Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Localita Osseddu Golfo di Olbia, 07026, Olbia, Sardinië Italië
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (236)
Zwembad en strand (31)
Dineren (10)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 46 hotels in Olbia
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Op zoek naar een accommodatie in Olbia? Dan kun je terecht bij La Fenice Resort, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Olbia aan je voeten ligt.

La Fenice Resort is een gezinsvriendelijk hotel met airconditioning, een kitchenette en een koelkast in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van internet.

Het hotel biedt een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een lounge waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Olbia gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.

La Fenice Resort ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Olbia zoals Castello di Pedres (2,4 km) en Acquedotto Romano (3,7 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.

In Olbia vind je genoeg Mediterrane restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Antica Trattoria, La Lanterna en Agriturismo Cabu Abbas, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire architectonische bezienswaardigheden zoals Villa Clorinda.

La Fenice Resort is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Olbia te ontdekken.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Zwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderstoelen beschikbaar
Wijn/champagne
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Veilig
Kitchenette
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Gezinskamers
Handige informatie
STIJL HOTEL
Middenklasse
Gesproken talen
Italiaans
293beoordelingen7vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 175
  • 69
  • 30
  • 11
  • 8
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
meline k heeft een beoordeling geschreven sep 2023
1 bijdrage
De plaats was zo mooi, maar de service was niet goed. De eerste dag verkochten ze ons het pakket voor eten 4 ontbijt 4 diner of lunch voor bijna meer dan 700 euro voor 4 personen. De eerste nacht was het eten zo goed, maar de andere nachten waren zo slecht en het was het niet waard om dat geld ervoor te betalen. Zelfs ze lieten ons op het laatste moment voor het diner 15 euro extra betalen voor het visdiner, wat helemaal niet goed was. We vroegen om ons diner te veranderen in de lunch van morgen om te voorkomen dat we extra geld moesten betalen, maar de chef-kok begon tegen het personeel voor ons te schreeuwen en zei nee. Voor elke handdoekvervanging vroegen ze om 5 euro, wat niet eerlijk was. Het merendeel van het personeel sprak geen Engels en we konden elkaar moeilijk verstaan. Je hebt een auto nodig om in dit resort te verblijven, omdat het ver van het centrum ligt en de taxi en shuttle duur zijn.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: I recommend to have your pool towels and swimming hats because they don’t provide towels and hats...
Bekijk meer kamertips
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Paul W heeft een beoordeling geschreven jun 2023
19 bijdragen6 nuttige stemmen
We zijn 20 jaar timeshare-veteranen en Fenice is een beetje anders dan je normaal verwacht. Ten eerste bieden ze appartementen in hotelstijl met beperkte kookgelegenheid - geen magnetron en vaatwasser zijn de voor de hand liggende omissies. Ten tweede is er geen winkel ter plaatse (of op loopafstand), dus je moet je auto gebruiken om proviand te halen. Maar werk hier omheen en een fantastische vakantie ligt binnen handbereik. U kunt het restaurant eenmalig gebruiken - we deden dit op de eerste nacht na een vertraagde vlucht. De lokale Eurospin-supermarkt verkoopt alleen Italiaanse producten en de groenten, fruit, vis en vlees waren supervers. En voor ons Britten om voor een paar euro lekkere lokale wijn te kopen is een fles geweldig. En eet dan buiten op het balkon van uw privé-appartement met uitzicht op de tuinen, wat prachtig is. Accepteer dat het hotelpersoneel je dingen wil verkopen. Het aanbod voor boottochten is erg flexibel. We hadden slecht weer op de zondag (de dag waarop de reis oorspronkelijk was gepland), dus ze hebben het verplaatst naar later in de week. Cue glorieuze zonneschijn en een geweldig dagje uit. En tot slot huur een auto. Niet alleen om het eiland te verkennen, maar ook om het feit te overwinnen dat het resort op de top van een heuvel ligt. Navigatie door Google Maps of gelijkwaardig is een must.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2023Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
