Central Normandie Hotel
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een accommodatie in Sitges? Dan kun je terecht bij Central Normandie Hotel, een budgetvriendelijk hotel waarmee Sitges aan je voeten ligt.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten airconditioning. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Central Normandie Hotel toegang tot roomservice. Central Normandie Hotel biedt ook een lounge, waardoor je reis naar Sitges nog leuker wordt.
Central Normandie Hotel ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van Sitges, zoals Monumento a Bacardi (0,3 km) en Monumento a Santiago Rusinol (0,3 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Reizigers die van garnalen houden, zijn bij Restaurant PIC NIC, El Trull of Can Laury Peix aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een visrestaurant gaan, zoals Vivero Beach Club Restaurant, Fragata of Restaurant PIC NIC.
Als je Sitges wilt verkennen, is een van de architectonische bezienswaardigheden, zoals Raco de la Calma en Santuari del Vinyet Sitges, misschien iets voor jou.
Central Normandie Hotel is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Sitges te ontdekken.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 5
- 7
- 7
- 3
- 11
- Filteren
- Nederlands
Wij hebben geweigerd dit te accepteren en eiste dat we ofwel een kamer met airconditioning of de reservering te annuleren en een andere plek vinden. De manager kwam langs en raakten betrokken verschansen om een beetje, hij was zo op oorlogspad en hij eiste dat we extra betalen en zou zelfs niet accepteren dat boeken. com de reservering te annuleren. Dit ging één voor bijna 90 minuten en we waren moe van het reizen en dus moesten we accepteren de toeslag van € 150 voor een kamer met airconditioning.
Zelfs dan met de toeslag , de nieuwe kamer was gewoon simpel en was heel slecht ingericht en leek alsof het nooit veranderd in 30 jaar. Het was echt afschuwelijke ervaring in de omgang met de manager in het proberen op te lossen het probleem met het ontbreken van airconditioning dat zette een domper op onze vakantie voor die week. Ik ben bang om te denken hoeveel andere reizigers te maken had met hetzelfde probleem als wij.
Ontbijt was ok; het gebruikelijke brood, fruit, kaas en ham met een croissant indien nodig. De jonge vrouw die op plicht was zeer behulpzaam en maakte zelfs een aanvaardbare kopje koffie. Al met al niet een slechte ervaring en een goede prijs voor een hotel in Sitges gedurende hoogseizoen.
Niets met Travel Republiek ooit boeken.
U hoeft slechts de web voor veel verhalen zeer vergelijkbaar met ons en ik zou niet willen dat iemand anders te hebben om te ervaren wat we deden. In januari 2012, ikzelf en 3 andere groepen ( en alleenstaanden) boekten 4 kamers in het Galeon Hotel, een hotel in Sitges we hadden verbleven in eerder en vonden. We betaalden de aanbetaling en betaalden het volledige saldo in maart 2012 . Vier dagen voordat we waren te wijten aan aankomt in Sitges laat in juni, we kregen een e-mail van Travel Republiek zeggen het hotel overboekt was en dat ze hadden boekte ons in een ander hotel en dat was het 4 sterren. We hadden allemaal voor twee weken met een van de komende weken tijdens Sitges Gay Pride week geboekt. We belden het Hotel Galeon en ze hadden geen record enkele van onze boeking. Het hotel Travel Republiek ons naar omgeboekt hadden was recht aan het andere eind van het strand. Een goede 30 minuten lopen van het stadscentrum en het had vrij slechte beoordelingen op Trip Advisor. En de prijzen per nacht waren minder dan wat we al hadden betaald. Er was geen enkele manier om in een hotel zo ver weg van het centrum om te verblijven gingen dus we als plaatsvervanger accommodaties op zoek gingen.
Central Normandie Hotel was het enige hotel beschikbaar dat kan eigenlijk ons allemaal voor de hele twee weken duren. Vier kamers x twee weken in het hoogseizoen met twee dagen kennisgeving! Waarschijnlijk moeten afgaan sommige alarmbel ( dat is gebeurd) maar we hadden geen andere keus.
Voordat ik op het sprookje van Central Normandie te vertellen gaan, kan ik nogmaals aan alle niet reserveer met Travel Republiek hoe goed de aanbieding lijkt. Central Normandie is een 1 -sterren accommodatie en belandde zadelt ons 200 euro meer dan wat het zou hebben kostte ons verblijven in het Galeon ( 3 sterren) met een zeer uitgebreid ontbijt en een zwembad. Er is genoeg goede recensies van de Galeon dat ik niets over te zeggen dat niet nodig hebben. Travel republiek beloofd varkensboeren het verschil maar ik heb geen cent of hadden gezien geen mededeling van hen sinds. Ze deden restitutie onze oorspronkelijke geld volledig, maar voor sommige van onze vrienden, onderhouden sommige reserveringskosten dus ze niet al hun geld terug kregen.
GEWOON NIET GEBRUIK TRAVEL REPUBLIEK ooit. U bent gewaarschuwd.
Dus, na boeking in en het vinden van het hotel, Jorge, de hotel manager, had ons allemaal op dezelfde verdieping dus we eigenlijk het woord voor onszelf hadden, wat geweldig was. Dit was op de 4e verdieping en al onze kamers hadden grote balkons. Ze zijn zogenaamd de betere kamers dus als je hier moet verblijven, ik zou dit reizen aanraden. Gewoon een paar trappen naar het liftgedeelte dan een lift naar de top.
De kamers zijn niet groot maar ze toereikend zijn. Het meubilair is zeer gedateerd en het bed is zeer stevig maar we sliepen OK. We hadden een kamer aan de achterkant van de hoofdstraat die nogal een groot balkon met twee stoelen en een tafel en twee ligbedden hadden. De ligbedden waren 2 onbezorde dagen maar de stoelen en een tafel ancient en zware. Het balkon kijkt naar de kenmerken achter, waarvan één, direct achter, lijkt te verlaten en nu wordt bewoond door duiven. Het is niet precies pittoresk maar het balkon krijgt mooie ochtendzon en is beschaduwd in de namiddag wat houdt de kamers een beetje koeler. Ook, omdat deze kamers de 'beter' aard zijn, hadden ze allemaal airconditioning, die essentieel in eind juni, begin juli was.
Terug naar de kamers, is er een bureau met vier kleine commode, een stoel, een tweepersoonsbed, twee halogenen kasten met één kleine ladekast en een kledingkast met ophangruimte en twee planken. Er was een duidelijk gebrek aan laden moesten uitpakken naar zodat we de meeste van onze kleren in de kledingkast planken zwichten hadden. We waren op reis voor vijf weken uit Australië dus we veel van onze kleren in onze tassen, wat niet echt handig was vertrokken. Ik heb liever veel kamer naar behoren uitpakken.
In de kast een veilig is. Net als elke hotel veilig rond de wereld met een combinatieslot Vul je aan de voorzijde. Maar het was afgesloten gesloten. Toen we vroegen of het kon worden geopend, zei Jorge hij zou komen met de sleutel moeten openen en laten we voer de combinatie. Hij kon het niet nu als dat hij bezig was, maar we konden het niet in de ochtend. Ik vroeg waarom hij niet gewoon laten ze geopend zoals iedereen weet hoe deze kluisjes te gebruiken en hij zei mensen afgesloten hen gesloten toen ze vertrokken. En ik heb gezegd maar je hebt een sleutel toch en als je ze gewoon aan het eind van het verblijf heropenen dan kan de volgende gast gebruiken. Hij ging weer uitvoerig over hoe ze zitten afgesloten en hij zou komen en geopend. Op het einde hebben we geen moeite met het veilige als niet alleen heeft het al veel te veel gedoe lijken maar kregen we het gevoel dat we zouden ook bijbetalen. Niet zeker of dit klopt maar wees niet verbaasd zijn als er is. Een ander ding om op te merken is dat er geen koelkast of enige vorm in de kamer. Dit was misschien wel de meest vervelende ding over de kamer.
Onze badkamer was ok. Zeker niet flash maar het iets gedaan worden in de afgelopen twee jaar - gewoon niet erg goed was geweest. Sommige van de armaturen en sanitair waren verroest en er was geen plat in ofwel de badkamer of de douche. Er is een aparte douche, geen bad, hoewel het mij prima uitkomt. Waterdruk was OK maar de temperatuur was soms MIA. Lijkt wanneer iedereen wil een tegelijkertijd douche, er is niet genoeg warm water te reizen. Was niet veel problemen als u lang genoeg gewacht. De douche was een beetje een stap en de deuren niet echt groot dus het een beetje een gedoe in en uit de douche geraken was, vooral als je mobiliteit een beetje beperkt is, als het mijne is. knieën goed zijn, zou het niet een probleem. Sommige voorzieningen zijn aanwezig. Ik denk dat er was een kleine bar van zeep en enige shampoo. Schoonmaak was een beetje wisselvallig. Er was een eerlijke beetje zwarte schimmel in de douche en rond kranen die bleekwater zou van verlost zijn vrij snel. Toilet en wastafel schoongemaakt was ok hoewel.
Het ontbijt loopt tot 23 :00 en is vrij eenvoudig. Het is zeker niet de Galeon. Er zijn croissants en witte toast beschikbaar en dat is het. De zaterdag ochtend van de Gay Pride weekend wanneer het hotel vol was, was er een ander type van gebak beschikbaar. Woo hoo! Ze hebben een espresso machine en zullen doen koffie en thee. Ze zijn niet echt goed met koffie dus zou ik tot de koffie stok tenzij je hen precies vertellen hoe de thee te maken. De koffie is nogal verbitterd en over gewonnen en te sterk, maar het zal je wakker. Er is ook orange en ananas sap beschikbaar. Als u ontbijt miss of willen aanpassen, is er een cafe sluiten door dat zeer goede koffie en een veel grotere reeks eten. Sla vanaf het hotel, linksaf bij de kruising en het net op het recht's. Betekent ook pizza's en veel gebak maar ze zullen een goed doen roll/broodje ook. Allemaal erg vers en goedkoop. Er is een airconditioning gedeelte boven en vragen voor het menu als er veel meer op het is dan wat het graag ziet er verkrijgbaar bij de balie is.
Nu niet krijgen me niet verkeerd, u zult niet sterven als u in dit hotel verblijf, maar het is een 1 sterren hotel en het is zelfs dat niet goedkoop. Het beste punten zijn dat het heel goed gelegen en de mensen die er werken zijn erg vriendelijk. Soms te vriendelijk maar niet op Jorge de verkeerde kant. We hadden een aantal avonturen terwijl u hier verblijft en ze vertellen nodig te voltooien het verhaal.
Een paar dagen na aankomst besloten we om gastheer een soiree op ons terras. Ging winkelen ( de supermarkt is dichtbij) en kwam terug met onze drankjes en nibblies. Toen we de deuren geopend en stapten uit op het terras, vonden we een dode Pigeon op het balkon. Deze dingen gebeuren en wij begrijpen dat, vooral met een Pigeon kolonie recht tegenover de weg. Maar de manier was het behandeld aangeleverd. Mijn vriendin gingen beneden vertellen Jorge en hij heeft haar verteld dat hij te druk was en kon niet helpen. Ze zei dat we hadden 10 mensen die in 30 minuten en er was een dode Pigeon waar we precies over eten en drankjes. Hij zei dat hij de enige persoon aan de balie was en dat hij kon niet moest vertrekken. Dus vroegen ze als hij kon haar geven schoon te maken. Hij vond een dweil en emmer en een plastic zak. Toen ze weer door haarzelf dat vervoeren, ik kon het niet geloven kwam! We hadden niet echt veel keuze hebben zodat zij zojuist schoongemaakt, stuck in de zak en nam het terug beneden. Geen idee wat hij met het hadden, maar ik was niet blij mee.
Over het algemeen de kamer is tot een aanvaardbare norm schoongemaakt maar toen we voor het eerst in de kamer kwamen, was er een grote dode Mosquito dat geperst zit in het plafond had. Het nooit stapten uit het plafond schoongemaakt de hele twee weken we er waren. Het is meer dan waarschijnlijk nog steeds.
Zoals we al gereisd, vereist veel van onze kleren een wassen. Er is een wasserij vrij dicht door dus dat makkelijk genoeg, maar toen we terug kwamen wilden we strijkijzer de kleren. We vroegen Jorge en geen strijkijzer en strijkplank voor het hele hotel! Kon niet geloven. Nog steeds niet.
Ik heb ook gemerkt toen we eerst de kamer kregen dat het slot op het balkon deur kapot was. In feite, niet echt gebroken, meer volledig ontbreekt. Het balkon kan niet echt bereiken vanaf de straat. het is vrij hoog maar het is nog steeds heel verwarrend wanneer de deur niet lock. Jorge vertelde me het was prima en niemand kon krijgen en het deel op orde was. De sluizen zijn hetzelfde als sloten op alle ramen en er is een klein venster die leiden tot een lichtkoker. Ik stelde hij swap de sluizen van die raam naar de deur zoals het raam echt onbereikbaar is maar de opening voor de schroeven in de deur had uitgekleed dus het was niet mogelijk om zelfs swap hen over. En natuurlijk aankwamen geen deel en de deur was niet tijdens het verblijf opgelost en is waarschijnlijk nog steeds kapot, ondanks mijn herhaaldelijke verzoeken voor het opgelost te worden.
In het weekend van Gay Pride, wanneer het hotel vol was, was een van onze vriend's kamer was ingebroken in en zijn mobiele telefoon en-oplader had gestolen. Niets anders. Zag eruit als een zeer snelle oportunistic diefstal als gloednieuw vrij dure spijkerbroek waren niet aangeraakt en niets anders werd genomen. Toen mijn vrienden gemeld dat nacht, de man bij de receptie 's nachts niet spreken veel ( elk) Engels dus ze deden hun best om zelf begrepen en zeiden dat ze het zouden praten Jorge in de ochtend. De sleutels worden gehouden bij de receptie en je bent niet toegestaan om hen uit het hotel ( en dus verantwoordelijk zijn voor de veiligheid van uw eigen kamer). Het zou vrij eenvoudig afleiden de kerel aan de balie en pak sleutels voor toegang kamers. Ik ben niet in toch insinueert het personeel hebben niets met de diefstal te doen en we zeker geloven dat niet het geval te zijn maar de processen in plaats zou maken het betrekkelijk eenvoudig voor iemand anders in te gaan en ik had gemerkt een groep van drie uit de lift toen ik thuis de nacht kwamen voordat dat echt niet alsof ze zag er zou een verblijf in het hotel.
Wanneer mijn vrienden naar Jorge in de ochtend sprak, werd hij behoorlijk agressief over de hele zaak. Hij bleef maar zeggen dat het personeel verdienden niets, die niemand zeiden dat ze had en vervolgens een van onze vrienden die in een ander hotel van de dief werd beticht verblijft begonnen. Ze hadden dat hij toegang tot hun sleutel te krijgen iets eariler dus Jorge's logische conclusie was dat hij de telefoon sjaal gevraagd. Gezien het zijn alle flatmates in Sydney,'s het belachelijk. De hele zaak was belachelijk als we niemand iets maar het zou leuk geweest zijn waren beschuldigen te krijgen een verontschuldiging van Jorge in plaats van één van onze vrienden ervan beschuldigd een dief. In het einde ze liep weg en de politie verslag dat alles soepel verliep. Een eenvoudige, "Dat is verschrikkelijk, ik ben zo jammer, wat kan ik doen?" zou zijn gegaan een lange weg.
De volgende dag, dezelfde vriend's kamer hadden niet schoongemaakt en wanneer ze Jorge over dit benaderd hel brak los. Ze waren allemaal letterlijk bij elkaar in de foyer van het hotel beschuldigen elkaar van wordt door leugens geschreeuw. Het was niet vrij. Onze vrienden ten onrechte hoewel ze toegepast was doordat van de onderlinge gekrakeel de dag vóór. Blijkt dat het zo was slechts een zeer drukke ochtend toen bijna iedereen uitcheckte en de kamer start maar niet afgewerkt. Nog steeds, onze vrienden hadden een onverharde bed en geen schone handdoeken en opnieuw was zeggen Jorge hij was druk om het te repareren. Net hels. Nogmaals, onze vrienden kregen schone handdoeken en nieuwe voorzieningen en vertelde het te repareren themsleves. Uiteindelijk kwam iemand en deden hun kamer, maar in dit stadium onze vrienden uiterst ongelukkig waren.
Jorge kan erg vriendelijk en laat ons rit zijn elektrische fietsen die heel leuk was. Maar hij houdt ook een drankje in de middag en heeft echt geen idee wat misschien aanvaardbaar of professionele klantenservice vormen. Hij aanvaardt verantwoordelijkheid voor niets en streeft naar schuld iemand anders wanneer er iets fout in plaats van gewoon gesorteerd gaat. Het is niet de manier waarop een hotel business te runnen.
Dus Kortom, dit hotel waarschijnlijk zal je niet doden maar er zijn veel betere keuzes in Sitges.
Positieve punten:
Goede centrale ligging in de stad dicht bij cafés, restaurants, supermarkten, winkels en clubs.
Airconditioning in deluxe kamers.
Grote terrassen in deluxe kamers.
Cleanish meest van de tijd.
Vrij rustig.
Gratis wifi in de foyer ( maar niet in kamers).
Personeel meestal erg vriendelijk.
Lift.
Slechte punten:
Gedateerd meubilair
Onbetrouwbare warm water
Gebrek aan opslag
Gedoe met de kluis en mei moeten betalen
Veiligheid slecht beheerd.
Geen zwembad.
Geen koelkasten op de kamers.
Geen strijkijzer of een strijkplank was.
Zeer gemakkelijk in een argurment met Jorge te geraken.
Service volledig ontbreekt op times.
Kunnen wij nu lachen maar het was echt net iets uit Fawlty Towers.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding