Helaas heb ik net de beoordelingen gelezen waarin de onvriendelijke en bijna onbestaande service in dit hotel wordt vermeld. Ik heb het nu net meegemaakt en het is eerlijk gezegd onaanvaardbaar! Ik zal hier niet opnieuw boeken. Veel vriendelijkere opties rond Olbia voor minder geld.
20 euro voor een tonijnsteak. . . zonder smaak. Zeer uitgebreid voor wat het is, en hetzelfde voor de ravioli: ze hadden geen smaak. Het enige goede was de Daikiri die erg goed was, ook al was de presentatie van de cocktail slecht.
Bestelde de Carbonara Paccheri en mijn partner had de kipburger met friet en salade. De paccheri was nauwelijks gekookt - bijna rauw. Vrij koel in plaats van warm / heet. De saus was lekker, maar ik at 2 stukken en kon de maaltijd niet afmaken omdat de pasta veel te gaar was. Had de serveerster de moeite genomen om een hoffelijkheidscheck op eten te doen, had ik haar kunnen vertellen. Maar ze kwam niet terug naar de tafel totdat mijn partner klaar was en vroeg waarom ik de mijne niet had gegeten. Ik vertelde haar dat de pasta hard en rauw was, alleen om te horen (op betuttelende toon, zoals verwacht, omdat ik Brits ben) dat we "nu in ItaliĆ« zijn en dat is hoe het hoort te worden geserveerd". Als familielid van toprestaurants kan ik je verzekeren dat Al Dente heel anders is dan rauw. De serveerster was arrogant en neerbuigend en natuurlijk werden we gevraagd om de volledige E 50 te betalen voor onze factuur van rauwe pasta en bevroren gepaneerde kipburger. De 3 x Aperol spritz we dronken tussen ons twee waren goed. Als je gewoon een drankje wilt: cocktail en middelmatig, kan de service niet schelen - kom hier. Als u goed eten en service verwacht - blijf uit de buurt.ā¦
Ik werd door parttime receptioniste verzekerd dat het ontbijt om 07.00 uur beschikbaar zou zijn. 30 in de ochtend. Helaas sluiten deuren en geen reactie. Links hongerig. Zal niet meer gebruiken. E-mail met verzoek om terugbetaling en geen antwoord.
We komen bij het hotel en wachten buiten omdat de deur naar de ingang op slot was en er niemand binnen was. Ik belde het nummer op de website om iemand de deur te laten openen. We gaan eindelijk zitten in de kamers. Ze zijn een beetje klein gezien de prijs, maar comfortabel en schoon. De prijs is NIET redelijk. Het hangt af van de goede positie en de stijl van het kleine hotel. Op de website die ik had geboekt, stond dat ze roomservice hadden, maar toen ik de receptioniste vroeg die ons de kamers liet zien hoe laat ze koffie konden brengen (we hadden een vroege vlucht), zei ze dat ze die service niet aanboden. Verder zijn er geen snacks of drankjes in het hotel. Je moet naar een restaurant buiten lopen. Ik besloot om het zwembad te zien. Het was op een droevig dak en het was ongeveer vier meter lang. Ik bekijk het van dichterbij en het zat vol met uitwerpselen van vogels. We vroegen de receptioniste toen het ontbijt opende en zeiden dat we een vroege vlucht hadden. Ze antwoordde dat we de kamer 's morgens open zouden vinden (de kleine en deprimerende eetzaal was achter een glazen deur op slot). Als we ontbijten, zien we dat het gesloten is en kunnen we geen sleutel vinden om het te openen, daarom probeerden we een open bar te vinden, maar degenen in de omgeving gingen pas om zeven uur open. Ik moest de sleutel zoeken en vond deze uiteindelijk in een gelijkspel in de lege receptie. De croissants waren oud en hadden daar de hele nacht gezeten (misschien zelfs dagen) en om een werkend koffiezetapparaat te vinden, moesten we een kast openen en de kamer doorzoeken. Ik kan niet eens zeggen dat de service slecht was omdat er geen was. We verlieten het hotel zonder zelfs een receptioniste of een schoonmaker te zien. Zeer teleurgesteld en niet de prijs waard.ā¦
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding