Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

4 Viale Masini Hotel Design

Viale A. Masini, 4, 40126 Bologna, Italië
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
4 Viale Masini Hotel Design
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

691 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 106
  • 301
  • 166
  • 72
  • 46
Bekijk beoordelingen van
51
253
58
202
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    3,5 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    3,5 van 5 sterren
  • Waarde
    4 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Amersfoort, Nederland
Niveau bijdrager
4 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 16 september 2015

Mooie schone kamers met een zeer goede douche. Ontbijt niet echt uitgebreid maar is in Italie altijd minder. Kies een kamer aan de achterkant ivm geluid. Gratis wifi is erg goed. Ligging is goed binnen 5 minuten op de belangrijkste winkelstraat en erg dicht bij het treinstation.

  • Verbleef September 2015, bezocht met een partner
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Johan Willem M
1 beoordeling
1 van 5 sterren Beoordeeld op 22 augustus 2015 via mobiele applicatie

Design???,trekt ip niets,ontbijt??? Niets vers,al uit automaten,ze spreken met moeite Engels,douche valt bijna uit elkaar,de stopcontacten werken met moeite,tis een schande dat dit 4 sterren heeft een jeugd herberg is beter tis geen 1 ster waard!

Nuttig?
Bedank Maxim B

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Bologna

4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4 van 5 sterren
Prijzen weergeven
4,5 van 5 sterren
Prijzen weergeven
Sittard-Geleen
2 beoordelingen
1 van 5 sterren Beoordeeld op 24 mei 2011

Wat een puinhoop. Als je het hotel binnenloopt, komt je de muziek tegemoet. Het personeel was niet bepaald vriendelijk, hadden het erg druk met kletsen en het inchecken van nieuwe gasten stond duidelijk niet op de eerste plaats. De kamer zag er niet slecht uit, badkamer zag er zelfs heel mooi uit, maar mooi is dus absoluut niet praktisch. Tussen de zeer design douchewand en de rand van het bad zat een opening van zo’n 2 cm. De rand tussen de muur en het bad was niet afgekit, het uiteindelijke resultaat van even douchen was een gigantisch waterballet. Het ontbijt mag de naam niet dragen. Wat kleine muffins, brood waar je je tanden op brak, kaas en vlees werd slecht bijgevuld, yoghurt uit een machine zonder duidelijke gebruiksaanwijzing. Het schoot niet echt op. Wel veel fruit, verse ananas, aardbeien en (soms) kleine perziken. We hadden gevraagd voor een plek in de bijbehorende garage – die dus niet bij het hotel hoort, maar waar je een plek kunt reserveren – en daar werden we dan naartoe gestuurd. Je kunt hier parkeren voor 15 Euro ipv 25. Wat ze je in het hotel niet vertellen is dat je het kaartje van de garage moet laten afstempelen door iemand van de receptie. Wij moesten dus het volle pond betalen! Het hotel vertelde dat de garage ons had moeten vertellen dat we een stempel nodig hadden, de garage vertelde ons dat het hotel dit had moeten doen. Slechts een mannetje inde garage sprak gebrekkig Engels, en hoe moeten zij weten waar we slapen? Het heeft veel voeten in de aarde gehad voor wij ons geld terug kregen. Al met al geen hotel wat ik vrienden en bekenden aanbeveel.

  • Verbleef Mei 2011, bezocht met vrienden
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Monique121
London, UK
Niveau bijdrager
25 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 44 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 14 mei 2010
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Mijn man en ik brachten hier een nacht door tijdens de vier dagen van onze huwelijksreis en het was niet slecht, maar we vonden dat het niet echt aan de verwachtingen voldeed. Ze doen veel moeite om supertrendy te zijn, maar de kamers voelden een beetje aan als hutten op een cruiseschip. Kamers waren klein en minimalistisch. Er waren geen koffie- en theefaciliteiten. Onze kamer was zo warm als een oven, dus we sliepen met het raam open wat zeer lawaaierig was aangezien het hotel uitkijkt op het drukke busstation dat 24 uur per dag open is. Ontbijt was goed. Receptiepersoneel was een beetje koel. Ontbijtzaal heeft een computer en printer die je gratis kunt gebruiken, wat handig was. Bologna zelf is fantastisch!

  • Verbleef Mei 2011, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Nina N
Oslo
Niveau bijdrager
34 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 24 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 26 juli 2009
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

Ik boekte een junior suite in het begin van mei voor het einde van juli. Twee dagen voor aankomst kreeg ik een bevestigingsbrief, waarin mijn partner en ik verwelkomd worden, dus dacht ik dat alles goed was. Toen we echter aankwamen, duurde het een tijdje voordat ze onze boeking konden vinden en waren er geen junior suites meer over, dus kregen we een tweepersoonskamer. Het personeel was niet erg vriendelijk of servicegericht. De kamer was echter OK, behalve voor de koelkast die niet werkte en de badkamervloer die nat werd wanneer we de douche gebruikten. Mijn partner en ik hadden ook een e-mail aan het hotel gestuurd de dag vóór aankomst om bloemen en een fles prosecco in de kamer te bestellen, omdat het mijn verjaardag was. Natuurlijk was er niets en hebben we nooit een antwoord op de e-mail gekregen. Pas op de tweede dag van ons verblijf, nadat ik een e-mail naar het hotel had verstuurd (vanuit de hotelkamer) kreeg ik een verontschuldiging van de dame bij de receptie en we kregen te horen dat we een gratis drankje in de bar kregen (we hadden een geweldige Bellini!). Ik zag ook dat andere gasten hetzelfde probleem als ons hadden, er lijkt dus een probleem met het boekingssysteem te zijn en het personeel lost het op een niet elegante manier op. Het wellness-centrum werkte ook niet, dus was het gesloten. Net als het restaurant overigens. De locatie is niet geweldig (drukke weg en niet in de mooiste streek), dus volgende keer zullen wij ergens anders gaan.

  • Verbleef Mei 2011, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 1 van 5 sterren Kamers
    • 1 van 5 sterren Hygiëne
    • 1 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
1 Bedank businessandpleasure

205 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (195)
Bekeken
Kamer/suite (61)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (4)
Bekeken
Badkamer (39)
Bekeken
Hotel & terrein (13)
Bekeken
Dineren (10)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (1)
Bekeken
Zwembad/strand (1)
Bekeken
Overige (66)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (10)
Bekeken
Hotel & terrein (3)
Bekeken
Dineren (3)
Bekeken
Badkamer (1)
Bekeken
Kamer/suite (3)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Bologna bekeken
Mercure Bologna Centro
nr. 56 van 104 in Bologna
3.5 van 5 sterren 1.413 beoordelingen
Aemilia Hotel
nr. 3 van 104 in Bologna
4.5 van 5 sterren 1.762 beoordelingen
Starhotels Excelsior
nr. 22 van 104 in Bologna
4.0 van 5 sterren 1.160 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
UNA Hotel Bologna
nr. 33 van 104 in Bologna
4.0 van 5 sterren 651 beoordelingen
I Portici Hotel
nr. 20 van 104 in Bologna
4.0 van 5 sterren 957 beoordelingen
San Donato
Hotel Cosmopolitan Bologna
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf