L'Ambasciata Hotel de Charme
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een gezinsvriendelijk hotel in Cagliari? L'Ambasciata Hotel de Charme biedt alles wat je zoekt.
L'Ambasciata Hotel de Charme ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Torre dell'Elefante (0,4 km) en Chiesa di San Michele (0,4 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Cagliari verkennen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, een minibar en een bureau, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
L'Ambasciata Hotel de Charme biedt conciërge, krant en bagageopslag aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook ontbijt. Als je met de auto naar L'Ambasciata Hotel de Charme gaat, is betaald privéparkeren in de buurt beschikbaar.
Op zoek naar een pub? Misschien zijn Pith Smokehouse, Picanhito of Birrificio Gattarancio in de buurt van L'Ambasciata Hotel de Charme iets voor jou.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien is Bastione di Saint Remy (0,2 km), een populaire attractie bij toeristen op loopafstand, iets voor jou.
Het personeel van L'Ambasciata Hotel de Charme is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 130
- 48
- 7
- 3
- 5
- Filteren
- Nederlands
Personeel vriendelijk en professioneel.
Ontbijt in het restaurant van het hotel, dat op 10 meter afstand ligt (letterlijk 10 meter), het was oke.
Ten slotte kan het, afhankelijk van de prijs, een goede keuze zijn. Ik weet niet zeker waarom het hotel "de charme" is, het kan zijn voor enkele artistieke stukken in de gemeenschappelijke ruimtes.
Het ontbijt was echt een goede prijs, er is een vrij groot menu met een aantal keuzes voor iedereen daar, zoals croissants, gekookte eieren, gebak, vleeswaren enz. Het hotel ligt midden in het centrum van de stad, op een geweldige locatie dicht bij een groot aantal bars en restaurants.
De medewerkers spraken allemaal heel goed Engels en stonden altijd voor je klaar om je op alle mogelijke manieren te helpen.
Als we ooit besluiten Cagliari opnieuw te bezoeken, zouden we hier zeker weer verblijven. Ik raad het iedereen aan! :)
Na 7 glorieuze dagen doorgebracht te hebben in Hotel Relais Du Foyer in Valle D'Aosta (een uitstekend Italiaans ontbijt met meerdere keuzes, inclusief een breed scala aan zelfgebakken brood / panini's / cakes, een overvloed aan verse fruitkazen en vlees, bijgewoond door heerlijke niet - roken van echt personeel) we vlogen naar Olbia in Sardinië waar we nog eens 4 super dagen in L'Essenaza Hotel doorbrachten en opnieuw een goed Italiaans "vers" ontbijt van meerkeuzekwaliteit ontvingen, geserveerd door prachtig echt personeel (het echte Italië), we nam de trein naar Cagliari om 3 nachten door te brengen in L'Ambiasciata Hotel De Charme in afwachting van het uitgeven en genieten van nog eens drie nachten in Italië, met name 320 betaald voor zijn & zijn voor de drie nachten #
. Nadat we onze avond van aankomst in de Sardenga Arena hadden doorgebracht met het kijken naar het voetbal waar we alleen een beetje Italiaans Street Food consumeerden, was het met een behoorlijke mate van honger, geluk en enthousiaste verwachting toen we vertrokken of kamer voor ons eerste ontbijt, vooral gezien de top tariefontbijt we hadden genoten in de vorige hotels zoals hierboven vermeld, maar ook dat 120 hebben betaald. 00 per nacht was deze ontbijtervaring zeker goed te zijn. #
De plaats voor het ontbijt was buiten maar verbonden aan het gebouw en toen we de hoek van het hotel om de kamer binnenkwamen, merkten we dat dit karakter buiten rond de ingang hing en zwaar op een sigaret trok. Toen hij ons zag en besefte dat we op het punt stonden te gaan ontbijten, pakte hij snel zijn lichter van de ingangstap in zijn zak en liep terug naar het midden van de straat om te blijven roken toen we de ontbijtzaal binnenkwamen. We keken elkaar aan en dachten dat het een beetje een dodger is die er is! #
Toen we om ons heen keken, werden onze verwachtingen onmiddellijk ontnomen. We keken elkaar aan en onze harten zonken weg.
Een kleine tafel met absoluut niets vers, volledig plastic verpakt, alle kunstmatige, zeer zeer beperkte keuze aan walgelijk voedsel, inclusief het droge toastbrood, twee kleine broden van supermarktbrood open, half gebruikt, zowel hard als droog, twee warme dozen supermarktsap, kan water, drie plastic bakjes ontbijtgranen, een paar gewone yoghurt, enkele plastic verpakkingen met zoete koekjes enz
Er waren trouwens messen en vorken om de mooie watermeloen enz. Te eten enz. - HA - HA - HA
EEN SCHADE VOOR ONS OOK AAN ITALIË EN ZIJN VOEDSEL
Geen vers fruit, maar een klein, walgelijk uitziend wit bord met ingeblikte fruitsalade in zijn kunstmatige siroop
Geen vers brood, panini's, pannenkoeken, cakes, koekjes enz
Geen kazen, mozzarella, proscuito, gekookte ham, mortadella enz
Geen hardgekookte eieren, geen tomaten
Geen warme keuzes
Geen goede selectie gekoeld vruchtensap #
Nou, deze kerel, zoals we enkele minuten later zouden ontdekken nadat de sigaret klaar was, was eigenlijk "de ontbijtmens" die stonk naar rookhanden ongewassen ademend over ons heen handen ongewassen het leveren van de warme dranken die we bestelden en een kom koude melk voor die mijn vrouw had als de beste van de niet-bestaande ontbijtkeuze! Hij keerde direct buiten terug om te blijven roken en vroeg niet of alles in orde was en erkende ons niet eens toen we de ontbijtzaal verlieten! Geen probleem, maar het is gebruikelijk. #
Ik probeerde de joghurt met wat muesli - at de helft ervan - probeerde de croissant met crema - een hap was dan genoeg niet vers - hard - een motregen van droge harde onsmakelijke vla in het midden - - - - verwerkte ook de ontbijtman
ONJUIST HET SLECHTSTE OOIT ONTBIJT OOIT IN 60 JAAR VAKANTIE #
Ging naar receptioniste we vertelden haar dat het ontbijt was walgelijk - niets vers alles voorverpakt - voor 360 voor 3 nachten verwacht een echt Italiaans ontbijt - geserveerd door de rokende ober helemaal niet goed! ! Ze vertelde ons dat ze haar ontbijt daar niet at omdat ze een veel betere kreeg in een bar / café op de heuvel - ze stelde voor dat we daarheen zouden gaan! ! ! ! !
Ze zei dat ze met de ontbijtman zou gaan praten en er ook voor zou zorgen dat er verse producten zouden zijn voor de volgende dag - (dit zou blijken te zijn bij Leugen nr. 1 & Leugen nr. 2)
Ik gaf aan dat als er niets zou veranderen, ik de ontbijten niet meer zou eten en op zoek zou zijn naar een terugbetaling - Ze vertelde me dat het niet mogelijk was - Ik vroeg om manager - Ze vertelde me dat ze manager was met de verantwoordelijkheid voor het ontbijtvoedsel - Ik vroeg om te spreken de eigenaar - #
Ze vertelde me dat hij weg was en nog drie dagen niet beschikbaar zou zijn - (Lie No 3)
De volgende ochtend bij het passeren van de receptie op onze weg naar het ontbijt vroeg ik of er een klachtenformulier was omdat ik nog steeds ongelukkig was - de manager gaf me wat hotelhoofd papier - ik vroeg om de naam van de eigenaar en nogmaals of hij beschikbaar was om met ons te praten - Ze vertelde me dat de heer Gigi weg was en 2 dagen niet beschikbaar was - (Lie nr. 4) - Ik vroeg toen of er vanochtend een verse selectie voor het ontbijt was - Ze (de zogenaamde manager die verantwoordelijk was voor het ontbijt) zei dat ze het niet wist zoals ze had nog niet naar beneden geweest om te zien! ! - Ik zei dat het jouw verantwoordelijkheid is - We draaiden ons om en gingen naar de ontbijtzaal!
Wat zagen we - precies hetzelfde plastic afval met het middenstuk weer hetzelfde walgelijk uitziende bord met ingeblikte fruitsalade - en de ontbijtman die op de stoelen zat die we de vorige dag hadden bezet en zijn ontbijt aten - Hij stond op en benaderde ons zijn mond vol eten en voordat hij sprak zei ik (alles in het Italiaans) - niets is veranderd geen vers fruit geen kazen geen kou ontmoet geen vers gebak geen vers brood wat hier aan de hand is - hij keek verbaasd - dus ik zei weer niets heeft de manager veranderd, verzekerde ons gisteren dat ze met je zou komen praten over het veranderen van het ontbijt. Dit is niet goed. We zijn erg ongelukkig, heel boos. Hij verontschuldigde zich toen en zei dat het niet zijn schuld was, want niemand is gekomen om het hem te vertellen of gesproken te hebben. hij om de inhoud van het ontbijt te veranderen - ik zei OK het is niet jouw schuld. Ik ga naar buiten met de vrouw de trap op
"Plotseling barstte deze zeer onbeleefde boze man door de voordeur, onderbrak het gesprek dat ik met de ontbijtman had en kondigde met luide stem aan - -" Ik ben de eigenaar, dit is het normale Italiaanse ontbijt (Andere Lie - BugiaNo 5) - vroeg niemand van ons wat de problemen waren en herhaalde dit minstens 4 keer dit is het normale ontbijt op een zeer bedreigende manier.
Hij schreeuwde, vertel ons wat je wilt.
Mijn vrouw, een heel aardige dame zei dat wij gasten zijn, dit is niet eerlijk "
Op een gegeven moment en in enig detail vertelde ik de eigenaar precies wat we hadden verwacht (ho zou trouwens moeten weten), net zoals ik de manager de dag ervoor met dove oren had verteld. "
Plots schoot hij een zijkamer binnen en kwam terug met een watermeloen in een hand die hij op een tafel donderde en een klein plastic pakje van een soort supermarkt koud vlees onder mijn ogen duwde met zijn andere hand en schreeuwde alles in het Italiaans hier ben je, dit is wat je wilt. #
Wat een onwetend persoon was hij! ! !
"Toen vertelde ik hem in het Italiaans iets dat hij niet wilde horen - Hier geen communicatie anders dan valsheid - Gisteren was de manager het met mijn vrouw en mij eens dat het ontbijt niet geweldig was en zeker zou veranderen voor vandaag en uiteindelijk dat de manager zelf niet deelnemen aan het ontbijt van het hotel, omdat het zo slecht was en dat als we een goed Italiaans ontbijt wilden naar het café op de heuvel die ze zelf gebruikt.
De eigenaar keek me aan alsof hij op het punt stond te ontploffen, pakte onmiddellijk zijn mobiele telefoon om zijn manager te bellen, op welk punt we herhaaldelijk naar de stem van de ontbijtman vertrokken en zeiden dat dit niet mijn schuld is.
Geen contact meer met de geen woorden personeel van appology wat dus nooit helemaal niets #
Mijn vrouw was erg overstuur en we liepen in tranen over de weg! #
Alles was 100% vermijdbaar
a - als we vanaf het begin een goed ontbijt hadden gekregen
be - als de manager de ontbijtman had gesproken en de problemen had opgelost die ze categorisch zei dat ze zou gaan doen, voor dag 2. #
In 50 jaar reizen in Italië hebben we nog nooit zo'n slechte ervaring gehad #
Ze wilden niet [/ zoals "uitdaging" hoopten dat we rustig weg zouden gaan! !
Weerzinwekkend ontbijt
Personeel vertelt zulke leugens
De eigenaren die bijna tegen ons schreeuwden tot pesten - hij is ook een vrek
We werden niet als gasten behandeld.
We waren lastig.
Ik hou niet van mensen die openlijk leugens vertellen en proberen de urine eruit te halen #
We zeggen het zoals we het zien - we worden niet vertrapt door vervelende mensen
Gelukkig de andere 99. 9% is prima #
Dit is geen hotel - het ontbreekt aan sfeer, zoals appartementen! ! OK voor een redelijke slaap staat centraal, maar erg duur voor wat er wordt aangeboden! !
We hielden van de plek, het enige wat ik zou zeggen is dat je het personeel laat weten wanneer je incheckt, omdat op bepaalde momenten van de dag het personeel mogelijk afwezig is (ze zijn bereikbaar en telefonisch bereikbaar ... we kwamen eerder aan dan onze geplande aankomst tijd omdat we een huurauto hadden en ik wilde inchecken en mijn vrouw afzetten, maar toen we aankwamen, was de deur gesloten en niemand beantwoordde de bel ... we hebben ze uiteindelijk via de telefoon bereikt en Gigi kwam meteen dus geen probleem).
Neem ten slotte de trein naar het hotel. Het is goedkoop en frequent en we namen een CABINE VAN HEL die als een gek reed toen we de auto op het vliegveld afzetten. Ik had gelezen over de trein en dacht dat de taxi beter zou zijn, ik had het zo mis. de trein nemen vanaf het vliegveld is nog te doen!
Beveel deze plek ten zeerste aan!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding