Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel della Posta

Overzicht
VOORZIENINGEN
Gratis wifi
Airconditioning
Niet-roken hotel
Gezinskamers
Bar/lounge
Huisdieren ok
Rolstoeltoegang
3 sterrenaccommodatie
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Beoordelingen (126)
Beoordelingen filteren
12 resultaten
Waardering van reizigers
1
6
3
1
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalNederlands
Meer talen
1
6
3
1
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
FilterenNederlands
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 5 van 12 beoordelingen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Dit was een last minute boeking voor mij, aangezien het hotel I heeft oorspronkelijk geboekt, had me er in een smerige kamer met gebroken uitrusting, dus ik was al erg overstuur met mijn reis naar Genua zo ver. Ik ging naar Hotel Della Posta en...was erg blij met de kamer en hoe schoon het was, de man die mij incheckte was heerlijk en ik eindelijk voelde ontspannen na een stressvolle paar dagen. De volgende ochtend werd ik wakker met een email te zeggen dat hotel Della Posta heeft geannuleerd mijn resveration omdat ik niet had betaald, maar ik had al betaald. Ik ging naar iemand spreken over dit, en het enige lid van het personeel zou niet spreken voor mij, hij bleef maar schreeuwen tegen mij in het Italiaans en wuivend met zijn armen naar me shooing me weg. Ik was op de tranen proberen te vragen wat er aan de hand was, bang dat ik was van plan om een ander hotel te vinden weer, en bleef hij vertelt me out tegenover de andere gasten terwijl ik in tranen in de lobby. Ongeveer een uur later een vrouw kwam en vertelde me alles was prima en ik mocht mijn kamer. Er was geen verontschuldiging voor hoe ik had behandeld. Die avond heb ik vernomen dat mijn vlucht naar huis op vrijdag was geannuleerd en ik heb thuis te komen op donderdag plaats. Ik ging naar het hotel en vroeg of het mogelijk zou zijn om de laatste nacht terugbetaald als ik heb helaas vroeg vertrekken door niet de schuld van mijn eigen. Ik zou prima zijn geweest als ze hadden gezegd dat het zou niet mogelijk, ik begrijp dat ze een zakelijke maar dachten dat het het waard te vragen, en de man bij de receptie (de ene dat had maakte me cry eerder) leek eigenlijk sympathiek en zei dat als ik spreek naar de dame in de ochtend om 10 uur krijgt gesorteerd. Dus ik ging om 10:00 en ze was nog niet daar, het was de man die ik zou gesproken met de nacht voordien. Ik vroeg of zij beschikbaar was, en hij dan weer begon te schreeuwen en zwaaien met zijn armen naar me vroeg ik of ik moet wachten voor haar, en hij gewoon vervolg schreeuwen, dus besloot ik om gewoon te zitten in de lobby en wachten voor haar. Ik wachtte 50 minuten voordat iemand kwam mij te zien. Toen ze kwam, ze wist niet eens laat me praten, zoals de man zij bleef schreeuwen en zwaaien haar armen in me dismissively, zou ze niet eens laat me praten, dus ik was in tranen opnieuw als niemand was liet me spreken en ze waren allebei net te schreeuwen tegen mij. Ze uiteindelijk begrudgingly gaf me € 20 restitutie, en ik liet het hotel in een staat van tranen, opnieuw geen excuses voor hoe ik had behandeld. Het is echt jammer, want de kamer was mooi, maar als een jonge vrouw die alleen reist, ik heb nog nooit behandeld zoals onbeschoft personeel dat leek hun weg net om te intimideren me. Het volledig verpest mijn vakantie en ik heb elke dag van mijn reis huilen vanwege hoe slecht ik werd behandeldMeer

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel heeft ons verrast op een goede manier. Na een gemiddeld hotel in Florence, dit hotel is echt een geweldige plek om te verblijven. Het ontbijt is fantastisch, alles is zo vers en lekker! We vonden het geweldig! Personeel is cool en professioneel. Aan...iedereen aanraden!Meer

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 juli 2016

Mooi hotel in de buurt van de haven van Genua, de grote taxi kostte ons ongeveer 15-16 Euro denk ik. Het hotel is erg klein maar comfortabel is en de prijs is redelijk. Ik zal er weer boeken op mijn volgende cruise van Genua.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 14 februari 2016

De locatie is uitstekend en het personeel is behulpzaam. De kamers zijn vrij standaard maar acceptabel, evenals ontbijt is. De wifi is vrij betrouwbaar maar er zijn beperkingen op bepaalde locaties ( zoals Snoep vermorzelen). U betaalt een hoop voor wat je krijgt, maar dat...lijkt vrij typisch van Genua. Er is een lift en aan de achterkant zou de rustigste.Meer

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 5 oktober 2014

Ik boekte vier nachten in dit hotel via Hotel.com van eerste oktober 2914. Ik boekte een week voordat ik reisde. Enkele dagen na mijn een bericht van hotel.com in mijn kregen dat ze sorry dat ik mijn reservering geannuleerd hadden waren. Ik belde hotel.come te...zien wat al was dit over en ze zeiden dat het hotel accepteert geen Visa card en ik moest een andere kaart. Deze keer heb ik mijn creditcard gebruikt en ik te horen dat mijn reservering werd overgenomen is en ik kreeg een niks gehoord nummer. Ik reisde de volgende dag naar Genova en toen ik naar mijn hotel kreeg was ik te horen dat mijn tweede reservering was ook verworpen. Toen ik vragen waarom ze gezegd omdat ik had verzocht waren een kamer met uitzicht en balkon en als alle kamers met balkons alle genomen zodat ze mijn boeking annuleert besloten. Ze vertelden me dat ze konden alleen mij bieden ruimte voor de laatste twee dagen van mijn verblijf en ik moest een ander hotel vinden. Spreekster wordt door de lang verhaal kort ik twee andere hotels te vinden zijn erin geslaagd voor de eerste twee nachten. Dit hotel gaf me twee nachten, kamer met balkon die geen enkele stoelen op het balkon en ook de balkon voelde alsof het dak met muren allround en niet alle voelde goed en ook geen stoelen of iets dergelijks om er op te zitten. Ontbijt was schokkend en geen vrijheid van keuze en u moest toestemming om een beetje van melk in uw koffie of een kop koffie. De receptionisten ellendig . Ik zou niet in dit hotel verblijven. Drie sterren zijn te gul zou ik dit hotel one of misschien twee sterren geven. Tweepersoonsbed is van 2 eenpersoonsmatrassen krap samen met een dikke gordel die via uw terug de hele nacht gesnoeid. Mijn hele Genoa ervaring was vanwege deze slechte hotel vernietigd. Ook inbegrepen dit hotel mij meer dan wat ik betaalde voor een vier sterren hotel.Meer

Datum van verblijf: oktober 2014
Meer beoordelingen bekijken
Over
Hotelcategorie
Hotelvoorzieningen
HOTELVOORZIENINGEN
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Airconditioning
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Niet-roken hotel
Rolstoeltoegang
Stijl hotel
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Hotelcategorie
Stijl hotel
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
88
Prijsklasse
US$ 61 - US$ 114 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Della Posta Nuova Genoa
,
Della Posta Nuova Hotel Genoa
Locatie
Italië > Ligurië > Italiaanse Riviera > Genua
Hotelcategorie
Stijl hotel
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Kamertypes
Niet-roken kamers, Gezinskamers, Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Aantal kamers
88
Prijsklasse
US$ 61 - US$ 114 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
ook bekend als
Della Posta Nuova Genoa
,
Della Posta Nuova Hotel Genoa
Locatie
Italië > Ligurië > Italiaanse Riviera > Genua
Foto's
Reiziger (25)
Kamer en suite (8)
Dineren (1)
In de omgeving
Hotels in de buurtBekijk alle 92 hotels in de buurt
Hotel Bernheof
87 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Hotel Balbi
356 beoordelingen
op 0,07 km afstand
Hotel Agnello D'Oro
248 beoordelingen
op 0,08 km afstand
Comfort Hotel Europa Genova City Centre
332 beoordelingen
op 0,09 km afstand
Restaurants in de buurtBekijk alle 2.272 restaurants in de buurt
Trattoria dell'Acciughetta
1.240 beoordelingen
op 0,14 km afstand
Osteria Carabàs
555 beoordelingen
op 0,02 km afstand
Tralalero
731 beoordelingen
op 0,16 km afstand
i 2 Truogoli
448 beoordelingen
op 0,05 km afstand
Attracties in de buurtBekijk alle 559 attracties in de buurt
Dialogo nel Buio
707 beoordelingen
op 0,23 km afstand
Basilica della Santissima Annunziata del Vastato
432 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Museo di Palazzo Reale
974 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Galata Museo del Mare
2.845 beoordelingen
op 0,21 km afstand
Vragen & antwoorden
Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Hotel della Posta.
Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.
Verzenden
Richtlijnen voor postings
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding