Vreselijke service. Bij binnenkomst werden we door een dame ingecheckt wat echt een half uur duurde en eindigde met het krijgen van de hotelkaarten voor de kamer. Toen ik vroeg of ze een plattegrond hadden zei ze nee alles digitaal. Ok davht ik, prima voor het milieu. Behalve het kamernummer en de weg er naar toe werd ons niet medegedeeld, ik dacht dat zal wellicht op kamer te vinden zijn. helaas niets. Kamer was prima, alleen verschrikkelijk heet en we konden nergens een airconditioning knop vinden. na lang zoeken bleek dat er naast het bed een apparaat stond met wat knoppen in het spaans waar je maar of moest drukken om uit te vinden wat er gebeurde. Toen ging de telefoon 3 keer. Opnemen lukte niet, geen contact. Terugbellen naar receptie kon niet want de lijn was dood. Wifi code nergens te vinden, had ze ook niet op het kamerkaartje geschreven. Afstandsbediening nergens. Weer 7 verdiepingen naar beneden om dan maar het live te vragen aan de dame. Op mijn mededeling dat de telefoon niet deed antwoorrde ze: nou dat is raar ik zit hier de hel tijd. Ja maar als de telefoon niet doet... Enfin., wifi code gevraagd. Toen gezegd dat er geen afstandsbediening was. Dat was onmogelijk die lag er wel. nee die was er niet mevrouw. Oh dan maar in het Spaans wat zeggen tegen een medewerker die zijn schouders ophaalde, mij negeerde en wegliep. tv boven aan gezet met de knoppen op de achterkant en toen kwam er een wifi code in beeld (had die mevrouw ook even kunnen zeggen) en een qr code om te scannen. Aangezien er echt totaal geen informatie van het hotel lag (wat zijn de openingstijden van de bar, restaurant, zwembad (en waar is dat zwembad??) dachten we dat we dat vonden via de qr-code. deze was echter in een hoek van het beeldscherm geplaatst waardoor een gedeelte ontbrak en er niets te scannen was. Ongelofelijk. Daarna weer terug 7 verdiepingen om te vragen hoe het zat met de bar en zwembad ed: het antwoord van de dame was oh kijk er staan overal qr-codes bij de gelegenheden, zoek het zelf maar. Wat is dit voor service???? Het zwembad vind je door een wirwar van trappen en een nooddeur te bereiken. er zat wel een invalidenlift in het zwembad maar een invalide kan echt geen 3 trappen af. waterval deed het niet, glazen schotten tussen zwembaden te vies om door heen te kijken. badkamer prachtig, bedden goed, uitzicht leuk, maar waarom maar voor 2 personen 1 mini flesje douchegel (naast twee miniflesje met daarin shampoo en melk ofzo)? Je wilt zwemmen en douchen en de volgende dag ook. Uitchecken duurde wederom 3 kwartier ivm een incheckende jongen die teveel kreeg afgeschreven van zijn creditcard. De enige dienstdoende heer wist het niet meer (zat alleen), haalde er een andere man bij die vervolgens samen een half uur bezig waren ipv andere gasten te helpen. Het is zo'n 20 minuten naar het centrum lopen, en loop wel via de boulevard want als je achterlangs loopt loop je langs een vieze straat met bordelen en massagessalons. Nee dit is echt onder de maat. Jammer. Ik begrijp dat corona een slag heeft geslagen maar als je een onvriendelijk dame bij de balie zet dat werkelijk niets doet aan service is de slag al verloren.…
Het was ons eerste bezoek aan dit hotel. Hadden wel al wat ervaring met MELIA hotels. Deze behoort tot hiertoe tot een van de beste. Super ligging, super ontvangst, super ontbijt en diner, ruime kamers met zicht op zee (aanrader), prima accommodatie op alle gebied. Dus in een woord : ' prima ervaring '. Graag willen we langs deze weg de volledige staf van het IKATZA restaurant feliciteren voor de fijne keuken en de professionele bediening. Ook Sabrina en Charo van de RED LEVEL verdienen een pluim. Dit hotel is zeker een aanrader. Komen hier zeker terug.
Eind september in dit hotel verbleven. Het is een heel fijn hotel met vriendelijk personeel , een heel lekker uitgebreid ontbijt en comfortabele kamers mee heerlijke bedden. Het hotel ligt op een mooie lokatie en kijkt uit over de haven. Het is wel een half uurtje lopen naar het oude centrum maar er stopt ook een bus vlakbij. Het enige minpuntje vond ik de oploskoffie op de kamer. In een 5 sterren hotel mag je op zijn minst “echte koffie” verwachten.
Mooi Hotel in Palma op Top LokatieWaren hier een weekend met Familie en hebben genoten van de geweldige service en het zeer geode OntbijtWaren blij om weer eens terug te gaan en te zien wat er verandert was in de afgelopen 2 jaar
Uiterst vriendelijk personeel, schoon en uitstekende ligging. Zwembad mooi en voldoende bedden. Ondanks ligging in centrum geen geluidsoverlast op onze kamer gehad. Parkeren onder hotel is goed te doen, evt valet parking mogelijk.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding