Van der Valk Hotel Heerlen is ideaal voor een bezoek aan Heerlen. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Van der Valk Hotel Heerlen is een gezinsvriendelijk hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een restaurant waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Heerlen gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Als je trek hebt, ben je bij Cucina del mondo, Kasteel Terworm Restaurant en Grand Turquoise aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Franse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
In Heerlen vind je ook De Weltermolen, een populaire historische locatie in de buurt van Van der Valk Hotel Heerlen.
Bij Van der Valk Hotel Heerlen staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Heerlen!
Prachtig modern hotel. Veel voorzieningen en vriendelijk/gastvrij personeel. De kamers zien er keurig uit ook het uitgebreide ontbijt is een sterk punt. Het diner was prima met fijne bediening. De bar is ook echt gezellig. Wij hebben dit hotel gekozen voor de mooie fietsomgeving; er zijn veel fietsroutes die stuk voor stuk de moeite waard zijn. Dit hopen we nog vele jaren te herhalen. Sterk aanbevolen!
Het ontbijt in dit hotel is echt geweldig. Mega uitgebreid en voor ieder wat wils. De kamer verdient echt wel wat aandacht. De regendouche zat echt helemaal vol kalk, ontzettend vies om te zien. En ook het bad was niet goed schoongemaakt net zoals de kitnaad bij het bad. De keuze van gordijnen begrepen wij niet, maar goed dat zal een kwestie van smaak zijn. De uitchecktijd is hier op een zondag vroeger dan gewend.
Verblijf 20 en 21 oktober 2022, 519 euro betaald voor superior 4 persoonskamer met ontbijt! Op verzoek van het hotel een enquête, maar nooit meer iets van gehoord. Daarom zet ik e.e.a. nu toch maar op Google. Bij de boeking vraag gesteld over glutenvrije mogelijkheden. Hierover werd geen contact opgenomen, dat moest ik zelf doen en ook toen bleef het vaag en werden mijn vragen niet beantwoord. Onze kinderen verbleven voor het eerst in een hotel en verheugden zich op het ontbijtbuffet. Onze dochter heeft glutenintolerantie. Bij het buffet werd verteld dat de pannenkoeken glutenvrij waren. Verder waren er glutenvrije bolletjes, maar die waren niet lekker. Gelukkig dat er pannenkoeken waren. De volgende ochtend voor de zekerheid maar weer gevraagd of de pannenkoeken glutenvrij waren, maar dat bleek helemaal niet het geval, ook de dag ervoor niet! Dat verklaarde ook waarom onze dochter de middag en avond daarvoor niet lekker was. Erg slecht dit, sommige mensen kunnen dan in het ziekenhuis belanden! Er was dus vrijwel niets te eten voor haar, terwijl er veel lekkers (pannenkoekjes, croissantjes, etc.) te krijgen is dat je gewoon in de vriezer kunt gooien en even voor een gast ontdooien. Het avondeten was goed, maar men vergat een gerecht (waarom moet de bediening ook alles uit het hoofd onthouden?). Dat kwam men op ons verzoek alsnog brengen. Voor onze dochter glutenvrije pasta, maar daar moetsen we wel het dubbele voor betalen. Daarna kwam er niemand meer aan onze tafel en konden we ook niets meer te drinken bestellen. We zijn toen maar vertrokken. De ober was alleen heel druk met de tafel naast ons waar men er niet uit kwam met de wijn. Hij zei letterlijk: "ik kan vanaf hier niet ruiken welke wijn u wilt" Ik wist niet wat ik hoorde. Voor wat betreft de kamer; niet handig dat er een open badkamer is wanneer er kinderen bij je op de kamer slapen, dat is erg lawaaierig. 1 wastafel voor 4 personen is te weinig. Er is geen plek om je handdoeken op te hangen, ze blijven dus nat en zo moet je ze wel elke dag laten verschonen. Jammer, want is er voldoende ruimte voor een handdoekenrek. 4 personen, maar 3 stoelen op de kamer. Er is best plek voor een 4e stoel. In de koelkast hadden wij wat glutenvrije producten gezet voor onze dochter. Men had daar 4 flesjes spa bij in gepropt, waardoor de koelkast niet meer sloot en wij einde van de dag alles weg konden gooien. Ook weer erg slecht! Alles was wel netjes en lekker schoon. Hotel was ook rustig, vooral de eerste nacht. De bedden waren wat hard en de dekbedden te warm gezien de hoge temperatuur buiten. Dat hebben we opgelost door alleen onder de hoes te gaan slapen. Zwembad was prettig, helaas was het bubbelbad stuk. Al met al hebben we het leuk gehad, maar toch wel erg veel geld voor de wat slechte service. Het ontbijtbuffet voor mensen met glutenintolerantie is ronduit slecht en beneden alle peil. Dit had ik eigenlijk niet verwacht van een Van der Valk hotel.…
Voor de vijfde keer een midweek in Heerlen gezeten bij Valk. Weer prima bevallen. Leuk bediend in het restaurant door Nicole en de vlaaien van Milena waren opnieuw lekker. Beetje kritiek op het feit dat je 19.50 moet betalen, ook als gast, voor de wellness. Na wat gezeur hadden we twee gratis vouchers gekregen. Harrie bij de wellness verdient ene compliment om zijn enthousiasme. Mijn partner is twee keer in de wellness geweest, is echt schitterend. Maar er zij n meer gasten die het niet correct vinden dat je er apart voor moet betalen. Was ook erg stil daar. Ben benieuwd hoe ze gaan proberen hun investering terug te gaan verdienen. Gasten laten betalen werkt kennelijk niet. We wensen de manager en zijn vrouw een fijn huwelijk toe en er komt in augustus ongetwijfeld een heel mooie baby.…
Een weekend in dit hotel was echt een heerlijkheid. Super wellness, zeer lekker eten, dicht bij de Woonboulevard en daarenboven twee leuke wandeltochten (5 en 7 km) in de achtertuin. Zeer vriendelijk personeel, echt een toppertje, dit hotel!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding