Hotel Martini
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar een gezinsvriendelijk hotel in Olbia hoeft niet lang te duren. Welkom bij Hotel Martini, de ideale keuze voor reizigers.
Kamers bij Hotel Martini bevatten een minibar, airconditioning en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi.
Je kunt tijdens je verblijf bij Hotel Martini ook gebruikmaken van een hottub en ontbijt. Op zoek naar een parkeerplek? Bij Hotel Martini is gratis parkeren beschikbaar.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Acquedotto Romano (0,4 km) en Chiesa di San Paolo Apostolo (0,5 km), maken dat Hotel Martini de ideale accommodatie is voor bezoekers in Olbia.
Probeer in Olbia lokale favorieten, zoals krab, bij Ristorante Da Paolo.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals San Pantaleo (0,6 km), Corso Umberto (0,5 km) of Museum Civitatense Basilica di San Simplicio (0,7 km), iets voor jou.
Hotel Martini biedt je het beste van Olbia, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 77
- 81
- 68
- 17
- 15
- Filteren
- Nederlands
Centrum is op loop afstand, stranden zijn ver ( bus nemen of auto huren).
Erg duur voor wat je ervoor krijgt. Voor ons geen Martini meer.
We gingen rond middernacht naar bed en we hadden gepland om de volgende dag om 8 uur wakker te worden om het ontbijt op te vangen dat tot 11 uur open is. Om half twaalf hadden we een stroomstoring in onze kamer (en alleen in onze kamer! ) wat uiteraard leidde tot alle elektrische voorzieningen uit te schakelen, inclusief de AC. Zonder ons al te veel zorgen te maken, belden we de nachtreceptionist voor hem om naar de stoppenkast te komen kijken. Om een lang verhaal kort te maken, hij zei dat hij niets kon doen en dat er op dit moment geen elektricien beschikbaar was. Hij adviseerde om te wachten en dat misschien over een paar uur de stroom terugkomt en met het raam open te slapen om een beetje « frisse » lucht van buiten op te vangen (het was 30 graden buiten) ...
Flash forward om 4 uur ’s nachts, de kamer is nog steeds kokend heet zonder de AC en we zitten nu onder de muggenbeten die de kamer binnenkwamen door het open raam (ik ben allergisch voor muggenbeten) en natuurlijk hebben we geen minuut slaap gekregen door dat alles.
We belden de receptioniste opnieuw om onmiddellijk een andere kamer te eisen. Hij vertelde ons dat het hotel vol was met uitzondering van een kamer die leeg was, maar die niet was schoongemaakt en voorbereid. We vroegen hem toen toch het bed klaar te maken omdat we wanhopig slaap nodig hadden, wat hij weigerde. We moesten naar de receptie, een set schone lakens pakken en het bed zelf opmaken, om vier uur: 30 in de ochtend! ! !
Om 5 uur vallen we eindelijk in slaap. 7 : 30, een groep amerikaans klinkende mensen begint luid te kletsen in de gang wat ons duidelijk wakker maakt. 8 : 30 , de schoonmaakster komt de kamer binnen zonder te kloppen en stapt uit zodra ze mij en mijn vriendin naakt ziet slapen... Uiteraard hebben we op dit punt besloten om het ontbijt over te slaan en tot laat te slapen om een beetje energie te hebben voor onze vlucht terug naar huis. Nou nee, 11 : 30 klopt het schoonmaakteam agressief op de deur en roept dat we eruit moeten omdat de check-out tijd nu voorbij is.
Boos als nooit springen we vervolgens onder de douche, pakken onze spullen en gaan we naar de receptie om te vragen om terugbetaling voor deze vreselijke nacht voordat we deze plek voorgoed verlaten.
We ontmoeten David nu.
David was de receptioniste op dit moment, en we vroegen hem vriendelijk om een terugbetaling. We vroegen het bedrag van een nacht, dat was 151 €, maar hij accepteerde alleen om ons 121 € te geven, zonder enige geldige reden. Hij weigerde ook zijn manager te bellen omdat hij bang was om problemen met haar te hebben en hij vreesde dat hij zijn baan zou verliezen! Het gesprek escaleerde snel en we hadden lange minuten ruzie met hem.
Op dit punt waren we uitgeput, zodat we uiteindelijk de 121 € accepteren. De kers op de taart is dat we verwachtten dat hij de terugbetaling zou doen op onze creditcard, met behulp van de terminal, maar hij was blijkbaar alleen in staat om het geld in contanten (euro's) die volledig nutteloos is voor ons als we leven in Engeland te geven.
We waren aanvankelijk van plan om een Airbnb te boeken voor onze vakantie, maar we hadden gedacht dat we een comfortabeler verblijf in het hotel zouden hebben. Ik wou dat we nooit van gedachten waren veranderd...
We hadden een geweldige tijd in Olbia, maar vanwege dit incident en de onprofessionele reactie van het Martini Hotel team, verlieten we Sardinië gestrest en boos. Mijn vriendin en ik zijn plaatsen geweest, we verbleven in zeer goedkope hotels en we hebben nooit geconfronteerd met dergelijke dingen, het spijt me echt dat het gebeurt in een 4 sterren hotel.
Als u deze regels leest, misschien overwegen een ander hotel in Olbia.
Ze hebben mijn probleem wel opgelost, maar het was helemaal niet het soepelste proces
Het personeel over het geheel genomen is erg aardig en behulpzaam. We maakten deel uit van een groot Leger-coachgezelschap en hadden ontbijt en diner inbegrepen. De ontbijten waren goed, maar de diners waren slecht tot oneetbaar. Drankjes waren een beetje boven de gemiddelde prijzen, maar de kamer heeft een koelkast en er is een supermarkt langs de kant van het park. Hoewel het geen goede locatie is, is het een gemakkelijke wandeling naar de stad met veel restaurants en luxe winkels. Er is ook een bus (4) buiten het hotel, die een reis van 15 tot 20 minuten (€ 1,50) naar een prachtig plaatselijk strand brengt, aangezien er geen zwembad is. Er is een groot terras naast het restaurant, waar ik wel kon zitten en gebruiken, zelfs als het restaurant gesloten was. Voor een 4* hotel vind ik het meer een 3*
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding