Op zoek naar een accommodatie in Groningen? Dan kun je terecht bij Hotel Schimmelpenninck Huys, een romantisch hotel waarmee Groningen aan je voeten ligt.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten een minibar. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Hotel Schimmelpenninck Huys toegang tot een conciërge en roomservice. Hotel Schimmelpenninck Huys biedt ook ontbijt, waardoor je reis naar Groningen nog leuker wordt.
Voor bezoekers aan Groningen, die tijdens hun verblijf populaire bezienswaardigheden willen bekijken: Hotel Schimmelpenninck Huys ligt op een steenworp afstand van VVV Groningen (0,3 km) en Synagoge Groningen (0,4 km).
Als je trek hebt, ben je bij Bellami's Bar à Manger, Houdt Van Eten en Bistro 't Gerecht aan het juiste adres. Dit zijn een aantal Franse restaurants die populair zijn bij lokale inwoners en toeristen.
Wil je de stad verkennen? Dan kun je beginnen met Groninger Museum (0,5 km), Vismarkt (0,3 km) en Prinsentuin (0,5 km). Dit zijn een aantal populaire attracties in Groningen op loopafstand van het hotel.
Hotel Schimmelpenninck Huys is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Groningen te ontdekken.
We hebben een heel mooi weekend gehad ,Mooie romantische kamer . Een grote badkamer met bubbelbad Alles tip top in orde. Heel vriendelijk personeel. Een heel uitgebreid ontbijt en het diner was uitstekend. Er is een lift voorzien. Spijtig van de slechte reviews. Alles netjes in orde.
Het hotel is leuk maar echt zo oud en geen onderhoud Alles is beschadigd of stuk, vitrage gordijnen met scheuren er in Zomen hangen met speltjes in elkaar Armoede ten top. De receptie is een puinhoop T ziet er niet uit Zeker niet zoals het in een hotel zou moeten zijn Ook de binnenplaats oh wat een armoedige bende.
Heerlijk verblijf en top locatie in de stad. Alles is op Loopafstand en het hotel is erg netjes en ziet er goed uit. Je kan hier ook heerlijk eten en de service is ook top. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad
Mooie suite met bubbelbad. Lekker ontbijt(spek). Men luisterd naar de op-en aanmerkingen en zoeken meteen naar een oplossing. Personeel is vriendelijk en behulpzaam, bedankt Marijn. Parkeergarage reserveren(via het hotel) is een must, daar het hotel in een autovrije straat ligt.
Voor onze trouwdag hadden wij een suite met een vijfgangendiner gereserveerd bij dit hotel. Om half zeven namen wij plaats in het restaurant. Op dit moment kregen we ons welkomstdrankje. Om kwart over zeven werd de eerste gang geserveerd en rond acht uur de tweede. Toen hebben we aangegeven bij de bediening dat wij 's avonds nog plannen hadden, en dat we het wel lang vonden duren tussen de gangen. Wij hoorden toen van de persoon die onze tafel bediende dat "onze tafel vandaag geen prioriteit had" (letterlijke quote). Hierna was voor ons de glans er wel een beetje af. Toen wij na half negen pas ons hoofdgerecht koud opgediend kregen met daarbij ons tweede drankje, de wijnsuggestie van de bediening, zaten we inmiddels in een compleet leeg restaurant. Door het lange wachten, maar ook vooral het gevoel dat we niet welkom waren, hebben we het hoofdgerecht en de wijn teruggestuurd en zijn we vertrokken. Wij hebben 's avonds nog ergens anders gegeten. Op onze trouwdag. Onze klacht hebben wij besproken met de general manager, Emile, via email. Ook hebben wij om compensatie gevraagd omdat wij nog ergens anders hebben moeten eten. Dit was de reactie: "Wij bereiden het eten vers op moment van bestellen in de keuken en ondanks verschillende dieetwensen zijn de gerechten in een normaal tempo geserveerd en voor een 5 gangen diner, dit duurde niet langer dan gebruikelijk. Het is erg vervelend dat u zich niet welkom voelde bij ons personeel en ik heb dit besproken met hun en zal hier aan gaan werken om dit in de toekomst te voorkomen." Wees dus gewaarschuwd. Het is normaal bij dit hotel om na 2 uur en 3 kwartier nog geen hoofdgerecht te hebben, en hoewel de bediening ons letterlijk vertelde dat onze tafel geen prioriteit had (in een leeg restaurant) was het slechts ons gevoel dat we niet welkom waren. Zware tegenvaller. Totaal het geld niet waard, en ze zijn dus ook niet bereid om problemen op te lossen met ontevreden gasten. …
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding