Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Via Isarco 5/7 Via dei Lidi, 07026, Olbia, Sardinië Italië
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 164
Volledig restitueerbaar voor 10-06-23
Geen aanbetaling vereist
Booking.com
US$ 162
Volledig restitueerbaar voor 10-06-23
Priceline
US$ 160
Volledig restitueerbaar voor 10-06-23
Hotels.comUS$ 164
Algotels
Trip.comUS$ 228
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (542)
Kamer en suite (398)
Video's (1)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 14 van de 46 hotels in Olbia
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Doubletree by Hilton Olbia is een fantastische keuze voor reizigers in Olbia. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Doubletree by Hilton Olbia bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van Doubletree by Hilton Olbia kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een restaurant op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

Tijdens hun verblijf bij Doubletree By Hilton Olbia Hotel kunnen gasten Chiesa di San Paolo Apostolo (0,9 km) en Castello di Sa Paulazza (1,0 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Olbia.

In Olbia vind je genoeg steakhouse restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Art Academy, Red Lyon en Tweet - Pizza&Bistrot, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.

Op zoek naar bezienswaardigheden? San Pantaleo (1,0 km), Corso Umberto (0,9 km) en Museum Civitatense Basilica di San Simplicio (1,1 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van Doubletree by Hilton Olbia.

Veel plezier in Olbia!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Oppas
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Parkeerplaats
Wifi
Buitenzwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Snackbar
Zwembadbar
Autohuur
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Solarium
Stoomcabine
Harsservice
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Privébalkon
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bidet
Geluidsdichte kamers
Roomservice
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Minibar
Inloopdouche
Bubbelbad
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Kamers voor rokers beschikbaar
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Modern
Gesproken talen
Engels, Spaans, Duits, Italiaans
1210beoordelingen36vragen en antwoorden5kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 542
  • 446
  • 127
  • 51
  • 44
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Regina G heeft een beoordeling geschreven mei 2023
Assen, Nederland254 bijdragen75 nuttige stemmen
Er is een bar in de lobby waar je snacks kan krijgen, burgers etc. Alleen als er een party gaande is NIET! Op de site zegt men er is room service maar dat is alleen voor het ontbijt!!! Restaurant opend pas om 19.30 uur waar wij niet op wilde wachten aangezien onze vlucht in de nacht vertrok. Om 16.30 ingecheckt, naar de lobby om iets te eten 17.30 uur. Geweigerd bij de bar ivm privé party! Klagen bij receptie 17.45 uur (vriendelijke receptie medewerkster!) Die nam de bestelling op en zegt geef mij 20 minuten en wij brengen het op de kamer. Oké …om 18.30 nog niets. Bellen…zal worden terug gebeld en dit gebeurd ook na 5 minuten. Dame belt vanuit de keuken en zegt sorry er is een party gaande….eten komt. Uiteindelijk komt het eten om 20 uur! Zooo slecht ruim tweeeneenhalf uur gewacht. Hilton hotel….pfff een party beneden en je laat alle andere gasten stikken! Heel coulant ze hebben ons een korting gegeven en geen room service laten betalen. En daar moeten wij blij mee zijn? Belachelijk! Wake up call om 5 uur….nee hoor, geen wake up call… hoezo service? Als ontbijt kregen wij een tasje mee met taaie croissant. Kortom geen aanraden, geen service en waar men mee adverteerd klopt van geen kant.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Hier niet boeken! Tenzij je een privé party boekt want dan laat men alle andere gasten stikken.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Mieke W heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
Bergschenhoek, Nederland1 bijdrage
Kamer was prima, schoon. In de lobby stond dat de transfer naar de airport 18 euro was. Ik heb per pin betaald en bij thuiskomst was er 20 euro afgeschreven. Het gaat mij niet om die 2 euro maar doet hij dat bij iedereen? Verder was het hotel prima, zwembad heerlijk, service ook. Het ontbijt is goed, maar wat minder dan ik gewend ben in het Hilton maar dat komt door de coronaregels. Als je verse jus besteld krijg je dat aangelengd met water. Jammer. Al met al zou ik wel weer terug komen.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2021
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Wij hadden een kamer op de 1e verdieping, zwembadkant met balkon. Ik denk dat alle kamers prima...
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Doubletree by Hilton Olbia Ufficio Commerciale, Marketing bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia
Gereageerd op 8 okt. 2021
Dear 289Miekew, thank you for taking the time in leaving us this review. We are glad you spent a nice stay in our hotel, we will take care of your suggestions about the breakfast in order to improve our services. We really hope that we will have the chance to come back to a normal life soon, without all these restrictions. Regarding the transfer, we are sorry about it but please be informed that it is an outsorcing company and we are not responsible for that service as the person in charge is not from the Hotel. Despite of it, we are looking forward to see you again next year and we wish you all the best! Best Regards!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Schollekes heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
Leuven, België365 bijdragen108 nuttige stemmen
5 euro voor handdoek aan zwembad? 5 euro voor mini flesje water vd kamer? Beetje belachelijk en alles behalve klantvriendelijk vind ik dat. Parking wel gratis. Is 20 minuten wandelen van centrum. Ruime kamer en ruim bed wel. Verbleven 2 nachten hier, geen nieuwe handdoeken voor 2e nacht terwijl de oude nog nat waren. Geen charmant hotel, veel opknapwerk nodig. Ik zou niet teruggaan.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Daniel Manus, Vendite bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia
Gereageerd op 9 okt. 2020
Dear Schollekes, thanks a lot for staying with us and for your feedback. We're sorry to read your disappointment. Due to covid new regulations and for the safety of our guests, this year we must sanitize every single item. Not only cleaning but sanitize which is a very important procedure. And that’s why we apply 5 euro for the swimming pool towel giving the guest the chance to waive it upon spending 40 euro (for a couple, for the entire staying) at our F&B outlets. We inform our guests about this procedure upon check in and at the swimming pool too, so no hidden costs. As clearly indicated with a sticker on the fridge, the water in the minibar is not free of charge. The cost for each bottle is 2,50 euros (not 5,00 euros) Every guest is free to choose to use or not this service. So no hidden costs. Regarding the room towels, we partecipate in different eco sustainability programs. So as clearly indicated in our rooms if a guest wants to change the towels, we kindly ask to leave the towels on the floor and we're happy to change them. Our hotel was built in 2009, opening – brand new – on the 21st of April 2010. The building is made of the very fine white marble (inside and outside) and all our furniture’s are very modern and solid. Every winter we close for 3 months and we do several maintenace works. This is beacuse we would like to keep our hotel beautiful and well maintened. So we really don't understand what you mean for "hotel need maintenance works" Kind regards
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Esther H heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
Ommen, Nederland101 bijdragen68 nuttige stemmen
Mooi hotel op een lelijk stukje Olbia. Voordeel is wel dat het vlakbij de luchthaven is. Naar het centrum is het 20 minuten lopen, ook wel te doen. De kamer is niks op aan te merken, fijn bed, mooi schoon, aangename badkamer met fijne producten. Maar die rare regeltjes... Een moeder met een kind in het zwembad. Kind lachte en had lol. Kwam de badmeester zeggen dat ze stil moest zijn. Iemand sprong met een plons in het zwembad, mag ook niet. Je mag geen meegebracht zakje nootjes in je kamer eten. Vinden ze de kruimels of de verpakking..kun je zo €200 'schoonmaakkosten' om je oren krijgen. Er mocht ook niks in de koelkast. Alleen de 4 flesjes water van het hotel zelf waar je €2,50 voor betaalt. Voelt allemaal niet zo gastvrij.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2020
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Daniel Manus, Vendite bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia
Gereageerd op 3 aug. 2020
Dear Guest Our hotel is conveniently located at 6 km from the airport, 6 km from the main beach of Pittulongu, 1 km from the city center and 1 km from the port. We have a huge FREE parking space surrounding the hotel and inside the property too. Which is a real plus as Sardinia is an island which definitely need to be visited by car unless you are staying in all-inclusive resort on the beach. Rules are to guarantee a safe and relaxing stay to every single guest. We love to have children at our property and we do care a lot about them. That’s why is forbidden to run and jump on the swimming pool area because it’s dangerous and they can hurt themselves. The swimming pool surrounding area is all in white marble which get very slippery when wet. And that’s why these rules. For the HACCP reasons, we strongly invite our guests not to introduce food and beverage from the outside of the hotel. On top of that, our property is surrounded by greens and if you leave food leftovers on the floor or on the desk or somewhere else in the room, you risk to attract ants or flies . Which would definitely become a matter of complaint if it happens. That’s why there is a written information that “if our housekeeping department will find leftovers, we can apply up to 200 euro of extra cleaning”. Because if some ants get into the room, we will definitely need to extra clean and sanitize it. Sanitization is nowadays a priority . We don’t really set rules in order to create a not welcoming feeling as this is not what we are here for. At the same time we do need to put in place some procedures like every hotel in the world and we are more than happy to explain each of them in detail. Wishing you all the best. Arrivederci!
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Cyntia S heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
18 bijdragen13 nuttige stemmen
Of dit hotel jou bevalt is echt geheel afhankelijk van jouw wensen. Pluspunten: bed is goed, fitness 3 cardio apparaten en gewichten, uitstraling van het gebouw is mooi, klein zwembad erbij met gratis bedjes, zeer vriendelijk personeel. Uitzicht op de bovenste etages is prettig, ruime balkons. Gratis goed parkeren. Minpunten: het ontbijt is echt waardeloos; voornamelijk bewerkt voedsel, de paar verse producten zoals een gebakken ei is alleen op aanvraag, de flessen waar je water kunt tappen zijn vaak leeg of de fles is vacuüm getrokken waardoor er niets meer uitkomt. Het water wat je in het hotel kunt kopen, is erg duur. Ik vind dat eem Hilton dit als service aam hoort te bieden OF tegen een schappelijke prijs. Het ontbijt is niet gezond, dat hele rijtje wat de manager steeds kopieert: ik heb het niet gezien en wat ik wel zag wordt aangeleverd in blik of plastic. Kamers zijn niet goed schoon: deurposten en roosters zitten onder vlekken en stof. Na 2 dagen maar zelf het bloed??? Van de deurpost geboend. Het drinken aan het zwembad is duur. Het " niet eten in het hotel" beleid is verschrikkelijk. Het hotel staat op een afgelegen braak terrein en zonder auto kun je nergens heen en gedwongen hier te eten. Het eten in het restaurant is matig voor wat je op Sardinië kunt krijgen. Voor ons was het als logeren bij een boze stiefmoeder: je mag hier slapen MITS jij je aan onze voorwaarden houdt!!! Verder was de douche wat krap. Wij zijn eerder vertrokken omdat we het echt een onwelkom verblijf vonden.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van Voyage702694, Front Office Manager bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia
Gereageerd op 18 nov. 2019
Dear guest, thanks a lot for your compliment about the hotel! I'm sorry about your disappointment about the breakfast so let me recap what we daily offer: Croissant: plain, buttered, jam and chocolate Muffin, Danish pastry, homemade jam tartlets and cake and biscuits Cheese and ham Bacon and sausages Potatoes, onion and grill tomatoes Scrambled eggs Hard boiled Eggs, Omelettes and fried eggs (on demand) Syrup Fruits Freshseasonal Fruits Fruit yogurt Natural yogurt Low fat yogurt Corn flakes, Corn flakes whole meal, Crispy rice, Muesli Jam, Marmalade and Honey Butter, Salted butter and Peanuts butter White and brown toast White sesame bread, Milk bread, Rye bread, Whole-wheat bread Mineral Water Pineapple, Tomato and Apple juice Orange juice and Grapefruit juice Whole and skimmed milk, Soya milk Cappuccino, Decaffeinate coffee, American coffee, Tea and infusions, Hot chocolate, Barley coffee Sparkling wine Concerning bottled water in the room, we prefer to keep our rates low and have the water on sale instead of giving free water and having high rates as other properties do. Our restaurant (also open to no-hotel guests) offers a wide selection of local and international dishes using always fresh ingredients. Despite that, we are sorry if you did not find anything appreciable and apparently all very expensive. It is your point of view and we respect it. Thank you for giving us the opportunity to explain our rule about food/beverage brought from outside the hotel: HACCP means “Hazard Analysis And Critical Control Points”. This is a systematic preventive approach to food safety from biological, chemical, and physical hazards in production processes that can cause the finished product to be unsafe and designs measures to reduce these risks to a safe level. In this manner, HACCP attempts to avoid hazards rather than attempting to inspect finished products for the effects of those hazards. The HACCP system can be used at all stages of a food chain, from food production and preparation processes including packaging, distribution and delivering. HACCP has been recognized internationally as a logical tool for adapting traditional inspection methods to a modern, science-based, food safety system. According to the HACCP law, we are responsible of what we deliver and offer inside our outlets (restaurant & bar). Therefore we cannot be responsible for what we don’t buy and deliver. That’s why we strongly discourage our guests to introduce food and beverage from the outside and moreover to consume it inside our property. In our in – room information factsheet you read “It is not allowed to consume food and drinks brought from the outside of the Hotel as we respect the HACCP procedures regarding purchasing and delivering of food and beverage. Therefore, the Hotel cannot be responsible for any inconvenience caused by food and drinks coming from outside of the Hotel. Any leftover found within the room could be subject to an extra cleaning charge up to € 200,00” which is the sum up of the detailed explanation we are providing in here. We can reserve the right to apply an extra cleaning charge up to 200 euro if we find any food & beverage from the outside leftover inside the room. Is an house policy and the guest is clearly advised having the chance to decide what to do and how to do it. We really hope this could help. Our hotel is 6 km away from the airport, 1 km from the port, 900 mt from the city center and about 800 mt from via Aldo Moro and the city park. We don't really look like in the middle of nothing but it's a matter of perspective I guess. For some guests we are the perfect location as there's no traffic or crowd plus about 1.000 squared meters free parking space and just 10 minute walking from the city center.
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 127 - US$ 343 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
doubletree by hilton olbia hotel olbia
LOCATIE
ItaliëSardiniëprovincie Olbia-TempioOlbia
AANTAL KAMERS
124
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

DOUBLETREE BY HILTON HOTEL OLBIA - SARDINIA (Olbia, Italië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Attracties in de buurt zijn Museum Civitatense Basilica di San Simplicio (1,1 mijl), Spirits Boutique (1,0 mijl) en Necropoli di San Simplicio (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mint Julep Cocktail & pizza gurmè, Be Free 100% Gluten Free en S'inguldu.
Zijn er sportvoorzieningen bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Doubletree by Hilton Hotel Olbia - Sardinia zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.