Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Melia Barcelona Sky

Reiziger (1254)
360
Panorama’s (9)
Video
Certificaat van uitmuntendheid
Over
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Niveau Platina
Voorzieningen van accommodatie
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Restaurant
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Roomservice
Bar/lounge
Buitenzwembad
Conciërge
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Hot tub
Meertalig personeel
Niet-roken hotel
Ontbijt beschikbaar
Rolstoeltoegang
Vergaderkamers
Wasservice
Zakencentrum met internettoegang
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Gezinskamers
Kamers toegankelijk voor mindervaliden
Minibar
Niet-roken kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Uitzicht op park
Zakelijk
HOTELCATEGORIE
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Hoteldeals
Locatie
Volledige weergave
95Zeer geschikt voor wandelaars
Cijfer: 95 van 100
134restaurantsbinnen 0,5 km
19attractiesbinnen 0,5 km
2.917beoordelingen
1.777foto's
54V+A
7kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.187
  • 974
  • 414
  • 199
  • 144
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
  • Filteren
  • Nederlands
Afgelopen week naar dit hotel geweest net buiten de stad maar met het openbaar vervoer prima te bereiken. De kamer die ik had vond ik niet schoon voor een 4***+ hotel, ga altijd naar 4 sterren hotels en de kamers zijn veel schoner dan ik nu had. De kamer zat vol met stof!!! De
Meer lezen
Antwoord van MeliaSky, Guest Experience team bij Melia Barcelona Sky
Gereageerd op 4 sep. 2018
Dear Miranda, Thank you for choosing Meliã Barcelona Sky during your stay in Barcelona, and we are very happy to see that you have noticed the kindness of our staff. We would like to apologize about the cleaning issues you faced in your bedroom, rest assured that we have transmit your comments to the departments involved. I am sorry to see that in this occasion we did not adhere to our promise as we always aim. Concerning the deduction on your credit card, we invite you to contact us personally. We are hoping to see you soon in our hotel to give you a better experience among us. Kindest regards, Gaëlle Tanguy Guest Experience Team
Meer lezen
Favoriet van het hotel
is een geweldig hotel net iets buiten het centrum maar wel op loopafstand van het strand het hotel is modern en goed ingericht met een 2 Michelin sterren restaurant dos cielos op de bovenste verdieping waar je geweldig kan eten en de skybar 24 cielos waar je met uitzicht op de
Meer lezen
Antwoord van MeliaSky, Guest Experience Team bij Melia Barcelona Sky
Gereageerd op 18 feb. 2018
Dear Sir/Madam, Greetings from Barcelona… First of all, we would like to thank you for taking the time to share your recent experience at Melià Barcelona Sky. We are delighted to read that you enjoyed your stay appreciating especially our views, our facilities and gastronomic concepts, specially the 2 Cielos restaurant. We look forward to welcoming you next season to let you live another tailor made experience Best Regards, Llorenç Cloquell Guest experience Team
Meer lezen
Standaard level room is niet geweldig Ik heb de kamer geupgrade naar een junior suite. Kost meer, maar is de luxe die je van the level verwacht. Ontbijt op de 24ste verdieping met een view over de zee. Als het zonnig is, staat het dak open en kan je als je dat wilt in de zon
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Antwoord van MeliaSky, Guest Experience Team bij Melia Barcelona Sky
Gereageerd op 10 jun. 2017
Dear Sir/Madam, I am thankful to receive your feedback regarding your last experience in our hotel Melià Barcelona Sky. Our principal purpose is make your stay in our hotel unforgettable and make our guests take great memories back home. I truly regret your left impression regarding the size of our Rooms. Your commentary has been forwarded to the Management, and we appreciate receiving your insight. Thank you again for share your feelings with us and with all the TripAdvisor Users. Please, let us know if you are planning come back to visit our hotel, it would be a pleasure take care of your booking details. Best Regards, Llorenç Cloquell Guest Experience Team
Meer lezen
Melia The Level in Barcelona is een prachtig hotel. De check-in verliep vlekkenloos. Kamers zien er goed en modern uit. Geen gebruik gemaakt van het zwembad. Restaurant was heerlijk en niet duur. Staff was vriendelijk en uiterst behulpzaam. Spreken niet allemaal goed engels,
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Antwoord van MeliaSky, Guest Experience Team bij Melia Barcelona Sky
Gereageerd op 25 jan. 2017
Dear Sir/Madam, Thank you for taking the time to share your experience at The Level Melià Barcelona Sky. It is a pleasure for the entire team to read how much you enjoyed your experience at our hotel appreciating our modern rooms, facilities and attention to details that helped you making your journey an unforgettable one. Most of all I would like to thank you for highlighting the kindness of our staff, which works everyday with passion, trying to exceed our guests expectations! I look forward to welcoming you soon in the near future. Best Regards, Llorenç Cloquell Guest Experience Coordinator
Meer lezen
Prijzen in de bar zijn extreem hoog ! Voor een tapbier moet je 6 euro betalen. Dit nodigt niet uit om een tweede rondje je nemen. Jammer dat de kamers niet standaard worden voorzien van een gratis flesje mineraal want het kraanwater is gechloreerd.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Antwoord van MeliaSky, Guest Experience Coordinator bij Melia Barcelona Sky
Gereageerd op 5 nov. 2016
Dear Sir/Madam, Firts of all, thank you for taking the time to share you recent experience with the Tripadvisor users. We are sorry to read about your disappointment with our prices. Please be informed that all of your comments have been noted and discussed with every department involved. Once again we apologize for any inconveniences and if we could not meet your expectations in this occasion. Please do not hesitate to contact us. Llorenç Cloquell Guest Experience Team
Meer lezen
Albumcategorieën
Alle foto’sReizigerKamer en suiteDinerenZwembad en strandZakencentrum en evenementenruimtesGezins- en speelplekken
Foto ingezonden door managementMelia Barcelona Sky
Foto ingezonden door managementMelia Barcelona Sky
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorMelia Barcelona Sky
The Melia Sky Premium Sea View Room at the Melia Barcelona Sky
room interior 2
Professionele foto in opdracht van TripAdvisorMelia Barcelona Sky
The Melia Sky Premium Street View Room at the Melia Barcelona Sky
VorigeVolgende
123456117
How far is the hotel from the beach , night life and city??
10 -15 min walk.
1 stem
Alle antwoorden weergeven
Is deep soaking bath tub available for The Level Grand Premium city view room?
Yes, in the level the tub was great and specious.
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
When checking in to this hotel do they need a credit card hold as they do at the Me London
I had booked on prepayment using my credit card. However, the hotel reception still demanded for the credit card used while on check in. Since the card was available with me, there was no further issue, but in case of not carrying the card, please check with them to avoid troubles for blocking or further payments
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
Hi do you have to pay for sun loungers and towels ?! Thank you
no they give u towels and when u go into steaam room etc if u upgrade they give u a robe
1 stem
Alle antwoorden weergeven
hello do you have trasfert to and from airport ??
Yes
0 stemmen
Alle antwoorden weergeven
VorigeVolgende
12345611
"ga een drankje doen op de 24 verdieping en geniet van het uitzicht"
"Ik heb ter plekke standaard level kamer ge-upgrade naar junior suite omdat de kamer een teleurstelling was"
"Flesje water (gratis) op de kamer zetten"
"kamers met zeezicht zijn top !!!"
"betere bedden zou geen verkeerde investering zijn."
VorigeVolgende
12
PRIJSKLASSE
US$ 59 - US$ 351 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
me barcelona hotel barcelonasol melia barceloname hotel barcelona
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvincie BarcelonaBarcelonaPoblenouSant Martí
AANTAL KAMERS
162
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer. Claim uw vermelding