Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Valadier

Nr. 284 van 1.271 hotels in Rome
Certificaat van uitmuntendheid
Via della Fontanella 15, 00187 Rome, Italië
Hotelvoorzieningen
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Professionele foto's
Hotel Valadier
Hotel Valadier
Panorama’s (17)
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

757 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 280
  • 273
  • 109
  • 51
  • 44
Bekijk beoordelingen van
151
276
31
106
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    3,5 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4,5 van 5 sterren
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Grieks
  • Eerst Hebreeuws
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
4 van 5 sterren Beoordeeld op 4 november 2015 via mobiele applicatie

Vanuit dit hotel hebben wij met ons gezin een 4 daags bezoek gebracht aan Rome. Het is een luxueus hotel dat wat van zijn pluimen aan het verliezen is. Onze kamer was een beetje gedateerd, enkele zaken zoals losliggende tegels in de kamer, te weinig stopcontacten en te weinig opbergruimte vonden wij storend, zeker in deze prijsklasse. Daarentegen merkten we dat er toch word geïnvesteerd. Zoals het sanitair op de publieke plaatsen als zeker het dakterras waar het ontbijt plaats vind zijn plaatsen die de tijd vooruit zijn. Een ontbijtruimte met een cabriodak! Meer 

Nuttig?
Bedank Snomijs
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
3 van 5 sterren Beoordeeld op 5 mei 2015

Ik heb een heel vervelende nasmaak bij dit hotel. Nadat ik bij vertrek keurig mijn toeristenbelasting heb afgerekend, wordt twee weken later alsnog 30 euro toeristenbelasting van mijn creditcard afgeschreven. Reden: bij vertrek heeft de receptionist 'per ongeluk' de verkeerde kamer genoteerd op de afrekening. Ondanks diverse verzoeken dit te corrigeren krijg ik nul op rekest. Ik krijg hier sterk het gevoel dat ze dit vaker doen om op die manier meerdere keren de toeristenbelasting te incasseren. Daarnaast zijn de kamers erg klein, liggen ze aan een lawaaierige straat en zetten ze de airco niet aan in het voorjaar, ook al was het ruim 20 graden en bloedheet in de kamer.

  • Verbleef Maart 2015, bezocht met vrienden
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank FIP123456
Londerzeel, Brabant, Belgium
Niveau bijdrager
19 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 22 januari 2014

Het is al wel een twee jaar geleden dat we dit hotel hebben bezocht ! Prachtig hotel met de nodige stijl en klasse...Aan de buitenkant lijkt het iets heel normaals , maar eenmaal je binnen komt zie je een echt mooi en aangenaam luxe hotel ! De kamers zijn niet echt groot , maar prachtig ingericht ! De topper van dit hotel is het dakrestaurant...zeer aangenaam om daar eens lekker te gaan eten...prachtig uitzicht over de stad Rome en een bediening om U tegen te zeggen ! Redelijk prijzig , maar dat is normaal in deze stad ! Laat je aangenaam verrassen in dit prachtige hotel dat trouwens in één van de grootste winkelstraten ligt van Rome...genieten maar !

  • Verbleef Augustus 2013, bezocht met familie
    • 4 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Jan839
GroupeValadier, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Valadier, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Thank you for your nice review. We are glad to hear from you that you appreciated the classical... Meer 

Amsterdam
Niveau bijdrager
3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 22 september 2009

Het viel ons weer op dat een vakantie in een europese stad geen goedkope vakantie zou gaan worden. Maar goed, even door de zure appel gezien de kosten per nacht voor dit hotel. Goed, de website en de nieuwe kamers gaven ons een goed gevoel en de lokatie telde zeker een rol in onze beslissing. De eerste ochtend bleek onze douche niet warm te worden en het die dag ook niet meer zou gaan halen. Dus van kamer wisselen. Goed, kan gebeuren. De service was daarom trant goed. Binnen een uur hadden we een nieuwe kamer, inmiddels ontbeten en zaten we qua positie in het pand beter dan de vorige kamer. Meer licht en een leuker uitzicht. Het betrof hier de Bamboo kamer welke inmiddels op de website staan. Modern met een tikkeltje dubieuze kleuren combinaties. Waarschijnlijk konden ze deze materialen voor weinig inkopen en was het toch ook weer niet te bont. Het ontbijt is goed. Niet exceptioneel maar gewoon goed en voldoende. Wel in een eveneens dubieuze interieur. Geen daglicht te bespeuren terwijl ze inmiddels een trendy dakrestaurant hebben waar je, als je daar kunt ontbijten, je hart kan ophalen aan het geweldige uitzicht tijdens je ontbijtje. Helaas hebben ze die link nog niet kunnen bedenken en eet je dus in een gedateerd restaurant waar je niet eens met je oma zou willen eten. Gemiste kans dus. Personeel is erg snel en wind ook geen doekjes om de oplopende typerende italiaanse emoties. Een en al theater dus. Geweldig! Waar we ons absoluut mateloos aan geïrriteerd hebben is de luidruchtigheid in dit hotel. De buitenramen zijn er dusdanig slecht in geplaatst dat het geluid van de straat niet minder wordt wanneer je de ramen sluit. Althans niet op de 5e verdieping. Gezien het feit dat romeinen nogal conversaties hebben waar alles in de strijd gegooid wordt, was dit dagelijks in onze kamer 'live' te ervaren. Daarbij komt ook nog eens dat het trendy restaurant HI-RES zich op het dak bevindt en dit is de 6e etage. Je voelt hem al, boven onze kamer(s) van de 5e. Het is een druk bezochte tent dus zit je vanaf 2000 u tot ruim 0300 in de herrie. Het is niet zo zeer de verbale herrie, maar het meubilair waar constant me wordt gesleept. Het schuiven van dit meubilair gaat door merg en been en als je daar doorheen kunt slapen kom je van goede huizen. De zaterdagavond was de topper en we hebben toen ook om omstreeks 0200 gebeld met de receptie. Een kleine 5 min later was het dan ook stil. Waarschijnlijk hebben ze iedereen die ook maar neigde een tafel te verplaatsen, het restaurant uit geknuppeld. We hebben het de volgende ochtend wederom gemeld bij de receptie en dat ze hier echt iets aan moeten doen omdat dit echt niet kan. Helaas hebben ze ons niets aangeboden om het gedane leed enigszins te verzachten. Het had niet veel hoeven zijn, maar een klein gebaar zou wel op zijn plaats zijn geweest. Kortom, de prijs kwaliteit verhouding ligt niet op een lijn. Na ons inziens is het een te duur hotel en is de 4-sterren wat overdreven. Goed, daar schijnen ze in Italië wel vaker naast te zitten. Ik zou het niet snel iemand aanbevelen, al is het wel dat ik niet snel een alternatief heb. De locatie is strategisch super. Alle grote bezienswaardigheden op loopafstand. We hebben die week alles te voet bezocht terwijl lopen niet echt mijn ding is. Ik hoop dat je hier iets mee kunt en eventueel de uitdaging aangaat dit hotel te boeken. Als je het doet, bespreek dan van te voren even deze punten en neem desnoods een kamer op de 4e. Deze zit namelijk ver van alles wat zich binnen afspeelt en eventueel geluidsoverlast zou kunnen veroorzaken.

  • Verbleef September 2009, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 4 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Tenvox

556 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (129)
Bekeken
Badkamer (10)
Bekeken
Kamer/suite (23)
Bekeken
Dineren (25)
Bekeken
Hotel & terrein (18)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (4)
Bekeken
Overige (49)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (412)
Bekeken
Voorzieningen (54)
Bekeken
Deluxe-kamer (39)
Bekeken
Junior-suite (46)
Bekeken
Restaurants en bars (87)
Bekeken
Standard-kamer (39)
Bekeken
Suite (56)
Bekeken
Superior-kamer (42)
Bekeken
Het hotel (49)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (15)
Bekeken
Hotel & terrein (4)
Bekeken
Dineren (4)
Bekeken
Kamer/suite (2)
Bekeken
Overige (5)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Rome bekeken
Esquilino
Artemide Hotel
Artemide Hotel
nr. 5 van 1.271 in Rome
4.5 van 5 sterren 5.053 beoordelingen
Campo Marzio
Hotel Mozart
Hotel Mozart
nr. 172 van 1.271 in Rome
4.5 van 5 sterren 1.217 beoordelingen
Campo Marzio
Residenza di Ripetta
Residenza di Ripetta
nr. 292 van 1.271 in Rome
4.0 van 5 sterren 496 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Navona / Pantheon / Campo de’ Fiori
Boutique Hotel Campo de Fiori
Campo Marzio
Piranesi Palazzo Nainer Hotel
Parioli
River Palace Hotel
River Palace Hotel
nr. 54 van 1.271 in Rome
4.5 van 5 sterren 1.859 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf