Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.
We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Axel Hotel Barcelona

Website van het hotel
Aribau 33, 08011 Barcelona, Spanje
Beste prijzen voor je verblijf
Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Beschikbaarheid controleren
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Professionele foto's
Axel Hotel Barcelona
Kaart weergeven
Foto toevoegen Schrijf een beoordeling

1.939 beoordelingen van onze TripAdvisor-community

Waardering van reizigers
  • 778
  • 599
  • 312
  • 155
  • 95
Bekijk beoordelingen van
42
865
389
93
Overzicht waarderingen
  • Locatie
    4,5 van 5 sterren
  • Slaapkwaliteit
    4 van 5 sterren
  • Kamers
    4 van 5 sterren
  • Service
    4 van 5 sterren
  • Waarde
    3,5 van 5 sterren
  • Hygiëne
    4 van 5 sterren
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (4)
Datum | Waardering
  • Eerst Deens
  • Eerst Duits
  • Eerst Engels
  • Eerst Frans
  • Eerst Italiaans
  • Eerst Japans
  • Eerst Nederlands
  • Eerst Noors
  • Eerst Pools
  • Eerst Portugees
  • Eerst Russisch
  • Eerst Spaans
  • Eerst Turks
  • Eerst Zweeds
  • Elke optie
  • Recente in het Nederlands
Eerst Nederlands
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Axel Hotel Barcelona
Bekijk de nieuwste beoordelingen
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
4 van 5 sterren Beoordeeld op 2 mei 2013

Het hotel heeft een goede sfeer en het personeel aan de receptie is zeer vriendelijk. De kamers zijn niet groot maar zien er goed uit, vooral de douche is zeer comfortabel. Het dakterras is groter dan verwacht. Ook de spa is zeer prettig, alleen jammer dat je daar appart voor moet betalen. Het ontbijt is goed maar zou wel wat gezonder mogen, veel zoetigheid en witbrood. Wij komen graag een keer terug.

  • Verbleef April 2013, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 3 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank HansSchouten
JORGEPEREZ, Director General van Axel Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordeling

Geachte klant, Dank u zeer voor uw mening en tijd geïnvesteerd in het. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt. In Axel Hotel Barcelona, we proberen altijd om onze services te verbeteren, zodat onze klanten kunnen genieten van het hotel en de faciliteiten. Grijp deze kans om de aanstaande opening van onze nieuwe Hotel AxelBeach Maspalomas informeren op... Meer 

Diest, België
Niveau bijdrager
19 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 25 april 2013

Wij verbleven drie nachten in dit hotel in een superior kamer langs de straatzijde. Heel leuke kamer met overdekt balkonnetje.. De kamers zijn netjes, modern ingericht, enkel opletten met de trapjes.... Wij hebben aan de balie een promotie van het hotel aanvaard om te upgraden van een standaardkamer naar een 'superior' kamer (met massagebad / massagedouche). Leuk maar achteraf bekeken toch ook wat duur voor het plezier dat je eraan beleeft (je gaat op city trip en wil zoveel mogelijk zien). Wij hebben ontbijt genomen in het hotel, genoeg keuze, leuke modern ingerichte ruimte. Niets op aan te merken. Personeel behulpzaam. Het dakterras loont de moeite, wij hebben ervan niet kunnen genieten wegens minder warm; het viel ons wel op dat het zwembad wel heel minuscuul was. Al bij al een mooi hotel, centraal gelegen om Barcelona te verkennen.

  • Verbleef November 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 4 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 4 van 5 sterren Hygiëne
    • 4 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank Bert D
JORGEPEREZ, Director General van Axel Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordeling

Geachte gast, Wij stellen uw mening en uw tijd om ons de kans om onze diensten te verbeteren geven. We waarderen het vertrouwen dat u in ons heeft geplaatst als de toonaangevende hotel in Barcelona. Grijp deze kans om de aanstaande opening van onze nieuwe Hotel AxelBeach Maspalomas informeren op het eiland Gran Canaria, dat zijn deuren opende op 1... Meer 

Groningen, Nederland
Niveau bijdrager
24 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
3 van 5 sterren Beoordeeld op 11 november 2012

hotel ligt in leuke buurt, kamer is prima, maar de bedden laat te wensen over, smal en zeer onstabiele matrassen. het ontbijt is goed , service aan balie en tijdens ontbijt prima. schoonmaken van de kamers soms erg laat op de dag.

  • Verbleef Oktober 2012, bezocht met een partner
    • 3 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 1 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 4 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 3 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank Paulus S
BORJAJULIA, Director General van Axel Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordeling

Geachte Gast, Hartelijk dank voor uw reactie en houden rekening met hun opbouwende kritiek Met vriendelijke groet en hoop hier zie je snel nieuwe. Borja Julia Axel Hotel Barcelona General Manager Meer 

Amsterdam, The Netherlands
Niveau bijdrager
17 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 29 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 17 juli 2012

Wij verbleven drie nachten in juli 2012 in dit hotel. We hadden een 'city view' kamer geboekt voor net over de € 100. Het hotel ligt in een goede buurt. Lastig parkeren maar er zijn genoeg parkeergarages (let op = duur!) in de buurt. Wij kregen een kamer net boven de entree van het hotel toegewezen (kamer 211). Er was een laag boograam dat dus net boven de ingang lag. Veel lawaai van pratende/rokende gasten voor de deur. Het donkere gordijn was dicht, toen wij dit open deden was er geen vitrage of iets dergelijks met als gevolg dat een ieder die voor de deur stond gewoon zo in onze kamer kon kijken. Wij zouden dus genoodzaakt zijn het gordijn gesloten te houden! Wij belden met de receptie, ene Raquel. Zij was absoluut niet aanspreekbaar. Wij hadden toch een 'city view' geboekt? Ik zei: city view ja, curtain view nee! Na heel erg veel aandringen hebben wij van een ander personeelslid een andere kamer gekregen. Die was wat beter. De inrichting laat te wensen over. Rare ijzeren rekkasten waarin je je spullen kunt leggen. Verder een niet zo handig trapje naar de badkamer. 's Nachts dus erg goed oppassen, want je breekt je nek in het donker. Verder wist ik dat dit een gay hotel is maar vond het wel erg vervelend dat er veel lawaai op de gangen was. Ook was ik niet erg gecharmeerd van de sexpartijen van de gasten in de kamer naast ons! Plaatsvervangende schaamte toen ik een getrouwd, bejaard paar op de gang hun kamer in zag gaan. Ontbijt was prima. Ligging perfect. Dakterras leuk, klein zwembadje. Wij hebben later nog in het Condes de Barcelona verbleven. Heel wat beter! Axel in Buenos Aires is prachtig maar dit haalt het bij lange na niet! Niet aan te bevelen dus...........

  • Verbleef Juli 2012, bezocht met een partner
    • 2 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 2 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 2 van 5 sterren Kamers
    • 3 van 5 sterren Hygiëne
    • 2 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
3 Bedank Hountsje
Rotterdam, Nederland
Niveau bijdrager
115 beoordelingen
12 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 71 nuttige stemmen
5 van 5 sterren Beoordeeld op 10 juni 2012

De ligging van het hotel is prima centraal en het hotel beschikt over prachtige kamers en zeer vriendeljk personeel. Bovenop het hotel een prachtig dakterras met mooi uitzicht over de stad en prima stoelen en een zwembad. Ontbijt hebben we er niet genomen maar er zijn meer dan genoeg leuke tentjes in de buurt om te ontbijten.

  • Verbleef April 2012, bezocht met een partner
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service

Nuttig?
Bedank JeV78
BORJAJULIA, Director General van Axel Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Thank you for your positive opinion and thank you for considerer us as a great hotel. Your opinion... Meer 

Manchester, Verenigd Koninkrijk
Niveau bijdrager
12 beoordelingen
5 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nuttige stemmen
2 van 5 sterren Beoordeeld op 6 september 2011
Deze beoordeling is vertaald uit het Engels. De oorspronkelijke versie bekijken

De lobby is indrukwekkend wanneer u het hotel binnenloopt, maar helaas waren dingen daarna niet zo geweldig. Toen we bij onze kamer aankwamen was er geen elektriciteit en het koste het personeel bijna een half uur om dit op te lossen, terwijl wij gewoon moesten zitten en wachten. De kamer zelf was veel kleiner dan we verwacht hadden en had alleen een uitzicht op het gebouw direct tegenover ons. We moesten de gordijnen gesloten houden zodat de mensen in het gebouw tegenover ons niet direct in onze kamer konden kijken. De badkamer had alleen een douche en geen bad. Op de tweede dag werkte de elektriciteit al weer niet toen we opstonden en moesten we in het donker zitten voor 45 minuten totdat het personeel het probleem kon ontdekken (een lek boven het licht in de badkamer). Een verzoek om naar een andere kamer te verhuizen werd door het personeel van de receptie geweigerd die ons verzekerde dat zij het probleem zouden oplossen, maar het zou niet snel gaan en dat betekende dat we onze kamer die dag niet konden verlaten wanneer we dat wilden. De sleutelkaarten van de kamer werkte ook vaak niet tijdens de dag en op de tweede dag had het schoonmaakpersoneel ons geen handdoeken achtergelaten. De wifi-dekking in de kamer was zeer slecht. Hoewel het personeel de problemen die we hadden probeerden te corrigeren is het bijzonder jammer dat dit niet sneller kon gebeuren en dat ze ons verzoek om naar een andere kamer te verplaatsen moesten weigeren. Aan de positieve kant, ligt het hotel op een uitstekende locatie en is de dak-bar aangenaam om buiten te zitten en van het uitzicht en de zon te genieten. Echter, ondanks dit zullen we vanwege onze ervaringen in het algemeen niet terugkomen omdat er verschillende andere uitstekende hotels in de omgeving zitten.

  • Verbleef April 2012, bezocht met vrienden
    • 5 van 5 sterren Waarde
    • 5 van 5 sterren Locatie
    • 5 van 5 sterren Slaapkwaliteit
    • 5 van 5 sterren Kamers
    • 5 van 5 sterren Hygiëne
    • 5 van 5 sterren Service
Meer 

Nuttig?
Bedank noddza
BORJAJULIA, Director General van Axel Hotel Barcelona, reageerde op deze beoordeling
Google Vertalen naar het Nederlands

Dear Guest, Thank you for staying with us and for your opinion. I would like to apologize about the light... Meer 

Samenvatting hotelbeoordeling

Wat reizigers vinden

  • Heel mooi(12)
  • Dakterras(5)
  • Geweldige locatie(4)
  • Sky-bar(4)
  • Standaardkamer(4)

815 foto's van dit hotel

Reizigersfoto's: Bekijk wat reizigers zoals jij gezien hebben

Bekeken
Alle reizigersfoto's (496)
Bekeken
Hotel & terrein (108)
Bekeken
Kamer/suite (128)
Bekeken
Badkamer (66)
Bekeken
Uitzicht vanuit kamer (25)
Bekeken
Zwembad/strand (40)
Bekeken
Dineren (9)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (2)
Bekeken
Overige (118)

Expertfoto’s: Gemaakt door TripAdvisor-reisexperts

Bekeken
Alle expertfoto’s (252)
Bekeken
Voorzieningen (27)
Bekeken
Axel Premium (31)
Bekeken
Axel-suite (66)
Bekeken
Zwembad (29)
Bekeken
Restaurants en bars (51)
Bekeken
Het hotel (48)

Managementfoto's: Beschikbaar gesteld door de gelegenheidsbeheerder

Bekeken
Alle managementfoto's (67)
Bekeken
Hotel & terrein (15)
Bekeken
Dineren (5)
Bekeken
Ruimten voor het hele gezin (2)
Bekeken
Zwembad/strand (8)
Bekeken
Kamer/suite (19)
Bekeken
Zakencentrum/kamers voor speciale gelegenheden (2)
Bekeken
Overige (16)
Inchecken Uitchecken
Prijzen weergeven
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Barcelona bekeken
El Raval
TWO Hotel Barcelona by Axel
TWO Hotel Barcelona by Axel
nr. 193 van 519 in Barcelona
4.0 van 5 sterren 137 beoordelingen
Gran Hotel Torre Catalunya
nr. 60 van 519 in Barcelona
4.5 van 5 sterren 2.989 beoordelingen
Eixample
Soho Hotel
Soho Hotel
nr. 52 van 519 in Barcelona
4.5 van 5 sterren 1.777 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Eixample
Olivia Balmes Hotel
Olivia Balmes Hotel
nr. 9 van 519 in Barcelona
4.5 van 5 sterren 1.105 beoordelingen
Eixample
Hotel Cram
Hotel Cram
nr. 120 van 519 in Barcelona
4.0 van 5 sterren 753 beoordelingen
Eixample
U232 Hotel
U232 Hotel
nr. 29 van 519 in Barcelona
4.5 van 5 sterren 2.188 beoordelingen
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven
Prijzen weergeven

Voorzieningen

Voer reisdata in voor de beste prijzen
Inchecken Uitchecken
Waardeer je verblijf