Op zoek naar een romantisch hotel in Puerto de la Cruz? Hotel Botanico & The Oriental Spa Garden biedt alles wat je zoekt.
Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Iglesia de Nuestra Senora de la Pena Francia (1,2 km) en Agustin de Betancourt y Molina Statue (1,2 km) maken Hotel Botanico een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Puerto de la Cruz.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het hotel.
Hotel Botanico biedt roomservice en conciërge aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Hotel Botanico Tenerife gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Puerto de la Cruz tapas te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals Bar El Camino, Restaurante Oliva of Bambi Gourmet.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar populaire attracties gaat, zoals Botanical Gardens (Jardin Botanico) (0,2 km) en Puerto Street Art (1,6 km). Ze liggen allemaal op loopafstand van het hotel.
Het personeel van Hotel Botanico & The Oriental Spa Garden is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Wij logeerden al vele keren in dit hotel en we hopen echt er nog heel veel te mogen verblijven. Wij voelen ons er thuis en we worden er door de staf echt in de watten gelegd. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. In dit hotel ben je geen nummer, maar een oprecht gewaardeerde gast. Men kent er je naam en men spreekt je ook persoonlijk aan. Het ontbijt is super en de kamers heel erg confortabel. De tuin is een oase van rust. De spa-faciliteiten zijn uniek. Na een gedwongen corona-sluiting is het hotel nog mooier geworden. De nieuwe kunstwerken in de hall zijn heel bijzonder. Iets om zelf te ontdekken. Op het moment dat we er vertrekken, plannen we al wanneer we er zouden kunnen terugkeren. En dat wil toch wel iets zeggen...
Augustus 2019 naar Hotel Botanico geweest. Hier heb ik een Slim & Wellness programma gevolgd. Ik werd zo in de watten gelegd, dat het programma heel makkelijk te volgen was. 's Ochtends sporten en yoga/thai chi, de rest van de dag massages, behandelingen en vrije tijd. Luxe eten in het speciale gezond "The Slim" restaurant. Overal staan verschillende soorten water en thee. Het is echt een plek om tot rust te komen. De spa heeft een mooi zwembad, mooie bubbelbaden en sauna's. Vooral de aroma sauna was heerlijk...niet te warm en met wisselende kruiden. De tennisbaden zitten wel 's middags in de zon, maar in de avond is het goed te doen. Al het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Mocht ik het bedrag weer bij elkaar kunnen sprokkelen, ga ik volgend jaar weer!
Vanaf onze aankomst tot het vertrek was er vriendelijkheid, kwaliteit, passie, hygiëne, rust,... Misschien zou de prijs iets lager mogen, maar aan de andere kant moet je je soms kunnen neerleggen bij het feit dat zo'n hotelkwaliteit iets mag kosten...
Hier, in dit prachtig paradijs heeft mijn verloofde me ten huwelijk gevraagd, ik voelde me net als een princes. Dit prachtige hotel brengt je in de zevende hemel. En daarboven op heeft het nog eens een fantastische Spa. Wat een aanrader, ook van het ontbijtbuffet zal je smullen, het is oneindig! En ook voor mensen met gluten intolerantie is het aanbod immens! Nog nooit gezien!
Wij verbleven tussen kerst en nieuwjaarsdag enkele dagen in dit klassieke en goed onderhouden hotel. Het heeft een prachtig uitzicht op de zee en beschikt over verschillende faciliteiten en restaurants. Persoonlijk vonden wij de Spa en sportfaciliteiten heel prettig en hebben hier van genoten. Ook de pooltafel op de eerste etage was leuk als ontspanning. De kamer die wij hadden was ruim en er was op ons verzoek een derde bed neergezet voor een reisgenoot. Aandachtspunt is de voorziening van flessen drinkwater op de kamer, hier hebben wij geregeld extra om moeten vragen. Ook nadat wij bij de receptie hadden gevraagd dit standaard extra te leveren. Het personeel is gastvrij en behulpzaam. Er is echter een groot verschil in personeel dat echt iets voor de gast wil doen om hun verblijf aangenaam te maken en personeel dat minder oog heeft voor de gast. Dit komt tot uitdrukking in de wijze van benadering en aandacht voor details. Wat betreft de restaurants vonden wij het ontbijt buffet goed en op de dag van aankomst hebben wij als lunch een heerlijke paella gegeten in het restaurant bij het zwembad, een aanrader. Verder was de prijs kwaliteit verhouding van de ervaringen met lunch en diner in het hotel niet zo goed. Wij hebben dan ook geregeld buiten het hotel gegeten, waar op loopafstand een prima en divers aanbod van restaurants is.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding