Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Nuevo Boston

Hotelwebsite bezoeken
Reiziger (599)
360
Panorama’s (10)
Kamer en suite (407)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Restaurant
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Meertalig personeel
Ontbijt beschikbaar
Openbare wifi
Rolstoeltoegang
Rookvrij hotel
Shuttlebusservice
Stomerij
Vergaderruimtes
Vervoer van/naar luchthaven
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Koelkast in kamer
Minibar
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Kamers voor rokers beschikbaar
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Gezinnen
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen & Mededelingen:Gratis kamer-upgrade

Locatie

Volledige weergave
49Aanbevolen auto mee te nemen
Cijfer: 49 van 100
55restaurantsbinnen 1 km
4attractiesbinnen 1 km
2.664beoordelingen
946foto's
78vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.256
  • 1.020
  • 221
  • 84
  • 83
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Voor zakelijke bijeenkomst het dichtsbijzijnde hotel geboekt. Shuttle van luchthaven naar hotel was gratis, maar moest erg lang wachten. Vriendelijk ontvangst en redelijke kamer. Diner was goede prijs-kwaliteitverhouding. Door hard matras slecht geslapen. Ontbijt niet bijzonder
Meer lezen
Antwoord van Roberto S, Director de Recepción bij Hotel Nuevo Boston
Gereageerd op 17 nov. 2018
Beste Eric, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te laten weten. We zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze kwaliteitssystemen te verbeteren en verwelkomen suggesties van onze klanten over hoe dit te doen om u zich thuis te laten voelen. We zullen onze medewerkers op de hoogte stellen van uw positieve feedback. We zullen je zien tijdens je volgende reis. Als u nog andere problemen hebt, aarzel dan niet om ons op elk gewenst moment te contacteren. Vriendelijke groeten Roberto Sobrino Jefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston **** Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid Tlf: 917481613 • Fax: 917481606 jrecepcion@hotelnuevoboston.com
Meer lezen
Favoriet van het hotel
Goed ontbijt, mooie rustige kamers. Een beetje ver van hert centrum maar na een goede uitleg vlot met bus en metro in volle centrum. Zwembad maar open volgens stadstoelating vanaf 1 juni. Het was zeer aangenaam om 's avonds na een volle dag in het centrum terug "thuis" te komen
Meer lezen
Antwoord van Roberto S, Director de Recepción bij Hotel Nuevo Boston
Gereageerd op 27 aug. 2018
Geachte Jean -Pierre, Hartelijk dank voor uw tijd, die ons altijd helpt verbeteren. We blijven werken om u zich thuis te laten voelen. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en die van alle mensen die u hebben vergezeld. Binnen de mogelijkheden die het verkeer ons biedt, proberen we onze klanten een persoonlijke, comfortabele en hoogwaardige service te bieden, zowel op de luchthaven 24 uur per dag, als in het centrum van Madrid (we zijn ons ervan bewust dat de locatie waarin we ons bevinden niet het meest comfortabel is voor ken het centrum van de stad) Ook bedankt voor de positieve beoordeling van ons restaurant en uw personeel, we zullen uw felicitaties sturen. Voor vragen of reserveringen die u nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Roberto Sobrino Jefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston **** Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid Tlf: 917481613 • Fax: 917481606 jrecepcion@hotelnuevoboston.com
Meer lezen
Aangenaam en rustig zakenhotel. De kamers zijn proper en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer goed en uitgebreid ontbijt. Het enige minpuntje: de bedden zijn stilaan aan vervanging toe.
Meer lezen
Antwoord van Roberto S, Director de Recepción bij Hotel Nuevo Boston
Gereageerd op 29 okt. 2018
Geachte KJDPT, Hartelijk dank voor uw tijd, die ons altijd helpt verbeteren. We blijven werken om u zich thuis te laten voelen. We zullen uw felicitaties sturen naar onze medewerkers. Voor vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Roberto Sobrino Jefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston **** Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid Tlf: 917481613 • Fax: 917481606 jrecepcion@hotelnuevoboston.com
Meer lezen
Schoon, gunstige prijzen, super vriendelijke personeelsleden en eer service gericht, standaard (buffet) maar kwalitatief goed ontbijt. Een aanrader en ik kom zeker weer terug. En ja voor de rokers onder ons, ze hebben rook kamers
Meer lezen
Antwoord van Roberto S, Director de Recepción bij Hotel Nuevo Boston
Gereageerd op 6 feb. 2018
Geachte Alberto, Hartelijk dank voor uw tijd, die ons altijd helpt verbeteren. We blijven werken om u zich thuis te laten voelen. Wij informeren u dat het hotel kamers voor rokers heeft, maar wij informeren u dat ze beetje bij beetje zullen verdwijnen. Voor vragen, aarzel niet om contact met ons op te nemen. Roberto Sobrino Jefe de Recepción / Rooms Division Manager  Hotel Nuevo Boston **** Avda. Aragón 332 · 28022 Madrid Tlf: 917481613 · Fax: 917481606 jrecepcion@hotelnuevoboston.com 
Meer lezen
Prima hotel metalen faciliteiten die je je maar kunt wensen. Ruime keurige kamers, voldoende amenities, koffie en thee faciliteit. Uitnemend ontbijt. Gratis shuttle van en naar het vliegveld. Een weinig frequente shuttle maakt de lastige bereikbaarheid van het centrum ten dele
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Nuevo Boston
The Superior Room at the Hotel Nuevo Boston
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Nuevo Boston
The Superior Room (Alternative Layout) at the Hotel Nuevo Boston
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorHotel Nuevo Boston
The Junior Suite at the Hotel Nuevo Boston
Foto ingezonden door managementHotel Nuevo Boston
HABITACION DOBLE CAMA KING
Foto ingezonden door managementHotel Nuevo Boston
En nuestras habitaciones Premium, podrá disfrutar de un café Dolce Gusto recién hecho.
VorigeVolgende
12345681
Nuestro vuelo llega a las 23:00 h. Me pregunto si a esta hora aún está disponible el servicio de transfer.
Buenos días, Muchas gracias por elegir el Hotel Nuevo Boston **** A continuación le informamos de los horarios de nuestro traslado gratuito las 24h del día; - Desde el hotel al aeropuerto, cada hora en punto, debe realizar la reserva en recepción la noche anterior a su salida. - Desde el aeropuerto al hotel no podemos reservar por anticipado. Una vez que tenga el equipaje es imprescindible que nos llame por teléfono al hotel (+34 91 748 16 13) . En ese momento le informaremos del lugar de recogida, que depende de la terminal en la que se encuentre, y del tiempo estimado para la recogida. El servicio se presta todos los días con esta frecuencia, a excepción del 24 y 31 de diciembre, y 05 de enero, cuyo horario será interrumpido desde las 21h hasta las 07h del día siguiente. No dude en ponerse en contacto con nosotros para cualquier duda o consulta.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Hola buenas noches, Les informamos que durante el próximo mes de Agosto 2019 solo habrá servicio al centro de Madrid los fines de semana Un saludo
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Buenos días, Muchas gracias por elegir el Hotel Nuevo Boston **** A continuación le informamos de los horarios de nuestro traslado gratuito las 24h del día; - Desde el hotel al aeropuerto, cada hora en punto, debe realizar la reserva en recepción la noche anterior a su salida. - Desde el aeropuerto al hotel no podemos reservar por anticipado. Una vez que tenga el equipaje es imprescindible que nos llame por teléfono al hotel (+34 91 748 16 13) . En ese momento le informaremos del lugar de recogida, que depende de la terminal en la que se encuentre, y del tiempo estimado para la recogida. El servicio se presta todos los días con esta frecuencia, a excepción del 24 y 31 de diciembre, y 05 de enero, cuyo horario será interrumpido desde las 21h hasta las 07h del día siguiente. No dude en ponerse en contacto con nosotros para cualquier duda o consulta. Un saludo y gracias!
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Cuál es el horario del desayuno?
Hola buenos días, El hotel dispone de un servicio de desayuno Buffet diario de 14€/ persona en los siguientes horarios: - de lunes a viernes de 07 am a 10:30 am - Sábados, domingos y festivos, de 07 am a 11:30 am Fuera de ese horario, si existiese la necesidad de salir antes de las 07 am, el hotel dispone de un servicio de desayuno para esos madrigadores: - 2€ el café - 4€ el café con bollería envasada - 6€ el café con bollería envasada y zumo indivicual Un saludo
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Can someone tell me where l wold pick up he shuttle bus from at the airport, I am sure we arrive at T1
When you come out of the airport call the hotel and they send a shuttle bus for you, name of hotel will be on the side of the bus, its a really great service.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345616
PRIJSKLASSE
US$ 69 - US$ 493 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
husa nuevo boston madridhusa nuevo boston hotel
LOCATIE
SpanjeGemeenschap van MadridMadridRejasSan Blas - Canillejas
AANTAL KAMERS
162
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding