La Fenice Resort
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een accommodatie in Olbia? Dan kun je terecht bij La Fenice Resort, een gezinsvriendelijk hotel waarmee Olbia aan je voeten ligt.
La Fenice Resort is een gezinsvriendelijk hotel met airconditioning, een kitchenette en een koelkast in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van internet.
Het hotel biedt een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een lounge waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Olbia gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
La Fenice Resort ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Olbia zoals Castello di Pedres (2,4 km) en Acquedotto Romano (3,7 km). Het is daardoor ideaal voor toeristen.
In Olbia vind je genoeg Mediterrane restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Antica Trattoria, La Lanterna en Agriturismo Cabu Abbas, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire architectonische bezienswaardigheden zoals Villa Clorinda.
La Fenice Resort is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Olbia te ontdekken.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 183
- 73
- 32
- 12
- 8
- Filteren
- Nederlands
De eerste nacht was het eten zo goed, maar de andere nachten waren zo slecht en het was het niet waard om dat geld ervoor te betalen. Zelfs ze lieten ons op het laatste moment voor het diner 15 euro extra betalen voor het visdiner, wat helemaal niet goed was. We vroegen om ons diner te veranderen in de lunch van morgen om te voorkomen dat we extra geld moesten betalen, maar de chef-kok begon tegen het personeel voor ons te schreeuwen en zei nee.
Voor elke handdoekvervanging vroegen ze om 5 euro, wat niet eerlijk was.
Het merendeel van het personeel sprak geen Engels en we konden elkaar moeilijk verstaan.
Je hebt een auto nodig om in dit resort te verblijven, omdat het ver van het centrum ligt en de taxi en shuttle duur zijn.
Maar werk hier omheen en een fantastische vakantie ligt binnen handbereik. U kunt het restaurant eenmalig gebruiken - we deden dit op de eerste nacht na een vertraagde vlucht. De lokale Eurospin-supermarkt verkoopt alleen Italiaanse producten en de groenten, fruit, vis en vlees waren supervers. En voor ons Britten om voor een paar euro lekkere lokale wijn te kopen is een fles geweldig. En eet dan buiten op het balkon van uw privé-appartement met uitzicht op de tuinen, wat prachtig is.
Accepteer dat het hotelpersoneel je dingen wil verkopen. Het aanbod voor boottochten is erg flexibel. We hadden slecht weer op de zondag (de dag waarop de reis oorspronkelijk was gepland), dus ze hebben het verplaatst naar later in de week. Cue glorieuze zonneschijn en een geweldig dagje uit.
En tot slot huur een auto. Niet alleen om het eiland te verkennen, maar ook om het feit te overwinnen dat het resort op de top van een heuvel ligt. Navigatie door Google Maps of gelijkwaardig is een must.
We kregen geen warm welkom of enige informatie voor het resort of de omgeving. Zoals vermeld in veel andere beoordelingen, waren ze alleen geïnteresseerd in het verkopen van het maaltijdpakket of de zeer dure boottocht, zelfs voordat we hadden ingecheckt.
Na het inchecken realiseerden we ons dat de faciliteiten in het appartement ontoereikend waren, geen oven, geen waterkoker, geen broodrooster, magnetron, grill, in feite niets om alleen een gaskookplaat te kunnen bedienen. De kopjes waren zo klein dat je niet eens een fatsoenlijke kop thee of koffie kon krijgen! We geloven dat ze gewoon willen dat je alle maaltijden in het restaurant eet, dus zorg voor niets om zelf te koken. Er was de meeste dagen niet voldoende warm water voor twee personen om te douchen,
We hebben een halfpension-pakket gekocht omdat het resort vrij afgelegen is en Olbia binnenkomen is een nachtmerrie, zonder google maps hadden we geen kans! De avondmaaltijden waren geweldig en het personeel in het restaurant was ook aardig, afgezien van een jong meisje dat dacht dat het oké was om het buffet eten met haar vingers te serveren! Het ontbijt was slecht met vreselijke service.
Het entertainment liet veel te wensen over, de meeste nachten in karaoke-stijl.
De airco in het appartement was alleen in de woonkamer, dus het moest op koud worden gelaten om in de slaapkamer en badkamer te circuleren. Geen Engels sprekende tv-kanalen
Een 50 euro servicekosten per week en. 200 Euro kosten in geval van schade!
Internetverbinding moet worden betaald, maar het was alleen goed in de gemeenschappelijke ruimtes.
Wat betreft het zwembad, het ziet er geweldig uit en was geweldig om in te zwemmen toen het open was, let op: handdoeken zijn niet aanwezig, weer een buitensporige toeslag om ze te 'huren'!
Verschillende ochtenden ging ik zwemmen om te horen dat ik eruit moest omdat het water niet goed was. De badmeester zei dat de baas chemicaliën was gaan halen en dat het waarschijnlijk pas laat in de middag open zou zijn. De derde dag dat mij werd verteld dat ik niet kon zwemmen, vertelde ik hem dat het belachelijk was en zei dat ik de manager wilde spreken, ik wacht nog steeds! Tegen onze tweede week was het zwembad van kleur veranderd en ijskoud om in te zwemmen, het was gewoon niet prettig, de zee was warmer!
Het managementteam, waarvan er zoveel zijn, is arrogant en onbeschoft, tenzij je Italiaans bent. Ze eten allemaal elke avond in het restaurant en verwachten dat de arme obers achter hen aan rennen en alle anderen bedienen. Ze mengen zich met de Italiaanse gasten en negeren de Engelse gasten, zoals vermeld in andere reviews.
We zouden nooit meer naar dit hotel terugkeren, we hebben ons uitwisselingsbedrijf op de hoogte gebracht van alle problemen die we tegenkwamen, hopelijk zullen ze actie ondernemen?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding