Hotel Accademia
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Bologna is Hotel Accademia een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Hotel Accademia de ideale uitvalsbasis in Bologna.
De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een minibar, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Hotel Accademia biedt 24 uursreceptie, conciërge en bagageopslag aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Hotel Accademia gebruikmaken van ontbijt dat op locatie beschikbaar is. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van betaald openbaar parkeren bij gelegenheid.
Hotel Accademia ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Torre Prendiparte (0,3 km) en Quadrilatero (0,5 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Bologna verkennen.
In Bologna vind je genoeg Aziatische restaurants. Ga tijdens je bezoek naar populaire plekken, zoals Wasabi, Ristorante Giapponese Yoshi en Higashi, waar je kunt genieten van heerlijke gerechten.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een van de populaire kunstgalerieën, zoals Palazzo Albergati, Palazzo Belloni en La Tarlatana, te bezoeken.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Hotel Accademia zorgt ervoor dat je Bologna niet snel zult vergeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 309
- 363
- 160
- 44
- 15
- Filteren
- Nederlands
Laat je niet vangen door de mooie plaatjes op de website. Dit hotel komt niet in de buurt van wat er op hun website staat afgebeeld. Om dit ook te bewijzen heb ik zelf enkele foto's genomen en steek deze bij in mijn beoordeling.
Wij boekten de famille kamer, nummer 240. De lijst met problemen is eindeloos:
(1) barsten langsheen de muren en over het plafond, (2) een vloer die schuin afloopt en waar je, je met moeite kan recht houden, (3) super slechte bedden, (4) een airco die de kleine kamer niet gekoeld krijgt, (5) grauwe muren die dringend opnieuw moeten worden geschilderd en waar de verf van afbladderd, (6) badkamer de naam onwaardig: loszittende wc-bril, schimmel in de douche, roestende loodgieterij te zien in de douche, geen plaats om toilletzakken te plaatsen, uitzonderlijk warm, tegels die afbrokkelen en vies zijn, handdoeken die flinterdun zijn en eigenlijk niet gebruikt kunnen worden... Je zou uiteraard een andere kamer kunnen vragen, alleen is het zo, dat de kamer op zich niet het enige probleem vormde. Tijdens ons verblijf waren er renovatie werken bezig op beide verdiepingen (hotel heeft twee verdiepingen zonder lift). Schilders begonnen 's morgends met hun schilderactiviteiten, waarbij ze heel slordig te werk gingen. Dan verdwenen ze voor een hele tijd, hun materiaal achter latend om dan tegen de late namiddag nog wat verder te schilderen. her en der stonden potten met verf, borstels, stellingen, waar je als betalende klant om moest slalommen. De airco van dit hotel is zo verouderd dat het niet in staat is om het hotel koel te houden. Resutaat: tijdens ons verblijf hing er een weeë warme verfgeur. Uiteraard moet een hotel af en toe werken uitvoeren, maar deze werken verliepen zo chaotisch dat ik me afvraag of het management wel eens de tijd nam om eens te gaan kijken. Ik denk trouwens dat datzelfde management in geen jaren meer in de kamers is komen kijken. Het ontbijtbuffet was net als de kamer... alles is aanwezig maar wat een zootje en hoe vies! Ook hier de foto's op de website komen in het geheel niet overeen met de huidige toestand. Een vieze vuile toastmachine, roerei dat in een grote plas vocht, warm word gehouden, een fruitsla met, ik vermoed, vier stukken "vers" gesneden fruit, waar een tiental fruitvliegjes rond cirkelen of in vast zaten, een zestal stukken gerimpeld fruit dat er ons hele verblijf heeft blijven staan, drie fruitsappen die of heel goedkoop waren of met heel veel water waren aangelengd. Ook hier weer... een airco die het niet trekt, waardoor de hele ruimte warm en klef aandoet. Tot slot misschien nog iets vertellen over de zogenaamde parking. Dit is een echte grap. De parking is een binnenplaats, die je via een heel smalle doorgang bereikt en waar eigenlijk slechts drie of vier wagens kunnen staan. Naast het feit dat er heel veel rommel wordt opgestapeld in deze binnenplaats, zijn er ook meer dan vier wagens die moeten gestationeerd worden. Vandaar dat wagens achter elkaar worden gezet of tegen elkaar, zodat hotelgasten elkaars wagen klem zetten. De oplossing van het management is om de autosleutel af te geven zodat bij een probleem de receptioniste de wagens kan verzetten. Uiteraard op eigen risico! Kortom dit hotel behoort tot de slechtste hotels waar ik ooit verbleef en het verwonderd mij dan ook niet dat men mij, bij het uitchecken niet vroeg hoe mijn verblijf was geweest. Men weet gewoon zelf dat dit hotel wordt mismeesterd en het enige wat men wil doen is zo snel mogelijk de betaling afronden. De eerste nacht hebben we bekeken of we naar een ander hotel konden gaan, maar volgens contract moesten we het hele bedrag van ons verblijf wel betalen. We hebben dan ook besloten om door de zure appel te bijten en zijn gebleven. Ik raad andere mensen wel aan om twee keer na te denken.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding