Wij kwamen aan in de late namiddag op dinsdag. Wij werden snel geholpen om in te checken. De dame die ons hielp was heel behulpzaam en vriendelijk. Bij aankomst in onze gezinskamer zagen we dat er een babybed ontbrak. We telefoneerden even met de receptie en een kwartier later stond er een bedje voor onze jongste zoon. De kamers werden alle dagen gepoetst. De poetsdame was begripvol als we even in de kamer waren omdat ons jongste zoon een dutje deed. Ze deed onze kamer dan gewoon na onze zoon zijn dutje. Ze was ook heel lief voor onze ‘guapo’. 😁 Ik ken haar naam jammer genoeg niet maar we vonden haar hartverwarmend. Voor het diner konden we kiezen uit 2 restaurants. Het kleine restaurant gaat later open waardoor dit met kleine kinderen minder interessant is. Desondanks waren we telkens tevreden over het grote restaurant. Bij aankomst werden er meteen tafels bij elkaar gezet zodat we snel met z’n vijven aan tafel konden. Wij zaten meestal buiten op het terras omdat het daar rustiger is. Het eten was telkens heel lekker. Alle dagen was er wel iets anders in het al ruime assortiment. De chocoladefontein vonden onze kindjes een topper en wij vonden vooral de zeevruchten een lekkere verrassing. Na het diner hebben we dikwijls in de bar aan het restaurant gezeten. Daar konden we genieten van een kopje koffie met als kers op de taart een talentvolle soloartiest. Van de andere, drukkere, buitenbar hebben we ‘s avonds weinig gebruik gemaakt. Het entertainment daar start ook later (na 21 uur). De zwembaden waren ook een succes. Wij gingen in de voormiddag meestal buiten het hotel. In de namiddag hadden we altijd plaats aan de peuter- en kleuterzwembaden. Het kleinste zwembad is overdekt met zeilen. Dit vonden wij een enorm pluspunt. Zo zitten de kleintjes beter beschermd tegen de zon. Wij willen alle personeelsleden van Sol Principe bedanken voor deze fijne week. Iedereen was vriendelijk, behulpzaam en telkens goedlachs. Ondanks dat dit een groot en druk hotel is een echte aanrader! Wij komen zeker nog eens terug.…
Beste, Voor ons was het druk en te chaotisch. Er is te weinig plaats aan het zwembad voor alle gasten met als gevolg dat je s ochtends al vanaf 8h15 aan het poortje van het zwembad moet staan. Om 9u gaan alle poorten open en moet je rennen en bijna vechten voor een plaats aan een parasol. Bepaalde Engelse families nemen 20 ligbedden mee voor de hele clan, de andere kunnen op hun kin kloppen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ook de restaurants zijn heel druk en chaotisch. Het eten is wel lekker en gevarieerd. De kamer is proper, we hadden een familie suite met zicht op zwembad. Ideaal voor ons gezin. Gelukkig zijn we alle dagen naar het strand geweest. Daar heb je wel plaats, ligbedden zijn wel betalend. We hadden een fijne vakantie maar voor deze prijs kan je beter naar Turkije gaan. Daar hebben de hotels meer ruimte en zijn beter voorzien voor zoveel gasten. Dus prijs kwaliteit is dit hotel niet in verhouding.…
Dit was de eerste keer dat ik hier naartoe ging met mijn vriend. We waren er wat vroeger door de vlucht en mochten pas om 15:00 inchecken (waren er om 11 uur), dat was geen probleem want dan konden we torremolinos eerst verkennen. ‘S avonds bij het eten was het echt een gedoe. Het is een lopend buffet wat wel oké was, maar als jij en je partner iets anders te eten wilde pakken, was er personeel die alles ging afruimen en opnieuw alles klaar ging leggen voor de volgende mensen. Hierdoor hebben we vaak niet verder kunnen eten en moesten wij dit staand doen. Het personeel is overigens ook niet vriendelijk naar mensen die niet uit hun land komen, dit zagen we al snel. Het animatie team wierf kinderen om ‘s avonds naar de animatie te komen. Er liep een Nederlands gezin voor ons en Spaans gezin nog daarvoor. Tegen het Spaanse gezin werd veel gepraat maar tegen het Nederlandse gezin werd niks gezegd, ongelofelijk want die kinderen wilde ook naar de animatie. Ook tegen volwassenen doen ze bot. De kamers zagen er keurig uit. Je kon er zelf voor kiezen of je je kamer schoongemaakt wilde hebben elke dag met verse handdoeken etc. Ook waren de cocktails er echt goed en hebben we naast dit alles nog een erg leuke vakantie gehad…
eten vreselijk personeel in eetzaal onvriendelijk het schaapvlees was puur knoken zwembaden echt bedrog kamers niet optimaal nooit meer ook zeer saai geen schoon kamers vensteruitzicht vreselijk wanorde
Het enige positieve aan dit hotel is zeker het personeel, die ondanks de druk alles doet met de glimleach en de klanten zo goed mogelijk tracht te helpen.Voor de rest niets dan grote miserie.In het restaurant geen grote keuze en wat je ook nam,alles was koud.Het hotelmanagement vindt het dan ook no eens nodig om sport-of voetbalploegen logies te bieden die er voor zorgen dat de buffetten nog leger worden:zo was er na 2 dagen geen ijskreem meer te verkrijgen.De kamers werden goed onderhouden en aan de receptie werd je eveneens steeds met een glimlach geholpen.Kortom dit hotel verdient zeker geen 4 sterren en zal voor ons niet voor herhaling vatbaar zijn.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding