Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Renaissance Barcelona Hotel

5 personen bekijken dit hotel
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Reiziger (638)
Kamer en suite (294)
Dineren (81)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Nr. 215 van de 521 hotels in Barcelona
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerplaats
Gratis internet
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Dakterras
Conciërge
Wifi
Openbare wifi
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Dakterras met bar
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Minibar
Flatscreen-tv
Koelkast
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Zakelijk
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Aanbiedingen & Mededelingen:Klik voor details
Hoteldeals
Hotelpakketten

Locatie

Volledige weergave
100Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 100 van 100
421restaurantsbinnen 0,5 km
79attractiesbinnen 0,5 km
1.612beoordelingen
71vragen en antwoorden
0kamertips
Waardering van reizigers
  • 698
  • 636
  • 184
  • 59
  • 36
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
2 nachten geslapen, nette kamer en complete voorzieningen. Kamer erg onrustig tegenover lift, ontzettend warm 's-nachts en benauwd. Kleine vergaderzalen prima, grote zaal erg slechte akoestiek. Lekkere snacks, veel fruit tussendoor.
Meer lezen
Antwoord van Cristina E, Manager bij Renaissance Barcelona Hotel
Gereageerd op 24 dec. 2016
Dear Angélique W, Thank you for taking the time to write your review on TripAdvisor in regards to your recent stay in our property. I would like to personally thank you very much for your comments which will help us a lot to keep working on improving our guests' satisfaction. While our teams are trained to give great service we unfortunately fail in some instances like we did during your stay. Once again, thank you a lot for your valued feedback. Please rest assured that your comments will be shared to the involved departments to make sure that our product is up to our standards. I sincerely do hope to have the opportunity of welcoming you back again as our guest. Yours sincerely, Sandra Lasso Front Desk Manager
Meer lezen
hotel ligt erg centraal, vlakbij metro en treinstation en op loopafstand van vele hoogtepunten in de stad (Casa Batlo, Ramblas, Sagrada Familia). ontbijtbuffet supergoed met ruime keuze. Spectaculair uitzicht op het dakterras. kamers wat aan de kleine kant.
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik ben een Platinum Elite-lid en ze hebben echt weinig tot niets gedaan om me waardevol te voelen. Vanuit mijn kamer niet klaar geweest (zelfs toen ik mobiel incheckte), om het welkomstgeschenk niet te geven (zelfs toen ik 2 keer na mijn verblijf mailde). Oh, en ze geven je nooit de eer voor je nachten, dus als je daar blijft, controleer dan 1 - 2 weken later je Marriott-account en vraag je verblijfskrediet aan. Echt weer daar in de toekomst vanwege de locatie. Niks anders.
Meer lezen
Ik moet anderhalf uur wachten voordat mijn kamer klaar is. Nadat ik naar mijn kamer was gegaan werkte het internet niet, omdat het zondag was en ze hebben geen technicus aan het werk. De y vertelde me dat ik de hele dag geen internet zal hebben. Ook blijven ze zeggen dat ze me terug zullen bellen met updates en dat hebben ze nooit gedaan, ik was degene die ze moest bellen om erachter te komen of er iets aan het oplossen was. TOTAAL GESCHRAPT MET DE GEHELE SITUATIE EN GEBREK AAN VERLANGING OM HET PROBLEEM TE BEVESTIGEN.
Meer lezen
Dit is de 3e keer dat we in een Renaissance Hotel verblijven, het is als thuiskomen. Het personeel is gewoon geweldig. Van het personeel aan de balie tot het personeel van het restaurant en huishoudsters zijn allemaal vriendelijk, behulpzaam en niets is te veel, vraag het maar. Het ontbijt is gewoon verrukkelijk en het bed, Ik kon de hele dag in die heerlijke bedden doorbrengen als er niet zoveel te zien was in Barcelona. Bedankt allemaal dat we een geweldig weekend in jouw stad hebben gehad.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 251 - US$ 509 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
ac diplomatic hotel barcelona
VOORHEEN BEKEND ALS
Diplomatic Hotel Barcelona
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvincie BarcelonaBarcelonaEixample / La Dreta de l'Eixample
AANTAL KAMERS
211
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding