maastricht, Nederland
Locatie: Nederland > Limburg > Maastricht
Prijsklasse: € 73 - € 110 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — In den Hoof Hotel-Restaurant 3*
Aantal kamers: 24
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Hotel.de en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij In den Hoof Hotel-Restaurant met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Minotel Maastricht
Maastricht Minotel
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding

Vragen & antwoorden

Dit is wat reizigers gevraagd hebben, met antwoorden van medewerkers van In den Hoof Hotel-Restaurant en andere reizigers.
2 vragen
Stel een vraag
Vragen? Krijg antwoord van medewerkers en voormalige gasten van In den Hoof Hotel-Restaurant
Richtlijnen voor postings
Vragen die vaak gesteld worden:
  • Kunnen er kaartjes voor plaatselijke attracties worden gekocht bij de receptie?
  • Moet er worden bijbetaald voor een minikoelkast?
  • Hoe laat gaat elke dag het zwembad open?

Bekijk aan welke kamers reizigers de voorkeur geven

“Wij hadden de bovengenoemde ervaring in kamer 2 welke boven de keuken was gelegen en waar boven de 4 persoonskamer lag.”
 van 5 bollen arel128, 17 jan 2017 | Beoordeling lezen
“Vernieuwde kamers vragen”
 van 5 bollen 215AnnC, 8 mrt 2016 | Beoordeling lezen
“Kamer aan de rustige achterzijde vragen. Hotel ligt aan drukke weg..”
 van 5 bollen gregoryw308, 21 dec 2015 | Beoordeling lezen
“Als je goed ter been bent, vraag dan de bovenste verdieping aan zodat er geen lompe stappen boven je zijn.”
 van 5 bollen WenHS, 5 dec 2015 | Beoordeling lezen
“de kamers aan achterkant zijn heel rustig”
 van 5 bollen 977lucr, 30 mrt 2015 | Beoordeling lezen
5 van 5