KLB611 heeft een beoordeling geschreven sep 2022
Ripon, Verenigd Koninkrijk1 bijdrage1 nuttige stem
We verbleven in Hotel de Fenice op een uitwisseling via ons vakantiebedrijf. We zijn gewend aan een hoge standaard van accommodatie, dus dachten er niet aan om de beoordelingen van tevoren te lezen. Grote fout! We kregen geen warm welkom of enige informatie voor het resort of de omgeving. Zoals vermeld in veel andere beoordelingen, waren ze alleen geïnteresseerd in het verkopen van het maaltijdpakket of de zeer dure boottocht, zelfs voordat we hadden ingecheckt. Na het inchecken realiseerden we ons dat de faciliteiten in het appartement ontoereikend waren, geen oven, geen waterkoker, geen broodrooster, magnetron, grill, in feite niets om alleen een gaskookplaat te kunnen bedienen. De kopjes waren zo klein dat je niet eens een fatsoenlijke kop thee of koffie kon krijgen! We geloven dat ze gewoon willen dat je alle maaltijden in het restaurant eet, dus zorg voor niets om zelf te koken. Er was de meeste dagen niet voldoende warm water voor twee personen om te douchen, We hebben een halfpension-pakket gekocht omdat het resort vrij afgelegen is en Olbia binnenkomen is een nachtmerrie, zonder google maps hadden we geen kans! De avondmaaltijden waren geweldig en het personeel in het restaurant was ook aardig, afgezien van een jong meisje dat dacht dat het oké was om het buffet eten met haar vingers te serveren! Het ontbijt was slecht met vreselijke service. Het entertainment liet veel te wensen over, de meeste nachten in karaoke-stijl. De airco in het appartement was alleen in de woonkamer, dus het moest op koud worden gelaten om in de slaapkamer en badkamer te circuleren. Geen Engels sprekende tv-kanalen Een 50 euro servicekosten per week en. 200 Euro kosten in geval van schade! Internetverbinding moet worden betaald, maar het was alleen goed in de gemeenschappelijke ruimtes. Wat betreft het zwembad, het ziet er geweldig uit en was geweldig om in te zwemmen toen het open was, let op: handdoeken zijn niet aanwezig, weer een buitensporige toeslag om ze te 'huren'! Verschillende ochtenden ging ik zwemmen om te horen dat ik eruit moest omdat het water niet goed was. De badmeester zei dat de baas chemicaliën was gaan halen en dat het waarschijnlijk pas laat in de middag open zou zijn. De derde dag dat mij werd verteld dat ik niet kon zwemmen, vertelde ik hem dat het belachelijk was en zei dat ik de manager wilde spreken, ik wacht nog steeds! Tegen onze tweede week was het zwembad van kleur veranderd en ijskoud om in te zwemmen, het was gewoon niet prettig, de zee was warmer! Het managementteam, waarvan er zoveel zijn, is arrogant en onbeschoft, tenzij je Italiaans bent. Ze eten allemaal elke avond in het restaurant en verwachten dat de arme obers achter hen aan rennen en alle anderen bedienen. Ze mengen zich met de Italiaanse gasten en negeren de Engelse gasten, zoals vermeld in andere reviews. We zouden nooit meer naar dit hotel terugkeren, we hebben ons uitwisselingsbedrijf op de hoogte gebracht van alle problemen die we tegenkwamen, hopelijk zullen ze actie ondernemen?
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2022Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
kiki2828 heeft een beoordeling geschreven jun 2022
Londen, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen1 nuttige stem
Net als bij andere beoordelingen waren er veel minpunten. Ik schrijf meestal geen beoordelingen, maar we kwamen meer leeggelopen en naar huis dan toen we weggingen! Hier is een lijst om het gemakkelijker te maken; - De extra kosten; 50 € voor " nutsvoorzieningen " van de kamer (ook al werkte er gedurende 2 dagen geen airconditioning " / 5 € voor wifi hoewel het niet goed werkte, ook in de slaapkamer / 200 € borg voor het geval je de kamer verpest (het was mooi maar slechte kwaliteit werk, dingen waren niet stabiel, bijvoorbeeld handdoekenrek, douchekop enz.) - Het personeel dacht dat ze gewoon de sleutel konden gebruiken om binnen te komen (gelukkig liet ik de mijne in het gat, dus dat konden ze niet) of ERG hard kloppen voordat ze probeerden binnen te komen, bijvoorbeeld schoonmakers en onderhoudsman, om 8 uur of 9 uur, ons bang maken! ! - Pino, een van de verkopers (er zijn meer verkopers dan personeel, het lijkt erop dat ze hier het meest op vertrouwen) was super aardig toen we kwamen, zodat hij ons dingen kon verkopen, bijvoorbeeld het ontbijt of halfpension of boottocht enz. Zodra we hebben uitgelegd waarom we niets meenemen (we boekten een eigen auto om rond het eiland te reizen, dus wilden we ons niet aan zijn plannen binden) hij negeerde ons de rest van de reis - niet alleen negeer maar ook onbeleefde blikken. Hij en zijn verkoopteam zuigen alleen de mensen op die ze leuk vonden en als je niet van hen koopt, schenken ze je geen aandacht - onze kamer zou een balkon hebben - Pino noemde het een balkon, maar we openden in feite luiken naar het pad, waar iedereen op loopt, en er waren geen tafels of stoelen aanwezig (sommige hadden een goede patio, maar niet alle kamers doen dus wees voorzichtig , ze doen alsof het een patio is) - receptie was onbeleefd en onbehulpzaam - We hebben helaas een sentimentele gouden ring verloren tijdens onze reis en toen we ons realiseerden dat het in het hotel was, kon het het zwembad, de receptie en anderen waarschijnlijk helemaal niets schelen, behalve de badmeester Christian die zo lief en een juweeltje was (zoals evenals de muziek/zanger aan het eind), zocht hij veel voor ons. er was geen steun van iets van de rest en er kwamen geen managers om ervoor te zorgen dat we het vonden (werd waarschijnlijk gestolen zoals nooit gevonden) of als we in orde waren. De gasten waren aardiger dan het personeel - Het eten was gemiddeld, maar de meeste obers waren in ieder geval erg aardig. Wat ik vreemder vond, is dat het verkoopteam in het hotel sliep, zodat ze tegelijkertijd met de gasten bediend en gegeten zouden worden - wat betekent dat de arme obers rondrenden om hen te dienen alsof ze de koningen en koninginnen waren en niet zo attent waren aan de gasten (waarvan we een paar gefrustreerd zagen). Ze waren echter erg goed met het bijvullen van water of wijn? - ze bieden geen handdoeken voor het zwembad en ik vroeg 1 extra handdoek voor mijn haar voor de douche en de receptioniste wilde me in rekening brengen - de sfeer is dat ze in principe geld moeten verdienen, als ze dat doen, zijn ze je beste vriend, zo niet negeren ze je en helpen ze nergens mee. De bar is rustig, ze sluiten de receptie elke middag 3 uur, dus als we iets nodig hebben, is er niemand te zien, geen echte lunch en leuke sfeer. Ze willen dat je daar betaalt en eet, maar bieden geen troost. Nooit meer.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2022
Kamers
Hygiëne
Service
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
SunandBlueskies_101 heeft een beoordeling geschreven apr 2019
Londen, Verenigd Koninkrijk9 bijdragen21 nuttige stemmen
Sardinië is zo mooi, maar dagelijks wakker worden met muziek en daarna elke avond met karaoke naar bed gaan was vreselijk. Broodjes waren goed, maar de enige maaltijd in de avond maar middelmatig. Rijd 10 minuten en je kunt eten op prachtige stranden met beter voedsel. Stop met proberen om altijd tijdaandelen te verkopen. De dagtochten waren erg duur.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2018
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
LOCATIE
ItaliëSardiniëprovincie Olbia-TempioOlbia
AANTAL KAMERS
39
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LA FENICE RESORT (Olbia, Italië) - foto's en reviews - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over La Fenice Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van La Fenice Resort?
Attracties in de buurt zijn Spiaggia Pittulongu - La Playa (3,2 mijl), Museum Civitatense Basilica di San Simplicio (4,7 mijl) en Cala Sassari (5,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van La Fenice Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij La Fenice Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn kitchenette, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij La Fenice Resort?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij La Fenice Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van La Fenice Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Pasigà Restaurant by Claudio Melis, Don Carlos en Summer Beach Restaurant - Adults Only.
Zijn er sportvoorzieningen bij La Fenice Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft La Fenice Resort een luchthavenshuttle?
Ja, La Fenice Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Verzorgt La Fenice Resort vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, La Fenice Resort verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Zijn er historische locaties in de buurt van La Fenice Resort?
Veel reizigers bezoeken Acquedotto Romano (3,3 mijl).
Is La Fenice Resort toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.